en dat is te vergelijken?quote:Op maandag 15 april 2013 11:21 schreef Caland het volgende:
Er zullen ook vast wel weer de nodige davidssterren te zien zijn geweest in het uitvak.
quote:Op maandag 15 april 2013 11:21 schreef Caland het volgende:
Er zullen ook vast wel weer de nodige davidssterren te zien zijn geweest in het uitvak.
QFTquote:Op maandag 15 april 2013 11:21 schreef Caland het volgende:
Ik vergelijk het nergens.quote:Op maandag 15 april 2013 11:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
gastjouw vergelijking, for real?
Vergelijkingen maken is niet jouw sterkste punt hèquote:Op maandag 15 april 2013 11:21 schreef Caland het volgende:
Nee wat bedoelde je dan met je post? Dat het uitvak het uitlokte omdat ze een Davidster lieten zien? Wat is jouw mening over die beroving van dat 9-jairge meisje, uitlokking he?quote:
Doe eens de rest van die foto's bekijkenquote:Op maandag 15 april 2013 11:25 schreef Fides het volgende:
Vaak genoeg gezien bij bijvoorbeeld FC Utrecht of ADO.
Maar ik vind nogal dubieus om iemand naar aanleiding van een foto zo aan de schandpaal te hangen want het is niet eens helemaal duidelijk wat hij doet. Die man ernaast (rechts) loopt ook maar een beetje te gebaren en die man links doet ook iets wat lijkt op een hitlergroet, maar het volgens mij ook niet is (sowieso verkeerde arm, maar dat bedoel ik niet eens).
Dat het allebei uitingen zijn die eigenlijk nergens over gaan. Het onterechte gedweep met het jodendom of de hitlergroet. Het mag van mij beiden wel uitgebannen worden.quote:Op maandag 15 april 2013 11:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee wat bedoelde je dan met je post? Dat het uitvak het uitlokte omdat ze een Davidster lieten zien? Wat is jouw mening over die beroving van dat 9-jairge meisje, uitlokking he?![]()
Ghehe, okee. Ik zat mis. Wat een dwaas die man.quote:Op maandag 15 april 2013 11:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Doe eens de rest van die foto's bekijken
Geniale fotoquote:
de davidsster is dan ook gewoon een religieus symboolquote:Op maandag 15 april 2013 11:21 schreef Caland het volgende:
hahahaquote:Op maandag 15 april 2013 11:28 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 april 2013 11:46 schreef Fides het volgende:
Wel vreemd dat ze bij PSV het gehandicapten naast het uitvak stoppen...
Er is geen ander vak naast het uitvak in eindhovenquote:Op maandag 15 april 2013 11:46 schreef Fides het volgende:
Wel vreemd dat ze bij PSV het gehandicaptenvak naast het uitvak stoppen...
Zo is dat niet begonnen he. Daar zijn andere nazi mee begonnen.quote:Op maandag 15 april 2013 11:43 schreef DroogDok het volgende:
Maar kan je verwachten natuurlijk als de aanhangers van een club zichzelf joden noemen.
Ik zie meerdere idioten, dat is het hele puntquote:Op maandag 15 april 2013 11:48 schreef -J-D- het volgende:
Supporters? Supporter!
AD spreekt in enkelvoud, TS in meervoud. Hoe blaas je een verhaal op?
Ik zie nog steeds 1 man het doen.quote:Op maandag 15 april 2013 11:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik zie meerdere idioten, dat is het hele punt![]()
Voor de beeldvorming:
[ afbeelding ]
Hebben ze ook vakken met normale mensen dan? Op het uitvak na?quote:Op maandag 15 april 2013 11:46 schreef Fides het volgende:
Wel vreemd dat ze bij PSV het gehandicaptenvak naast het uitvak stoppen...
quote:Op maandag 15 april 2013 11:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds 1 man het doen.
De nazi's noemden ajaxieden joden?quote:Op maandag 15 april 2013 11:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo is dat niet begonnen he. Daar zijn andere nazi mee begonnen.
quote:Op maandag 15 april 2013 11:51 schreef Caland het volgende:
Bij Ajax is het nog erger. Daar fungeren de gehandicapten als een levend schietschijf voor ballen die naast gaan.
Vind het altijd mooi als Ajax scoort, dan lanceren ze zichzelf met de handjes in de luchtquote:Op maandag 15 april 2013 11:51 schreef Caland het volgende:
Bij Ajax is het nog erger. Daar fungeren de gehandicapten als een levend schietschijf voor ballen die naast gaan.
quote:Op maandag 15 april 2013 11:51 schreef Caland het volgende:
oh ja want elke supporter van PSV is direct zo jaquote:Op maandag 15 april 2013 11:53 schreef HighVolume het volgende:
Sorry maar ik kan psv supporters gewoon niet serieus nemen.Ook nu is het lachwekend en kan er niet eens pissig om worden wat een trieste club
alle boertjes die ik zelf ben tegen gekomen waren niet echt snuggerquote:Op maandag 15 april 2013 11:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
oh ja want elke supporter van PSV is direct zo ja
Niet direct. Al jaren.quote:Op maandag 15 april 2013 11:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
gast wees eens eerlijkquote:Op maandag 15 april 2013 11:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hedde gij poep in uwe oren of wa?quote:Op maandag 15 april 2013 11:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit is me matigquote:
Comeback?quote:Op maandag 15 april 2013 11:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dit is me matig
great comeback bedoel ik![]()
![]()
Idioot die natuurlijk achteraf weer een mooi verhaaltje zal hebben waarom zijn reactie zo vanzelfsprekend is. Ik hoop dat hij via sociale media achterhaalt wordt en vervolgens niet alleen door bepaalde supporters wordt aangepakt en bekend wordt gemaakt met naam en toenaam, maar ook dat overheidsinstanties hiertegen de nodige maatregelen nemen.quote:
Komt ie weer, 120.000 man met bier in de zon, 6 idioten maken zich na afloop belachelijk en hij vindt het weer een argument.quote:
Kedeng kedeng oeh oehquote:Op maandag 15 april 2013 12:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zou het Guus Meeuwis zijn geweest die ze heeft opgezweept?
Ik loop hier alleen, in een te stille stad.quote:Op maandag 15 april 2013 12:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zou het Guus Meeuwis zijn geweest die ze heeft opgezweept?
tadaaa je snap mijn puntquote:Op maandag 15 april 2013 12:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Komt ie weer, 120.000 man met bier in de zon, 6 idioten maken zich na afloop belachelijk en hij vindt het weer een argument.
iemand de foto van de psvclowns?
quote:Op maandag 15 april 2013 12:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik loop hier alleen, in een te stille stad.
Ik heb eigenlijk nooit last van joden gehad.
Volgend jaar te zien in Obese in de provincie!quote:Op maandag 15 april 2013 12:05 schreef Red_85 het volgende:
Warempel, da's Valek!
[ afbeelding ]
Sorry, maar dit is bijna normaal. Je ziet dit tweewekelijks waar Ajax uit voetbalt. Dit soort ameube's die op de tribune denken stoer te zijn.
Jij bent nog erger als 422quote:Op maandag 15 april 2013 12:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
March of Madness groot succes!
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum15/756-15.php#post71857![]()
![]()
Net zoals dat gemekker van 60 man opgepakt tijdens de huldiging op het museumplein waar in totaal meer dan 100.000 mensen heen gingen.quote:Op maandag 15 april 2013 12:03 schreef Doublepain het volgende:
Als je goed kijkt ze je maar een aantal debiel gedragen, de rest kijkt gewoon naar de partij
quote:Op maandag 15 april 2013 12:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij bent nog erger als 422
Forumpjes van andere clubs bekijken
Doe je dat niet? Niets is lekkerder dan dat na zo'n overwinning (op voetbal gebied dan)! Heerlijk om nu op psv netwerk te zitten.quote:Op maandag 15 april 2013 12:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ben je nou zo dom of wat? Dat is precies wat doublepain duidelijk wil makenquote:Op maandag 15 april 2013 12:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Komt ie weer, 120.000 man met bier in de zon, 6 idioten maken zich na afloop belachelijk en hij vindt het weer een argument.
'Erger als'quote:Op maandag 15 april 2013 12:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Neequote:Op maandag 15 april 2013 12:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Doe je dat niet? Niets is lekkerder dan dat na zo'n overwinning (op voetbal gebied dan)! Heerlijk om nu op psv netwerk te zitten.
Heatwave staat er niet echt bekend om zijn slimheid.quote:Op maandag 15 april 2013 12:09 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ben je nou zo dom of wat? Dat is precies wat doublepain duidelijk wil maken
quote:Op maandag 15 april 2013 12:09 schreef JeMoeder het volgende:
Haha, die vetzak in zijn groene shirtje. Die kerel sterft aan dichtgeslibde aderen voordat hij nog eens zo'n pauper 'groet' kan brengen. Wil je nog een frietje vette zaadkop?
Juist daarom. Kom er ook niet om mee te discussiëren, kom voor de stupiditeit van andere mensen.quote:Op maandag 15 april 2013 12:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee
Daar zie je de grootste debielen omdat hun bril maar 1 kleur heeft, leuk zulke discussies
Volg het wel op twitter, maar enkel voor het nieuws.quote:Op maandag 15 april 2013 12:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Juist daarom. Kom er ook niet om mee te discussiëren, kom voor de stupiditeit van andere mensen.
bekentquote:Op maandag 15 april 2013 12:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heatwave staat er niet echt bekent om zijn slimheid.
Rood/witte bril werkt ook voor Ajax hoor... of Feyenoord... of Sparta.... etc.quote:Op maandag 15 april 2013 12:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee
Daar zie je de grootste debielen omdat hun bril maar 1 kleur heeft, leuk zulke discussies
Helaas voor die mensen nietquote:Op maandag 15 april 2013 12:13 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Rood/witte bril werkt ook voor Ajax hoor... of Feyenoord... of Sparta.... etc.
quote:
Waar zit jij ? Ik zit nu lekker te trollenquote:Op maandag 15 april 2013 12:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Doe je dat niet? Niets is lekkerder dan dat na zo'n overwinning (op voetbal gebied dan)! Heerlijk om nu op psv netwerk te zitten.
Jezus jij bent echt dom hequote:Op maandag 15 april 2013 12:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, en jouw eeuwige argument is weer eens, helemaal nietsquote:
quote:Op maandag 15 april 2013 12:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
'Jezus jij bent echt dom he'
Aan die kan van het stadion was ook zon.quote:Op maandag 15 april 2013 12:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, en jouw eeuwige argument is weer eens, helemaal niets.
Ik snap best dat dat zijn punt was, maar het is totaal niet te vergelijken. Die 6 man op 120.000, in de volle zon een hele dag lang op een heel stadion vol met dit soort eikels.
Maar goed, hou maar vol dat het zo gemoedelijk is bij psv hoor.
Teringlijers ookquote:Op maandag 15 april 2013 12:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Aan die kan van het stadion was ook zon.
?quote:Op maandag 15 april 2013 12:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 april 2013 12:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
SORRY ZEGGENquote:
Godverdommequote:Op maandag 15 april 2013 12:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goede UI wel. Hoe lang moet je hem dragen?quote:
Blader soms wel eens door dat psv topic. Wat een stelletje kleuters bij elkaar.quote:Op maandag 15 april 2013 12:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Doublepain heeft al zijn hele leven grote moeite met de Nederlandse taal.
Uh, oké.quote:Op maandag 15 april 2013 12:21 schreef 16meter het volgende:
[..]
Blader soms wel eens door dat psv topic. Wat een stelletje kleuters bij elkaar.Tenminste, gezien het niveau daar, verwacht (en hoop) ik dat het om kids van een jaar of 15 gemiddeld gaat.
quote:Op maandag 15 april 2013 12:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 april 2013 12:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godverdomme.VBL SC influencer
Left, right, behind
Leugens. Dat zeg je alleen om mij pijn te doen, terwijl jij het niet meent.quote:Op maandag 15 april 2013 12:23 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ja, jij bent wel een goed voorbeeld van zo'n idioot.
OOH POW POW POWquote:Op maandag 15 april 2013 12:23 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ja, jij bent wel een goed voorbeeld van zo'n idioot.
Waarschijnlijk ben je ook dik.
sorry ik meende het nietquote:Op maandag 15 april 2013 12:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Leugens. Dat zeg je alleen om mij pijn te doen, terwijl jij het niet meent.
Alsof zulke mensen werk hebbenquote:Op maandag 15 april 2013 12:24 schreef Tim_G het volgende:
Wat een stumperts op die foto's!
Dan kom je lekker op het werk binnen. Zo vriend, zie hier dat je een fantastisch weekend hebt gehad?! Hoe lul je je daar dan uit he?
Op de sociale werkplaats krijg je er waarschijnlijk een schouderklopje voor.quote:Op maandag 15 april 2013 12:24 schreef Tim_G het volgende:
Wat een stumperts op die foto's!
Dan kom je lekker op het werk binnen. Zo vriend, zie hier dat je een fantastisch weekend hebt gehad?! Hoe lul je je daar dan uit he?
quote:Op maandag 15 april 2013 12:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 15 april 2013 12:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Op de sociale werkplaats krijg je er waarschijnlijk een schouderklopje voor.
quote:Op maandag 15 april 2013 12:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Op de sociale werkplaats krijg je er waarschijnlijk een schouderklopje voor.
Wie weet moet er in Eindhoven en omstreken een hoop kauwgom van de stoep verwijderd worden? Lijkt mij een ideaal jobje voor deze mannen. Gumbusters!quote:
quote:Apen(15 stuks) uit Amsterdam liepen gisteren ook mee met de March of Madness, daar kwam het oeh Aah namelijk vandaan...
Nee te makkelijk, gewoon in Amsterdamquote:Op maandag 15 april 2013 12:26 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Wie weet moet er in Eindhoven en omstreken een hoop kauwgom van de stoep verwijderd worden? Lijkt mij een ideaal jobje voor deze mannen.
Ik snap het niet helemaal. Waarom zou je daar als Ajacied in willen meelopen. Of mis ik iets?quote:
quote:Op maandag 15 april 2013 12:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap het niet helemaal. Waarom zou je daar als Ajacied in willen meelopen. Of mis ik iets?
Die waren er ook niet, maar ze houden nog even de mythe instand dat het zo gemoedelijk en gezellig is in brabantquote:Op maandag 15 april 2013 12:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap het niet helemaal. Waarom zou je daar als Ajacied in willen meelopen. Of mis ik iets?
Hmm ok. Dan snap ik het nog steeds niet eigenlijk. Oe ah.quote:Op maandag 15 april 2013 12:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die waren er ook niet, maar ze houden nog even de mythe instand dat het zo gemoedelijk en gezellig is in brabant.
Tuurlijk is dat zo, maar bij PSV lopen ze ook op het veld. Dat gedrag van bommel en toivoinen gisteren was gewoon lachwekkend.quote:Op maandag 15 april 2013 12:29 schreef Stofje het volgende:
Volgens mij kunnen we gewoon concluderen dat er bij iedere club, niet één uitgezonderd, een goed percentage mongolen rondlopen. Bij PSV hebben die mongolen ook nog het syndroom van down.
Volgens mij ben jij ooit zwaar anaal verkracht door een Brabander.quote:Op maandag 15 april 2013 12:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die waren er ook niet, maar ze houden nog even de mythe instand dat het zo gemoedelijk en gezellig is in brabant.
Nee die Poulsen bijvoorbeeld was een lieverdje?quote:Op maandag 15 april 2013 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat zo, maar bij PSV lopen ze ook op het veld. Dat gedrag van bommel en toivoinen gisteren was gewoon lachwekkend.
En Pieters die bij de 2-3 gaat klagen over shirt vastpakken, dan spoor je toch niet, als er iemand een overtreding maakt daar is hij het zelf..
ooh shit dat zie je ook alleen maar bij PSV héquote:Op maandag 15 april 2013 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat zo, maar bij PSV lopen ze ook op het veld. Dat gedrag van bommel en toivoinen gisteren was gewoon lachwekkend.
En Pieters die bij de 2-3 gaat klagen over shirt vastpakken, dan spoor je toch niet, als er iemand een overtreding maakt daar is hij het zelf..
Effe die lompe Zweed en Limburger flink op hun plaatst gezet met slechts wat schouderduwtjes. Janken dat ze beide dedenquote:Op maandag 15 april 2013 12:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nee die Poulsen bijvoorbeeld was een lieverdje?
Ja, nou en? Jij bent voor Ajax, dus blijkbaar vind je Ajax een leuk clubje en zie je niet goed in dat daar ook enorm veel mongolen rondlopen.quote:Op maandag 15 april 2013 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat Fischer deed, was normaal. Zo moeten PSV spelers zich ook gedragen.quote:Op maandag 15 april 2013 12:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ooh shit dat zie je ook alleen maar bij PSV hé
Je hoort mij ook niet klagen, Heatwave loopt te huilen.quote:Op maandag 15 april 2013 12:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Effe die lompe Zweed en Limburger flink op hun plaatst gezet met slechts wat schouderduwtjes. Janken dat ze beide deden
Oh, niet alleen maar, maar jullie verheffen het tot een kunst... Die bommel doet 90 min niets anders dan klagen bij alles en iedereen, ga gewoon eens voetballen man.quote:Op maandag 15 april 2013 12:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ooh shit dat zie je ook alleen maar bij PSV hé
Die Vissertje jaquote:Op maandag 15 april 2013 12:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat Fischer deed, was normaal. Zo moeten PSV spelers zich ook gedragen.
Alleen maar mooi om te zien dat ze het niet belopen kunnen. Net als dat handje voor zijn mond wanneer hij praat en dat zielige gedoe tegen de keeper aan bij iedere corner. Dat soort dingen moeten je als Ajacied zijnde goed doenquote:Op maandag 15 april 2013 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, niet alleen maar, maar jullie verheffen het tot een kunst... Die bommel doet 90 min niets anders dan klagen bij alles en iedereen, ga gewoon eens voetballen man.
Dat doet hij al jaren, heeft gevoetbald bij Barça, Bayern en Milan.quote:Op maandag 15 april 2013 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, niet alleen maar, maar jullie verheffen het tot een kunst... Die bommel doet 90 min niets anders dan klagen bij alles en iedereen, ga gewoon eens voetballen man.
Zag je hem ook toen hij door gewoon naar de middenlijn te lopen jullie hele verdediging uit elkaar speelde?quote:Op maandag 15 april 2013 12:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die Vissertje ja
Die zat voor me als een vis te spartelen op de grond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou nou nou, dat is lachwekkend.quote:Op maandag 15 april 2013 12:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat doet hij al jaren, heeft gevoetbald bij Barça, Bayern en Milan.
Werd overigens bij allemaal kampioen..
Je punt is verder?
Dat ie al een jaar gestopt is met voetballen en het alleen zelf nog niet doorheeft.quote:Op maandag 15 april 2013 12:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat doet hij al jaren, heeft gevoetbald bij Barça, Bayern en Milan.
Werd overigens bij allemaal kampioen..
Je punt is verder?
quote:Op maandag 15 april 2013 12:35 schreef LompeHork het volgende:
Ach, waarom ook niet.Zet eens Balloteli (tijdens ek wedstrijd tegen Duitsland) er naast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Hij gaat ook stoppenquote:Op maandag 15 april 2013 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat ie al een jaar gestopt is met voetballen en het alleen zelf nog niet doorheeft.
HIj heeft echt wel goeie jaren gehad, maar was daarnaast altijd vervelend, alleen kon hij het toen nog waarmaken. Dit seizoen kan je beter met 10 man spelen dan met bommel erbij.
Heet die partij de NSDAP?quote:Op maandag 15 april 2013 12:03 schreef Doublepain het volgende:
Als je goed kijkt ze je maar een aantal debiel gedragen, de rest kijkt gewoon naar de partij
Eriksen?quote:Op maandag 15 april 2013 12:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zag je hem ook toen hij door gewoon naar de middenlijn te lopen jullie hele verdediging uit elkaar speelde?
6/7 miljoen euro later.quote:
Nee Fischer, die creëert de ruimte. Als Fischer naar Cillessen was gelopen dan had die gekke Atiba er nog achteraan gezeten denk ik.quote:
Doe maar niet.quote:Op maandag 15 april 2013 12:38 schreef DroogDok het volgende:
Wat een humor dit, ik moet echt vaker in VBL komen
Atiba verdenk ik van het hebben van een laag IQ. Wel hoger dan Willems, maar toch.quote:Op maandag 15 april 2013 12:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee Fischer, die creëert de ruimte. Als Fischer naar Cillessen was gelopen dan had die gekke Atiba er nog achteraan gezeten denk ik.
Atiba en een man dekken?quote:Op maandag 15 april 2013 12:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee Fischer, die creëert de ruimte. Als Fischer naar Cillessen was gelopen dan had die gekke Atiba er nog achteraan gezeten denk ik.
Dan nog is het zonde dat Bommelding op deze manier afscheid gaat nemen van het voetbal. Niet dat het een wereldtopper was, maar toch wel zonde dat hij op deze manier herinnerd zal worden.quote:Op maandag 15 april 2013 12:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heeft gelukkig voor 1 jaar getekend, gelukkig niet 3 jaar ofzo
Die hebben ze bij Feyenoord al volgens mij.quote:
quote:Op maandag 15 april 2013 12:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zet eens Balloteli (tijdens ek wedstrijd tegen Duitsland) er naast.
Ik denk dat hij er ook wel spijt van heeft,quote:Op maandag 15 april 2013 12:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan nog is het zonde dat Bommelding op deze manier afscheid gaat nemen van het voetbal. Niet dat het een wereldtopper was, maar toch wel zonde dat hij op deze manier herinnerd zal worden.
Hoezo? Hij laat zijn man maar 85 keer per wedstrijd uit zijn rug lopen, hij kan nog makkelijk mee hoor.quote:
Dat heeft niets met leeftijd te maken, dat deed hij in de halve finale tegen AC Milan ook al.quote:Op maandag 15 april 2013 12:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoezo? Hij laat zijn man maar 85 keer per wedstrijd uit zijn rug lopen, hij kan nog makkelijk mee hoor.
quote:Op maandag 15 april 2013 12:46 schreef Dven het volgende:
Feyenoordsupporters zijn natuurlijk ook niet de meest snuggere
[ afbeelding ]
Hij kan er gelukkig makkelijk 2018 van maken. En dan maar hopen dat het wel lukt.quote:Op maandag 15 april 2013 12:46 schreef Dven het volgende:
Feyenoordsupporters zijn natuurlijk ook niet de meest snuggere
[ afbeelding ]
quote:
Gebruik ff imgur.quote:Op maandag 15 april 2013 12:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ondertussen bij de march of madness:
[ http://img803.imageshack.us/img803/5913/62543144438976897811512.jpg (copy/paste deze link) ]
Wat een figurenquote:
quote:
Waarom niet?quote:
Kunnen we nu al de conclusie trekken dat alle Feyenoorders zo zijn? Of zouden we daar nog 2 screenshots voor nodig hebben denk je?quote:
Ga ergens anders serieus doen sufkutquote:Op maandag 15 april 2013 12:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kunnen we nu al de conclusie trekken dat alle Feyenoorders zo zijn? Of zouden we daar nog 2 screenshots voor nodig hebben denk je?
Ik las net hetzelfde over PSV fansquote:
Ja tuurlijkquote:Op maandag 15 april 2013 12:58 schreef LompeHork het volgende:
Maar even: Ik ga er van uit dat PSV-supporters ook wel inzien dat dit gewoon één of andere dronken tokkie is die niet helemaal weet waar hij mee bezig is (of wel) en het niet zomaar goedkeuren.
Toch? TOCH?
Geen flauw idee waar ik toen was. Maar blijf vooral. Altijd leuk om wat te lachen op volk dat overal direct op hapt en serieus er op in gaatquote:Op maandag 15 april 2013 12:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik las net hetzelfde over PSV fansWaar was je toen met je gevatte reactie
[..]
Ja tuurlijkDit is toch pure onzin.
Supporters die meeleven met hun eigen club in plaats van druk te zijn met de supporters van een anderquote:Op maandag 15 april 2013 12:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tsja zo kan je dat bij elke club doen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alle Feyenoord supporters zijn zo!!!!!111
Lees alleen en vermaak me zeer om de trollenquote:Op maandag 15 april 2013 12:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waar zit jij ? Ik zit nu lekker te trollengasten boos dit dat.
Is goed toch, graag gedaan.quote:Op maandag 15 april 2013 13:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen flauw idee waar ik toen was. Maar blijf vooral. Altijd leuk om wat te lachen op volk dat overal direct op hapt en serieus er op in gaat
Deze man snapt het.quote:Op maandag 15 april 2013 13:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Supporters die meeleven met hun eigen club in plaats van druk te zijn met de supporters van een ander
Dit slaat echt nergens opquote:Op maandag 15 april 2013 12:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goed dat je het door hebt.quote:Op maandag 15 april 2013 13:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dit slaat echt nergens op
grgr een ajaxiet
quote:Op maandag 15 april 2013 12:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
+quote:Op maandag 15 april 2013 13:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
ahahaha vet grappug xD xdxD
gr gr pizzakoppo
quote:
Dat roep ik inderdaad ook al jaren, is nooit anders geweest bij Mertensquote:Op maandag 15 april 2013 13:19 schreef dribbel79 het volgende:
mertens was eind vorig seizoen ook veel minder dan aan het begin: dit jaar hetzelfde verhaal...een trend bij de kleine Belg?? Is het fysiek niet zo goed gesteld....
niet allemaal hoorquote:Op maandag 15 april 2013 15:17 schreef Triptamine2 het volgende:
Dat komt omdat Brabanders en Limburgers gewoon net even wat dommer zijn dan de rest van Nederland
we weten het louisquote:Op maandag 15 april 2013 13:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat roep ik inderdaad ook al jaren, is nooit anders geweest bij Mertens
Jawel, allemaal. Dat is genetisch bepaald, je merkt het onder meer aan de manier van praten, eten en omgaan met anderen. Ook zijn ze agressiever en eerder vatbaar voor manipulatie. Ik ben zelf geen echte Brabander, maar ik woon er welquote:
Is met Strootman ook zo.quote:Op maandag 15 april 2013 13:19 schreef dribbel79 het volgende:
mertens was eind vorig seizoen ook veel minder dan aan het begin: dit jaar hetzelfde verhaal...een trend bij de kleine Belg?? Is het fysiek niet zo goed gesteld....
Je vergeet een klein ding: hij doet nooit iets goeds in de toppers.quote:Op maandag 15 april 2013 13:19 schreef dribbel79 het volgende:
Klopt.quote:Op maandag 15 april 2013 15:45 schreef leeell het volgende:
bij elke club zitten genoeg debielen, wat een non-discussie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |