abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 april 2013 @ 13:38:56 #101
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_125308279
quote:
14s.gif Op maandag 15 april 2013 13:37 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ernstig zat; ik heb net met veel pijn en moeite een sok aan kunnen trekken. 1000 keer wakker geworden vannacht, en mijn nieuwe baan moet ook even op me wachten ben ik bang. Deze week wordt sowieso niks :N

Stomme is dat ik gisteren wel 'gewoon' de rit af heb kunnen maken en zelfs nog allebei de brommers heb opgebokt, en nu kan ik echt helemaal niks meer :')
Dat is inderdaad wel erg zuur ja.

Tevens ben ik al aan het rondkijken voor een vervanger van mijn 600F
pi_125308354
quote:
14s.gif Op maandag 15 april 2013 13:37 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ernstig zat; ik heb net met veel pijn en moeite een sok aan kunnen trekken. 1000 keer wakker geworden vannacht, en mijn nieuwe baan moet ook even op me wachten ben ik bang. Deze week wordt sowieso niks :N

Stomme is dat ik gisteren wel 'gewoon' de rit af heb kunnen maken en zelfs nog allebei de brommers heb opgebokt, en nu kan ik echt helemaal niks meer :')
Nieuwe baan als in nét een nieuwe baan, sinds een paar dagen? Dan is het nog wel extra zuur, meteen niet fatsoenlijk kunnen werken |:(

Mwa dat zie je inderdaad vaak. Ook wel vaker gehad dat ik op mijn plaat ging.. "Beuh, voel der niks van :7 " en de volgende dag kun je niks meer :{w

quote:
7s.gif Op maandag 15 april 2013 13:38 schreef lipjes het volgende:

[..]

Krijgen we straks nóg een Alp hier dan? :')
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  maandag 15 april 2013 @ 13:44:03 #103
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_125308433
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 13:41 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Nieuwe baan als in nét een nieuwe baan, sinds een paar dagen? Dan is het nog wel extra zuur, meteen niet fatsoenlijk kunnen werken |:(

Mwa dat zie je inderdaad vaak. Ook wel vaker gehad dat ik op mijn plaat ging.. "Beuh, voel der niks van :7 " en de volgende dag kun je niks meer :{w

[..]

Krijgen we straks nóg een Alp hier dan? :')
Nee ik ga geen Alt kopen.
Ik neig naar Yamaha om eerlijk te zijn.

en dan een sportieve motor, maar met iets minder kuip
Of makkelijker te demonteren, dat mag ook :P
  maandag 15 april 2013 @ 13:48:05 #104
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_125308579
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 13:37 schreef einschtein het volgende:

[..]

Daarom zei ik ook ernstig. ;) Iedereen komt er wel bovenop, gelukkig. *O*

[..]

Zo bedoelde ik het niet ;( Het is vervelend, I know, ik know the feeling. Ik slaap al niet echt meer fatsoenlijk sinds de crash, vanwege het een en ander en ademhalen is 9 van de 10 keer ook pijnlijk.

Dat komt wel vaker voor ja. De activiteit wel afmaken, maar daarna komt de pijn echt of dringt het in ieder geval tot je door.
Nah, tijdens de koffiestop wist ik al wel hoe laat het was, ik heb daar ook al meteen mijn collega ingelicht en om nummers gevraagd om ziek te melden. Het is typisch 'de day after' nu he :+
Ik ga proberen om het zoveel mogelijk mobiel te houden, want van bankhangen wordt het vaak niet echt beter.

quote:
7s.gif Op maandag 15 april 2013 13:38 schreef lipjes het volgende:

[..]

Weet je al een beetje wat het moet gaan worden?

quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 13:41 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik voelde er wel degelijk iets van, alleen de ernst ervan komt idd meestal pas later.

En ja, sinds iets meer als 2 weken -O- Vorig jaar ook gehad; in mijn eerste week zelfs, stapte ik dwars door mijn enkel heen in een goot, 'gelukkig' gebeurde dat @ work, dit is veel lulliger. Toen heb ik doorgebeten en door gewerkt, wat resulteerde in een giga-bloeduitstorting in mijn onderbeen, maar dat gaat nu écht niet lukken.

Maar goed, dit is een bietsie offtopic.. let's talk brommers ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 15 april 2013 @ 13:49:51 #105
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_125308645
quote:
14s.gif Op maandag 15 april 2013 13:48 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Weet je al een beetje wat het moet gaan worden?

Sowieso 1tje waarbij ik niet 3/4e van de motor moet demonteren voor een grote beurt :+

Nee wil gewoon weer een sport/toer motor met minimaal 600CC, meer mag, maar moet niet.
En deze het liefst al bij de aanschaf met koffers :+
pi_125308917
quote:
7s.gif Op maandag 15 april 2013 13:49 schreef lipjes het volgende:

[..]

Sowieso 1tje waarbij ik niet 3/4e van de motor moet demonteren voor een grote beurt :+

Nee wil gewoon weer een sport/toer motor met minimaal 600CC, meer mag, maar moet niet.
En deze het liefst al bij de aanschaf met koffers :+
je hebt toch een set koffers?
  maandag 15 april 2013 @ 13:58:10 #107
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_125308962
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 13:56 schreef Salatrel het volgende:

[..]

je hebt toch een set koffers?
Nee, helaas niet ;(
pi_125309142
Bietje van het niveau ER-6n dan? Lekkere fietsjes dat.

Edit: Oh, wacht, dat was een Kwaak. Fail :')
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_125309287
Ik liep net trouwens over straat toen ik van achteren in de verte motoren san hoorde komen... toen ze dichterbij kwamen realiseerde ik me dat het bromfietsen waren... toen kwamen ze voorbij en waren het toch (les)motoren ;(
pi_125309390
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 14:06 schreef Salatrel het volgende:
Ik liep net trouwens over straat toen ik van achteren in de verte motoren san hoorde komen... toen ze dichterbij kwamen realiseerde ik me dat het bromfietsen waren... toen kwamen ze voorbij en waren het toch (les)motoren ;(
Die zijn vaak zo mishandeld dat er nog maar twee van de vier takten werken, klinken ze als brommertjes..
  maandag 15 april 2013 @ 14:11:30 #111
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_125309471
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 14:03 schreef BlackLining het volgende:
Bietje van het niveau ER-6n dan? Lekkere fietsjes dat.

Edit: Oh, wacht, dat was een Kwaak. Fail :')
Zit ook een lekkere kuipruit op :P
een Kwaak of Honda maakt ook niet uit, maar ik moet er af en toe nog wel mee kunnen racen natuurlijk.

Denk dat ik de komende tijd gewoon op mijn gemakkie wat rond ga kijken.
Bij de eerste grote beurt gaat deze er vandoor.

Oeh, dit is wel leuk
Eens kijken hoeveel vermogen die 600 van mij nu echt heeft :P

pi_125309662
quote:
7s.gif Op maandag 15 april 2013 14:11 schreef lipjes het volgende:

[..]

Zit ook een lekkere kuipruit op :P
een Kwaak of Honda maakt ook niet uit, maar ik moet er af en toe nog wel mee kunnen racen natuurlijk.

Denk dat ik de komende tijd gewoon op mijn gemakkie wat rond ga kijken.
Bij de eerste grote beurt gaat deze er vandoor.

Oeh, dit is wel leuk
Eens kijken hoeveel vermogen die 600 van mij nu echt heeft :P

[ afbeelding ]
Mij net wat te ver weg.. Wil de mijne ook wel eens op een testbankje hebben eigenlijk. Maar misschien rij ik gewoon een keer naar de Suzuki dealert. Hij kan sowieso wel een afstelbeurtje gebruiken namelijk.
  maandag 15 april 2013 @ 14:22:49 #113
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_125309962
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 14:16 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Mij net wat te ver weg.. Wil de mijne ook wel eens op een testbankje hebben eigenlijk. Maar misschien rij ik gewoon een keer naar de Suzuki dealert. Hij kan sowieso wel een afstelbeurtje gebruiken namelijk.
Ja ik ben er zaterdag toch in de buurt, dus bij mooi weer ga ik er eventjes langs :)
Heb die van mij van het weekend al zo ver afgesteld als nodig, de kleppen dan in ieder geval.
Wat een kutwerk met die voelermaatjes _O-
pi_125310927
Moh dat kleppen stellen zelf vind ik niet zo'n probleem. Meer dat het gewoon ruim drie kwartier sleutelen is voor ik eindelijk bij de kleppen ben :{

Kleppen staan bij mij ook prima, maar ik bedoel afstelling in de carbs. Loopt iets te arm.
  maandag 15 april 2013 @ 14:53:51 #115
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_125311128
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 14:48 schreef BlackLining het volgende:
Moh dat kleppen stellen zelf vind ik niet zo'n probleem. Meer dat het gewoon ruim drie kwartier sleutelen is voor ik eindelijk bij de kleppen ben :{

Kleppen staan bij mij ook prima, maar ik bedoel afstelling in de carbs. Loopt iets te arm.
Op MF is een gozertje die dat kan, probeer hem over te halen :P

Maar klopt, ik heb uiteindelijk ook maar de luchtfilter en gaskabels losgehaald, toen ging het deksel er een stuk makkelijker af
pi_125311404
quote:
7s.gif Op maandag 15 april 2013 14:53 schreef lipjes het volgende:

[..]

Op MF is een gozertje die dat kan, probeer hem over te halen :P

Maar klopt, ik heb uiteindelijk ook maar de luchtfilter en gaskabels losgehaald, toen ging het deksel er een stuk makkelijker af
Hebben wij trouwens hetzelfde motorblok? Ik weet vrij zeker dat de Bandit (GSF600) zijn blok deelt met een GSX600, maar weer niet zeker of dat dan ook weer in een GSX600F zit.. Heeft die ook zo'n oliegekoeld ding?
  maandag 15 april 2013 @ 15:04:19 #117
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_125311498
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 15:01 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Hebben wij trouwens hetzelfde motorblok? Ik weet vrij zeker dat de Bandit (GSF600) zijn blok deelt met een GSX600, maar weer niet zeker of dat dan ook weer in een GSX600F zit.. Heeft die ook zo'n oliegekoeld ding?
Yep, olie/lucht gekoeld.
toen we de oliekoeler loshaalden konden we er ook makkelijker bij _O-

Dus best kans dat daar vrijwel hetzelfde blok in hangt.
pi_125311555
quote:
7s.gif Op maandag 15 april 2013 15:04 schreef lipjes het volgende:

[..]

Yep, olie/lucht gekoeld.
toen we de oliekoeler loshaalden konden we er ook makkelijker bij _O-

Dus best kans dat daar vrijwel hetzelfde blok in hangt.
Bazendingen 8-) Maar dan hebben we waarschijnlijk dezelfde ja. Voor zover ik weet samen met de motor uit de GSF1200 de enige oliestoomfiets die Suzuki gemaakt heeft.

Ik krijg hem eruit door alleen de ontluchter eraf te halen. Dan kan het klepdeksel eruit. Alleen al die bouten kan ik onmogelijk bij, zijn er zo uit mijn hoofd 23. Met name door het frame wat in de weg zit trouwens. En om nou heel het motorblok uit te bouwen om kleppen te stellen.. :{
  maandag 15 april 2013 @ 15:09:59 #119
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_125311645
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 15:06 schreef BlackLining het volgende:
en de ontluchter eraf te halen. Dan kan het klepdeksel eruit. Alleen al die bouten kan ik onmogelijk bij, zijn er zo uit mijn hoofd 23. Met name door het frame wat in de weg zit trouwens. En om nou heel het motorblok uit te bouwen o
Dat had ik dus ook, je hebt bovenop al 10 imbussen zitten, die platte.
Dan 4 oliebouten en dat is het dan geloof ik even (bougies niet meegeteld)

Maar als je hem er dan af wilt halen dan zit je frame of je gaskabels in de weg.

Protip:
Haal je oliekoeler los van het frame maar laat hem verder bevestigd zitten, even vastmaken met een touwtje, dan kan je bij het achterste boutje.
Dan je luchtfilter eraf halen, dan krijg je zo de gaskabels los
Choke kabel aan de kant en je trekt hem er zo recht af.
pi_125311750
quote:
7s.gif Op maandag 15 april 2013 15:09 schreef lipjes het volgende:

[..]

Dat had ik dus ook, je hebt bovenop al 10 imbussen zitten, die platte.
Dan 4 oliebouten en dat is het dan geloof ik even (bougies niet meegeteld)

Maar als je hem er dan af wilt halen dan zit je frame of je gaskabels in de weg.

Protip:
Haal je oliekoeler los van het frame maar laat hem verder bevestigd zitten, even vastmaken met een touwtje, dan kan je bij het achterste boutje.
Dan je luchtfilter eraf halen, dan krijg je zo de gaskabels los
Choke kabel aan de kant en je trekt hem er zo recht af.
Die imbussen heb ik er al 3 van dol weten te draaien. Kunnen echt niks hebben.. Oliekoeler eraf kan inderdaad wel helpen, maar van gas heb ik weinig last. Als ik mijn stuur naar rechts zet heb ik speling zat om die met tie-wraps uit de weg te hangen :)

Blijft een kutwerk. Kleppen stellen zelf vind ik nog wel leuk, maar het loshalen van dat deksel ... -O-

Je kunt wel merken dat die dingen door kleine Aziaatjes in elkaar gezet zijn. Priegelwerk :')
  maandag 15 april 2013 @ 15:16:11 #121
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_125311820
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 15:14 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Die imbussen heb ik er al 3 van dol weten te draaien. Kunnen echt niks hebben.. Oliekoeler eraf kan inderdaad wel helpen, maar van gas heb ik weinig last. Als ik mijn stuur naar rechts zet heb ik speling zat om die met tie-wraps uit de weg te hangen :)

Blijft een kutwerk. Kleppen stellen zelf vind ik nog wel leuk, maar het loshalen van dat deksel ... -O-

Je kunt wel merken dat die dingen door kleine Aziaatjes in elkaar gezet zijn. Priegelwerk :')
Reden ook dat deze 600F bij zijn volgende grote beurt afgedankt gaat worden.
Beetje makkelijk erbij kunnen komen voor het periodieke onderhoud is wel prettig
pi_125311939
Hou er rekening mee dat zelfs dit blok nog als relatief makkelijk in onderhoud wordt gezien he. Vooral ook omdat het grotendeels luchtgekoeld is. Dat gedonder met koelvloeistofleidingen en dergelijken word je ook niet vrolijk van hoor.
  maandag 15 april 2013 @ 15:21:53 #123
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_125312027
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 15:19 schreef BlackLining het volgende:
Hou er rekening mee dat zelfs dit blok nog als relatief makkelijk in onderhoud wordt gezien he. Vooral ook omdat het grotendeels luchtgekoeld is. Dat gedonder met koelvloeistofleidingen en dergelijken word je ook niet vrolijk van hoor.
Klopt, echter is het niet makkelijk om erbij te komen.
Als ik dan bijvoorbeeld kijk naar de Div van mijn vader, das een makkie.
Hoewel dat dan een tour is en ik dan weer een sport/tour heb
pi_125314209
Ik ga dat niet eens proberen, schijnt bij de VFR echt een enorme klus te zijn.
There's a frood who really knows where his towel is.
pi_125314662
Volgens mij ben je dan sowieso wel bij met een inline-four hoor. Alle cilinders lekker aan de voorkant en enigzins vrij van buizen, slangen, luchtfilter en dergelijke. Zeker met zo'n 90 deg V-Twin lijkt me dat een ramp. Kun je zo'n beetje midden in de fiets gaan klooien :{

quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 16:18 schreef Vrieskist het volgende:
Ik ga dat niet eens proberen, schijnt bij de VFR echt een enorme klus te zijn.
Had nou toch maar je Bandit gehouden hea ;)
pi_125314794
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 16:29 schreef BlackLining het volgende:

Had nou toch maar je Bandit gehouden hea ;)
zodat ie carbs fixen ook een jaar uit kan stellen?
pi_125314818
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 16:33 schreef Salatrel het volgende:

[..]

zodat ie carbs fixen ook een jaar uit kan stellen?
:+

Hij moet er nu ook nog steeds 4 schoonmaken hoor :P
  maandag 15 april 2013 @ 16:35:48 #128
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_125314881
Carbs schoonmaken, wasda :+

Da is toch nie nodig jong.
pi_125314943
quote:
7s.gif Op maandag 15 april 2013 16:35 schreef lipjes het volgende:

idd heb ik nog nooit gedaan
pi_125315092
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 16:37 schreef Salatrel het volgende:

[..]

Wacht maar tot die injectiepomp een keer kapot gaat :+

quote:
7s.gif Op maandag 15 april 2013 16:35 schreef lipjes het volgende:

Was het maar zo'n feest :') Bij mij zit er ergens vuil in, gaat over zijn nek als ik te snel het gas open trek. Maar ik zoek het niet om die dingen uit te bouwen..
  maandag 15 april 2013 @ 16:46:55 #131
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_125315282
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 16:37 schreef Salatrel het volgende:

[..]

Ik ook niet, ja bij de brommer :+

quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 16:41 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Was het maar zo'n feest :') Bij mij zit er ergens vuil in, gaat over zijn nek als ik te snel het gas open trek. Maar ik zoek het niet om die dingen uit te bouwen..
Onderin zit een schroefje oid in je carb, die kan je eruit draaien dan loopt je carb leeg.
Zal wel een waterdruppel inzitten, probeer dat eens, komt die er vanzelf uit
en vergeet je benzinekraan niet dicht te zetten
pi_125315324
quote:
7s.gif Op maandag 15 april 2013 16:46 schreef lipjes het volgende:

[..]

Ik ook niet, ja bij de brommer :+

[..]

Onderin zit een schroefje oid in je carb, die kan je eruit draaien dan loopt je carb leeg.
Zal wel een waterdruppel inzitten, probeer dat eens, komt die er vanzelf uit
en vergeet je benzinekraan niet dicht te zetten
Neuh, is het niet. Al meerdere keren gespoeld. Denk dat er een sproeiertje verstopt zit of zoiets.
  maandag 15 april 2013 @ 17:05:05 #133
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_125315900
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 15:14 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Die imbussen heb ik er al 3 van dol weten te draaien. Kunnen echt niks hebben..
Bij het Alp-blok idem hoor.
  maandag 15 april 2013 @ 17:14:22 #134
329303 Danger.Mouse
Gevaarlijke Muis
pi_125316201
Binnenkort nieuwe sprockets en een ketting bestellen. Mensen nog een tip waar ik een mooie gouden DID kettingset kan krijgen?
Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
  maandag 15 april 2013 @ 17:19:14 #135
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_125316360
quote:
14s.gif Op maandag 15 april 2013 17:14 schreef Danger.Mouse het volgende:
Binnenkort nieuwe sprockets en een ketting bestellen. Mensen nog een tip waar ik een mooie gouden DID kettingset kan krijgen?
motowebshop.com wellicht? Geen plaatjes daar alleen, dus of het goud is :+
pi_125319088
Morgen wil ik dus remolie vv. Maar als ik zo kijk naar de schroeven van het reservoir... roestig.. en gezien de kwaliteit van die schroeven zie ik er behoorlijk tegenop. :{
pi_125319240
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 17:19 schreef Dekatria het volgende:

[..]

motowebshop.com wellicht? Geen plaatjes daar alleen, dus of het goud is :+
Maak een tripje in Duitsland. 9 vd 10x is het daar goedkoper. Ik had mijn DID setje inclusief tandwielen voor ¤130 bij een Louis zaak tov ¤160 in NL.

Edit: verkeerde gequote ;( ben niet zo goed te pas op t moment :r
pi_125319327
Net in 3 delig pak naar de supermarkt op de motor. Vreselijk fout maar een beetje cruisen met je wapperende stropdas is best lekker met deze temperatuur
pi_125319383
quote:
17s.gif Op maandag 15 april 2013 18:45 schreef Yreal het volgende:
Net in 3 delig pak naar de supermarkt op de motor. Vreselijk fout maar een beetje cruisen met je wapperende stropdas is best lekker met deze temperatuur
Gisteren zonder m'n arafat sjaal gereden, nu een stijve nek en niet zo'n klein beetje ook.. ik kan niet eens rijden nu :'(
pi_125319389
quote:
Dat zal eruit gezien hebben op zo'n KLE :')
pi_125319424
quote:
7s.gif Op maandag 15 april 2013 18:46 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Gisteren zonder m'n arafat sjaal gereden, nu een stijve nek en niet zo'n klein beetje ook.. ik kan niet eens rijden nu :'(
Serieus ja? Ik had het zo warm gisteren dat ik mijn pak uit dreef :')
pi_125319483
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 18:46 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dat zal eruit gezien hebben op zo'n KLE :')
En wat nou als ik vertel dat ik ook nog staand rij?
pi_125319502
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 18:47 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Serieus ja? Ik had het zo warm gisteren dat ik mijn pak uit dreef :')
Het was ook warm idd gister. Maar toch niet zo warm om zonder sjaal te rijden. Ik baal enigzins nu. :(
pi_125319591
quote:
10s.gif Op maandag 15 april 2013 18:48 schreef Yreal het volgende:

[..]

En wat nou als ik vertel dat ik ook nog staand rij?
Was leuker geweest als je ook nog offroad ging rijden met 3delig pak. 8)7
  maandag 15 april 2013 @ 19:03:23 #145
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_125320223
quote:
Hoort ook een monocle bij natuurlijk.

En een hoge hoed.

En een snor.

pi_125320546
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 16:33 schreef BlackLining het volgende:

[..]

:+

Hij moet er nu ook nog steeds 4 schoonmaken hoor :P
VFR800 is een V4 met injectie, waar heb je het over :')
pi_125320850
quote:
2s.gif Op maandag 15 april 2013 19:09 schreef Mirgeam het volgende:

[..]

Inject me! :D

Toch liever carbs op den brommert. Iets met zelf iets kunnen doen. ;)
pi_125321057
quote:
7s.gif Op maandag 15 april 2013 18:49 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Het was ook warm idd gister. Maar toch niet zo warm om zonder sjaal te rijden. Ik baal enigzins nu. :(
Mietje :+

Ik weet niet waar jij reed, maar hier was het eigenlijk te warm voor een normale jas :P Beetje relatief wel natuurlijk, want ik heb het grootste deel van de winter doorgereden. Dan lijkt het al snel warmer.

quote:
2s.gif Op maandag 15 april 2013 19:09 schreef Mirgeam het volgende:

[..]

Meh :+

Wacht maar tot die pomp een keer verstopt raakt dan :P
pi_125321213
Zal wel iets met tocht te maken hebben. Ik heb ook de winter doorgereden aangezien mijn brommert mijn enige vervoermiddel is. Toch was ik iets te enthousiast gisteren om zonder sjaal te rijden.
pi_125321325
Hmm, even Blik op de Weg kijken en dan rij ik nog even naar het industrieterrein denk ik :Y Net nog even wat dingen aan de brommer bijgesteld, ff kijken hoe die nu klinkt. En dan kan ik meteen nog wat verder de schaamrandjes bijwerken :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')