Voor een Utrechter is HC natuurlijk Hoog Catharijne!quote:Op woensdag 17 april 2013 19:42 schreef greavy het volgende:
Ik vraag mij af wat van levenloos personeel bij Railcatering Utrecht werkt. Kennen de term HC niet, maar weten wel wat een conducteur isAls Railcateraar mag je toch wel weten wat HC is ...
Ja.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:30 schreef Bitlord het volgende:
Is iemand wel eens bij die Riekje bij Waterhuizen Aansluiting geweest? Volgens mij knalde ik er net langs.
of Houten Castellumquote:Op woensdag 17 april 2013 20:11 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Voor een Utrechter is HC natuurlijk Hoog Catharijne!
Het opmerkelijkste vind ik dan dat het niet eens om een nieuwe spoorlijn gaat.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:52 schreef bork het volgende:
In Duitsland hebben ze ook hun infra-project(en) die uit de klauwen lopen
Der Millionen-Zug nach Nirgendwo
16 kilometer voor 434 miljoen euro, na 20 jaar moet de S13 er komen (en dan niet eens naar Bonn Hbf)
Uitslapen dus!quote:Op woensdag 17 april 2013 21:21 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Hoorcollege voor de studenten onder ons.
Tsja, en wat moet je daar nou weer van denken ... Kost in mijn ogen iets teveel voor zo'n stukje. Verder nog niet in verdiept.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:52 schreef bork het volgende:
16 kilometer voor 434 miljoen euro, na 20 jaar moet de S13 er komen (en dan niet eens naar Bonn Hbf)
Ik heb nog niet gehoord van een V250 die op conventioneel spoor stil is komen te staan (maar ik ben natuurlijk niet van alles op de hoogte), dus zo heel gek vind ik die foto niet. Zet 'm in in de intercity Zwolle - Roosendaal, komt de naam "Schrootlijn" weer tot z'n rechtquote:Op woensdag 17 april 2013 17:41 schreef DriekOplopers het volgende:
Schokkende foto onthult geplande toekomst V250: http://www.voorbeterov.nl/121213.php
Lees 't bericht nu, ik zal morgen ff checken of ik het nog ergens terug kan vinden. Als je niks hoort, DM ffquote:Op woensdag 17 april 2013 11:27 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Weet je toevallig waar deze trein vandaan komt/waar die beladen is? Dat is namelijk iets wat me interesseert.
Hebben ze eigenlijk gekeken hoeveel behoefte hieraan is?quote:Op woensdag 17 april 2013 19:52 schreef bork het volgende:
Je vraagt je toch serieus af wat die hekkenzetter gedacht moet hebbenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |