quote:Op maandag 15 april 2013 22:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kan gebeuren. Over heel de wereld knallen die dingen, ook in de VS.
NRA-gekkie.quote:Op maandag 15 april 2013 22:38 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Die gaan echt geen zelfmoord plegen.
Die weten dondersgoed dat de USA keihard zal terug slaan, dat risico nemen ze echt niet,
Z'n gesmolten zonnebril.quote:Op maandag 15 april 2013 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit? Ik zie niet wat het is bij z'n ogen.
En de kans is vrij groot dat je tijdens je zoektocht naar informatie en materialen tegen de lamp loopt.quote:Op maandag 15 april 2013 22:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zoiets moet door veiligheidsdiensten worden voorkomen, op het moment zelf ben je kansloos...
miss resten van een bril?quote:Op maandag 15 april 2013 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit? Ik zie niet wat het is bij z'n ogen.
Hij zit er nog relaxed bij voor iemand wiens halve been eraf is.quote:Op maandag 15 april 2013 22:34 schreef El_Liberaliste het volgende:
Tering, dit is wel de ziekste foto.
http://www.theatlantic.co(...)thon-bombing/100495/
Onderaan achter de spoiler.
Verschrikkelijk
verbandjequote:Op maandag 15 april 2013 22:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Lijkt me een bebloede eyepatch (ik kom even niet op het juiste woord), tegen het bloeden.
Valt wel mee eigenlijk.quote:Op maandag 15 april 2013 22:39 schreef blup het volgende:
[..]
En de kans is vrij groot dat je tijdens je zoektocht naar informatie en materialen tegen de lamp loopt.
Denk dat ie in shock is. Dat raak je sowieso wel als je zoveel bloed verliest.quote:Op maandag 15 april 2013 22:39 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Hij zit er nog relaxed bij voor iemand wiens halve been eraf is.
Dat heeft niet veel zin, vanuit Nederland.quote:Op maandag 15 april 2013 22:39 schreef kepler het volgende:
Zullen we ons eerst maar eens druk maken om de slachtoffers?
wut?quote:Op maandag 15 april 2013 22:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat een toeval dat jij nu Hurtlocker zit te kijken
Mcvey is niet tegen de lamp gelopen in Oklahoma....quote:Op maandag 15 april 2013 22:39 schreef blup het volgende:
[..]
En de kans is vrij groot dat je tijdens je zoektocht naar informatie en materialen tegen de lamp loopt.
In shock.quote:Op maandag 15 april 2013 22:39 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Hij zit er nog relaxed bij voor iemand wiens halve been eraf is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |