en dat is te vergelijken?quote:Op maandag 15 april 2013 11:21 schreef Caland het volgende:
Er zullen ook vast wel weer de nodige davidssterren te zien zijn geweest in het uitvak.
quote:Op maandag 15 april 2013 11:21 schreef Caland het volgende:
Er zullen ook vast wel weer de nodige davidssterren te zien zijn geweest in het uitvak.
QFTquote:Op maandag 15 april 2013 11:21 schreef Caland het volgende:
Ik vergelijk het nergens.quote:Op maandag 15 april 2013 11:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
gastjouw vergelijking, for real?
Vergelijkingen maken is niet jouw sterkste punt hèquote:Op maandag 15 april 2013 11:21 schreef Caland het volgende:
Nee wat bedoelde je dan met je post? Dat het uitvak het uitlokte omdat ze een Davidster lieten zien? Wat is jouw mening over die beroving van dat 9-jairge meisje, uitlokking he?quote:
Doe eens de rest van die foto's bekijkenquote:Op maandag 15 april 2013 11:25 schreef Fides het volgende:
Vaak genoeg gezien bij bijvoorbeeld FC Utrecht of ADO.
Maar ik vind nogal dubieus om iemand naar aanleiding van een foto zo aan de schandpaal te hangen want het is niet eens helemaal duidelijk wat hij doet. Die man ernaast (rechts) loopt ook maar een beetje te gebaren en die man links doet ook iets wat lijkt op een hitlergroet, maar het volgens mij ook niet is (sowieso verkeerde arm, maar dat bedoel ik niet eens).
Dat het allebei uitingen zijn die eigenlijk nergens over gaan. Het onterechte gedweep met het jodendom of de hitlergroet. Het mag van mij beiden wel uitgebannen worden.quote:Op maandag 15 april 2013 11:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee wat bedoelde je dan met je post? Dat het uitvak het uitlokte omdat ze een Davidster lieten zien? Wat is jouw mening over die beroving van dat 9-jairge meisje, uitlokking he?![]()
Ghehe, okee. Ik zat mis. Wat een dwaas die man.quote:Op maandag 15 april 2013 11:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Doe eens de rest van die foto's bekijken
Geniale fotoquote:
de davidsster is dan ook gewoon een religieus symboolquote:Op maandag 15 april 2013 11:21 schreef Caland het volgende:
hahahaquote:Op maandag 15 april 2013 11:28 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 april 2013 11:46 schreef Fides het volgende:
Wel vreemd dat ze bij PSV het gehandicapten naast het uitvak stoppen...
Er is geen ander vak naast het uitvak in eindhovenquote:Op maandag 15 april 2013 11:46 schreef Fides het volgende:
Wel vreemd dat ze bij PSV het gehandicaptenvak naast het uitvak stoppen...
Zo is dat niet begonnen he. Daar zijn andere nazi mee begonnen.quote:Op maandag 15 april 2013 11:43 schreef DroogDok het volgende:
Maar kan je verwachten natuurlijk als de aanhangers van een club zichzelf joden noemen.
Ik zie meerdere idioten, dat is het hele puntquote:Op maandag 15 april 2013 11:48 schreef -J-D- het volgende:
Supporters? Supporter!
AD spreekt in enkelvoud, TS in meervoud. Hoe blaas je een verhaal op?
Ik zie nog steeds 1 man het doen.quote:Op maandag 15 april 2013 11:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik zie meerdere idioten, dat is het hele punt![]()
Voor de beeldvorming:
[ afbeelding ]
Hebben ze ook vakken met normale mensen dan? Op het uitvak na?quote:Op maandag 15 april 2013 11:46 schreef Fides het volgende:
Wel vreemd dat ze bij PSV het gehandicaptenvak naast het uitvak stoppen...
quote:Op maandag 15 april 2013 11:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds 1 man het doen.
De nazi's noemden ajaxieden joden?quote:Op maandag 15 april 2013 11:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo is dat niet begonnen he. Daar zijn andere nazi mee begonnen.
quote:Op maandag 15 april 2013 11:51 schreef Caland het volgende:
Bij Ajax is het nog erger. Daar fungeren de gehandicapten als een levend schietschijf voor ballen die naast gaan.
Vind het altijd mooi als Ajax scoort, dan lanceren ze zichzelf met de handjes in de luchtquote:Op maandag 15 april 2013 11:51 schreef Caland het volgende:
Bij Ajax is het nog erger. Daar fungeren de gehandicapten als een levend schietschijf voor ballen die naast gaan.
quote:Op maandag 15 april 2013 11:51 schreef Caland het volgende:
oh ja want elke supporter van PSV is direct zo jaquote:Op maandag 15 april 2013 11:53 schreef HighVolume het volgende:
Sorry maar ik kan psv supporters gewoon niet serieus nemen.Ook nu is het lachwekend en kan er niet eens pissig om worden wat een trieste club
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |