Wat een enorm werk o.O Respect!quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:35 schreef Lijnloos het volgende:
Leuke kleuren BT!
Ik heb weer 50 vlakjes aan elkaar gehaakt in (2,5) rijen, nog 90 aan te haken (waarvan ongeveer 30/40 al gemaakt)... Het schiet op
[ afbeelding ]
mischien allemaal grannysquares? in de middelste ring gaat niet zoveel, dus kan je ook de hele kleine stukjes gebruiken. Het wordt dan wel lekker mengelmoesjequote:Op zaterdag 20 april 2013 12:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heeft iemand een leuk patroon voor een soort lapjes deken voor restjeswol?
Ik wil even alle rare korte kleine bolletjes en stukjes opmaken
Hele kleine granny's?quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heeft iemand een leuk patroon voor een soort lapjes deken voor restjeswol?
Ik wil even alle rare korte kleine bolletjes en stukjes opmaken
Anders maak je zoiets, wekt altijd.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hmmm... over die granny's zal ik eens nadenken... Ik denk wel dat het de enige oplossing is. Of ik moet gewoon gaan breien telkens bijvoegen *piekerert verder*
Goed idee.quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:56 schreef Vicky het volgende:
Geweldig lijntjes.
En het dreftjurkje is erg schattig.
Ik heb morgen een verjaardag. Cadeaupapier is op een ik heb geen zin om nieuwe te kopen. Ben even cra geweest
[ afbeelding ]
Er zit en nagellakjes met geldig.
Keer wat anders.quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:14 schreef Toverheks het volgende:
allemaal weer mooie en leuke dingen, het afwasjurkje, geniaal
Wel voor Nederlandquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:41 schreef CREADO het volgende:
je kan potent aanvragen voor het dreftjurkje![]()
gewoon alle soorten en maten van de dreftfles, en dan eerst eentje opsturen naar de DreftFabriek, je weet maar nooitquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:53 schreef trovey het volgende:
[..]
Keer wat anders.
[..]
Wel voor Nederland, geen idee hoe groot die flessen zijn in andere landen maar ik moest het patroon 3x zo groot maken om het aan te passen een een Nederlandse 500 ml fles dus eigenlijk is het een nieuw patroon.
![]()
Overigens alweer bijna klaar met een paar slippertjes gemaakt naar een gebreid voorbeeld wat ik in de kringloopwinkel vond, ik ga als een speer.
Dit is een fles van het Kruidvat.quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gewoon alle soorten en maten van de dreftfles, en dan eerst eentje opsturen naar de DreftFabriek, je weet maar nooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |