SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Moet je een klap op je neus?quote:Op zondag 14 april 2013 22:19 schreef RensAjacied het volgende:
WAAR IS DIE WATERKNEUS! WAAR IS DIE WATERKNEUS!
Ben er benieuwd naar wat hij zegtquote:Op zondag 14 april 2013 22:19 schreef RensAjacied het volgende:
WAAR IS DIE WATERKNEUS! WAAR IS DIE WATERKNEUS!
Niet Twente?quote:Op zondag 14 april 2013 22:20 schreef j0rdiiii het volgende:
Eindelijk wat goeie teksten over Ajax. Dat ze veruit het beste voetbal spelen van Nederland is nou toch wel duidelijk.
Zal wel weer aan de niet openbare trainingen op de Herdgang hebben gelegen.quote:Op zondag 14 april 2013 22:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben er benieuwd naar wat hij zegtvorige week was hij ook vervelend
quote:Op zondag 14 april 2013 22:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
11 strijkplanken tegen 11 voetballers
Ajax
Techniek
kreeg een tikje mee...quote:Op zondag 14 april 2013 22:21 schreef rubbereend het volgende:
had de samenvatting niet gezien, maar wat gebeurde daar na het eerste doelpunt van Lens?
Onderuitgehaald door Toby.quote:Op zondag 14 april 2013 22:21 schreef rubbereend het volgende:
had de samenvatting niet gezien, maar wat gebeurde daar na het eerste doelpunt van Lens?
Juist niet debielquote:Op zondag 14 april 2013 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh wat werd die heerlijk overklast
nog na het doelpuntquote:
quote:Op zondag 14 april 2013 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ronald kijkt een beetje verdrietig
Meer tijdens. Sliding werd nogal hoog ingezet (doel = blessure) en vloog tijdens het schot zijn knie in...quote:
Blauw grijs achtig. Zelfs zijn haarkleur slaat nergens op.quote:Op zondag 14 april 2013 22:22 schreef Karina het volgende:
Wat een rare kleur haar heeft waterkneus toch.
JvH ook.quote:Op zondag 14 april 2013 22:22 schreef Karina het volgende:
Wat een rare kleur haar heeft waterkneus toch.
Kut jong kut ajaxquote:
Maar jullie kunnen nergens op terugvallen.quote:Op zondag 14 april 2013 22:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kut jong kut ajax
Brrr.. maarja, wij krijgen nu wat jullie die jaren geleden hadden en dat wreven wij er oko maar graag in.
Ja toen met 1 doelpunt verschil kampioenschap verloren van julliequote:Op zondag 14 april 2013 22:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kut jong kut ajax
Brrr.. maarja, wij krijgen nu wat jullie die jaren geleden hadden en dat wreven wij er oko maar graag in.
Ik doelde niet op die wedstrijdquote:Op zondag 14 april 2013 22:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja toen met 1 doelpunt verschil kampioenschap verloren van jullie. Dit is extra lekker man, weer 3 puntjes uit Eindhoven en wat voor punten!
coupe Lambiekquote:
Heel PSV stelt niks voorquote:Op zondag 14 april 2013 22:25 schreef j0rdiiii het volgende:
Dat middenveld van PSV stelt helemaal niks voor.
Ik heb het over dat PSV fans het de Ajacieden altijd gingen uitlachen en nu krijgen ze het terug.quote:Op zondag 14 april 2013 22:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik doelde niet op die wedstrijdknakker
Zelfs de Jong is beter dan die twee.quote:Op zondag 14 april 2013 22:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jack, Eriksen is drie klassen beter dan Van Bommel en Strootman
Siempre negativo!quote:Op zondag 14 april 2013 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Altijd weer de verliezende club belichtenAltijd negatief
Alles wat ze zeggen dat een beetje ergens op lijkt halen ze hier vandaan, jammer dat ze het verpesten door er zelf zoveel onzin bij te bedenken.quote:Op zondag 14 april 2013 22:25 schreef mrstylo het volgende:
Van Hooidonk heeft mijn comment hier gelezen.
Ah die heb je onthouden!quote:Op zondag 14 april 2013 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Siempre negativo!
Nunca positivo!
quote:Op zondag 14 april 2013 22:26 schreef De_Dorstige het volgende:
Waterreus zal het niet naar z'n zin hebben.
Blind.quote:Op zondag 14 april 2013 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Willems is echt belachelijk slecht.
Die slaan ze over. Ze gaan zo door naar Feyenoord.quote:Op zondag 14 april 2013 22:27 schreef OverRated het volgende:
Ik denk, nu komt het: we gaan het over Ajax hebben. Maar nee
Que? La jugadores es muy tonto!quote:Op zondag 14 april 2013 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
no no no no no
eres muy malo
interpertacion siempre negativo
Ik heb hem helaas niet zelf gemaakt, diegene moet echt een genie zijn.quote:
Ik denk het ook.quote:Op zondag 14 april 2013 22:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb hem helaas niet zelf gemaakt, diegene moet echt een genie zijn.
Nee, dat was Eriksenquote:
Oliver haha!quote:Op zondag 14 april 2013 22:29 schreef Oliver23 het volgende:
Waterreus: 'PSV staat al 5 jaar stil'
Maak deze man snel voorzitter
7 miljoenquote:Op zondag 14 april 2013 22:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Strootman![]()
![]()
Jammer mang, volgend jaar weer Sparta
quote:Op zondag 14 april 2013 22:29 schreef GGMM het volgende:
Ik weet nog dat ze de JC-schaal wonnen van Ajax. Toen waren ze allemaal volledig overtuigd dat ze beter waren dan Ajax.
In FIFA nog niet eens.quote:Op zondag 14 april 2013 22:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
Maar Strootman gaat voor 30 miljoen naar Man Utd
Dijks die Narsingh compleet wegspeelde in die wedstrijd was het mooistequote:Op zondag 14 april 2013 22:29 schreef GGMM het volgende:
Ik weet nog dat ze de JC-schaal wonnen van Ajax. Toen waren ze allemaal volledig overtuigd dat ze beter waren dan Ajax.
Ik hoop het voor 'm.quote:Op zondag 14 april 2013 22:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
Maar Strootman gaat voor 30 miljoen naar Man Utd
quote:Van der Sar adviseert Ferguson: 'Strootman zou een goede aankoop zijn'
Sir Alex Ferguson moet in de zomer flink doorselecteren op het middenveld. Paul Scholes (38) en Ryan Giggs (39) zijn op leeftijd en de Schotse manager twijfelt aan de capaciteit van Darren Fletcher en Anderson. Manchester United heeft volgens diverse Britse tabloids derhalve concrete interesse in PSV'er Kevin Strootman en de koploper van de Premier League zou goed aan doen om de Oranje-international in te lijven.
Die mening is Edwin van der Sar, die tussen 2005 en 2011 voor the Mancunians keepte, toegedaan. In gesprek met de Arabische sportkrant Sport360 vertelt de oud-doelman dat hij de middenvelder graag ziet spelen op Old Trafford. “Ik doe niet mee aan speculaties. Ik lees de Engelse kranten, dus ik kom veel namen tegen. Maar Strootman zou een goede aankoop zijn”, zegt Van der Sar.
“Je weet natuurlijk niet zeker of ze interesse hebben”, vervolgt de 130-voudig Oranje-international. “Er is bij de club wel een geschiedenis van Nederlandse spelers met mijn persoon, Ruud van Nistelrooij, Jaap Stam, Robin van Persie, dus misschien komt er weer een ander”, besluit Van der Sar. De 23-jarige Strootman staat bij PSV nog tot medio 2016 onder contract. Ook AC Milan, dat in de winter naar verluidt al een bod deed, Liverpool en Tottenham Hotspur houden de linkspoot in de gaten.
Die moet je ook niet winnen. Wordt je nooit kampioenquote:Op zondag 14 april 2013 22:29 schreef GGMM het volgende:
Dat was toen ook zo. Op papier had PSV de beste selectie, alleen het kwam er niet uit. PSV werd steeds minder een team en spelers haalden steeds sporadischer hun niveau. Terwijl Ajax juist wel een collectief werd.quote:Op zondag 14 april 2013 22:29 schreef GGMM het volgende:
Maar ze hebben in ieder geval iets van de grote meester in huis, al is het maar een schaal.quote:Op zondag 14 april 2013 22:29 schreef GGMM het volgende:
Mwah.quote:Op zondag 14 april 2013 22:31 schreef RensAjacied het volgende:
Zeg ken jij PSV, PSV, PSV. Zeg ken jij PSV, daar helpt de stad een eindje mee. Ze kregen, ze kregen, ze kregen heel veel poen. Ze worden, ze worden, ALWEER GEEN KAMPIOEN!
Inderdaad. Ze moeten eens focussen op de winnaar, niet de verliezerquote:Op zondag 14 april 2013 22:31 schreef Kopsterk het volgende:
Waarom hebben ze het niet over Frank 'God' de Boer?
Zelf bedacht?quote:Op zondag 14 april 2013 22:31 schreef RensAjacied het volgende:
Zeg ken jij PSV, PSV, PSV. Zeg ken jij PSV, daar helpt de stad een eindje mee. Ze kregen, ze kregen, ze kregen heel veel poen. Ze worden, ze worden, ALWEER GEEN KAMPIOEN!
uitstekend gecoacht.quote:Op zondag 14 april 2013 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Van Bommel heeft ooit uitstekend gespeeld?
Over AJAX gaat het al 3/4 van de tijdquote:Op zondag 14 april 2013 22:31 schreef Kopsterk het volgende:
Waarom hebben ze het niet over Frank 'God' de Boer?
clown dat je bent, jij moet ook eens een keer goed op je kop gehoekt wordenquote:Op zondag 14 april 2013 22:31 schreef RensAjacied het volgende:
Doen ze nooit. Ook niet bij VI overigensquote:Op zondag 14 april 2013 22:31 schreef OverRated het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze moeten eens focussen op de winnaar, niet de verliezer
alweerquote:Op zondag 14 april 2013 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik erger me reactief aan Jan van Halst.
Hij kon er zelf niks van, maar blijkbaar is hij hier de messiasquote:Op zondag 14 april 2013 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik erger me reactief aan Jan van Halst.
Uh, Oke?quote:Op zondag 14 april 2013 22:31 schreef RensAjacied het volgende:
Oh, thnx man.quote:Op zondag 14 april 2013 22:32 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Nee, bedacht door kinderen voor kinderen
Hij was 91 rated in Fifa 2003, niet haten.quote:Op zondag 14 april 2013 22:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij kon er zelf niks van, maar blijkbaar is hij hier de messias
quote:Op zondag 14 april 2013 22:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
clown dat je bent, jij moet ook eens een keer goed op je kop gehoekt worden
Te weinig, dus.quote:
Ja, of al die psv-ers hier die op jou lopen te kankeren als je zegt dat je er niet in gelooft.quote:Op zondag 14 april 2013 22:32 schreef Geo4kant het volgende:
Ergste is dat de zogenoemde kenners al PSV jaar op jaar zeggen dat ze kampioen gaan worden
Ik geloof niet dat jij een Ajacied bent.quote:Op zondag 14 april 2013 22:32 schreef _NZT_ het volgende:
Ik ben ajacied, maar deze kritiek slaat nergens op. De mannen schreeuwen het hele seizoen dat PSV de beste ploeg is en meeste kwaliteit blablabla en nu is het opeens niks meer,lekker makkelijk per week je mening bijstellen.
Volgend seizoen weerquote:Op zondag 14 april 2013 22:32 schreef Geo4kant het volgende:
Ergste is dat de zogenoemde kenners al PSV jaar op jaar zeggen dat ze kampioen gaan worden
GEO voor directeur van PSVquote:Op zondag 14 april 2013 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, of al die psv-ers hier die op jou lopen te kankeren als je zegt dat je er niet in gelooft.
Toen hadden ze toch 1 tot 7 rating?quote:Op zondag 14 april 2013 22:32 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hij was 91 rated in Fifa 2003, niet haten.
Nee joh, ligt altijd aan een ander die slecht speeltquote:Op zondag 14 april 2013 22:33 schreef Shreyas het volgende:
Misschien is PSV niet zo slecht, maar is Ajax gewoon zo goed.
Jack wil nog steeds de bijnaam Studio Ajax vermijdenquote:Op zondag 14 april 2013 22:33 schreef RensAjacied het volgende:
Gaan we het nog specifiek over Ajax hebben of alleen maar PSV?
Daar is niets ergs aan, nogmaals op papier heeft PSV een team met fantastische voetballers.quote:Op zondag 14 april 2013 22:32 schreef Geo4kant het volgende:
O nee het gaat niet over Ajax, red alert, red alert!quote:Op zondag 14 april 2013 22:33 schreef RensAjacied het volgende:
Gaan we het nog specifiek over Ajax hebben of alleen maar PSV?
1-10 per stat ja.quote:Op zondag 14 april 2013 22:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toen hadden ze toch 1 tot 7 rating?
Ja, en achteraf geen DM van je had gelijk, goed inzicht. Ajacieden zeggen dat wel.quote:Op zondag 14 april 2013 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, of al die psv-ers hier die op jou lopen te kankeren als je zegt dat je er niet in gelooft.
Ja kom er gewoon vooruit Jackquote:Op zondag 14 april 2013 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jack wil nog steeds de bijnaam Studio Ajax vermijden
Daar gaat Waterreus voor zorgen.quote:Op zondag 14 april 2013 22:34 schreef Evertjan het volgende:
tijd voor een Johan Cruijff revolutie bij PSV
Willy en Rene gaan los op Brandsquote:Op zondag 14 april 2013 22:34 schreef Evertjan het volgende:
tijd voor een Johan Cruijff revolutie bij PSV
Het is gewoon een rare kerel.quote:Op zondag 14 april 2013 22:35 schreef RensAjacied het volgende:
Waterkneus wordt nooit ergens bij betrokken![]()
![]()
Wat is daar 'quote:Op zondag 14 april 2013 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ooh daar komt de Brabantse versie van de Fluwelen Revolutie.
Fons ookquote:Op zondag 14 april 2013 22:35 schreef Caland het volgende:
Jeugd en PSV in een zin. Jack maakte dat mogelijk.
Reis en Labyad.quote:Op zondag 14 april 2013 22:35 schreef GGMM het volgende:
Ik lach me dood als de broertjes Van der Kerkhof achter deze 'revolutie' zitten.
Met de broertjes van de Kerkhofquote:Op zondag 14 april 2013 22:35 schreef ajacied4lf het volgende:
PSV gaat ook Ajax en Feyenoord achterna?![]()
quote:Op zondag 14 april 2013 22:35 schreef GGMM het volgende:
Ik lach me dood als de broertjes Van der Kerkhof achter deze 'revolutie' zitten.
Lekker coke snuiven op de herdgangquote:Op zondag 14 april 2013 22:35 schreef Doublepain het volgende:
Alsof PSV dat kan?
Wie moeten we halen dan?
Ronaldo jeugdtrainer
Romario TD?
?quote:Op zondag 14 april 2013 22:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Lekker coke snuiven op de herdgang
Lachwekkend, inderdaad.quote:
Ik las net dat er bij Jong PSV een rechtsback speelt die nog slechter is dan Hutchinson.quote:Op zondag 14 april 2013 22:35 schreef Caland het volgende:
Jeugd en PSV in een zin. Jack maakte dat mogelijk.
Ajax kan gewoon terugvallen op een systeem. Dat voorkomt dat je bij wat mindere vorm al te ver afzakt en afhankelijk bent van individuen.quote:Op zondag 14 april 2013 22:34 schreef ajacied4lf het volgende:
Ajax heeft geen betere voetballers, maar ze spelen makkelijker en hebben een idee/filosofie
Haha oke.quote:Op zondag 14 april 2013 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat PSV nergens op terug kan vallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |