Nu al last van de hitte, overgang denk ik..twitter:NS_online twitterde op dinsdag 16-04-2013 om 17:55:13Anna Paulowna-Den Helder: er rijden geen treinen door een defecte bovenleiding. http://t.co/axyyfHsfHm #anahdr reageer retweet
hihi wissel <> omschakeling hihi snapjem? hihiquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
een paar bij Utrecht hebben moeite met de omschakeling
Leidt dat niet gruwelijk af tijdens het rijden, of is dat alleen tijdens stilstaan ofzo?quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:20 schreef dennistd het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog ja, helemaal vergeten...
Bij Veolia moet nog steeds de kleur van het sein worden opgeschreven zie ik nu:
Het lijkt erop dat het alleen bij vertrekprocedures is, dus seinen die je uit stilstand passeert, niet seinen onderweg.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:01 schreef Frenk3nstein het volgende:
[..]
Leidt dat niet gruwelijk af tijdens het rijden, of is dat alleen tijdens stilstaan ofzo?
Dat is effectiever en handiger tijdens het rijden.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:22 schreef Peterselieman het volgende:
kun je niet de Japanse methode invoeren waarin je naar het sein moet wijzen en de kleur moet oplepelen?
Dat is de reden dat er nog Fok!kers levend uit die trein komen in Parijsquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:54 schreef arkkey het volgende:
Die Thalys begint me er ook een potje aftands uit te zien viel me van het weekend op! Wat is die rare zilverkleurige koepel die bovenop Thalys staat eigenlijk? Is ook te zien op de foto hierboven op het tweede rijtuig achter de locomotief
quote:Inhoud akkoord van 3 december 2012
Op 3 december 2012 (zie Kamerstuk 22026, nr. 371) meldde staatssecretaris Mansveld dat er in de gewijzigde Samenwerkingsovereenkomst nu een Fyraverbinding (8x per richting per dag) Breda – Antwerpen is opgenomen, waarvoor geen toeslag of reserveringsplicht geldt. In ruil voor Belgische medewerking en meefinanciering aan deze onrendabele verbinding, ziet Nederland af van het streven tot een directe hogesnelheidstreinverbinding tussen Den Haag en Brussel, mét toeslag en reserveringsplicht. Dit betekent ook dat België niet meer het ‘twintigste treinstel’ hoeft aan te schaffen, dat voor deze verbinding nodig zou zijn geweest.
Hebben die kankerfrietsnijers toch hun zin. Onbetrouwbaar schijtvolkquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:57 schreef b2py het volgende:
In ruil voor Belgische medewerking en meefinanciering aan deze onrendabele verbinding, ziet Nederland af
Mag ik vragen waar die veegtreinen te vinden zijn? Of hoe jij ze gevonden hebt?quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:41 schreef b2py het volgende:
[..]
En dan ook nog een lijstje met treinen die wel rijden maar niet in de reisplanner staan en die als veegtrein werken.
Op het spoor, classified.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:09 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar die veegtreinen te vinden zijn? Of hoe jij ze gevonden hebt?![]()
Klopt, reiziger heeft kopstoot gegevenquote:Op dinsdag 16 april 2013 07:16 schreef Duvel het volgende:
[ code verwijderd ]
Volgens een oud collega van me, die achter het oponthoud staat, moet de politie erbij komen in verband met een agressieve reiziger...
Interne activiteiten programma'squote:Op dinsdag 16 april 2013 19:09 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar die veegtreinen te vinden zijn? Of hoe jij ze gevonden hebt?![]()
Dus ik kan er wel op rekenen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:15 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Dus ik kan er wel op rekenen?
Er is ongeveer permanent treinverkeer tussen 29/4 aanvang dienstregeling en 1/5 (03:00) Uitschieters naar 04:00 rondom Amsterdam. http://www.treinreiziger.(...)ond_amsterdam-145186SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Chinezen doen dat wel ietsjes sneller.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:16 schreef b2py het volgende:
http://www.infrastructure(...)igh_speed/index.aspx
In Australië gaan ze een HSL bouwen van 1734 kilometer lang, waarvan 144 tunnel waarvan 67 kilometer rondom Sydney. Hij loopt van Melbourne, via Canberra en Sydney, naar Brisbane. Bouw begint in 2027 en zal worden afgerond in 2058. Kosten: ¤89 miljard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |