Shock misschien?quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:32 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
Je ziet ook totaal geen emotie op het gezicht van die man.
Ik kan er eerlijk gezegd niet echt naar kijken.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:34 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
[..]
Ik denk het, want je ziet wel dat hij nog bij bewustzijn is.
Ik snap die obsessie best wel. De MS maakt er juist een obsessie van, daar komen weer topics uit als dit, en dan hebben mensen zoiets van: ik word volgegooit met berichten over aanslag.. dan wil ik ook alles zien ook.. fotos, verslagen... hoe reageert men op zo'n aanslag.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:21 schreef Monolith het volgende:
Ik snap de hele obsessie met die ranzige plaatjes niet zo. Als je dat zo nodig wilt zien, dan heb je websites die vol staan met dergelijk onsmakelijk ramptoerisme.
Holy fuck wat een bloedbad. Arme kerel, arme mensen. En die vrouw met dat rode jasje/vest heeft verdomd veel mazzel gehad.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:07 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
http://imgur.com/a/IuEDd
Niet voor de zwakke maag.
Dan zou je juist een aanslag op een overheidsgebouw verwachten.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:36 schreef remlof het volgende:
De vuurwapenwetgeving in Massachusetts is het strengste van de hele VS. Misschien was dit een daad van "verzet" daartegen? Die hardcore vuurwapentokkies zijn er gek genoeg voor.
Waarom denk je hier aan?quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:36 schreef remlof het volgende:
De vuurwapenwetgeving in Massachusetts is het strengste van de hele VS. Misschien was dit een daad van "verzet" daartegen? Die hardcore vuurwapentokkies zijn er gek genoeg voor.
Kun je niet zo zeggen omdat je niet weet hoeveel meer aanslagen er zouden zijn waren die veiligheidsmaatregelen niet genomen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:37 schreef Glijdt_licht het volgende:
Trieste gebeurtenissen in Boston bij de Marathon.
Wat het ons echter wel leert is dat het opgeven van vrijheid voor 'veiligheid' niet echt goed werkt. De VS hebben zoveel verschillende 'veiligheidsmaatregelen', en toch lukt het iemand of een groepje om enkele bommen te plaatsen tijdens zo'n groots evenement.
Ik denk dat we beter kunnen gaan accepteren dat we niet veilig zijn en dat dat het leven is, maar toch beter onze vrijheid kunnen behouden om het leefbaar te houden tussen de onveilige momenten door.
Echt veilig ben je nooit inderdaad, maar ik heb eigenlijk het idee dat iedereen daar wel van op de hoogte is. Je kunt natuurlijk de risico's altijd zoveel mogelijk inperken en daar zijn ze nu mee bezig.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:37 schreef Glijdt_licht het volgende:
Wat het ons echter wel leert is dat het opgeven van vrijheid voor 'veiligheid' niet echt goed werkt. De VS hebben zoveel verschillende 'veiligheidsmaatregelen', en toch lukt het iemand of een groepje om enkele bommen te plaatsen tijdens zo'n groots evenement.
Ik denk dat we beter kunnen gaan accepteren dat we niet veilig zijn en dat dat het leven is, maar toch beter onze vrijheid kunnen behouden om het leefbaar te houden tussen de onveilige momenten door.
Dit.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:37 schreef Glijdt_licht het volgende:
De verzameling van mensen die hier gek genoeg voor zijn, is dusdanig groot dat elke vinger in de richting van een bepaalde groep zonder meer informatie nutteloze speculatie is.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:36 schreef remlof het volgende:
We zijn al een hele lange tijd nergens veilig voor.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:37 schreef Glijdt_licht het volgende:
Omdat Starbuckshipsters niet zo geweldadig zijn als die vuurwapenrednecks. Die zouden nog een burgeroorlog beginnen om hun recht op het dragen van vuurwapens te verdedigen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:37 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Waarom denk je hier aan?
Kan toch net zo goed een daad tegen de starbucks zijn die opgehouden is met de korting op cappuccino op de zondag?
Dat is niet geheel vreemd.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:36 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik kan er eerlijk gezegd niet echt naar kijken.
Feit blijft dat je nooit veilig bent..quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:39 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Kun je niet zo zeggen omdat je niet weet hoeveel meer aanslagen er zouden zijn waren die veiligheidsmaatregelen niet genomen.
Iedereen OK ja.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:11 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Alles mag en is ook begrijpelijk.
Iedereen ok? Of waren ze niet in de buurt?
Anonymous?quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:52 schreef rakotto het volgende:
En hebben ze al een zwarte schaap aangewezen?
Nee en ja, niemand verdacht wel wordt er gezegd dat het een negert is.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:52 schreef rakotto het volgende:
En hebben ze al een zwarte schaap aangewezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |