SPOILER: FOK!CRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILER: Ex LedenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________________________
User plaatjes door Plex
[ Bericht 0% gewijzigd door SosuaCafe op 14-04-2013 19:02:57 ]http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Leuk die reboot
Unlimited, my future is unlimited. And i've just had a vison almost like a prophecy! I know, it sounds truly crazy. And true the vison's hazy. But i swear, someday there'll be a celebration troughout Oz. That's all to do with me!![]()
Fokcraft II: Return of the Flevo Menacequote:Op zondag 14 april 2013 19:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik stel voor dat de nieuwe server gewoon Fokcraft II heet. Is anders verwarrend.![]()
tc
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.![]()
Zo refund gevraagd bij Steam, kleine kans maar goed
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Beetje letterlijk die reboot..http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Ehm nee...http://www.syfy.com/tinman/oz/
Zat ondergronds. Wat lava aan het dempen.http://www.syfy.com/tinman/oz/
iemand een idee waarom ik wel met direct connect kan joinen maar niet via de serverlijst?Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"![]()
ehm, geen idee. Ik kan hem wel via mijn serverlijst bereiken.quote:Op zondag 14 april 2013 19:38 schreef Junglebeast het volgende:
iemand een idee waarom ik wel met direct connect kan joinen maar niet via de serverlijst?![]()
hoefde alleen maar een restartjequote:Op zondag 14 april 2013 19:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Neem je tijd maar om te fiksen, ik vermaak mij wel
[ afbeelding ]
en baas![]()
Sok sok sokker.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!![]()
quote:Op zondag 14 april 2013 20:35 schreef d4v1d het volgende:
Ik dacht eerst dat aldie een albino was, toen had ik door dat je ook een rechter sok aan had
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Ik ben 1000 euro kwijt!
Of tenminste het staat er nog steeds niet op !! NIEMAND VERLAAT NU DE SC VOORDAT IK WEET HOE EN WAT./.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
quote:Op zondag 14 april 2013 20:50 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ben 1000 euro kwijt!
Of tenminste het staat er nog steeds niet op !! NIEMAND VERLAAT NU DE SC VOORDAT IK WEET HOE EN WAT./.![]()
![]()
Flodder jij mag gaan jij hebt het niet!quote:Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Hoe ben je het kwijt geraakt?quote:Op zondag 14 april 2013 20:50 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ben 1000 euro kwijt!
Of tenminste het staat er nog steeds niet op !! NIEMAND VERLAAT NU DE SC VOORDAT IK WEET HOE EN WAT./.Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Nee overgemaakt van de ene naar de andere rekening maar het is er nog niet maar kan wel door het weekend komen.quote:
Plopkweker heb jij X-com gespeeld? een van de tofste games ooit tering!Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
bank <-> giro? dan mag je idd wel wachten tot na het weekend, als de betaalopdrachten worden verwerktquote:Op zondag 14 april 2013 20:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee overgemaakt van de ene naar de andere rekening maar het is er nog niet maar kan wel door het weekend komen.
Plopkweker heb jij X-com gespeeld? een van de tofste games ooit tering!
giro <-> giro moet je direct zien, dat heb ik gister nog gedaan![]()
![]()
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Nee, maar zal er wel ff naar kijken. Ben benieuwdquote:Op zondag 14 april 2013 20:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee overgemaakt van de ene naar de andere rekening maar het is er nog niet maar kan wel door het weekend komen.
Plopkweker heb jij X-com gespeeld? een van de tofste games ooit tering!
quote:
Sosua wtf is er met je huis gebeurd man? logs geven geen ene moer aan
verhogen? wat dan?quote:Op zondag 14 april 2013 22:51 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Enne, jij mag je huisje gaan verhogen ;o![]()
Nu pas. Staat er een fucking trap voor mijn deur dus..quote:Op zondag 14 april 2013 23:11 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
je gaat me toch niet zeggen dat je de algehele verbouwing van de server niet hebt gezien?![]()
![]()
Je hebt een peperdure locatie, aan het plein, niet miepen.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Wat eens je zolder was, is nu je begane grond!quote:Op zondag 14 april 2013 23:12 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nu pas. Staat er een fucking trap voor mijn deur dus..![]()
Tevens dit!quote:Op zondag 14 april 2013 23:13 schreef TJV het volgende:
Je hebt een peperdure locatie, aan het plein, niet miepen.![]()
Gvdquote:Op zondag 14 april 2013 23:14 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Wat eens je zolder was, is nu je begane grond!
Remy, kan jij niet even hem omhoog trappen met worledit?
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2013 23:15:30 ]![]()
Doe eens arbeiten jij en een mooi hoekhuis maken, anders doe ik het voor je!quote:Op zondag 14 april 2013 23:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Gvd
Remy, kan jij niet even hem omhoog trappen met worledit?![]()
Wie de fuck heeft dit gemaakt.. Je gaat toch niet direct tegen een ander huis (met ramen...) aanbouwen?![]()
![]()
Ik ga nu eerst slapen enzo.quote:Op zondag 14 april 2013 23:17 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Doe eens arbeiten jij en een mooi hoekhuis maken, anders doe ik het voor je!
Morgen bouw ik 2 verdiepingen bovenop mijn huis, en tover ik 'de begane grond' om in een kelder.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2013 23:20:17 ]![]()
Ik zei toch, je zolder is je begane grondquote:Op zondag 14 april 2013 23:18 schreef d4v1d het volgende:
Wie de fuck heeft dit gemaakt.. Je gaat toch niet direct tegen een ander huis (met ramen...) aanbouwen?
[ afbeelding ]![]()
Ik heb nu de neiging om firefox te gaan bashen.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2013 23:29:46 ]![]()
ga jij nou maar eerst je huisje verbouwen hequote:Op zondag 14 april 2013 23:29 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik geb nu de neiging om firefox te gaan bashen.![]()
quote:SPOILER: huisjes?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 15 april 2013 00:24 schreef mschol het volgende:
[..]Wat is dat eigenlijk voor spelSPOILER: huisjes?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
![]()
Townsquote:
ik zou het een soort simcity meets minecraft willen noemen
[ Bericht 6% gewijzigd door mschol op 15-04-2013 03:17:43 ]![]()
mjah, iemand ergens aan het copy pasten geweest?quote:Op zondag 14 april 2013 22:38 schreef plopkweker het volgende:
Sosua wtf is er met je huis gebeurd man? logs geven geen ene moer aanhttp://www.syfy.com/tinman/oz/
Toch wel een contrast naast Noord Koreaquote:
Zelfs in Nederland zijn we denk nog te netjes voor zo'n clip
JE BIL IS EEN KROKODILquote:Op maandag 15 april 2013 07:56 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Toch wel een contrast naast Noord Korea
Zelfs in Nederland zijn we denk nog te netjes voor zo'n clip
HAP HAP IN JE KROKOBIL
JE BIL IS EEN KROKODIL
HAP HAP IN JE KROKOBIL
JE BIL IS EEN KROKODIL
HAP HAP HAP HAP![]()
Riverside motherfucker
riverside motherfucker
riverside, riverside, river river river river
riverside, riverside, river river river river river river river river
riverside riverside riverside riverside riverside motherfucker
riverside motherfucker
riverside motherfucker
riverside motherfucker, riverside motherfucker, riverside motherfucker, riverside motherfucker, riverside motherfucker, riverside motherfucker,riverside motherfucker, riverside motherfucker, riverside motherfucker, riverside motherfucker,riverside motherfucker, riverside motherfucker, riverside motherfucker, riverside motherfucker, riverside motherfucker![]()
SIEMAAAAAAquote:Op maandag 15 april 2013 08:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nederland heeft pareltjes voortgebracht in het internationale muziekwezenOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
dankje hommoquote:Op maandag 15 april 2013 08:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Had ik al gezegd dat jij mijn favoriete invalide bodybuilder bent?
kom maar op met die parkeervergunningChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Hedde jullie dat ook, dat ze die 45km karretjes opvoeren? Zie je hier bij Urk en Staphorst erreg veel, zijn wel kekke dingetjes.quote:Op maandag 15 april 2013 08:23 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
dankje hommo
kom maar op met die parkeervergunning![]()
mjoa valt mee, veel lange wegen hier en dan wil je er niet met 60/70 tussenrijden.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
kolere; zit lekker te studeren, vliegt dr ineens een vogel naar binnen! schrik me de pleuris![]()
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
dagboek tags vergetenChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
nja is meer scholieren maar dat klinkt niet zo lekker.
financiering atm btwChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Gaan hier vooral over de fietspadenquote:Op maandag 15 april 2013 08:25 schreef Curlbrah het volgende:
mjoa valt mee, veel lange wegen hier en dan wil je er niet met 60/70 tussenrijden.![]()
daar hebben ze hier van die quads en crossmotoren voor.. - daar zijn er meer van dan er scooters rondrijden.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Dan zit je lekker te fietsen en komt er zo'n inteeltkopje met ontstoken strottenhoofdaccent langskarren met 70km/h en schrik je je de teringtyfus.![]()
Nieuwe GoT episode uit, trouwens, kijkt er hier iemand Da Vinci's demons?Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Ahja, auf dem Fahrrad. Wij hebben hier vooral scooters in Urk, Kampen, Elburg enzo. Zwolle ook veel, quads enzo zie je weinig. Ja bij mensen die er ook echt het land mee opmoeten maar die heb je weinig.quote:Op maandag 15 april 2013 08:35 schreef Curlbrah het volgende:
daar hebben ze hier van die quads en crossmotoren voor.. - daar zijn er meer van dan er scooters rondrijden.![]()
die karretjes (en quads) hebben geen plek op het fietspad. Zelfde gaat trouwens op voor de crossmotoren zodra ze sneller dan 80 km p/u gaan.quote:Op maandag 15 april 2013 08:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dan zit je lekker te fietsen en komt er zo'n inteeltkopje met ontstoken strottenhoofdaccent langskarren met 70km/h en schrik je je de teringtyfus.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Doen ze lekker wel, gemiste kansen overal. Kutveeboertjes.quote:Op maandag 15 april 2013 08:37 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
die karretjes (en quads) hebben geen plek op het fietspad. Zelfde gaat trouwens op voor de crossmotoren zodra ze sneller dan 80 km p/u gaan.![]()
alles ten oosten van Stad is inteeltquote:Op maandag 15 april 2013 08:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maar jullie hebben daar ook meer gemengde bedrijven dan puur veeteelt, toch?![]()
beetje een combi tussen landbouw en veeteeltChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Jij zit niet ver bij Almelo/Hengelo (Ov.) vandaan, toch? Daar heb je veel gemengd (veeteelt en landbouw) ja.quote:Op maandag 15 april 2013 08:39 schreef Curlbrah het volgende:
beetje een combi tussen landbouw en veeteelt
Erg intensief vergeleken met puur landbouw of puur veeteelt wel.![]()
Er zijn nog wel aardig wat boeren hier inderdaad maar veel anders dan de rest van Nederland zal het niet zijn.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Zat mij trouwens af te vragen: de verschillende users hier hebben natuurlijk af en toe met elkaar gegamed in andere games dan minecraft (Payday en L4D2 enzo bijv., maar ook WoT en LoL).
Is het een ideetje om in de OP onder een spoiler per game een lijst te zetten welke spelers dat spel hebben zodat het makkelijker is om een keer des avonds een game te organiseren?![]()
Hmmm jawel hoor, scheelt behoorlijk.quote:Op maandag 15 april 2013 08:47 schreef Curlbrah het volgende:
Er zijn nog wel aardig wat boeren hier inderdaad maar veel anders dan de rest van Nederland zal het niet zijn.
Zal wel even een kaartje voor je tekenen, brb![]()
Mij bestquote:Op maandag 15 april 2013 08:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zat mij trouwens af te vragen: de verschillende users hier hebben natuurlijk af en toe met elkaar gegamed in andere games dan minecraft (Payday en L4D2 enzo bijv., maar ook WoT en LoL).
Is het een ideetje om in de OP onder een spoiler per game een lijst te zetten welke spelers dat spel hebben zodat het makkelijker is om een keer des avonds een game te organiseren?
Ohja er komt een payday 2 als je het nog niet wist![]()
i approve!quote:Op maandag 15 april 2013 08:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Is het een ideetje om in de OP onder een spoiler per game een lijst te zetten welke spelers dat spel hebben zodat het makkelijker is om een keer des avonds een game te organiseren?![]()
denk dat je beter een lijstje kan maken van games die mensen niet hebbenChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Hier wat beters dan moeten painten:
Landbouw heeft veel te maken met de grondsoort waar je op zit.
Zand en veen = kutgrond, apenland, ongeschikt voor landbouw
Klei = vruchtbaar, geschikt voor landbouw
Op zand en veen zie je dus veel veeboeren die alleen weilanden voor de dieren hebben en die af en toe maaien om in de winter voedsel te hebben voor de beesten.
Op kleigronden zie je vooral landbouwers die akkers met aardappels, bieten, uien en wat al niet meer hebben.
Die kaart is niet 1:1 grondsoort = agrarisch bedrijfsoort.
In het noorden van Friesland zie je bijvoorbeeld klei, maar daar zitten veel gemengde bedrijven (vee en landbouw). De grond is daar erg geschikt voor. In Twente en Salland zie je veel gemengde bedrijven terwijl de grond er niet zo goed is. Het hangt er voor een groot deel mee samen waarmee je bent opgegroeid als agrariër.
Voor de rest klopt de kaart wel ongeveer. Noord-Holland, de polder en Zeeland hebben bijna geen veeboeren (paar mega-stallen her en der). Het groene hart heeft inderdaad meer veeteelt (al zitten er ook kassen maar da's minder afhankelijk van de grond). Limburg, Brabant, Drenthe, Gelderland en grote veendelen van Groningen hebben inderdaad heel veel veeteelt en in mindere mate gemengde bedrijven.
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?![]()
krijg zin om te boerenquote:Op maandag 15 april 2013 09:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hier wat beters dan moeten painten:
Landbouw heeft veel te maken met de grondsoort waar je op zit.
Zand en veen = kutgrond, apenland, ongeschikt voor landbouw
Klei = vruchtbaar, geschikt voor landbouw
Op zand en veen zie je dus veel veeboeren die alleen weilanden voor de dieren hebben en die af en toe maaien om in de winter voedsel te hebben voor de beesten.
Op kleigronden zie je vooral landbouwers die akkers met aardappels, bieten, uien en wat al niet meer hebben.
[ afbeelding ]
Die kaart is niet 1:1 grondsoort = agrarisch bedrijfsoort.
In het noorden van Friesland zie je bijvoorbeeld klei, maar daar zitten veel gemengde bedrijven (vee en landbouw). De grond is daar erg geschikt voor. In Twente en Salland zie je veel gemengde bedrijven terwijl de grond er niet zo goed is. Het hangt er voor een groot deel mee samen waarmee je bent opgegroeid als agrariër.
Voor de rest klopt de kaart wel ongeveer. Noord-Holland, de polder en Zeeland hebben bijna geen veeboeren (paar mega-stallen her en der). Het groene hart heeft inderdaad meer veeteelt (al zitten er ook kassen maar da's minder afhankelijk van de grond). Limburg, Brabant, Drenthe, Gelderland en grote veendelen van Groningen hebben inderdaad heel veel veeteelt en in mindere mate gemengde bedrijven.
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Mogguh
6 uurtjes later 10 miljoen erbij.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
uhc?quote:Op maandag 15 april 2013 09:13 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb eigenlijk zin om hier UHC keihard te gaan spoileren![]()
quote:
Hallon pantalon ballon etcquote:![]()
kerkvloer wssquote:Op maandag 15 april 2013 09:14 schreef d4v1d het volgende:
Ultra hardcore.. Onder welke steen leven jullie?
http://www.swigview.com/LiskLR3![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je hebt er gewoon door heen gerushed dan.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Nee heb gewoon het einde gekeken, had geen zin/tijd meer om dat uit te spelenquote:Op maandag 15 april 2013 09:19 schreef Curlbrah het volgende:
je hebt er gewoon door heen gerushed dan.![]()
![]()
Zit tussen zand en klei in. Weet Loon wel meer van, is prima geschikt voor landbouw maar in Zuid-Limburg zitten door de bedrijfsschalen toch veel veetelers. Prima voor gemengd ook.quote:![]()
"complains about the ending
-insert plexcon foto-
didnt play the game"Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
harhar niemand die merkte dat ik al een half jaar groepsspeler van de week van de MC SC steam groep ben![]()
moet je niet werken broeder?Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
quote:Op maandag 15 april 2013 09:26 schreef Curlbrah het volgende:
"complains about the ending
-insert plexcon foto-
didnt play the game"![]()
Ik maak even een lijstje, graag aanvullen wie ik mis:
L4D2:
DrumstickNL / Curlbrah
Looniar
Mineraalwater
TJV
AlDieWillenteKaaprenVaren
Datdus
Ame_thyst
Sosua
tuutchips
Flodder450
Payday the Heist:
TJV
DrumstickNL / Curlbrah
Mineraalwater
World of Tanks:
Ame_thyst
AlDie
League of Legends:
Ame_thyst
Snorrenbaard
d4v1d
Sosua
tuutchips
AlDie
Guns of Icarus:
TJV
DrumstickNL / Curlbrah
Sosua
AlDie
Guild Wars:
Ame_thyst
Looniar
DrumstickNL / Curlbrah
Team Fortress 2
Sosua
Mineraalwater
Looniar
Datdus
AlDie
Garry's mod:
Mineraalwater
Sosua
Chivalry
Sosua
Ame_thyst
Ace of Spades
Sosua
Mineraalwater
Half-Life DeathMatch:
Sosua
Mineraalwater
Trine 2
DrumstickNL / Curlbrah
Mount & Blade Warband
DrumstickNL / Curlbrah
Rome: Total war
DrumstickNL / Curlbrah
AlDie
Arma 3
DrumstickNL / Curlbrah
[ Bericht 15% gewijzigd door AlDieWillenteKaaprenVaren op 15-04-2013 09:57:23 ]![]()
L4D2:quote:Op maandag 15 april 2013 09:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik maak even een lijstje, graag aanvullen wie ik mis:
L4D2:
DrumstickNL
Looniar
Plexcon
TJV
Datdus
Cultor
Sosua
tuutchips
Payday the Heist:
DrumstickNL
Looniar
Plexcon
TJV
Datdus
Cultor
Sosua
tuutchips
Payday the Heist:
Plexcon
DrumstickNL
Garry's Mod:
Plexcon![]()
Had hem net aangepast, ik werk het originele lijstje bij zodat die gewoon in de OP kan.quote:Op maandag 15 april 2013 09:30 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
L4D2:
DrumstickNL
Looniar
Plexcon
TJV
Datdus
Cultor
Sosua
tuutchips
Payday the Heist:
Plexcon
DrumstickNL![]()
zet me maar in elk lijstje; schreeuw wel als ik het niet hebChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Aight doe garrys mod ookquote:Op maandag 15 april 2013 09:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Had hem net aangepast, ik werk het originele lijstje bij zodat die gewoon in de OP kan.![]()
![]()
Heb ook het meeste wel, als het niet begint met CallAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
oh en ditquote:Op maandag 15 april 2013 09:32 schreef Ame_thyst het volgende:
Heb ook het meeste wel, als het niet begint met Call
Call of Cthulhuquote:Op maandag 15 april 2013 09:32 schreef Ame_thyst het volgende:
Heb ook het meeste wel, als het niet begint met Call![]()
shiiitt een uur van tevoren snap ik ineens alles uit dit boek (straks tentamen financiering, wish me luck!) of niet
Good luckquote:Op maandag 15 april 2013 09:36 schreef Curlbrah het volgende:
shiiitt een uur van tevoren snap ik ineens alles uit dit boek (straks tentamen financiering, wish me luck!) of nietCheck!quote:Op maandag 15 april 2013 09:34 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb ook LoL, of waar gaat dat lijstje over?(ik ben overigens wel ongelooflijk slecht
)
![]()
Mwoah, zijn muziek en zelfspot kan ik zeker wel waarderen maar zijn gehuil af en toe begint wel te vervelen. Al heeft hij gewoon prima nummers.quote:
IK BEN EEN LINTWORM
IK BEN EEN LINTWORM![]()
Pa - Rapversie, a song by Fresku and Doe Maar on Spotify.quote:Op maandag 15 april 2013 09:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Mwoah, zijn muziek en zelfspot kan ik zeker wel waarderen maar zijn gehuil af en toe begint wel te vervelen. Al heeft hij gewoon prima nummers.
IK BEN EEN LINTWORM
IK BEN EEN LINTWORM![]()
GL;Hf ghehgequote:Op maandag 15 april 2013 09:36 schreef Curlbrah het volgende:
shiiitt een uur van tevoren snap ik ineens alles uit dit boek (straks tentamen financiering, wish me luck!) of niet![]()
Ga eens naar school autistquote:Op maandag 15 april 2013 09:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Pa - Rapversie, a song by Fresku and Doe Maar on Spotify.![]()
Zo 'eem de stallen uitmesten he plex.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Hier zaten er toch een paar die Guild Wars speelden? Dat ook in het lijstje of is dat niet actief genoeg?![]()
Guns Of Icarusquote:Op maandag 15 april 2013 09:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En weet iemand hoe dat ballonnenspel heet?
en ja ik heb Guild Wars 2 samen met nog een stuk of 3 anderen. Wil het ooit weer eens oppakken.
Ik heb ook payday verdammt noch malIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Tussenstand na bijna een jaar jongens, here goes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 15 april 2013 09:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Tussenstand na bijna een jaar jongens, here goes:Ik ben toch best trots op mijn 19e plekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Kleigrond represent!
Tevens:
Chivalry
Ace of Spades
TF2
Garrys Mod
Zeppelin dinges
L4D2
LoL
HLDMhttp://www.syfy.com/tinman/oz/
#10 #spelmaker #captainIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
![]()
HA! GAAAAAAAAAAAAY!
Toch kan die gast fucking goed zingen.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2013 09:49:29 ]![]()
Jullie vergeten het beste spel voor als je wat op hebt: Euro truck simulator 2.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Die moet ik nog installerenquote:Op maandag 15 april 2013 09:49 schreef TJV het volgende:
Jullie vergeten het beste spel voor als je wat op hebt: Euro truck simulator 2.Wou ik net gaan doen
Als mijn exthdd meewerkt
![]()
![]()
HLDM heb ik ook en Ace of spadesquote:Op maandag 15 april 2013 09:48 schreef SosuaCafe het volgende:
Kleigrond represent!
Tevens:
Chivalry
Ace of Spades
TF2
Garrys Mod
Zeppelin dinges
L4D2
LoL
HLDM![]()
Denk de meesten wel, was erg goedkoopquote:Op maandag 15 april 2013 09:52 schreef d4v1d het volgende:
Hebben mensen hier ook Saints Row: The Third? bazenspel.![]()
quote:Op maandag 15 april 2013 09:48 schreef SosuaCafe het volgende:
Kleigrond represent!
Tevens:
Chivalry
Ace of Spades
TF2
Garrys Mod
Zeppelin dinges
L4D2
LoL
HLDMCheckerdecheck.quote:Op maandag 15 april 2013 09:51 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
HLDM heb ik ook en Ace of spades
Heeft Euro Truck Simulator eigenlijk multiplayer? Farm simulator 2013 trouwens wel.![]()
![]()
Ja maar daar is wel geen crack voor helaasquote:Op maandag 15 april 2013 09:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
[..]
Checkerdecheck.
Heeft Euro Truck Simulator eigenlijk multiplayer? Farm simulator 2013 trouwens wel.![]()
Dus je moet hem gekocht hebben voor multiplayer?quote:Op maandag 15 april 2013 09:53 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja maar daar is wel geen crack voor helaas![]()
Kut.![]()
Trine 2
Mount & Blade Warband
Arma 3Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Check. Heb jij TF 2 enzo ook? Had je er niet bijgezet, check je de lijst nog even?quote:Op maandag 15 april 2013 09:55 schreef Curlbrah het volgende:
Trine 2
Mount & Blade Warband
Arma 3![]()
HAHA JONGENS CHECK DEZE GOZER WE WETEN NU ZIJN VOORNAAMquote:Op maandag 15 april 2013 09:58 schreef d4v1d het volgende:
Iemand enig idee waarom mijn externe HDD zo sloom is..?
Normaal haalt die > 25 MB/s
[ afbeelding ]
SNEL IN DE SPREADSHEETS ZETTEN![]()
quote:Op maandag 15 april 2013 10:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
HAHA JONGENS CHECK DEZE GOZER WE WETEN NU ZIJN VOORNAAM
SNEL IN DE SPREADSHEETS ZETTEN![]()
![]()
Ik heb kerbal space program, is daar ook multiplayer voor? Dat we raketen maken om elkaar te nuken.Fear is the grease of society.![]()
zou wel goddelijk zijnquote:Op maandag 15 april 2013 10:03 schreef vogelkooi het volgende:
Ik heb kerbal space program, is daar ook multiplayer voor? Dat we raketen maken om elkaar te nuken.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Travel across Europe as king of the road, a trucker who delivers important cargo across impressive distances! With dozens of cities to explore from the UK, Belgium, Germany, Italy, the Netherlands, Poland, and many more, your endurance, skill and speed will all be pushed to their limits. If youÆve got what it takes to be part of an elite trucking force, get behind the wheel and prove it!
(kutpolen)
![]()
Man, ik heb zijn zusje al gepord op Facebook.quote:Op maandag 15 april 2013 10:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
HAHA JONGENS CHECK DEZE GOZER WE WETEN NU ZIJN VOORNAAM
SNEL IN DE SPREADSHEETS ZETTENIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ik heb haar buiten Facebook om al gepord.quote:Op maandag 15 april 2013 10:08 schreef TJV het volgende:
[..]
Man, ik heb zijn zusje al gepord op Facebook.![]()
Zo ver durfde ik nog niet te gaan, ze is pas 6.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Jong geleerd is goed gedaan.quote:Op maandag 15 april 2013 10:09 schreef TJV het volgende:
Zo ver durfde ik nog niet te gaan, ze is pas 6.![]()
Ik merk geen verschil met of zonderquote:Op maandag 15 april 2013 10:09 schreef mschol het volgende:
[..]
resourcevretende virusscanners permanent laten mee draaien![]()
![]()
quote:Op maandag 15 april 2013 10:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Jong geleerd is goed gedaan.![]()
![]()
ik merk -altijd- verschil, ook op een hyper snelle computerquote:(om nog maar niet te spreken van de false positives die een gemiddelde scanner creert en daardoor netwerk shares leeg maakt)
![]()
[marokkaan]HEEY GVD KOM NIET AAN MIJN ZUSJE, IK KLAP JULLIE ECHT IK KANKER KLAP JULLIE ALS JE HAAR AANRAAKT [/marokkaan]![]()
pas ook gedaan, duurde wel een halve dag, miljoen bestanden ofzoquote:Op maandag 15 april 2013 10:11 schreef MineraalWater het volgende:
Heb er alleen malwarebytes op staan die ik om de zoveel maanden een keer laat scannen
Je porno op malware scannenquote:Op maandag 15 april 2013 10:12 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
pas ook gedaan, duurde wel een halve dag, miljoen bestanden ofzo
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2013 10:14:01 ]![]()
Ik heb het er opstaan maar doe er niks mee.
Heb wel standaard adware meedraaien, vet irritante linkjes de hele tijd thuis.![]()
Oh nee ik doe gewoon quickscan. Heb na 4 maanden weer een keer gescanned, 4 bestanden gevonden wat alleen maar keygens warenquote:Op maandag 15 april 2013 10:12 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
pas ook gedaan, duurde wel een halve dag, miljoen bestanden ofzo![]()
![]()
Had laatst de externe harde schijf opengebroken en in de pc gezet, heb sindsdien niet meer durven te scannen. Mên, die zal vol met troep zitten.![]()
niet je data op een andere partitie zetten in geval van windows crashquote:Op maandag 15 april 2013 09:58 schreef d4v1d het volgende:
Iemand enig idee waarom mijn externe HDD zo sloom is..?
Normaal haalt die > 25 MB/s
[ afbeelding ]_!
![]()
je wil haar zeker voor jezelf houden?quote:Op maandag 15 april 2013 10:11 schreef d4v1d het volgende:
[marokkaan]HEEY GVD KOM NIET AAN MIJN ZUSJE, IK KLAP JULLIE ECHT IK KANKER KLAP JULLIE ALS JE HAAR AANRAAKT [/marokkaan]![]()
gvd, ik rij nu met een truck in engeland... Ik vergeet steeds dat ik links moet rijden
En nu sta ik in de volle breedte gecrasht op de snelweg![]()
![]()
Hij backupt mijn belangrijke dingen op die ext. hddquote:Op maandag 15 april 2013 10:41 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
niet je data op een andere partitie zetten in geval van windows crash_!
Is nog veiliger dan een andere partitie op dezelfde hdd
![]()
![]()
Eset security pack. Werkt prima.http://www.syfy.com/tinman/oz/
ets
mijn windowsinstallatie en mijn data staan fysiek niet eens op dezelfde schijfquote:Op maandag 15 april 2013 10:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hij backupt mijn belangrijke dingen op die ext. hddIs nog veiliger dan een andere partitie op dezelfde hdd
![]()
Ik heb zelf de SSD voor windows en een paar games, een 1TB HDD verdeeld over drie partities genaamd Muziek, Films (en series) en Overig. Overig is niet porno maar programma's, games, wallpapers e.d.
De andere HDD is 1.5TB en gewoon één partitie. Ga de boel t.z.t. nog eens reorganiseren om op die HDD alleen films te hebben.
NERDS!
[ Bericht 9% gewijzigd door AlDieWillenteKaaprenVaren op 15-04-2013 11:05:06 ]![]()
Nerds![]()
Met je nerdpartities en je nerdcomputers en je nerdtaaltje met technische nerdwoorden!
Jullie zijn zo nerd dat ze een nieuw woord voor je uitvonden: nerdnerd! En daar zijn jullie de nerdigste van!!![]()
Heb hem aangepast, nerd.quote:Op maandag 15 april 2013 11:02 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Moest iets in de trant zijn van: Nerds![]()
Even serieuzer; niemand toch? Lorre/Morde kun je niet meetellen omdat zij nerd is, die van rijst met die Japanse naam is lang geleden en postte niet en is nerd en die haarbal die vickie als pruik voor zijn handje gebruikt is het noemen niet waard.quote:Op maandag 15 april 2013 11:05 schreef MineraalWater het volgende:
Ja wie heeft hier eigenlijk een vriendin?![]()
Ohja, heeft bnerd geen veertienjarig meidje? Daar vroeg ik gisteravond nog pics van maar niemand had ze.![]()
Wie die lobkuhhhhhhhhhhhh?quote:Op maandag 15 april 2013 11:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ohja, heeft bnerd geen veertienjarig meidje? Daar vroeg ik gisteravond nog pics van maar niemand had ze.![]()
Ik heb een vriendinIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
met bene(f/t)ietenIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
echte bazen hebben gewoon minimaal 5hdd's in 1 pc (1xssd, 4x 1tb reguliere disk)quote:Op maandag 15 april 2013 10:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik heb zelf de SSD voor windows en een paar games, een 1TB HDD verdeeld over drie partities genaamd Muziek, Films (en series) en Overig. Overig is niet porno maar programma's, games, wallpapers e.d.
De andere HDD is 1.5TB en gewoon één partitie. Ga de boel t.z.t. nog eens reorganiseren om op die HDD alleen films te hebben.
NERDS!![]()
Tellen virtuele vriendinnen mee? We zijn tenslotte nerds.quote:Op maandag 15 april 2013 11:05 schreef MineraalWater het volgende:
Ja wie heeft hier eigenlijk een vriendin?![]()
![]()
quote:Op maandag 15 april 2013 11:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Telt davids zusje mee?![]()
![]()
3.quote:Op maandag 15 april 2013 11:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zit die Tom van twee walletjes te eten? Moet dat weer zo?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ik weiger om het derde wiel aan de motor te zijn. Jij vermaakt je wel met je meissie en Plex, ik zoek een ander.
.. Vogel, heb jij vanavond nog plannen?![]()
301quote:Op maandag 15 april 2013 11:46 schreef MineraalWater het volgende:
Hoeveel posts had een topic nou ook alweer? 350 ofzo toch?![]()
quote:Op maandag 15 april 2013 11:46 schreef d4v1d het volgende:
Wut. Ik heb een topcomment op een video van sethbling![]()
Ga je paardestaart kammenquote:Op maandag 15 april 2013 11:46 schreef d4v1d het volgende:
Wut. Ik heb een topcomment op een video van sethbling![]()
Staat ook in de OP? MC naam enzulksquote:Op maandag 15 april 2013 11:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nu weten jullie mijn achternaam, maar fuck datOp maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
dat is een accurate visualisatie van mijn levenquote:Op maandag 15 april 2013 11:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Don't worry, singles;
Plenty of fish in the sea!
[ afbeelding ]![]()
behalve dat jij niet buiten komtquote:Op maandag 15 april 2013 11:53 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
dat is een accurate visualisatie van mijn leven![]()
ohjaquote:Op maandag 15 april 2013 11:53 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Staat ook in de OP? MC naam enzulks![]()
![]()
ben je aardig vandaagquote:Op maandag 15 april 2013 11:54 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
behalve dat jij niet buiten komtAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
quote:Op maandag 15 april 2013 11:54 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
behalve dat jij niet buiten komt
Fear is the grease of society.![]()
Ja die heb ik nog in de kast staan. Ik moet nog nieuwe zoekenquote:Op maandag 15 april 2013 12:04 schreef vogelkooi het volgende:
Heb je nog steeds van die blauwe schoentjes plexkont?![]()
quote:Op maandag 15 april 2013 12:05 schreef vogelkooi het volgende:
Moet je met van die gliters kopen, david bowie jr.![]()
![]()
ALDIE, collega heeft door op mijn advies af te gaan een hele krat malheur 10 gehaald in belgie, goedgelovig he. Maar wel bazen actie van hem.Fear is the grease of society.![]()
word jij nou eigenlijk wel eens dronken of doe jij gewoon casual drinken?quote:Op maandag 15 april 2013 12:07 schreef vogelkooi het volgende:
ALDIE, collega heeft door op mijn advies af te gaan een hele krat malheur 10 gehaald in belgie, goedgelovig he. Maar wel bazen actie van hem.![]()
Want zaterdag was er een feest en dan herinner ik mezelf maar weer eens waarom ik niet dronken wil worden![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: