quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
nu eet ik je ijsje op!quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:45 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb een hipsterbril en geen zin in een ijsje. Wat nu?
Uhm bedankt?quote:
Suggesties en opmerkingen betreffende de OP graag in OUD plaatsen. Dan ben ik er zeker van dat ik er geen last van heb.quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:16 schreef 2cv het volgende:
Ik moest hier klagen over de OP van de PTA SC ...
Mfrlabel:New CARDONE... 2004 Chevrolet Silverado 1500quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:22 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
OUD / [OUD SC] waar de ketting net lang genoeg is om op fok te kunnen!
milflabel?quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:24 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Mfrlabel:New CARDONE... 2004 Chevrolet Silverado 1500Hybrid
Extended Cab Pickup 4-Door 5.3L 323Cu. In. V8 ELECTRIC/GAS OHV Naturally Aspirated
Die Aero????quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:22 schreef Paladijn het volgende:
Volgende week een nieuwe Saab
Zit helaas wel wat werk aan, maar daar was de prijs dan ook naar
Yep, enige punt van zorg is de roest her en der... In het ergste geval schrijf ik de auto volledig af over drie jaar maar dan is deze nog ter compensatie in onderdelen verkoopbaar. Of ik heb geluk, repareer het goed en heb een prima auto voor een redelijke prijs de komende jarenquote:
Het is gewoon wat ik nu had, maar dan aanmerkelijk meer vermogen, zo'n beetje alle tuning die ik zou moeten willen en een zeer gaaf interieurquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:27 schreef Alfisti het volgende:
Puike bak wel![]()
kreeg een 9-3 Aero Caab'je aangeboden van het weekend, wil alleen geen softtop meer en was ook geen automaat![]()
Automaat in de 9-5 3.0t V6 was anders best goed rijden.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:22 schreef Paladijn het volgende:
[..]
En automaat op een aero?Handbak uiteraard!
Dat is dan ook geen aeroquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:30 schreef Duvel het volgende:
[..]
Automaat in de 9-5 3.0t V6 was anders best goed rijden.
Da's eentje met een algemene motor.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:30 schreef Duvel het volgende:
[..]
Automaat in de 9-5 3.0t V6 was anders best goed rijden.
En als die motor niets meer verbrandt terwijl dat wel zou moeten is dat erg gemeen van die motor.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
over het algemeen hebben de meeste autos een verbrandingsmotor, dus dat klopt.
Wel een vlakke hand, toch?quote:Op woensdag 17 april 2013 06:45 schreef Anne het volgende:
Goedemorgen..
Ik werd vanochtend wakker door 3 handklopjes in mijn gezicht, waarna de hand op mijn wang bleef rusten....
En SD weet straks waarschijnlijk weer van niks, hmm![]()
.
Hete nachten!quote:Op woensdag 17 april 2013 07:52 schreef Sounddragon het volgende:
Ik droomde vannacht dat het kussen naast me in de fik stond, gelukkig viel het mee, want met een paar klopjes was het weer uit![]()
Liefjuhquote:
Kabouters en lucifers enzoquote:
Gelukkig voor Anne; geen poederblusser iigquote:
Voor het slapengaan!quote:Op woensdag 17 april 2013 07:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gelukkig voor Anne; geen poederblusser iig
Nou, ik ben je eeuwig dankbaarquote:Op woensdag 17 april 2013 07:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Liefjuh![]()
Ik heb je gered, want iemand wilde je hoofd poffen![]()
quote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 08:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou, ik ben je eeuwig dankbaarschatzie.
Maar als ik vanavond op de bank in slaap val, is dat jouw schuld.
Wat ben je vroeg wakker? Hoe is 't nou?
Gelukkig voor Anne, jammer voor ons.quote:Op woensdag 17 april 2013 07:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gelukkig voor Anne; geen poederblusser iig
Nee, dikke vette bloeduitstorting netuurluk jonguh!quote:
Voor sneeuwpics zullen we moeten wachten tot volgend jaar minimaal december hoop ikquote:Op woensdag 17 april 2013 08:06 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Gelukkig voor Anne, jammer voor ons.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Is ie al geelgroenblauwpaars?quote:Op woensdag 17 april 2013 08:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, dikke vette bloeduitstorting netuurluk jonguh!
Nee, dat komt van het weekend denk ik. Nu ist alleen paarsblauw voor zover ik kan zien.quote:
Spuit ellufquote:Op woensdag 17 april 2013 08:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, dat komt van het weekend denk ik. Nu ist alleen paarsblauw voor zover ik kan zien.
Nee hoor, ik wil gewoon zelf op tijd zijn. We hebben flexibele werktijden, sommige collega's beginnen om 7 uur, anderen om 9 uur en dat is geen probleem, zo lang je maar aan je 40 uur in de week komt.quote:Op woensdag 17 april 2013 09:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet als je je baan wilt behouden?
Oepsquote:Op woensdag 17 april 2013 10:32 schreef Barcaconia het volgende:
Bij ons wandelt iedereen ook maar binnen om 8.10 of 8.15 ofzo, en gaan ze om 16.55 vast weg. Er is geen chef die er iets van durft te zeggen dus gaat dat dan maar zo
Ik heb flexibele tijden maar op kantoordagen uiteraard gewoon punctueel.
Geen idee. Ik ben het alweer vergeten...quote:Op woensdag 17 april 2013 10:34 schreef Anne het volgende:
Ik heb een déjà vu, hadden we het hier vorige week ook niet al over?
Begin eens een compleet nieuw onderwerp dan. Ik zit toch weer wachttijd uit te zitten met administratiewerk. Een postje hier is goede afleiding tussendoor.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:34 schreef Anne het volgende:
Ik heb een déjà vu, hadden we het hier vorige week ook niet al over?
Jaja, maar om 10 uur moet er koffie zijn. En om 12 uur ook, en om 15 uur ook en tussendoor nog 8x naar buiten om 5 minuutjes een sigaretje te roken enzo.quote:
Ook niks gepland nog. Ik heb nog geeneens vakantie aangevraagd op 't werk.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:40 schreef Barcaconia het volgende:
Ongetwijfeld, maar nog niets geplanned. Meestal is dat bij mij last-minute. Dan besluit ik op dinsdag dat ik vrijdag een week naar de USA ga ofzo
Jij dan??
Hij heeft nu even vakantie toch?quote:Op woensdag 17 april 2013 10:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Ook niks gepland nog. Ik heb nog geeneens vakantie aangevraagd op 't werk.
Is ook lastig te plannen trouwens met SD en z'n werk steeds.
Ja, maar daar heb ik niks aanquote:Op woensdag 17 april 2013 10:55 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hij heeft nu even vakantie toch?
We moeten ook nog een hoop dingen doen waar we eigenlijk een soort van geen tijd voor hebben inderdaadquote:Op woensdag 17 april 2013 11:04 schreef Barcaconia het volgende:
Mooi lijstje. Ik heb de komende maanden ook al mijn weekenden al volzitten. Ik moet denk ik mijn werk maar eens opzeggen want daar heb ik heul geen tijd meer voor.
En niet alleen de jouwequote:Op woensdag 17 april 2013 11:05 schreef Anne het volgende:
Ik vergeet het allerbelangrijkste: MIJN VERJAARDAG!
Dat valt niet onder werk, dat valt onder hobbyquote:
Jazeker, druk bezig met verslagjes schrijven.quote:
Niet FOK!ken, Einsteinquote:
echt werken met de handen enzoquote:
Achter het toestenbord inderdaad.quote:
Of juist niet en is juist daarom de prijs verhoogd.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:50 schreef Paladijn het volgende:
Maar wtf @ 550 euro sinds 1 januari 2013... ik dacht dat dat rond de 300 euro zat
Zal wel een lekkere cashcow zijn
Vroeger 460 gulden ;')quote:Op woensdag 17 april 2013 18:50 schreef Paladijn het volgende:
Maar wtf @ 550 euro sinds 1 januari 2013... ik dacht dat dat rond de 300 euro zat
Zal wel een lekkere cashcow zijn
was dat ook een hele wajong uitkering?quote:
Dat was nog voor de uitvinding van wajong.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:10 schreef lipje het volgende:
[..]
was dat ook een hele wajong uitkering?
Lees mijn post nou eens helemaal voor je me uitscheldt voor luie donderquote:Op woensdag 17 april 2013 19:10 schreef lipje het volgende:
wtf @ koker 100x100 bij de grootste wanddikteLuie donder, staat gewoon op internet
¤1,- is ƒ1,19565 ?quote:
... doet pijn ? Beterschap !quote:Op woensdag 17 april 2013 19:29 schreef Sounddragon het volgende:
Het is blauw en het..
[ afbeelding ]
Valt inmiddels wel mee zolang ik er geen onverwachte bewegingen mee maak.. plek is ongeveer 200% groter als gisteren, ben benieuwd hoe het er morgen uit zietquote:
Ik ook.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Valt inmiddels wel mee zolang ik er geen onverwachte bewegingen mee maak.. plek is ongeveer 200% groter als gisteren, ben benieuwd hoe het er morgen uit ziet
Zo'n plekje al achter een spoiler ?quote:
Ze vragen daar ook vaak om bij het overschrijven.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:46 schreef Paladijn het volgende:
Gewoon meteen schorsen na aanschaf dus, dat schijnt ook bij het postkantoor te kunnen dus moet dat wel goedkomen.
Probleem is vooral dat ze nog maar kort hun rijbewijs hebben en < 24 zijn, dus verzekering is dan kassa
Kolere, hoe is dat gebeurd? Is er iets op gevallen of wordt het gewoon zo blauw vanuit binnen door die hamstring?quote:Op woensdag 17 april 2013 19:29 schreef Sounddragon het volgende:
Het is blauw en het..
[ afbeelding ]
quote:
Jep is gewoon bloeding.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kolere, hoe is dat gebeurd? Is er iets op gevallen of wordt het gewoon zo blauw vanuit binnen door die hamstring?
adellijkquote:Op woensdag 17 april 2013 20:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]![]()
Nog nooit een been met blauwe spek gezien?
quote:Op woensdag 17 april 2013 20:38 schreef Duvel het volgende:
Zo, zitten we allemaal Het Interview te kijken?
nee nog wat administratie voor het werk af te handelenquote:Op woensdag 17 april 2013 20:38 schreef Duvel het volgende:
Waarom dacht je dat ik al het laswerk aan auto's uitbesteed ?quote:Op woensdag 17 april 2013 20:57 schreef densmee het volgende:
o ja en net de binnenkant van mijn dorpel afgelast, nooit geweten dat lassen zo een hoerenwerk is.![]()
op een 2 kolommer gelast, maar wat is dat kut, bijna niet schoon te krijgen met al die tectyl en zooi.
kun je eindelijk enigzins lassen, flikkert de draad elke keer door het materiaal, dus dan maar alles eruit en gelijk nieuw.
ben je dan aan het lassen sta je continu in je eigen regen van las spetten
uhu, ik geloof niet dat iemand dat voor zijn hobby gaat doenquote:
Ik wel, maar ik doe dan weer geen werk voor derden. Heb zelf zat staanquote:Op woensdag 17 april 2013 21:05 schreef densmee het volgende:
[..]
uhu, ik geloof niet dat iemand dat voor zijn hobby gaat doen
Ja, maar nu niet meer want het is afgelopenquote:Op woensdag 17 april 2013 20:38 schreef Duvel het volgende:
hier een super prof apparaat.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:28 schreef Dingest het volgende:
Ik zou best heel graag willen leren lassenLijkt mij wel handig, gezien mijn wagenpark- en keuzes
Alleen jammer dat een volledige las-uitrusting behoorlijk prijzig is.
Bij rustbuster ben je voor minder klaar.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:35 schreef densmee het volgende:
[..]
hier een super prof apparaat.
http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
nog een flesje erbij 20 liter 200 euro oid
een goede kap en handschoenen en je kunt lassen,
dus voor een 1300 euro kun je heel wat lassen
klopt maar dan heb je geen esab, maar een cebora.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:44 schreef 2cv het volgende:
[..]
Bij rustbuster ben je voor minder klaar.
Ja, maar niet voor die prijsquote:
Stuurbekr ... ? !quote:Op donderdag 18 april 2013 00:02 schreef blup het volgende:
Nouja, 4x4, bloed snel, stuurbekrachtiging....
Hier de outlander 1000, is technisch bijna het zelfde.
ruim 10000 euroquote:
Ik snap wel waarom je verslagen steeds worden afgekeurdquote:Op donderdag 18 april 2013 08:37 schreef .Neovo. het volgende:
Ik neem aan dat je niet wist dat SD een foto van z'n been online had gegooid?
Jamaar jamaar, als je nu even rustig aan doet, kan die been nog 4 dagen herstellenquote:Op donderdag 18 april 2013 10:57 schreef Sounddragon het volgende:
Jamaar, jamaar, ik wil volgende week weer werken, dan moet een uurtje of anderhalf poetsen toch wel lukken?
Ik zou je hoop er niet teveel op vestigen.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:08 schreef 2cv het volgende:
Morgen eerst maar eens de brief afwachten en kijken of ik er (deels) onderuit kan komen. Want als ik die poen in moet leveren heb ik met terugwerkende kracht (ver) onder het minimum loon geleefd. Daar moet iets aan te doen zijn. Hoop ik ...
Ik hoop ook niet heel veel. Want het UWV is inderdaad asociaal rigide. Maar niet geschoten is altijd mis.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zou je hoop er niet teveel op vestigen.
Als je teveel hebt ontvangen is het UWV daar nogal rigide in.
Dat sowiesoquote:Op donderdag 18 april 2013 11:22 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik hoop ook niet heel veel. Want het UWV is inderdaad asociaal rigide. Maar niet geschoten is altijd mis.
Het waren geen volledige uitkeringen. Voor de WW heb ik gemeld dat ik voor 3 dagen/24 uur per week beschikbaar was omdat ik dacht dat die afkeuring een formaliteit zou zijn en de WIA is maar 47%quote:Op donderdag 18 april 2013 11:19 schreef loveli het volgende:
Op zich klinkt het logisch dat je geen recht hebt op 2 volledige uitkeringen tegelijkertijd. Neem aan dat de WIA niet 100% is omdat je niet 100% bent afgekeurd? Zou er iemand op zetten die er verstand van heeft, via rechtsbijstand ofzo.
Ik heb gespaardquote:Op donderdag 18 april 2013 11:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat sowieso.
En als je terug moet betalen: Daar zijn ze mijns inziens dan weer redelijk soepel in voor wat betreft betalingsregelingen.
Fixed!quote:Op donderdag 18 april 2013 11:24 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heb gespaardEn ik wil niet elke 4 weken/maand herinnerd worden aan die wezens. Dus ik dank dat het dan slikken en in één keer betalen wordt.
Alhoewel ik mij afvraag of ze dan niet plotseling gaan denken dat ik rijk ben was waardoor ze me later weer naaien
Voordeel van bruto terugbetalen is dat je het bruto/netto deel weer terug krijgt van de belasting. Da's denk ik een manier om iedereen aan het werk te houden, en jouw bankrekening leeg. Heb een paar jaar terug ook zoiets gehad, waar ik nu nog steeds voor terugbetaal. Wel met een redelijke betalingsregeling, maar leuk is anders.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:02 schreef 2cv het volgende:
Ik werd vanmorgen wakker gebeld door iemand van het UWV. Omdat ik met terugwerkende kracht een WIA-uitkering ontvangen heb, is de WW-uitkering die ik in 2012 ontving met terugwerkende kracht ongeldig verklaard en die mag ik bruto terug betalen. Meer dan 4700 euro. Ik krijg er nog een brief van.
Goede fixquote:Op donderdag 18 april 2013 11:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Fixed!
En nee, waarom? Je kunt het ook van je ouders hebben geleend..
En vergeet niet het verschil tussen bruto en netto bij je belastingaangifte aan te geven (het bedrag wat je terug moet betalen als een negatief inkomen opgeven), dan krijg je dat uiteindelijk nog terug.
true, maar hij mot een bietsje opschieteren...quote:Op donderdag 18 april 2013 11:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Jamaar jamaar, als je nu even rustig aan doet, kan die been nog 4 dagen herstellen.
Wel alles, krijg ik ookquote:Op donderdag 18 april 2013 11:29 schreef 2cv het volgende:
[..]
Goede fix
Maar bij de belastingaangifte krijg je altijd maar een deel van het opgegeven bedrag terug heNiet alles.
Als ik de dingen door laat gaan die ik door wil laten gaan is vrees ik wel dat er een stuk meer 'niets' op mijn bankrekening staat ja.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Voordeel van bruto terugbetalen is dat je het bruto/netto deel weer terug krijgt van de belasting. Da's denk ik een manier om iedereen aan het werk te houden, en jouw bankrekening leeg. Heb een paar jaar terug ook zoiets gehad, waar ik nu nog steeds voor terugbetaal. Wel met een redelijke betalingsregeling, maar leuk is anders.
Waarom moet ik dan nu betalen ? Laat de belastingdienst het geld dan meteen aan het UWV gevenquote:
Je krijgt het volledige verschil tussen bruto en netto terugquote:Op donderdag 18 april 2013 11:29 schreef 2cv het volgende:
[..]
Goede fix
Maar bij de belastingaangifte krijg je altijd maar een deel van het opgegeven bedrag terug heNiet alles.
Mjah, hun schijnen dat bedrag ook bruto te moeten inboeken omdat ze er belasting over afdragen uiteraard, en daarom mag jij het dus ook bruto terugbetalen. Bij mij liep het over het desbetreffende boekjaar, kwamen ze mee in December. Mocht ik óf voor 31 December het hele bedrag terugbetalen, of na die tijd en dan bruto. Heeft duidelijk te maken met afdrachten e.d.. Het zou inderdaad fijn zijn als ze dat gewoon met de belasting regelen ipv jou en mij ervoor te laten bloeden, maar helaas is ons sociale stelsel al lang niet meer zo sociaal, iig niet als het aan het UWV ligtquote:Op donderdag 18 april 2013 11:32 schreef 2cv het volgende:
[..]
Waarom moet ik dan nu betalen ? Laat de belastingdienst het geld dan meteen aan het UWV geven
Dat is toch alleen als deze kosten hoger zijn dan een bepaald percentage van je inkomen?quote:Op donderdag 18 april 2013 11:40 schreef Anne het volgende:
Weet je dit trouwens ook, 2cv? Aangezien je met enige regelmaat in het ziekenhuis bent enzo:
http://www.meerkosten.nl/belastingvoordeel/aftrek-sz
(en een linkje naar de ANWB-site om je kilometervergoeding te kunnen berekenen http://www.anwb.nl/auto/autokosten)
Ik heb al mijn kilometers naar de fysiotherapeut opgegeven.
(en heb gewoon de standaard 0,30 cent per kilometer genomen, aangezien mijn auto ouder is dan 12 jaarzal voor jou dus ook zo gelden).
Ik weet daar (een beetje) van. De enige kosten die ik maak zijn de kosten om naar het ziekenhuis te gaan, dus het valt mee. Ik ga mij er t.z.t. even in verdiepen. Bedankt iigquote:Op donderdag 18 april 2013 11:40 schreef Anne het volgende:
Weet je dit trouwens ook, 2cv? Aangezien je met enige regelmaat in het ziekenhuis bent enzo:
http://www.meerkosten.nl/belastingvoordeel/aftrek-sz
(en een linkje naar de ANWB-site om je kilometervergoeding te kunnen berekenen http://www.anwb.nl/auto/autokosten)
Ik heb al mijn kilometers naar de fysiotherapeut opgegeven.
(en heb gewoon de standaard 0,30 cent per kilometer genomen, aangezien mijn auto ouder is dan 12 jaarzal voor jou dus ook zo gelden).
UWV afschaffen. Of een 2e UWV oprichten en die 2 met elkaar laten concurreren.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, hun schijnen dat bedrag ook bruto te moeten inboeken omdat ze er belasting over afdragen uiteraard, en daarom mag jij het dus ook bruto terugbetalen. Bij mij liep het over het desbetreffende boekjaar, kwamen ze mee in December. Mocht ik óf voor 31 December het hele bedrag terugbetalen, of na die tijd en dan bruto. Heeft duidelijk te maken met afdrachten e.d.. Het zou inderdaad fijn zijn als ze dat gewoon met de belasting regelen ipv jou en mij ervoor te laten bloeden, maar helaas is ons sociale stelsel al lang niet meer zo sociaal, iig niet als het aan het UWV ligt![]()
Bij mij kwam het nog door een blunder van hen ook; ze hadden me gewoon een half jaar lang te veel uitgekeerd, kreeg ik een boete over, omdat ik helderziend had moeten zijn en hen had moeten controleren, en als bonus mocht ik het dan bruto terugbetalen, omdat ik niet zomaar een paar roodjes op kon hoesten op stel en sprong.. life sucks, en then came die UWV.
Volgens mij niet? Ik kan in de voorwaarden niks vinden over inkomen:quote:Op donderdag 18 april 2013 11:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat is toch alleen als deze kosten hoger zijn dan een bepaald percentage van je inkomen?
Dit geldt wel voor het jaar 2012 waar je aangifte over moet doen eh.. (en die heb je denk ik al gedaan?).quote:Op donderdag 18 april 2013 11:46 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik weet daar (een beetje) van. De enige kosten die ik maak zijn de kosten om naar het ziekenhuis te gaan, dus het valt mee. Ik ga mij er t.z.t. even in verdiepen. Bedankt iig [ afbeelding ]
Uit jouw link:quote:Op donderdag 18 april 2013 11:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Volgens mij niet? Ik kan in de voorwaarden niks vinden over inkomen:
http://www.meerkosten.nl/belastingvoordeel/aftrek-sz/voorwaarden
De belangrijkste regel is dat het moet gaan om kosten die u zelf draagt. Hebt u een vergoeding gekregen, dan kunt u de uitgaven niet ook nog eens aftrekken. U moet de kosten bovendien in 2012 betaald hebben.
Bij mijn eigen aangifte in het programma van de belastingdienst heb ik daar ook niks over gelezen.
quote:4. Dat is heel wat. Kan ik al die kosten aftrekken?
Helaas niet. Er geldt een drempel. Uw zorgkosten moeten hoger zijn dan die drempel. U kunt alleen de kosten boven de drempel aftrekken. De drempel is afhankelijk van uw inkomen. Hoe hoger uw inkomen, hoe hoger de drempel. Gebruikt u het aangifteprogramma, dan berekent het programma automatisch hoe hoog de drempel voor u is en of u die drempel haalt.
Over 2012 heb ik nog niets betaald. Maar uit mijn hoofd zeg ik dat het netto-bedrag zo'n 2800 is. Toegegeven, dat is bijna 2000 euro minder en dat is al heel wat fijner, maar toch ...quote:Op donderdag 18 april 2013 11:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Dit geldt wel voor het jaar 2012 waar je aangifte over moet doen eh.. (en die heb je denk ik al gedaan?).
Ik weet niet hoe het er weer allemaal voor staat in 2014 over 2013.
Ik heb er ook naar gekeken omdat XM elke week naar de fysio moet, maar wij kwamen er niet boven...quote:Op donderdag 18 april 2013 11:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Aah, oke! Ik kwam dus boven die drempel.
Trouwens, ik herinner het mij weer ja.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:08 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik heb er ook naar gekeken omdat XM elke week naar de fysio moet, maar wij kwamen er niet boven...
Stil zitten is dan ook niet mogelijkquote:Op donderdag 18 april 2013 10:44 schreef Sounddragon het volgende:
Hmm, vandaag minder vooruitgang met het pootje als de voorgaande dagen lijkt het wel, of ik heb gisteren te veel uitgespookt
Ik wil het juist een beetje gangbaar houden door zo nu en dan effe te bewegen. Gisteren voelde het allemaal best goed aan, en heb ik een beetje lopen rommelen hier, niks spannends, maar blijkbaar toch net effe te veelquote:Op donderdag 18 april 2013 12:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Stil zitten is dan ook niet mogelijk
Maar dan krijg je nog steeds alleen het deel terug dat boven de drempel komt, toch?quote:Op donderdag 18 april 2013 12:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Trouwens, ik herinner het mij weer ja.
Ik kwam ook niet boven die drempel uit met de reiskosten alleen (wel bijna: 12 euro per rit tikt best aan), maar ik had toevallig ook nog een rekening van rond de 270 euro liggen die ik ook bij die specifieke zorgkosten kon opgeven, waardoor het totaal uiteindelijk dus wel boven die drempel kwam.
Dat heb je al vlug inderdaad. Altijd denk je dat het wel gaat maar een paar uur later heb je spijt. Dat bedoel ik ook met stil zitten is onmogelijk: je verdrinkt in je verveling als je op de bank zit...quote:Op donderdag 18 april 2013 12:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik wil het juist een beetje gangbaar houden door zo nu en dan effe te bewegen. Gisteren voelde het allemaal best goed aan, en heb ik een beetje lopen rommelen hier, niks spannends, maar blijkbaar toch net effe te veel
Zo te lezen wel ja: U kunt alleen de kosten boven de drempel aftrekken.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:40 schreef Duvel het volgende:
[..]
Maar dan krijg je nog steeds alleen het deel terug dat boven de drempel komt, toch?
Als ik op de bank hang heb ik maar 2 optie's; op het randje zitten ivbm mijn beurse poot, of liggend met een kussen onder mijn been of mijn been in één bepaalde houding op de zij.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:41 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat heb je al vlug inderdaad. Altijd denk je dat het wel gaat maar een paar uur later heb je spijt. Dat bedoel ik ook met stil zitten is onmogelijk: je verdrinkt in je verveling als je op de bank zit...
Maar je praktijkbegeleider keurde je documenten juist toch wel goed?quote:Op donderdag 18 april 2013 12:45 schreef .Neovo. het volgende:
Ik word een beetje gestoord van de begeleiding vanuit school voor op stage. Ik heb dik een week geleden een mail gestuurd naar school met een beschrijving van een opdracht en enkele vragen. Nog steeds geen antwoord op. Op telefoontjes wordt ook niet gereageerd, en als ik eindelijk een gesprek heb met de directie over een project zijn we weer een halve week verder. Mij is nou nog steeds niet duidelijk wat er vanuit school voor opdracht gemaakt moeten worden en wat er hier op stage moet gebeuren.. En heb ik een gesprek, dan ben ik binnen een paar minuten weer weg omdat ze het document afkeuren nadat ze een paar regeltjes hebben gelezen.
Ben nu eerst alles maar eens aan het bekijken en een nieuwe planning schrijven om alles na te gaan, want ik word hier beroerd van. Ik ga binnenkort eens bij school langs met uitleg over hoe ik hier nu verder moet.
Klopt, de praktijkopleider keurde de documenten wel goed. Maar de directie die boven de praktijkopleider staat dus niet. En aangezien de directie bepaald wat er gebeurd of niet willen ze eerst dat ik met een goed document aankom. En een knullig MBO studentje kan geen verslag van 50 pagina's maken over hoe een draadloos netwerk beveiligd moet worden.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar je praktijkbegeleider keurde je documenten juist toch wel goed?
* Anne is even de draad kwijt.
Heb je geen mentor waar je kan zeuren?
Ik had een lul van een mentor die alleen maar werkte voor de lol, want geld had ie zat. Maar die hing dus ook de klootzak uit bij leraren die mijn opdrachten maar niet nakeken (waardoor ik bijna mijn diploma niet heb behaald).
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHEEEEEEEEEEEEHEEEEEEEEE ! ! !quote:
De draadeinden kunnen 10 ton elk aan (M16, sterkteklasse 8.8). En dan zit je nog maar op de 0,2% rekgrens.quote:Op donderdag 18 april 2013 17:55 schreef Barcaconia het volgende:
Die draadeinden zijn veel te zwak gok ik. Tenzij het m22 draadeinden zijn ofzo, maar dat lijkt er niet op als ik de verhoudingen zo bekijk.
Zou je niet een HEA of HEB als staander gebruiken, en een heftafel als plateau dat met pennen vergrendelt?
Daarom moeten die ook beschermd worden met de meegeleverde platen van 10mm dik elk.quote:Op donderdag 18 april 2013 17:56 schreef Barcaconia het volgende:
En kokers gebruiken als ligger lijkt me ook niet lang goedgaan. Die pers je zo kapot.
Ik zou die draadeinden ook niet aandurvequote:Op donderdag 18 april 2013 18:00 schreef 2cv het volgende:
[..]
De draadeinden kunnen 10 ton elk aan (M16, sterkteklasse 8.8). En dan zit je nog maar op de 0,2% rekgrens.
H-profielen en pennenvergrendeling kan, maar dan wordt het meteen ook duurder (moet apart besteld worden, ligt niet op voorraad). Deze pers is zo simpel en goedkoop mogelijk, maar wel helemaal doorgerekend.
[..]
Daarom moeten die ook beschermd worden met de meegeleverde platen van 10mm dik elk.
nee zuivere trek, afschuiving is iets van 80 kN,, dus 8 tonquote:Op donderdag 18 april 2013 21:18 schreef densmee het volgende:
ja en wat kunnen die moeren dan aan, of is de afschuifkracht van m16 10ton,
trek op moeren, of draadeind zelf?quote:Op donderdag 18 april 2013 21:49 schreef lipje het volgende:
[..]
nee zuivere trek, afschuiving is iets van 80 kN,, dus 8 ton
op de boutverbinding zelfquote:Op donderdag 18 april 2013 21:55 schreef densmee het volgende:
[..]
trek op moeren, of draadeind zelf?
nee een bout klemt op basis van zuivere trek, dus bij een voorspanning van 60kN kan je nog 20 kN afschuifkracht uit de bout halen, hetgeen resulteerd in de 80 kN bedrijfskracht. Over het algemeen wordt een bout in de afschuifrichting belast, terwijl hij in de trekrichting het meeste kan hebbenquote:Op donderdag 18 april 2013 22:00 schreef densmee het volgende:
valt me niet tegen, ik had verwacht dat de afschuiving hoger zou zijn
Werkbouwtuig.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:03 schreef lipje het volgende:
[..]
nee een bout klemt op basis van zuivere trek, dus bij een voorspanning van 60kN kan je nog 20 kN afschuifkracht uit de bout halen, hetgeen resulteerd in de 80 kN bedrijfskracht. Over het algemeen wordt een bout in de afschuifrichting belast, terwijl hij in de trekrichting het meeste kan hebben
Die kunnen dat ook aan, mits je sterkteklasse 8.8 gebruikt. En als je goed kijkt zie je dat de moeren die het meeste belasting te verwerken hebben, dubbel uitgevoerd zijn.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:18 schreef densmee het volgende:
ja en wat kunnen die moeren dan aan, of is de afschuifkracht van m16 10ton,
Werktuigbouwquote:
electradoosquote:
Dat pas ik natuurlijk aan, duh. Dat ik blond ben wil niet zeggen dat het geestelijk ook zo werkt.quote:
Kunstmatig, tss!quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat pas ik natuurlijk aan, duh. Dat ik blond ben wil niet zeggen dat het geestelijk ook zo werkt.
Google weet tegenwoordig alles.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:46 schreef Anne het volgende:
Zelfs mijn mail weet dat de kilo's er bij mij aan vliegen!!
[ afbeelding ]
Ik nog niet.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:02 schreef Anne het volgende:
Huh!
Ik heb nu al de belastingteruggaaf ontvangen. Da's snel.
Ik moet nog terugbetalen over 2011quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:05 schreef Mirgeam het volgende:
ik moet flink dokken, lekker uitgesteld tot september
Toen kreeg ik ook geld terug..quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik moet nog terugbetalen over 2011! Ben benieuwd wanneer die brief binnen gaat komen.
Hm, wij nog niet... Wel salaris!quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:02 schreef Anne het volgende:
Huh!
Ik heb nu al de belastingteruggaaf ontvangen. Da's snel.
Niet echt, suggesties?quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:42 schreef Anne het volgende:
Nog wat leuks in de planning voor morgen, Barca?
Als ik taart had at ik hem lekker helemaal zelf opquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Je mag hier wel een stuk taart komen brengen. Krijg je van mij een cadeautje.
Stuur mij dat mailtje ook ff door Annequote:Op vrijdag 19 april 2013 16:46 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Als ik taart had at ik hem lekker helemaal zelf op
hmm meestal wordt dat verrekend ..quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik moet nog terugbetalen over 2011! Ben benieuwd wanneer die brief binnen gaat komen.
dat wordt nog ff sparen dusquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat gaat niet meer. Ik heb 't geld van 2012 al binnen.
Ik heb afgelopen jaar ook 1200 euro terug kunnen betalen aan teveel ontvangen zorgpremiequote:Op vrijdag 19 april 2013 18:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik betaal 't wel van mijn vakantiegeld![]()
!
twitter:dijkshoorn twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 09:40:54Ik ben voor een milde steniging van iedereen die aan deze wanstaltige troep heeft meegewerkt en nog gaat meewerken. #koningslied reageer retweet
Ik vond het wel aardig tot die stomme schijtrappers zich er mee gingen bemoeien. Die verneuken werkelijk elk Nederlands lied.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:11 schreef Alfisti het volgende:
twitter:dijkshoorn twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 09:40:54Ik ben voor een milde steniging van iedereen die aan deze wanstaltige troep heeft meegewerkt en nog gaat meewerken. #koningslied reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:08 schreef Anne het volgende:
Voor de geïnteresseerden trouwens: Het huis waar we naar zijn wezen kijken een dikke week terug is inmiddels niet interessant meer. Ze hebben de garage namelijk afgebroken.
quote:Het gesprek bij de hypotheekshop begin deze week daarentegen was wel positief bevallen.
Donderdag gaan we naar een ander huis kijken wat misschien wel te financieren valt met een beetje hulp van de gemeente (maar die kon ik vandaag helaas niet bereiken, de enige persoon die mij kon helpen was vrij).
het is natuurlijk ook vrijdag al een heel wonder dat er iemand opnamquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:08 schreef Anne het volgende:
Voor de geïnteresseerden trouwens: Het huis waar we naar zijn wezen kijken een dikke week terug is inmiddels niet interessant meer. Ze hebben de garage namelijk afgebroken.
Het gesprek bij de hypotheekshop begin deze week daarentegen was wel positief bevallen.
Donderdag gaan we naar een ander huis kijken wat misschien wel te financieren valt met een beetje hulp van de gemeente (maar die kon ik vandaag helaas niet bereiken, de enige persoon die mij kon helpen was vrij).
ik heb nu dus werkelijk geen idee waar dit overgaatquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:11 schreef Alfisti het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:20 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ik heb nu dus werkelijk geen idee waar dit overgaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |