![SKNik.png]()
Het Minecraft slowchat topic waar we discussieren over vrouwen, politiek, iphone vs samsung, voetbal, games, muziek, films, de pc van AlDieWillenteKaaprenVaren, de mening van Ame_thyst op alles, de gevaarlijke levensstijl van drumstickNL, praktische voorbeelden waarin mender censuur aanmoedigt, maurisioo's eindeloze stroom van zombiemaps, de illuminatie, de gezondheid verbeteren, eigenschappen van MineraalWater,Bobbers banfetish, Loon die de server sloopt, wat er in de OP moet staan, frikandellen, Victoria Justice aanbidden, poepbroeders, Flodders kalende zuurpruim genaamd mschol, waar shaderon over het beloofde land Australië praat, waar mar456 nog steeds geen topicventjeshoofd heeft, d4v1d's autisme, de godfather SosuA en waar wij Miley een zachtaardig karakter vinden hebben!
De echte reeks vind je hier:
Topicreeks: MinecraftSPOILER: FOK!CRAFT
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het boek over Bestemmingsplan.SPOILER
Ik stel voor dat de nieuwe server gewoon Fokcraft II heet. Is anders verwarrend.
Leuk die reboot
Unlimited, my future is unlimited. And i've just had a vison almost like a prophecy! I know, it sounds truly crazy. And true the vison's hazy. But i swear, someday there'll be a celebration troughout Oz. That's all to do with me!
Zo refund gevraagd bij Steam, kleine kans maar goed
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Server kapot?
vaag shit. ik dacht dat het aan mijn client lag
iets met daddycheese. kan dat ding niet meer bereiken
iemand een idee waarom ik wel met direct connect kan joinen maar niet via de serverlijst?
Op
dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef
KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
Ja, de admin is een amateur
Heb maar effe een eigen spotify lijstje gemaakt.
Vind die spaanse shit of weet ik veel wat het is maar niks
quote:
ehm, geen idee. Ik kan hem wel via mijn serverlijst bereiken.
quote:
hoefde alleen maar een restartje
en baas
2 kleuren sokken wat
Als het past dan past het. Niemand die op mijn sokken let en het spaart mij een paar minuten zoeken
ik heb maar 1 "kleur"
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen