Nou er zit een verbandje om, dus gaat wsl wel meer richting dit.quote:
Wejowwwwwwwwquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Stop met lachen stom wijf, Ik ga eens een diep beenwonde bij jou doen, eens kijken of je hetzelfde gaat denken
Maar hij gaat nu wel een diep beenwonde bij mij doen... Scared alreadyquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij kan er niet tegen als hij zo'n reactie krijgt van een echte FOK!chick.
als er iets gebeurt doordat de stoep overhoop ligt, kan dat wel de schuld zijn van de gemeente.quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:08 schreef MultiBanaan het volgende:
Dus als ik op de stoep loop, struikel en mijn been open haal, dan is de gemeente verantwoordelijk? Of die ouders hebben in Amerika een en ander afgekeken, of het IQ van de ouders gezamenlijk komt net onder dat van een pak dubbelvla
Nee die zijn er niet, hence het woordje PRIVE-TERREINquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:56 schreef Chai het volgende:
http://www.hartvannederla(...)raakt-op-terrein-ns/
[..]
Er zijn zoveel privéterreinen niet met hoge hekken afgezet, maar dat betekent niet dat je je mongooltje er veilig los kan laten, want er liggen soms wel scherpe voorwerpen op sommige plekken.
Welke rechter?quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als jullie zo klien waren zouden jullie ook daar hebben gespeeld, daar ben ik 100% zeker van. Ik ben er 100% mee eens met de ouders, de rechter blijkbaar ook !!!!
JULLIE SNAPPEN ER NIETS VAN
Nevermindquote:
Gast, je bent een Belg. 'nuff said.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als jullie zo klien waren zouden jullie ook daar hebben gespeeld, daar ben ik 100% zeker van. Ik ben er 100% mee eens met de ouders, de rechter blijkbaar ook !!!!
JULLIE SNAPPEN ER NIETS VAN
laat maarquote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
Volgens hebben die ouders geen poot om op te staan. Allereerst is het verboden zomaar privéterrein op te gaan, zeker als er duidelijk wordt gemaakt dat het niet de bedoeling is dat er geen mensen komen. Dat heeft immers een rede, het geval mag hier dus duidelijk zijn. Volgens mij is het eerder die jongen die bij betrappen een bekeuring had kunnen krijgen voor het betreden van verboden terrein. Dus ja, ik denk dat die ouders teveel succesverhalen uit de VS hebben meegekregen.
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
Volgens hebben die ouders geen poot om op te staan. Allereerst is het verboden zomaar privéterrein op te gaan, zeker als er duidelijk wordt gemaakt dat het niet de bedoeling is dat er geen mensen komen. Dat heeft immers een rede, het geval mag hier dus duidelijk zijn. Volgens mij is het eerder die jongen die bij betrappen een bekeuring had kunnen krijgen voor het betreden van verboden terrein. Dus ja, ik denk dat die ouders teveel succesverhalen uit de VS hebben meegekregen.
Ja, wat is het nou. Mogen ze er nou wel of niet komenquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |