En dat jij beter had moeten onthouden wat je had gekochtquote:Op dinsdag 16 april 2013 10:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Nou het dekbed dat we kochten terwijl we er blijkbaar nog twee hadden was toch een kwestie van dat we allebei even beter moesten kijken
quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:53 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hij had al UPC toen ik bij hem introk, dus in dit geval ja
quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:55 schreef roos85 het volgende:
[..]
En dat jij beter had moeten onthouden wat je had gekocht
Goed zoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is meer wat ik zocht![]()
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:11 schreef franklop het volgende:
[..]
Goed zoget a room bitches!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
graag of niet hoorquote:
Ohhhh ik wil hetquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:42 schreef littledrummergirl het volgende:
ooh dit moeten we als we een sjoeljubileum hebben over vijf jaar ofzo
[ afbeelding ]
iemand wilde juist wel of juist geen spareribsquote:Op dinsdag 16 april 2013 12:13 schreef sp3c het volgende:
en een bbq met spareribs
daar was iets mee maar ik weet het niet meer
quote:
quote:
met een uit- en een thuisbakquote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:52 schreef Greys het volgende:
Openluchtsjoel
Straks ergens in de zomer. Tof. Whoei!
Welke zomer?quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:52 schreef Greys het volgende:
Openluchtsjoel
Straks ergens in de zomer. Tof. Whoei!
die die extra goed wordt als compensatie voor de afwezige lentequote:
Lente? Wasda?quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:22 schreef MPG het volgende:
[..]
die die extra goed wordt als compensatie voor de afwezige lente
Dat wat we nu niet hebbenquote:
Tot in de kistquote:
Was zij zoek dan?quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:50 schreef RenRen- het volgende:
De eigenaresse van de portemonnee is terecht!
Ik had dat ding gevonden maar er zat geen nummer in, dus de politie of de NS konden er dan ook niks mee, dus moest ik zoekenquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:01 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Was zij zoek dan?![]()
Meestal raken portemonnees zoek![]()
Ik heb me ingehouden, ik had me bijna vergrepen aan de 4 euro's die erin zatenquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:07 schreef Takaiki het volgende:
En, hoeveel heb je er al als beloning uit genomen?
Jaaajaaa...quote:
Ze is wel lekker aan het happen hequote:
Het is bijna zomerquote:
Ik heb al een stuk kwarktaart op en lunsj ... en er staat nog een stuk bosvruchtentaart op me te wachtenquote:
Ik heb net gelunsjt dus ik mag nog niet een tussendoortjequote:Op dinsdag 16 april 2013 14:24 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik heb al een stuk kwarktaart op en lunsj ... en er staat nog een stuk bosvruchtentaart op me te wachten
Leugens!quote:
de nieuwe Magnumquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:24 schreef Toekito het volgende:
Heb ook trek in ijs. Dat treft ik ben bijna op CS
En gisteravond ook een stuk appeltaart....quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:24 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik heb al een stuk kwarktaart op en lunsj ... en er staat nog een stuk bosvruchtentaart op me te wachten
Zo lekkerquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:36 schreef Takaiki het volgende:
[..]
En gisteravond ook een stuk appeltaart....
En zaterdag op de verjaardag van mijn nichtje een stuk abrikozen- en een stuk slagroomtaart![]()
![]()
![]()
Zeker als er op de slagroomtaart ook een stukje fruit zatquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:57 schreef Takaiki het volgende:
Om me minder schuldig te voelen, denk ik maar heel hard dat ik zo wel aan mijn fruit gekomen ben
Precies. Fruitvlaai is ook fruit. En je moet dus dagelijks minimaal twee stukken etenquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:57 schreef Takaiki het volgende:
Om me minder schuldig te voelen, denk ik maar heel hard dat ik zo wel aan mijn fruit gekomen ben
Komt net mn collega vragen of ik nog een stuk wilquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies. Fruitvlaai is ook fruit. En je moet dus dagelijks minimaal twee stukken eten.
OOquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:27 schreef sp3c het volgende:
nee daar doelde ik dus niet op he
na spareribs is Renren single en kunnen we aan de slag met die sjoelbaby voor ElisaB en Greys
zoiets was het en ik blijf erbij
Jaquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:04 schreef Greys het volgende:
Mooi he, hoe het bij sp3c altijd eerst totále wartaal lijkt en dat je dan ineens denkt 'oh ja verhip, de man heeft een punt'.
Gr3ys?quote:
Ik ben ook zoals sp3c soms, dus dan doen mijn hersenkronkels iets heel anders dan de zijne en dan is het moesquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:04 schreef Greys het volgende:
Mooi he, hoe het bij sp3c altijd eerst totále wartaal lijkt en dat je dan ineens denkt 'oh ja verhip, de man heeft een punt'.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:17 schreef sp3c het volgende:
ik denk dat ik het gewoon een compliment noem
Vind ik ook bestquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:27 schreef sp3c het volgende:
nee daar doelde ik dus niet op he
na spareribs is Renren single en kunnen we aan de slag met die sjoelbaby voor ElisaB en Greys
zoiets was het en ik blijf erbij
quote:Op donderdag 18 april 2013 19:38 schreef Muis006 het volgende:
MrMuis en ik gaan bijna samenwonen dus we zijn druk bezig met van alles en nog wat en komen daarom maandag niet sjoelen.
Leuk hoor Muis!quote:Op donderdag 18 april 2013 19:38 schreef Muis006 het volgende:
MrMuis en ik gaan bijna samenwonen dus we zijn druk bezig met van alles
Dan gaan we zeker niet meer kroeghangen zoals gisteren of veeeeeeeeeeeeeel te lang in de donner gangen?quote:Op donderdag 18 april 2013 21:38 schreef littledrummergirl het volgende:
jaaa samenwonenik ga binnenkort ook
wrom nietquote:Op donderdag 18 april 2013 21:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dan gaan we zeker niet meer kroeghangen zoals gisteren of veeeeeeeeeeeeeel te lang in de donner gangen?
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:38 schreef littledrummergirl het volgende:
jaaa samenwonenik ga binnenkort ook
ligt eraan of je daar of hier gaat samen wonenquote:Op donderdag 18 april 2013 21:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wrom nietdan hoef ik toch niet de hele tijd naast m op de bank te zitten ofzo
maar ik ga met jou trouwen hoorquote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar ik ga met jou trouwen hoor
maaareehm wel eerst n aanzoek enzo he, anders gaat het hele feest niet doorquote:
Dat ga ik dan op een geschikt moment doen.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maaareehm wel eerst n aanzoek enzo he, anders gaat het hele feest niet door
nog korterquote:Op zaterdag 20 april 2013 10:26 schreef Murmeli het volgende:
Ik ga een poging tot komen doen maandag
Blijf wel nog korter dan de vorige keer, want toen was ik op dinsdag echt met geen 10 paarden mijn bed uit te sleuren
Irrelevant.quote:
dus je komtquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:21 schreef littledrummergirl het volgende:
oh voor de mensen die de randstadrail terug naar den haag nemen die avond, er zijn werkzaamheden en je moet halverwege n stukje met de bus, reistijd is dus iets langer waarsch.
ik had me niet gekwalificeerd hoor. Ik mag die mensen hun veters nog niet strikken.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:10 schreef Hitomi het volgende:
Jullie hebben het NK Sjoelen gemist![]()
[ afbeelding ]
Ik zie ook een zittende sjoeler!quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:10 schreef Hitomi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik viel van mijn stoel bij het zien van die fotoquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:41 schreef Cat22 het volgende:
Ik vind fok toch zo geweldig, wie had gedacht dat hier ook (semi) professionele sjoelerts zouden zitten?
Zittende sjoelers zijn er genoegquote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:41 schreef Cat22 het volgende:
Ik vind fok toch zo geweldig, wie had gedacht dat hier ook (semi) professionele sjoelerts zouden zitten?
quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik viel van mijn stoel bij het zien van die foto
Aartsluie wezens zijn dat. Dan doe je al aan sjoelen, en dat doe je dat ook nog eens zittend.quote:
das om krachten en concentratie zo optimaal mogelijk te kunnen benuttenquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Aartsluie wezens zijn dat. Dan doe je al aan sjoelen, en dat doe je dat ook nog eens zittend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
das om krachten en concentratie zo optimaal mogelijk te kunnen benutten
Inkijk is toch goed, leid je de concurrentie mee af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
ik heb geen concurrentiequote:Op zaterdag 20 april 2013 22:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Inkijk is toch goed, leid je de concurrentie mee af.
Ik ben ook fan van inkijk.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb geen concurrentieslechts fans
zitten is voor bazinnenquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:06 schreef Cat22 het volgende:
Eerste sjoelmeet: zittend. Overall-winnaar!![]()
Tweede sjoelmeet: staand. Bijna laatste.![]()
Ik weet mijn positie voor de volgende keer.
Word.quote:
bazinnen boksquote:
Boks!quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
bazinnen boks![]()
* littledrummergirl steekt vuist uit
boksersfractuurquote:
Ja.quote:
Moet er wel wat te zien zijn he.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:05 schreef littledrummergirl het volgende:
zie jeniks dan liefde en aanbidding
Wie legt het even uit?quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:16 schreef Hitomi het volgende:
Maar waarom sjoelen jullie helemaal in Rotterdam?
zelfs al draag ik een coltrui.. er is altijd genoeg te zien en te aanbiddenquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Moet er wel wat te zien zijn he.
Wat ik niet zie kan ik niet aanbidden.
Goede zaak.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zelfs al draag ik een coltrui.. er is altijd genoeg te zien en te aanbiddenyay me
Dus jij bent die eikel die telkens alles op mijn rekening zet.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:29 schreef sp3c het volgende:
omdat bier bij Henk in de bar geen geld kost
tja, iemand moet het doenquote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tja, iemand moet het doen
nee jij bent altijd na 3 kwartier alweer wegquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Dus jij bent die eikel die telkens alles op mijn rekening zet.
We wonen niet allemaal op loopafstand hequote:Op zaterdag 20 april 2013 23:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee jij bent altijd na 3 kwartier alweer weg
Als jij dat doet, en ik ook, wiens bier betaal ik dan iedere keerquote:Toekito zijn rekening gebruik ik
Tis een rustiger avond dan vorige keer jaquote:
Welke kleur doen we?quote:Op zondag 21 april 2013 00:13 schreef Greys het volgende:
Tis een rustiger avond dan vorige keer ja
BrandX kan niet een keertje, Mono moet heel ver weg zijn die middag, yv moet werken omdat ze anders 14 mei niet vrij heeft.
Maar Maes en ik zijn er hoor soberso, we doen een beetje Maes d'r verjaardag vieren
Oh en 't zijn d'r negen en misschien tienquote:
Fixedquote:Op zondag 21 april 2013 00:30 schreef jefmen het volgende:
Ik kom ook maar weet niet hoe laat precies. En voor bart: neem jij me camera mevrouw Bart mee? !
OMGquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:10 schreef Hitomi het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat we in die kroeg al diverse FOK!meets gehouden hebben (kroegbingo met 50 FOK!kersquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:16 schreef Hitomi het volgende:
Maar waarom sjoelen jullie helemaal in Rotterdam?
Zwabbertquote:Op zondag 21 april 2013 00:19 schreef Greys het volgende:
Zwabbert komt ook
Ik herhaal, Zwabbert komt ook
Dat zijn er al tien
LDG'tje!quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb geen concurrentieslechts fans
weet nog niet...quote:Op zondag 21 april 2013 08:05 schreef MPG het volgende:
[..]
LDG'tje!
Jij bent er morgen ook, toch? Toch?
Ik wist niet dat mijn afwezigheid zo'n invloed zou hebben op de aantallen.quote:
quote:Op zondag 21 april 2013 00:30 schreef jefmen het volgende:
Ik kom ook maar weet niet hoe laat precies. En voor bart neem jij me camera mee?
Als ik kom neem ik je camera mee.quote:Op zondag 21 april 2013 00:39 schreef Greys het volgende:
Leuk dat je ook komt
En komt Bart ook? Wat voor camera?
Er komen er zelfs uit België Limburg dus aan de gezelligheid zal het niet liggen.quote:Op zondag 21 april 2013 10:31 schreef Hitomi het volgende:
Wanneer het voor mij financieel wat beter uit komt is er misschien een kleine kans dat ik in de toekomst mijn neus kom laten zien. Maar ik beloof niets...! Het lijkt me wel erg gezellig!
Maar het is zo ver
Nou ja, ik was er al bang voor....quote:Op zondag 21 april 2013 08:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat mijn afwezigheid zo'n invloed zou hebben op de aantallen.
Zwollequote:Op zondag 21 april 2013 10:50 schreef littledrummergirl het volgende:
waar ergens woon je hito? miss is er wel een fokker in de buurt om samen mee te reizen
1700 al op cs ofzo. Vertrek om 16.02 uit 040.quote:Op zondag 21 april 2013 08:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
weet nog niet...hoe laat ben jij in 010?
17:00 op CS dus net als MPG en ik, dan zijn we mooi op tijd bij Henk voor vorklepelkoffiequote:Op zondag 21 april 2013 11:56 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb nog geen idee wat ik doe morgenik moet nog steeds vroeg op de dag erna.. maar ik moet wel nog steeds die hamburger proberen
scheelt koken
heeeeeel miss okquote:Op zondag 21 april 2013 11:57 schreef MPG het volgende:
ALs alles goed gaat, ben ik om 17.11 in Rotterdam.
En LDG'tje, als je nou die hamburgert komt eten (krijg je gen spijt van, echt niet), en dan een klein biertje en een rondje sjoelen meedoet, kun je nog zat op tijd naar huis
.
Om 17:00 bij Lebby?quote:Op zondag 21 april 2013 11:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heeeeeel miss ok![]()
ik en mn principes ook altijd.. ik voel nu al dat dat mis gaat lopen
quote:Op zondag 21 april 2013 11:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heeeeeel miss ok![]()
ik en mn principes ook altijd.. ik voel nu al dat dat mis gaat lopen
dat is geen dansje waardquote:
oh dat ging over dat je bij henk aan de bar je bier niet hoeft te betalenquote:
Ja, Mevrouw Bart moet natuurlijk ook mee komen.quote:
Ik had mijn foto camera laten liggen bij Bart thuis.quote:Op zondag 21 april 2013 00:39 schreef Greys het volgende:
Leuk dat je ook komt
En komt Bart ook? Wat voor camera?
Ik moet ook nog de hamburgert proberen.. heb alleen minorenmarkt morgenavondquote:Op zondag 21 april 2013 11:56 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb nog geen idee wat ik doe morgenik moet nog steeds vroeg op de dag erna.. maar ik moet wel nog steeds die hamburger proberen
scheelt koken
Maar eet je dan echt mee met de sjoelies of neem je ook gewoon een keer een burgert?quote:Op zondag 21 april 2013 19:07 schreef Toekito het volgende:
Dus jij geeft het niet door greys? Want ik ben niet thuis en telefoon is bijna leeg.....kan iemand het even ook voor mij doorgeven aub??
hoiquote:Op zondag 21 april 2013 00:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh en 't zijn d'r negen en misschien tien
Want Maes stond er nog niet bij maar die komt zeker (zei ze net nog in de sauna!) en Jimbo zou misschien ook even komen kijken en Liesje ook, dus misschien wel elfMisschien komt Zwabber ook wel, da's alweer twaalf. Heb het lijstje beetje slecht bijgehouden deze keer...
En kleur... eh.... ik kijk straks ff in mijn lade met onderbroekjes, goed?
Zou tof zijn!quote:Op zondag 21 april 2013 20:29 schreef Jimbo het volgende:
Zoals ik ook in het andere topic zei, misschien kom ik morgen(?) in de avond even gluren... puur onder het mom van mn fetish voor sjoelende vrouwen.
die houten schijven en grote droge gleuven doen gewoon wat met me...
quote:Op zondag 21 april 2013 21:38 schreef liesje1979 het volgende:
Bart komt me ophalen en dan komen wij ook even.
hoelaat ben jij er?quote:Op zondag 21 april 2013 21:38 schreef liesje1979 het volgende:
Bart komt me ophalen en dan komen wij ook even.
Ja ja uhuh tuurlijk tuurlijkquote:Op zondag 21 april 2013 21:43 schreef Jimbo het volgende:
en ik sjoel niet mee trouwens, ik kijk alleen en houd grof geschud in de hand
Ik ben serieusquote:
Ja, idd heb me koppie al een tijdje niet meer laten zien. Kom zo wel ff buurte.quote:Op zondag 21 april 2013 21:47 schreef Jimbo het volgende:
ohja en mono, kom weer eens langs in VBL, ze missen je zeiden ze laatst
Dan kan je toch wel even drie stenen over die bak gooien, piemel.quote:Op zondag 21 april 2013 21:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik ben serieus
Heb eigenlijk geen tijd namelijk maar wil speciaal voor een mevrouw die zichzelf grijs noemt (MAAR DIT ZEKER NIET IS!) en een ouwe schooljuf even langskomen
Bart is sowieso altijdquote:Op zondag 21 april 2013 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan kan ook jij van de ovb af en wordt het al met al toch gewoon weer een aardig drukke avond morgen en hebben we aan één bak weer niet genoegWhiiiiiii!
En lief van Bart!
Geen idee, Bart komt me om half 7 ophalen. En ik hoop dat hij wel weet hoe hij moet rijden en het niet van mij laat afhangen want dan zijn we net als met Fogel toen anderhalf uur onderweg.quote:
Nah.quote:Op zondag 21 april 2013 21:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik ben serieus
Heb eigenlijk geen tijd namelijk maar wil speciaal voor een mevrouw die zichzelf grijs noemt (MAAR DIT ZEKER NIET IS!) en een ouwe schooljuf even langskomen
quote:Op zondag 21 april 2013 21:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bart is sowieso altijdEn hij haalde me over door me aan te bieden me op te halen. Anders was ik er pas laat.
[..]
Geen idee, Bart komt me om half 7 ophalen. En ik hoop dat hij wel weet hoe hij moet rijden en het niet van mij laat afhangen want dan zijn we net als met Fogel toen anderhalf uur onderweg.
Wat ben je nu danquote:
Dat hebben we meer gehoord.quote:
Bart rijdt en die is al honderdtwintig keer in die kroeg geweest met ESF meets en sjoelmeets en bingomeetsquote:Op zondag 21 april 2013 21:52 schreef Jimbo het volgende:
heel makkelijk. A20 aflag st franciscus
dan erlangs rijden, de bocht mee (naar recht gaat die)
dan de spoorweg over en BAM je bent er. (links na de spoorbomen)
[..]
Hahaha. preciesquote:Op zondag 21 april 2013 21:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat hebben we meer gehoord.
Die frase betekent dus "ik word de fanatiekste van de avond en gooi dik veel punten.
Hahahhaha jaquote:Op zondag 21 april 2013 21:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Die frase betekent dus "ik word de fanatiekste van de avond en gooi dik veel punten.
Ouwe bartus.quote:Op zondag 21 april 2013 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Bart rijdt en die is al honderdtwintig keer in die kroeg geweest met ESF meets en sjoelmeets en bingomeets
En NJ.quote:Op zondag 21 april 2013 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahahhaha ja
Net als Sounddragon die er toch echt van overtuigd was dat ie niet mee ging sjoelen
Ja nou, het is niet de eerste keer dat hij of ik daarheen gaat he? Het punt is meer dat ik niet zo handig ben met kaartlezen.quote:Op zondag 21 april 2013 21:52 schreef Jimbo het volgende:
heel makkelijk. A20 aflag st franciscus
dan erlangs rijden, de bocht mee (naar recht gaat die)
dan de spoorweg over en BAM je bent er. (links na de spoorbomen)
[..]
Nog steeds. Ik paint alleen bijna nooit meer.quote:
Ik ben bloedserieusquote:Op zondag 21 april 2013 21:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Die frase betekent dus "ik word de fanatiekste van de avond en gooi dik veel punten."
was anne er ook ?quote:Op zondag 21 april 2013 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahahhaha ja
Net als Sounddragon die er toch echt van overtuigd was dat ie niet mee ging sjoelen
Bart is er al (meer dan) eens geweest.quote:Op zondag 21 april 2013 21:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja nou, het is niet de eerste keer dat hij of ik daarheen gaat he? Het punt is meer dat ik niet zo handig ben met kaartlezen.
[..]
Nog steeds. Ik paint alleen bijna nooit meer.
hey ksst, doe eens niet zo bitchy tegen mequote:Op zondag 21 april 2013 21:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja nou, het is niet de eerste keer dat hij of ik daarheen gaat he? Het punt is meer dat ik niet zo handig ben met kaartlezen.
[..]
Nog steeds. Ik paint alleen bijna nooit meer.
Ik wou nu een ranzige opmerking maken, maar dit laat ik achterwegen uit respect voor het vrouwlijk schoonquote:
*aai*quote:Op zondag 21 april 2013 21:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik wou nu een ranzige opmerking maken, maar dit laat ik achterwegen uit respect voor het vrouwlijk schoon
Wat voor hooligan halen we nou toch weer binnen op maandag?quote:Op zondag 21 april 2013 21:58 schreef liesje1979 het volgende:
Echt leuk Jimbo, volgens mij is het meer dan 3 jaar geleden ofzo dat we elkaar zagen. Laatste keer was parkpop denk ik? Dat je opgepakt werd.
Vraag Takke even over laag voorhoofd enzoquote:Op zondag 21 april 2013 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat voor hooligan halen we nou toch weer binnen op maandag?
Is wel duidelijk aan welke tafel die moet.quote:Op zondag 21 april 2013 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee joh, daarna heb ik je ook nog gezien ~:')quote:Op zondag 21 april 2013 21:58 schreef liesje1979 het volgende:
Echt leuk Jimbo, volgens mij is het meer dan 3 jaar geleden ofzo dat we elkaar zagen. Laatste keer was parkpop denk ik? Dat je opgepakt werd.
quote:Op zondag 21 april 2013 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dat was echt pech geloof ik. En anders is hij zijn wilde haren vast al wel wat kwijt.quote:Op zondag 21 april 2013 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet echt niet waar je het over hebt, Welk mokkel dan?quote:Op zondag 21 april 2013 22:06 schreef Jimbo het volgende:
oeh en liesje, het jaar parkpop erna, toen met dat mokkel uit denhaag
DAAAAAR had je een stokje voor moeten steken toen
Toen hadden ze mn telefoon afgepaktquote:Op zondag 21 april 2013 22:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee dat was echt pech geloof ik. En anders is hij zijn wilde haren vast al wel wat kwijt.
Oh, dat kan wel .. dat geld weet i kniet meer,quote:Op zondag 21 april 2013 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet echt niet waar je het over hebt, Welk mokkel dan?
Was dat het jaar dat je geld van me leende? (en de volgende dag keurig terugstorte.)
Wacht! Heel vaagjes. Was dat die chick van wie we de telefoon gevonden hadden en heel veel moeite hebben gedaan hem terug te geven? (nummers uit haar telefoonboek bellen enzo?)quote:Op zondag 21 april 2013 22:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Oh, dat kan wel .. dat geld weet i kniet meer,
maar dat was toen op parkpop dat dat meisje toen kwam, en jij vond dat tof voor me enzo...
In heinsight had je toen moeten zeggen ; Nee jimbo.. AF ! FOEI AF!
is dat zo? Dan is het me anders bekend dan toenquote:Op zondag 21 april 2013 22:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wacht! Heel vaagjes. Was dat die chick van wie we de telefoon gevonden hadden en heel veel moeite hebben gedaan hem terug te geven? (nummers uit haar telefoonboek bellen enzo?)
Parkpop.
En je verhaal hierboven is een tikkie anders dan je toen vertelde. Overdrijvert.
Laat mij erbuitenquote:Op zondag 21 april 2013 22:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Vraag Takke even over laag voorhoofd enzo...
quote:Op zondag 21 april 2013 08:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
weet nog niet...hoe laat ben jij in 010?
Je hebt het weer gevonden, gefeliciteerd!quote:
In 1 dag?quote:Op zondag 21 april 2013 23:10 schreef sp3c het volgende:
nou in all fairness ... ik ben nooit de bob
maar het is toch een flinke rit heen en weer naar Berlijn
quote:Op zondag 21 april 2013 23:18 schreef sp3c het volgende:
collega van mij is juist diehard Keulen fan, gaat regelmatig ... kan niet wachten om hem te spreken morgen
hij is ook Blackhawks in Amerika maar die competitie heb ik het liever niet meer over dit seizoen
laat die jongen eens in zn waardequote:
Ik had het over de reis, piem0lquote:Op zondag 21 april 2013 23:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
laat die jongen eens in zn waarde
hihi
hihiquote:
Tssssk, mijn bolide kan ik tenminste op het terras parkerenquote:Op zondag 21 april 2013 23:27 schreef sp3c het volgende:
echt zo'n mega SUV, Greys dr bolide past er 7x in
Tot morgenquote:
Eet jij er nou met de sjoeligans mee om klokslag zes uur, of nemen jullie half zeven/zeven uur of later een hamburgert met patat?quote:
Ik eet wat ik te pakken kan krijgenquote:Op maandag 22 april 2013 00:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Eet jij er nou met de sjoeligans mee om klokslag zes uur, of nemen jullie half zeven/zeven uur of later een hamburgert met patat?
Ik heb ook niks doorgegevenquote:Op maandag 22 april 2013 00:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik eet wat ik te pakken kan krijgen. Geen idee of er nou sjoeliganvoer gereserveerd is
.
Lees: ik heb zelf niks doorgegeven, dus als dat Hamburgert betekent, eet ik een Hamburgert.
Ik heb de vorige keer ook een Hamburgert gehadquote:Op maandag 22 april 2013 00:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb ook niks doorgegeven
Dus dan vragen we morgen bij aankomst gewoon wat ie heeft
Hamburgerts daar zijn geweldig, met een gebakken ei er opEn patat er bij. Die heeft ie sowieso.
En dan eet iedereen gewoon wanneer hij/zij zelf wil, allemaal bij elkaar aan tafel wordt wegens verschillende aankomsttijden sowieso wat lastig morgen.
sorry tel was leeg dus had je bericht niet gezien. Als er wat doorgegeven is eet ik met de sjoelies en anders wil ik graag een x de burgert proevenquote:Op zondag 21 april 2013 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar eet je dan echt mee met de sjoelies of neem je ook gewoon een keer een burgert?
Want dan hoeft niemand iets door te geven namelijk!
Laatste wat ik hoorde was misschien maar weet niet wat MPG en LDG nog voor elkaar gekregen hebben bij hemquote:
Misschien. Maar die kneed ik morgen nog wel ff.quote:
Zorg ik dat ik er ook ben als jou blindegeleideToekquote:Op maandag 22 april 2013 00:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Misschien. Maar die kneed ik morgen nog wel ff.
@toek, als de NS niet loopt te kutten ben ik er om 17.11 uur.
Lieve schat, het enige punt is hoe ik van jouw huis het snelst op de A13 komt, en laten ze daar navigatiesystemen voor hebben uitgevonden. Komt goed dus.quote:Op zondag 21 april 2013 21:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk met de autoquote:Op maandag 22 april 2013 10:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Lieve schat, het enige punt is hoe ik van jouw huis het snelst op de A13 komt, en laten ze daar navigatiesystemen voor hebben uitgevonden. Komt goed dus.
de mcsaladquote:Op maandag 22 april 2013 10:26 schreef littledrummergirl het volgende:
ik twijfel nog steedswel besloten dat als ik ga ik dan onderweg ff n bak sla meepik ergens ofzo. eet al twee dagen patat en troep, dat vind mn lijf niet tof
Correct, maar er zijn bijna oneindig veel verschillende routes met die auto te rijdenquote:
Gewoon komen, genoeg fans van je inkijk jou aanwezig.quote:Op maandag 22 april 2013 10:26 schreef littledrummergirl het volgende:
ik twijfel nog steedswel besloten dat als ik ga ik dan onderweg ff n bak sla meepik ergens ofzo. eet al twee dagen patat en troep, dat vind mn lijf niet tof
zal ik als sociaal experiment in coltrui komenquote:Op maandag 22 april 2013 10:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Gewoon komen, genoeg fans van je inkijk jou aanwezig.
Wel een naamsticker opdoen dan, anders herken ik je niet.quote:Op maandag 22 april 2013 10:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zal ik als sociaal experiment in coltrui komen
quote:Op maandag 22 april 2013 10:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zal ik als sociaal experiment in coltrui komen
ze heten links en rechtsquote:Op maandag 22 april 2013 10:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Wel een naamsticker opdoen dan, anders herken ik je niet.
Ik zal ze vanavond een hand geven.quote:
ik zou er zelfs speciaal een coltruiquote:
een echte gentlemanquote:
En de Hamburgert dan?quote:Op maandag 22 april 2013 10:26 schreef littledrummergirl het volgende:
das toch ook weer patat en saus en troep enzo? ik had eergister kfc en gister schnitzel en patat.. ik kan geen prut meer aanquote:Op maandag 22 april 2013 10:54 schreef MPG het volgende:
[..]
En de Hamburgert dan?
Die is ook best gezond hoor.
De frietjes eet ik wel opquote:Op maandag 22 april 2013 10:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
das toch ook weer patat en saus en troep enzo? ik had eergister kfc en gister schnitzel en patat.. ik kan geen prut meer aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |