Dat is inderdaad wel erg zuur ja.quote:Op maandag 15 april 2013 13:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ernstig zat; ik heb net met veel pijn en moeite een sok aan kunnen trekken. 1000 keer wakker geworden vannacht, en mijn nieuwe baan moet ook even op me wachten ben ik bang. Deze week wordt sowieso niks
Stomme is dat ik gisteren wel 'gewoon' de rit af heb kunnen maken en zelfs nog allebei de brommers heb opgebokt, en nu kan ik echt helemaal niks meer
Nieuwe baan als in nét een nieuwe baan, sinds een paar dagen? Dan is het nog wel extra zuur, meteen niet fatsoenlijk kunnen werkenquote:Op maandag 15 april 2013 13:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ernstig zat; ik heb net met veel pijn en moeite een sok aan kunnen trekken. 1000 keer wakker geworden vannacht, en mijn nieuwe baan moet ook even op me wachten ben ik bang. Deze week wordt sowieso niks
Stomme is dat ik gisteren wel 'gewoon' de rit af heb kunnen maken en zelfs nog allebei de brommers heb opgebokt, en nu kan ik echt helemaal niks meer
Krijgen we straks nóg een Alp hier dan?quote:Op maandag 15 april 2013 13:38 schreef lipjes het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel erg zuur ja.
Tevens ben ik al aan het rondkijken voor een vervanger van mijn 600F
Nee ik ga geen Alt kopen.quote:Op maandag 15 april 2013 13:41 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nieuwe baan als in nét een nieuwe baan, sinds een paar dagen? Dan is het nog wel extra zuur, meteen niet fatsoenlijk kunnen werken![]()
Mwa dat zie je inderdaad vaak. Ook wel vaker gehad dat ik op mijn plaat ging.. "Beuh, voel der niks van" en de volgende dag kun je niks meer
[..]
Krijgen we straks nóg een Alp hier dan?
Nah, tijdens de koffiestop wist ik al wel hoe laat het was, ik heb daar ook al meteen mijn collega ingelicht en om nummers gevraagd om ziek te melden. Het is typisch 'de day after' nu hequote:Op maandag 15 april 2013 13:37 schreef einschtein het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook ernstig.Iedereen komt er wel bovenop, gelukkig.
[..]
Zo bedoelde ik het nietHet is vervelend, I know, ik know the feeling. Ik slaap al niet echt meer fatsoenlijk sinds de crash, vanwege het een en ander en ademhalen is 9 van de 10 keer ook pijnlijk.
Dat komt wel vaker voor ja. De activiteit wel afmaken, maar daarna komt de pijn echt of dringt het in ieder geval tot je door.
Weet je al een beetje wat het moet gaan worden?quote:Op maandag 15 april 2013 13:38 schreef lipjes het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel erg zuur ja.
Tevens ben ik al aan het rondkijken voor een vervanger van mijn 600F
Ik voelde er wel degelijk iets van, alleen de ernst ervan komt idd meestal pas later.quote:Op maandag 15 april 2013 13:41 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nieuwe baan als in nét een nieuwe baan, sinds een paar dagen? Dan is het nog wel extra zuur, meteen niet fatsoenlijk kunnen werken![]()
Mwa dat zie je inderdaad vaak. Ook wel vaker gehad dat ik op mijn plaat ging.. "Beuh, voel der niks van" en de volgende dag kun je niks meer
Sowieso 1tje waarbij ik niet 3/4e van de motor moet demonteren voor een grote beurtquote:Op maandag 15 april 2013 13:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Weet je al een beetje wat het moet gaan worden?
je hebt toch een set koffers?quote:Op maandag 15 april 2013 13:49 schreef lipjes het volgende:
[..]
Sowieso 1tje waarbij ik niet 3/4e van de motor moet demonteren voor een grote beurt
Nee wil gewoon weer een sport/toer motor met minimaal 600CC, meer mag, maar moet niet.
En deze het liefst al bij de aanschaf met koffers
Die zijn vaak zo mishandeld dat er nog maar twee van de vier takten werken, klinken ze als brommertjes..quote:Op maandag 15 april 2013 14:06 schreef Salatrel het volgende:
Ik liep net trouwens over straat toen ik van achteren in de verte motoren san hoorde komen... toen ze dichterbij kwamen realiseerde ik me dat het bromfietsen waren... toen kwamen ze voorbij en waren het toch (les)motoren
Zit ook een lekkere kuipruit opquote:Op maandag 15 april 2013 14:03 schreef BlackLining het volgende:
Bietje van het niveau ER-6n dan? Lekkere fietsjes dat.
Edit: Oh, wacht, dat was een Kwaak. Fail
Mij net wat te ver weg.. Wil de mijne ook wel eens op een testbankje hebben eigenlijk. Maar misschien rij ik gewoon een keer naar de Suzuki dealert. Hij kan sowieso wel een afstelbeurtje gebruiken namelijk.quote:Op maandag 15 april 2013 14:11 schreef lipjes het volgende:
[..]
Zit ook een lekkere kuipruit op
een Kwaak of Honda maakt ook niet uit, maar ik moet er af en toe nog wel mee kunnen racen natuurlijk.
Denk dat ik de komende tijd gewoon op mijn gemakkie wat rond ga kijken.
Bij de eerste grote beurt gaat deze er vandoor.
Oeh, dit is wel leuk
Eens kijken hoeveel vermogen die 600 van mij nu echt heeft
[ afbeelding ]
Ja ik ben er zaterdag toch in de buurt, dus bij mooi weer ga ik er eventjes langsquote:Op maandag 15 april 2013 14:16 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mij net wat te ver weg.. Wil de mijne ook wel eens op een testbankje hebben eigenlijk. Maar misschien rij ik gewoon een keer naar de Suzuki dealert. Hij kan sowieso wel een afstelbeurtje gebruiken namelijk.
Op MF is een gozertje die dat kan, probeer hem over te halenquote:Op maandag 15 april 2013 14:48 schreef BlackLining het volgende:
Moh dat kleppen stellen zelf vind ik niet zo'n probleem. Meer dat het gewoon ruim drie kwartier sleutelen is voor ik eindelijk bij de kleppen ben
Kleppen staan bij mij ook prima, maar ik bedoel afstelling in de carbs. Loopt iets te arm.
Hebben wij trouwens hetzelfde motorblok? Ik weet vrij zeker dat de Bandit (GSF600) zijn blok deelt met een GSX600, maar weer niet zeker of dat dan ook weer in een GSX600F zit.. Heeft die ook zo'n oliegekoeld ding?quote:Op maandag 15 april 2013 14:53 schreef lipjes het volgende:
[..]
Op MF is een gozertje die dat kan, probeer hem over te halen
Maar klopt, ik heb uiteindelijk ook maar de luchtfilter en gaskabels losgehaald, toen ging het deksel er een stuk makkelijker af
Yep, olie/lucht gekoeld.quote:Op maandag 15 april 2013 15:01 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hebben wij trouwens hetzelfde motorblok? Ik weet vrij zeker dat de Bandit (GSF600) zijn blok deelt met een GSX600, maar weer niet zeker of dat dan ook weer in een GSX600F zit.. Heeft die ook zo'n oliegekoeld ding?
Bazendingenquote:Op maandag 15 april 2013 15:04 schreef lipjes het volgende:
[..]
Yep, olie/lucht gekoeld.
toen we de oliekoeler loshaalden konden we er ook makkelijker bij
Dus best kans dat daar vrijwel hetzelfde blok in hangt.
Dat had ik dus ook, je hebt bovenop al 10 imbussen zitten, die platte.quote:Op maandag 15 april 2013 15:06 schreef BlackLining het volgende:
en de ontluchter eraf te halen. Dan kan het klepdeksel eruit. Alleen al die bouten kan ik onmogelijk bij, zijn er zo uit mijn hoofd 23. Met name door het frame wat in de weg zit trouwens. En om nou heel het motorblok uit te bouwen o
Die imbussen heb ik er al 3 van dol weten te draaien. Kunnen echt niks hebben.. Oliekoeler eraf kan inderdaad wel helpen, maar van gas heb ik weinig last. Als ik mijn stuur naar rechts zet heb ik speling zat om die met tie-wraps uit de weg te hangenquote:Op maandag 15 april 2013 15:09 schreef lipjes het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook, je hebt bovenop al 10 imbussen zitten, die platte.
Dan 4 oliebouten en dat is het dan geloof ik even (bougies niet meegeteld)
Maar als je hem er dan af wilt halen dan zit je frame of je gaskabels in de weg.
Protip:
Haal je oliekoeler los van het frame maar laat hem verder bevestigd zitten, even vastmaken met een touwtje, dan kan je bij het achterste boutje.
Dan je luchtfilter eraf halen, dan krijg je zo de gaskabels los
Choke kabel aan de kant en je trekt hem er zo recht af.
Reden ook dat deze 600F bij zijn volgende grote beurt afgedankt gaat worden.quote:Op maandag 15 april 2013 15:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Die imbussen heb ik er al 3 van dol weten te draaien. Kunnen echt niks hebben.. Oliekoeler eraf kan inderdaad wel helpen, maar van gas heb ik weinig last. Als ik mijn stuur naar rechts zet heb ik speling zat om die met tie-wraps uit de weg te hangen
Blijft een kutwerk. Kleppen stellen zelf vind ik nog wel leuk, maar het loshalen van dat deksel ...
Je kunt wel merken dat die dingen door kleine Aziaatjes in elkaar gezet zijn. Priegelwerk
Klopt, echter is het niet makkelijk om erbij te komen.quote:Op maandag 15 april 2013 15:19 schreef BlackLining het volgende:
Hou er rekening mee dat zelfs dit blok nog als relatief makkelijk in onderhoud wordt gezien he. Vooral ook omdat het grotendeels luchtgekoeld is. Dat gedonder met koelvloeistofleidingen en dergelijken word je ook niet vrolijk van hoor.
Had nou toch maar je Bandit gehouden heaquote:Op maandag 15 april 2013 16:18 schreef Vrieskist het volgende:
Ik ga dat niet eens proberen, schijnt bij de VFR echt een enorme klus te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |