SPOILER: FOK!CRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILER: Ex LedenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________________________
User plaatjes door Plex
[ Bericht 0% gewijzigd door SosuaCafe op 14-04-2013 19:02:57 ]http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Leuk die reboot
Unlimited, my future is unlimited. And i've just had a vison almost like a prophecy! I know, it sounds truly crazy. And true the vison's hazy. But i swear, someday there'll be a celebration troughout Oz. That's all to do with me!![]()
Fokcraft II: Return of the Flevo Menacequote:Op zondag 14 april 2013 19:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik stel voor dat de nieuwe server gewoon Fokcraft II heet. Is anders verwarrend.![]()
tc
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.![]()
Zo refund gevraagd bij Steam, kleine kans maar goed
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Beetje letterlijk die reboot..http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Ehm nee...http://www.syfy.com/tinman/oz/
Zat ondergronds. Wat lava aan het dempen.http://www.syfy.com/tinman/oz/
iemand een idee waarom ik wel met direct connect kan joinen maar niet via de serverlijst?Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"![]()
ehm, geen idee. Ik kan hem wel via mijn serverlijst bereiken.quote:Op zondag 14 april 2013 19:38 schreef Junglebeast het volgende:
iemand een idee waarom ik wel met direct connect kan joinen maar niet via de serverlijst?![]()
hoefde alleen maar een restartjequote:Op zondag 14 april 2013 19:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Neem je tijd maar om te fiksen, ik vermaak mij wel
[ afbeelding ]
en baas![]()
Sok sok sokker.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!![]()
quote:Op zondag 14 april 2013 20:35 schreef d4v1d het volgende:
Ik dacht eerst dat aldie een albino was, toen had ik door dat je ook een rechter sok aan had
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Ik ben 1000 euro kwijt!
Of tenminste het staat er nog steeds niet op !! NIEMAND VERLAAT NU DE SC VOORDAT IK WEET HOE EN WAT./.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
quote:Op zondag 14 april 2013 20:50 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ben 1000 euro kwijt!
Of tenminste het staat er nog steeds niet op !! NIEMAND VERLAAT NU DE SC VOORDAT IK WEET HOE EN WAT./.![]()
![]()
Flodder jij mag gaan jij hebt het niet!quote:Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Hoe ben je het kwijt geraakt?quote:Op zondag 14 april 2013 20:50 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ben 1000 euro kwijt!
Of tenminste het staat er nog steeds niet op !! NIEMAND VERLAAT NU DE SC VOORDAT IK WEET HOE EN WAT./.Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Nee overgemaakt van de ene naar de andere rekening maar het is er nog niet maar kan wel door het weekend komen.quote:
Plopkweker heb jij X-com gespeeld? een van de tofste games ooit tering!Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
bank <-> giro? dan mag je idd wel wachten tot na het weekend, als de betaalopdrachten worden verwerktquote:Op zondag 14 april 2013 20:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee overgemaakt van de ene naar de andere rekening maar het is er nog niet maar kan wel door het weekend komen.
Plopkweker heb jij X-com gespeeld? een van de tofste games ooit tering!
giro <-> giro moet je direct zien, dat heb ik gister nog gedaan![]()
![]()
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Nee, maar zal er wel ff naar kijken. Ben benieuwdquote:Op zondag 14 april 2013 20:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee overgemaakt van de ene naar de andere rekening maar het is er nog niet maar kan wel door het weekend komen.
Plopkweker heb jij X-com gespeeld? een van de tofste games ooit tering!
quote:
Sosua wtf is er met je huis gebeurd man? logs geven geen ene moer aan
verhogen? wat dan?quote:Op zondag 14 april 2013 22:51 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Enne, jij mag je huisje gaan verhogen ;o![]()
Nu pas. Staat er een fucking trap voor mijn deur dus..quote:Op zondag 14 april 2013 23:11 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
je gaat me toch niet zeggen dat je de algehele verbouwing van de server niet hebt gezien?![]()
![]()
Je hebt een peperdure locatie, aan het plein, niet miepen.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Wat eens je zolder was, is nu je begane grond!quote:Op zondag 14 april 2013 23:12 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nu pas. Staat er een fucking trap voor mijn deur dus..![]()
Tevens dit!quote:Op zondag 14 april 2013 23:13 schreef TJV het volgende:
Je hebt een peperdure locatie, aan het plein, niet miepen.![]()
Gvdquote:Op zondag 14 april 2013 23:14 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Wat eens je zolder was, is nu je begane grond!
Remy, kan jij niet even hem omhoog trappen met worledit?
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2013 23:15:30 ]![]()
Doe eens arbeiten jij en een mooi hoekhuis maken, anders doe ik het voor je!quote:Op zondag 14 april 2013 23:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Gvd
Remy, kan jij niet even hem omhoog trappen met worledit?![]()
Wie de fuck heeft dit gemaakt.. Je gaat toch niet direct tegen een ander huis (met ramen...) aanbouwen?![]()
![]()
Ik ga nu eerst slapen enzo.quote:Op zondag 14 april 2013 23:17 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Doe eens arbeiten jij en een mooi hoekhuis maken, anders doe ik het voor je!
Morgen bouw ik 2 verdiepingen bovenop mijn huis, en tover ik 'de begane grond' om in een kelder.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2013 23:20:17 ]![]()
Ik zei toch, je zolder is je begane grondquote:Op zondag 14 april 2013 23:18 schreef d4v1d het volgende:
Wie de fuck heeft dit gemaakt.. Je gaat toch niet direct tegen een ander huis (met ramen...) aanbouwen?
[ afbeelding ]![]()
Ik heb nu de neiging om firefox te gaan bashen.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2013 23:29:46 ]![]()
ga jij nou maar eerst je huisje verbouwen hequote:Op zondag 14 april 2013 23:29 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik geb nu de neiging om firefox te gaan bashen.![]()
quote:SPOILER: huisjes?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 15 april 2013 00:24 schreef mschol het volgende:
[..]Wat is dat eigenlijk voor spelSPOILER: huisjes?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
![]()
Townsquote:
ik zou het een soort simcity meets minecraft willen noemen
[ Bericht 6% gewijzigd door mschol op 15-04-2013 03:17:43 ]![]()
mjah, iemand ergens aan het copy pasten geweest?quote:Op zondag 14 april 2013 22:38 schreef plopkweker het volgende:
Sosua wtf is er met je huis gebeurd man? logs geven geen ene moer aanhttp://www.syfy.com/tinman/oz/
Toch wel een contrast naast Noord Koreaquote:
Zelfs in Nederland zijn we denk nog te netjes voor zo'n clip
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
JE BIL IS EEN KROKODILquote:Op maandag 15 april 2013 07:56 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Toch wel een contrast naast Noord Korea
Zelfs in Nederland zijn we denk nog te netjes voor zo'n clip
HAP HAP IN JE KROKOBIL
JE BIL IS EEN KROKODIL
HAP HAP IN JE KROKOBIL
JE BIL IS EEN KROKODIL
HAP HAP HAP HAP![]()
Riverside motherfucker
riverside motherfucker
riverside, riverside, river river river river
riverside, riverside, river river river river river river river river
riverside riverside riverside riverside riverside motherfucker
riverside motherfucker
riverside motherfucker
riverside motherfucker, riverside motherfucker, riverside motherfucker, riverside motherfucker, riverside motherfucker, riverside motherfucker,riverside motherfucker, riverside motherfucker, riverside motherfucker, riverside motherfucker,riverside motherfucker, riverside motherfucker, riverside motherfucker, riverside motherfucker, riverside motherfucker![]()
SIEMAAAAAAquote:Op maandag 15 april 2013 08:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nederland heeft pareltjes voortgebracht in het internationale muziekwezenOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
dankje hommoquote:Op maandag 15 april 2013 08:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Had ik al gezegd dat jij mijn favoriete invalide bodybuilder bent?
kom maar op met die parkeervergunningChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Hedde jullie dat ook, dat ze die 45km karretjes opvoeren? Zie je hier bij Urk en Staphorst erreg veel, zijn wel kekke dingetjes.quote:Op maandag 15 april 2013 08:23 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
dankje hommo
kom maar op met die parkeervergunning![]()
mjoa valt mee, veel lange wegen hier en dan wil je er niet met 60/70 tussenrijden.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
kolere; zit lekker te studeren, vliegt dr ineens een vogel naar binnen! schrik me de pleuris![]()
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
dagboek tags vergetenChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
nja is meer scholieren maar dat klinkt niet zo lekker.
financiering atm btwChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Gaan hier vooral over de fietspadenquote:Op maandag 15 april 2013 08:25 schreef Curlbrah het volgende:
mjoa valt mee, veel lange wegen hier en dan wil je er niet met 60/70 tussenrijden.![]()
daar hebben ze hier van die quads en crossmotoren voor.. - daar zijn er meer van dan er scooters rondrijden.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Dan zit je lekker te fietsen en komt er zo'n inteeltkopje met ontstoken strottenhoofdaccent langskarren met 70km/h en schrik je je de teringtyfus.![]()
Nieuwe GoT episode uit, trouwens, kijkt er hier iemand Da Vinci's demons?Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Ahja, auf dem Fahrrad. Wij hebben hier vooral scooters in Urk, Kampen, Elburg enzo. Zwolle ook veel, quads enzo zie je weinig. Ja bij mensen die er ook echt het land mee opmoeten maar die heb je weinig.quote:Op maandag 15 april 2013 08:35 schreef Curlbrah het volgende:
daar hebben ze hier van die quads en crossmotoren voor.. - daar zijn er meer van dan er scooters rondrijden.![]()
die karretjes (en quads) hebben geen plek op het fietspad. Zelfde gaat trouwens op voor de crossmotoren zodra ze sneller dan 80 km p/u gaan.quote:Op maandag 15 april 2013 08:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dan zit je lekker te fietsen en komt er zo'n inteeltkopje met ontstoken strottenhoofdaccent langskarren met 70km/h en schrik je je de teringtyfus.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Doen ze lekker wel, gemiste kansen overal. Kutveeboertjes.quote:Op maandag 15 april 2013 08:37 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
die karretjes (en quads) hebben geen plek op het fietspad. Zelfde gaat trouwens op voor de crossmotoren zodra ze sneller dan 80 km p/u gaan.![]()
alles ten oosten van Stad is inteeltquote:Op maandag 15 april 2013 08:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maar jullie hebben daar ook meer gemengde bedrijven dan puur veeteelt, toch?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: