ik scoor al mijn ganse leven bizar hoog op die dingen - zelfs na 25 kilo afvallen en drie keer per week fitness incluis spiertraining was mijn vetpercentage zogenaamd niet gedaald, ik vind het wel dikke primaquote:Op woensdag 17 april 2013 12:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan is het wel te hoog maar goed zoals ik al zei zijn die weegschalen niet erg betrouwbaar.
Dat is idd waar.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan is het wel te hoog maar goed zoals ik al zei zijn die weegschalen niet erg betrouwbaar.
OH heerlijk, geniet ervan! Ik ga mij maar eens begraven in boeken en artikelenquote:Op woensdag 17 april 2013 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga mijn fietske maar eens ophalen bij de campusfietsmaker en dan even een rondje door de bossen trappen
Het is niet het sporadische Mac bezoek of taartje wat aanzet. Maar de dagelijkse 2-3 koekjes bij de koffie, stuk chocolade bij de thee, bakje nootjes bij het tv-kijken, glas frisdrank 's avonds, suiker in kofie/thee e.d.quote:Op woensdag 17 april 2013 09:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar die paar handjes vind ik nog bestals veel klinkenstel dat het 80 gram was, dan zit je al over de 400 kcals. Chocolade is evil.
| 1 2 3 4 5 6 | Cola 150 ml 63 kcal Suiker 3 klontjes 48 kcal Pinda's, gezouten 50 gram 313 kcal Chocolade met noten 25gram 149 kcal Bastognekoek 2 stuks 96 kcal Totaal 669 kcal |
Zit een flink verschil tussen man en vrouwquote:Op woensdag 17 april 2013 11:57 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel eens gedaan en die weegschaal gaf dan ook op een bonnetje aan wat voor iemand van mijn leeftijd en geslacht normaal zou zijn.
Ik had trouwens een lager BMI dan jij, maar wel een hoger vetpercentage.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, normaal gesproken heb ik daar echt geen problemen mee (crohn). Gaat gewoon. En dan heb ik het niet over diarree ofzo hoor. Maar het is bijna nooit echt dat het niet wilquote:Op woensdag 17 april 2013 09:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kan serieus niet poepen als ik de dag ervoor geen lijnzaad door mijn ontbijt heb gedaan![]()
Schade van afgelopen weekend is weer ongdaan gemaakt. Alleen ga ik vanavond naar de Mexicaan en morgen ook uit eten.
Ik krijg dat om de 1 of andere reden echt niet weg 's morgens. Ik heb jaaaaaaaren lang niet ontbeten, ook geen succesquote:Op woensdag 17 april 2013 10:30 schreef Vicky het volgende:
[..]
ja hoor ik wel.
meestal als ontbijt 2 boterhammen. soms als lunch
Ik wil die van de mijne niet eens tellenquote:Op woensdag 17 april 2013 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, het is echt een kwestie van bewuster worden inderdaad.
Mijn vriend dacht dat ie best gezond ontbijtte/ontbeet (wtf?) tot ik een keer zijn kcals ging tellen. Ik kwam op een kleine 1500 uit_!
(en dat had alles te maken met de dikte van de lagen pindakaas, kaas, boter en hagelslag...)
Hebben ze welquote:Op woensdag 17 april 2013 12:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Qwea, ik heb lijnzaad nog nooit in de supermarkt gevonden. Ik haal het bij De Tuinen of een soortgelijke winkel. Of in de supermarkt in Duitsland.
en dus ben ik automatisch een vrouw?quote:Op woensdag 17 april 2013 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Resque post in Greys Anatomy topics
I know. Ik ga zo even naar de supermarkt, want had te weinig bij me voor op werk. Zal zo ook eens naar de kantine gaan en iets halen. Goed eten is ech tricky...quote:Op woensdag 17 april 2013 11:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zeker in combinatie met je beweging & sport mag je wel iets meer eten.
Omg, man en ga fan?quote:Op woensdag 17 april 2013 12:39 schreef resque het volgende:
[..]
en dus ben ik automatisch een vrouw?
Goedzoquote:Op woensdag 17 april 2013 12:49 schreef Vicky het volgende:
Trots op mezelf.
Net vior de meiden een kaascroissant gekocht.
Ik lunch zo met 2 bruine boterhammetjes
offtopic: Hoooo, fan nee... Maar vond het wel leuk totdat Mark en Lexie dood gingen.... Daarna 2 afleveringen nog gekeken en staan nog steeds op mijn lijstje, misschien als andere series zijn afgelopen ;-)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |