Jah, je zou erger verwachten na zoiets.quote:Op maandag 15 april 2013 22:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Het dodenaantal 'valt nog mee', gezien zo'n enorm event, gelukkig.
Trien snap duidelijk betekenis van terrorisme niet.quote:Op maandag 15 april 2013 22:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Small homemade bomb....dat lijkt me niet het werk van terroristen.
flight fight of freezequote:Op maandag 15 april 2013 22:34 schreef angusjames het volgende:
Vooral opvallend dat er sommige mensen wegrennen van het gevaar, en sommige juist er naartoe.
Lijkt me meer speculatie dan complottheorie.quote:Op maandag 15 april 2013 22:30 schreef GekkePoes het volgende:
[complottheorie]Het zijn terroristen, of geschifte Amerikanen[/complottheorie]
D'r gaan klappen vallen in de lokale overheid...quote:Op maandag 15 april 2013 22:33 schreef Evertjan het volgende:
met zoveel bommen heeft de beveiliging ook wel gefaald
Nou ja als ik iemand kende die daar op dat moment zou kunnen zijn zou ik er ook naartoe rennen.quote:Op maandag 15 april 2013 22:34 schreef angusjames het volgende:
Vooral opvallend dat er sommige mensen wegrennen van het gevaar, en sommige juist er naartoe.
Kwam net ook al hier langs, wat een zieke foto.quote:Op maandag 15 april 2013 22:34 schreef El_Liberaliste het volgende:
Tering, dit is wel de ziekste foto.
http://www.theatlantic.co(...)thon-bombing/100495/
Onderaan achter de spoiler.
Verschrikkelijk
Het is gewoon openbare weg. Je kan niet een complete 42km afsluiten.quote:Op maandag 15 april 2013 22:33 schreef Evertjan het volgende:
blijft niet bij 2quote:Op maandag 15 april 2013 22:34 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Jah, je zou erger verwachten na zoiets.
hoi, clümchen, ltns
Alle verdachte objecten worden opgeblazen. Lijkt mij het waarschijnlijkstquote:Op maandag 15 april 2013 22:34 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zijn gewoon dingen die ze uit voorzorg opblazen. Hoeft niks concreets te zijn, zoiets als een bom.
Is nog maar 10x voorbij gekomen.quote:Op maandag 15 april 2013 22:34 schreef El_Liberaliste het volgende:
Verschrikkelijk
quote:Op maandag 15 april 2013 22:33 schreef Leipo666 het volgende:
dit word voorpagina foto, ivm USA vlaggetje...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
begrijp dat er nu bommen worden gevonden vind je gek heel het boston police force is nu aa zoeken, en mogelijk veel andere hulp diensten.
Er staat nog een vraag voor u open!!
In Korea zelf toch niet meer??quote:Op maandag 15 april 2013 22:35 schreef b2py het volgende:
Vandaag is wél de 'verjaardag' van Kim Il Sung. Vader van het huidige Noord-Korea en de Eeuwige President.
lijkt wel iemand die net een loopgravenoorlog heeft overleefdquote:Op maandag 15 april 2013 22:34 schreef El_Liberaliste het volgende:
Verschrikkelijk
God gruwelijke Jozef!quote:Op maandag 15 april 2013 22:34 schreef El_Liberaliste het volgende:
Verschrikkelijk
En toch ga ik kijken.quote:Op maandag 15 april 2013 22:34 schreef El_Liberaliste het volgende:
Verschrikkelijk
Hoewel Amerikanen graag anders denken, kun je nooit alles voorkomen.quote:Op maandag 15 april 2013 22:33 schreef Evertjan het volgende:
Heb volgens mij ook niks gehad op mijn Ipad bij de nos app.quote:Op maandag 15 april 2013 22:35 schreef Dale. het volgende:
Echt hier snap ik weer niks van... Heb je zo'n NOS app die je notificaties mag geven bij groot nieuws... krijg je hier natuurlijk geen notificatie van...
Nouja, een bekende tactiek is om eerst een kleine bom af te laten gaan en wanneer dan alle hulpdiensten op die plek samenkomen, een grotere te doen afgaan. Dus wat is veiligquote:Op maandag 15 april 2013 22:36 schreef GekkePoes het volgende:
De plek waar de bom is afgegaan is de meest veilige plek, op andere plekken kan nog een andere bom afgaan
dank uquote:Op maandag 15 april 2013 22:36 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
http://edition.cnn.com/vi(...)o/cvplive/cvpstream3
quote:Op maandag 15 april 2013 22:35 schreef b2py het volgende:
Vandaag is wél de 'verjaardag' van Kim Il Sung. Vader van het huidige Noord-Korea en de Eeuwige President.
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op maandag 15 april 2013 22:34 schreef El_Liberaliste het volgende:
Verschrikkelijk
Precies, als er morgen een aantal mafketels in de spits een aantal treinen in stappen ben je gewoon de sjaak... zoiets moet door veiligheidsdiensten worden voorkomen, op het moment zelf ben je kansloos...quote:Op maandag 15 april 2013 22:35 schreef DeParo het volgende:
Wat ik ook raar vind is dat ze elke keer zeggen hoe veilig alles is maar als ik in een trein zit wordt daar echt niets gecontroleerd, letterlijk niets, een bom of een wapen is zo mee te nemen.
twitter:AP twitterde op maandag 15-04-2013 om 22:28:24MORE: US official: 2 more explosives found at Boston marathon: http://t.co/KBDxuuE4kQ -CC reageer retweet
Gekken hou je nooit tegen.quote:Op maandag 15 april 2013 22:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, als er morgen een aantal mafketels in de spits een aantal treinen in stappen ben je gewoon de sjaak... zoiets moet door veiligheidsdiensten worden voorkomen, op het moment zelf ben je kansloos...
Dat zeg je nú, ja! Maar 2 uur geleden waren dat juist de onveilige plekken!quote:Op maandag 15 april 2013 22:36 schreef GekkePoes het volgende:
De plek waar de bom is afgegaan is de meest veilige plek, op andere plekken kan nog een andere bom afgaan
Die fotos zie je elke dag op het internet.quote:Op maandag 15 april 2013 22:34 schreef El_Liberaliste het volgende:
Verschrikkelijk
Compleet offtopic, maar doet me wel denken aan een aantal jaar geleden toen de politie hier uit voorzorg een fiets opblies met pakketje op de snelbinder. De eigenaar kwam net aanlopen toen ze hem lieten exploderenquote:Op maandag 15 april 2013 22:35 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Alle verdachte objecten worden opgeblazen. Lijkt mij het waarschijnlijkst
Tja, dat kan ook.quote:Op maandag 15 april 2013 22:37 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Nouja, een bekende tactiek is om eerst een kleine bom af te laten gaan en wanneer dan alle hulpdiensten op die plek samenkomen, een grotere te doen afgaan. Dus wat is veilig
Die gaan echt geen zelfmoord plegen.quote:
Zo dom zou Noord-Korea ook niet zijn, ze weten dat oorlog uitlokken het einde van Noord-Korea is.quote:Op maandag 15 april 2013 22:35 schreef b2py het volgende:
Sportbril?quote:Op maandag 15 april 2013 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit? Ik zie niet wat het is bij z'n ogen.
Lijkt me een bebloede eyepatch (ik kom even niet op het juiste woord), tegen het bloeden.quote:Op maandag 15 april 2013 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
En dus? Alles is toch schijnveiligheid...maar hoe wil je het anders inrichten, gekken blijven er altijd. De kans dat je slachtoffer wordt van een aanslag blijft gelukkig statistisch klein, zeker in Nederland.quote:Op maandag 15 april 2013 22:35 schreef DeParo het volgende:
Wat ik ook raar vind is dat ze elke keer zeggen hoe veilig alles is maar als ik in een trein zit wordt daar echt niets gecontroleerd, letterlijk niets, een bom of een wapen is zo mee te nemen.
Ik gok op een sportbril.quote:Op maandag 15 april 2013 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Dan kijk je op vreemde sites.quote:Op maandag 15 april 2013 22:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die fotos zie je elke dag op het internet.
Worden er wel meer door de zwaargewonden, maar het hadden er inderdaad veel meer kunnen zijn.quote:Op maandag 15 april 2013 22:34 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Jah, je zou erger verwachten na zoiets.
hoi, clümchen, ltns
quote:Op maandag 15 april 2013 22:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kan gebeuren. Over heel de wereld knallen die dingen, ook in de VS.
NRA-gekkie.quote:Op maandag 15 april 2013 22:38 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Die gaan echt geen zelfmoord plegen.
Die weten dondersgoed dat de USA keihard zal terug slaan, dat risico nemen ze echt niet,
Z'n gesmolten zonnebril.quote:Op maandag 15 april 2013 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
En de kans is vrij groot dat je tijdens je zoektocht naar informatie en materialen tegen de lamp loopt.quote:Op maandag 15 april 2013 22:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zoiets moet door veiligheidsdiensten worden voorkomen, op het moment zelf ben je kansloos...
miss resten van een bril?quote:Op maandag 15 april 2013 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Hij zit er nog relaxed bij voor iemand wiens halve been eraf is.quote:Op maandag 15 april 2013 22:34 schreef El_Liberaliste het volgende:
Verschrikkelijk
verbandjequote:Op maandag 15 april 2013 22:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Lijkt me een bebloede eyepatch (ik kom even niet op het juiste woord), tegen het bloeden.
Valt wel mee eigenlijk.quote:Op maandag 15 april 2013 22:39 schreef blup het volgende:
[..]
En de kans is vrij groot dat je tijdens je zoektocht naar informatie en materialen tegen de lamp loopt.
Denk dat ie in shock is. Dat raak je sowieso wel als je zoveel bloed verliest.quote:Op maandag 15 april 2013 22:39 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Hij zit er nog relaxed bij voor iemand wiens halve been eraf is.
Dat heeft niet veel zin, vanuit Nederland.quote:Op maandag 15 april 2013 22:39 schreef kepler het volgende:
Zullen we ons eerst maar eens druk maken om de slachtoffers?
wut?quote:Op maandag 15 april 2013 22:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat een toeval dat jij nu Hurtlocker zit te kijken
Mcvey is niet tegen de lamp gelopen in Oklahoma....quote:Op maandag 15 april 2013 22:39 schreef blup het volgende:
[..]
En de kans is vrij groot dat je tijdens je zoektocht naar informatie en materialen tegen de lamp loopt.
In shock.quote:Op maandag 15 april 2013 22:39 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Hij zit er nog relaxed bij voor iemand wiens halve been eraf is.
Een dader zou wel op een gebouw aan de andere kant van de straat gaan kijkenquote:
Ja, was een quote op iemand die het had over privacy/false flags/weet ik veelquote:Op maandag 15 april 2013 22:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat heeft niet veel zin, vanuit Nederland.
3x radenquote:Op maandag 15 april 2013 22:41 schreef Joeri. het volgende:
Wat zou er gebeuren als N-Korea dit opeist?
Serieus, alweer?quote:Op maandag 15 april 2013 22:41 schreef Bombshell het volgende:
http://i.imgur.com/TkzSjqf.jpg
Smakelijk
Dat zou inderdaad wel de meest briljante positie zijn om je eigen aanslag te bekijken: vanaf het dak waar je juist niks kunt zien.quote:
Niet eens willen weten, laten we het hopen van niet.quote:Op maandag 15 april 2013 22:41 schreef Joeri. het volgende:
Alleen een brandje.quote:Op maandag 15 april 2013 22:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Toch wel een explosie in de bibliotheek?
neequote:Op maandag 15 april 2013 22:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Toch wel een explosie in de bibliotheek?
Dan krijg je een hele interessante situatie met China ernaastquote:Op maandag 15 april 2013 22:41 schreef Joeri. het volgende:
Uitvinders van gunpowder.. daar begon het allemaal!quote:Op maandag 15 april 2013 22:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
DAT IS DEGENE DIE DE BOMMEN HEEFT!!!!
PAK HAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRr
22:00 belde net op ze willen hun foto terug.quote:Op maandag 15 april 2013 22:41 schreef Bombshell het volgende:
http://i.imgur.com/TkzSjqf.jpg
Smakelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |