Bron: http://www.omroepbrabant.(...)nog+een+gebeurt.aspxquote:Eigenaresse van verkracht paard in Lennisheuvel: 'Ik ben bang dat het nog eens gebeurt'
LENNISHEUVEL - Inwendige bloedingen, kneuzingen, een opgezette achterkant en vooral heel veel stress. Dat is wat paard Sindra (13) heeft overgehouden aan een verkrachting afgelopen vrijdagnacht in een weiland in Lennisheuvel. Eigenaresse Antoinette den Bresser is ontdaan. "Je kunt er niks tegen doen. Ik ben bang dat het nog een keer gebeurt."
Het is al nacht als de twee paarden van Antoinette den Bresser worden opgeschrikt door iemand die het weiland aan De Bocht in Lennisheuvel instapt. Het ene paard is niet gemakkelijk in de omgang en blijkt dan ook geen makkelijke prooi voor de dierenbeul. "Hadden ze het maar bij dat paard geprobeerd. Dan hadden we de daders de volgende ochtend bewusteloos gevonden."
Extra gat gemaakt
Het woord is gevallen: daders. Eigenaresse Antoinette gaat er namelijk van uit dat de verkrachting van haar paard is beraamd door meerdere mensen. "Met een voorwerp zijn ze de achterkant van Sindra binnengedrongen. Ze hebben naast haar vagina nog een extra gat gemaakt en daar een voorwerp ingestoken."
De verwondingen bij paard Sindra zijn niet mals. Met medicijnen en pijnstillers is het dier weer aan de beterende hand. "Maar de emotionele schade is ongekend. Ze heeft veel stress. Als het andere paard te dichtbij komt, begint Sindra te gillen. Ze hadden samen een vertrouwensband. Die is nu helemaal weg. Ze is veel schuchterder geworden."
Tweede keer in een maand tijd
De politie is op zoek naar de dader of daders. Een maand geleden was het ook al raak in Boxtel. Toen werd een ander paard mishandeld en seksueel misbruikt. "Wij sluiten niet uit dat het gaat om dezelfde dader als de vorige keer", zegt een politiewoordvoerder zondag. Toch onderneemt de politie nog geen concrete maatregelen zoals extra surveillance.
"Ik heb hoop dat de dader wordt opgepakt. Ik ben bang dat het nog een keer gebeurt, maar je kunt er niets tegen doen. We hebben een lamp met een sensor in de wei geplaatst zodat als er iemand bij de paarden komt de buren een seintje krijgen. Verder gaan we ze extra controleren."
Getuigen gezocht
De politie zoekt getuigen die iets hebben meegekregen van de verkrachting. Ze worden verzocht contact op te nemen met de politie via het telefoonnummer 0900-8844.
Printen
Eerste publicatie: zondag 14 april 2013 - 12:19
watquote:*Extra gat gemaakt*
Het woord is gevallen: daders. Eigenaresse Antoinette gaat er namelijk van uit dat de verkrachting van haar paard is beraamd door meerdere mensen. "Met een voorwerp zijn ze de achterkant van Sindra binnengedrongen. Ze hebben naast haar vagina nog een extra gat gemaakt en daar een voorwerp ingestoken."
Dat is wel heel ziek, dan moet dat beest ook ongekende pijn ervaren hebben lijkt mij.quote:
Vastgebonden en vanaf de zijkant te werk gegaan?quote:Op zondag 14 april 2013 12:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is wel heel ziek, dan moet dat beest ook ongekende pijn ervaren hebben lijkt mij.
Dan ren je toch weg? Stom paard.
Een beetje BDSM?quote:Op zondag 14 april 2013 12:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Vastgebonden en vanaf de zijkant te werk gegaan?
Kvind het walgelijk hoor...quote:Op zondag 14 april 2013 12:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Vastgebonden en vanaf de zijkant te werk gegaan?
Je wil niet weten waar mensen toe in staat zijnquote:Op zondag 14 april 2013 12:53 schreef EugeneKrabs het volgende:
Ik geloof het niet hoor, een extra gat maken
Echt hè. Dat er überhaupt verkrachtingen plaatsvinden. Ren je toch gewoon weg. Stomme slachtoffers.quote:Op zondag 14 april 2013 12:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is wel heel ziek, dan moet dat beest ook ongekende pijn ervaren hebben lijkt mij.
Dan ren je toch weg? Stom paard.
Als jij paard bent dan ben je fysiek gewoon dominant hoor, beest hoeft maar te trappen inderdaad.quote:Op zondag 14 april 2013 12:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Echt hè. Dat er überhaupt verkrachtingen plaatsvinden. Ren je toch gewoon weg. Stomme slachtoffers.
Ik vind dan ook dat de aanrander in dit geval het slachtoffer is, stel je voor dat dat beest toch geschopt heeft, levensgevaarlijk zeg ik je.quote:Op zondag 14 april 2013 12:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als jij paard bent dan ben je fysiek gewoon dominant hoor, beest hoeft maar te trappen inderdaad.
quote:Op zondag 14 april 2013 12:59 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik vind dan ook dat de aanrander in dit geval het slachtoffer is, stel je voor dat dat beest toch geschopt heeft, levensgevaarlijk zeg ik je.
Paarden zijn al eeuwenlang ondergeschikt aan de mens...quote:Op zondag 14 april 2013 12:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als jij paard bent dan ben je fysiek gewoon dominant hoor, beest hoeft maar te trappen inderdaad.
Tjah, raar beest eigenlijk dat hij dat allemaal toestaat.quote:Op zondag 14 april 2013 13:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Paarden zijn al eeuwenlang ondergeschikt aan de mens...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |