daarom, niet geschoten is altijd mis, gewoon maken foto`s opsturen etc. ( misschien krijg je een doos van 48 flessen hahahah)quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:57 schreef trovey het volgende:
[..]
Dit is een fles van het Kruidvat.Is trouwens wel een artikel wat het Kruidvat zou verkopen.
Het is wel een vrolijk gezicht op het aanrecht.
leuk, en lekker ieniemienie gefreubelquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:57 schreef CREADO het volgende:
weer wat dingetjes afgemaakt...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daarom, niet geschoten is altijd mis, gewoon maken foto`s opsturen etc. ( misschien krijg je een doos van 48 flessen hahahah)
Super! Dankjewel!quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:08 schreef trui het volgende:
ik heb 't patroon wel geloof ik, maar nooit gemaakt nee. er was hier wel iemand die 't eens gemaakt heeft. maar wie ook al weer....
ah, even gezocht en gevonden: het was herfstblad! zie haar project op ravelry!
beatrix, wim-lex, maximaquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:24 schreef HarrrrieH het volgende:
He dames,
ik zit zojuist te kijken naar leuke prentenboeken en toen dwaalde ik even af naar de haakboeken. Ik zag die van Ik hou van Holland, maar kan nergens voorbeelden zien, behalve de voorkant. Weet iemand wat er in staat. Is het het waard om te kopen vinden jullie?
Ik denk dat de ontvanger dat heel leuk vindtquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:15 schreef trovey het volgende:
[..]![]()
Kan nu ook nog wat gefrobel laten zien wat ik eerder heb gemaakt, ontvanger heeft het inmiddels ontvangen.![]()
Sleutelhangeraapjes.![]()
De mijne
[ afbeelding ]
Yep, zo groot als een klein luciferdoosje.![]()
en de weggever met een aangepast snuitje.![]()
[ afbeelding ]
In één stuk gehaakt, wat een priegelwerk met naald 2.
quote:Op zondag 21 april 2013 08:06 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik denk dat de ontvanger dat heel leuk vindt
Hier staan plaatjes van een aantal patronen, ze verkoopt de meeste nl. ook los.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:24 schreef HarrrrieH het volgende:
ik zit zojuist te kijken naar leuke prentenboeken en toen dwaalde ik even af naar de haakboeken. Ik zag die van Ik hou van Holland, maar kan nergens voorbeelden zien, behalve de voorkant. Weet iemand wat er in staat. Is het het waard om te kopen vinden jullie?
leukquote:Op zondag 21 april 2013 12:54 schreef trovey het volgende:
Slippers gemaakt naar aanleiding van een gebreid exemplaar wat ik ooit gevonden heb bij de Kringloop, moest na te maken zijn met haken.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb er zelf maar eens bloempje opgemaakt om het wat op te vrolijken.
Nee, heb ik niet, ter plekke bedachtquote:Op zondag 21 april 2013 18:25 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
leuk![]()
heb je hier ook een patroon van, ik wil ze ook wel
quote:Op zondag 21 april 2013 15:32 schreef Bijou het volgende:
Ik heb ook iets kleins gemaakt
[ afbeelding ]
Bedankt, poncho is ook weer goed gelukt.quote:Op zondag 21 april 2013 16:43 schreef Muck het volgende:
Vrolijke sloffen troof!
Op verzoek van mijn collega heb ik nog een poncho gemaakt (nummer vijf inmiddels, haha)
[ afbeelding ]
dit ga ik deze week eens uitproberenquote:Op zondag 21 april 2013 18:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee, heb ik niet, ter plekke bedachtmaar ze zijn heel simpel, eerst een magic circle, daar vasten inhaken(stuk of 8) dan elke rij meerderen tot je iets minder dan de breedte van je voet hebt, dan gewoon vasten in het rond haken(dis niet meerderen) tot je de lengte hebt tot waar je enkel begint aan de bovenkant van je voet(je hebt dan een soort buis gemaakt). Daarna eventueel wisselen van garen en recht stuk haken (dus niet rondhaken waarbij je aansluit maar heen en weer als een rechte lap maar wel alle steken gebruiken
) en alleen insteken in de achterste lus (zo krijg je de ribbels), lengte net zolang tot je de slipper zo lang hebt tot je hele voet er in past en dan de achterkant sluiten.+
Dus samengevat: eerst een buis haken met vasten en daarna een aan de bovenkant open buis waarbij je alleen insteekt in de achterste steek zodat je ribbels krijgt. Als laatste bloemetje naar wens erop maken
[ afbeelding ]
Patroon van de bloem heb ik wel.![]()
http://annemarieshaakblog(...)y-daisy-pattern.html
nee hoor ik niet! Ik doe er gewoon mijn standaard fiber in die gewoon prima werkt als je die goed aanduwt!quote:Op zondag 21 april 2013 18:20 schreef DonnaRush het volgende:
Voor de stapelslak haaksters; doen jullie echt zo'n ding in de stok voor de stevigheid? Ik heb het wel maar als het niet zo nodig is dan doe ik het liever niet!
Ik wel, ik vind het mooier. Ik gebruik een stukje kunststof slang van ong. 1 cm doorsnee.quote:Op zondag 21 april 2013 18:20 schreef DonnaRush het volgende:
Voor de stapelslak haaksters; doen jullie echt zo'n ding in de stok voor de stevigheid? Ik heb het wel maar als het niet zo nodig is dan doe ik het liever niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |