Veenendaal meen ik.quote:
Moet nog even kijken, misschien wel.quote:Op zondag 14 april 2013 23:57 schreef BlackLining het volgende:
Gaat er nog iemand naar MFMM trouwens 12 mei?
Zat er van te voren nog over na te denken om daar een ijsje te eten.quote:Op maandag 15 april 2013 00:06 schreef stinkie het volgende:
[..]
Aanbieden met creditcard te betalen, dan houden ze wel op
BBQ? Waar?quote:Op maandag 15 april 2013 00:18 schreef BlackLining het volgende:
Ik weet ook nog niet zeker of ik ga. Enige reden dat ik wel wil is de barbeque die we erna gepland hebben
Met ons Bossche motorgroepje (Bikers Delightquote:
Dat klinkt idd wel een beetje fout, hahaha!quote:Op maandag 15 april 2013 00:41 schreef BlackLining het volgende:
[..]
ons Bossche motorgroepje (Bikers Delight [ afbeelding ])
quote:Op maandag 15 april 2013 07:27 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat klinkt idd wel een beetje fout, hahaha!
Alsof er, buiten het barbequen om, wel vaker in een stukkie vlees wordt gehapt zeg maar..
ik heb geen thermolaag in mijn pak gehadquote:Op maandag 15 april 2013 09:03 schreef lipjes het volgende:
Heb ik net alle thermokleding uit mijn pak gehaald, zie ik op het KNMI dat er zondag weer nachtvorst is voorspeld
Ik wel, met -3 rijden zonder thermolaag (lees binnenjas) is best koud.quote:Op maandag 15 april 2013 11:01 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb geen thermolaag in mijn pak gehad
Wat heb ik gemist?quote:Op maandag 15 april 2013 11:25 schreef Danger.Mouse het volgende:
Iedereen gaat hier op z'n bek, misschien moet ik maar stoppen met posten
Ik leef met iedereen mee.
quote:Op maandag 15 april 2013 11:26 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik wel, met -3 rijden zonder thermolaag (lees binnenjas) is best koud.
[..]
Wat heb ik gemist?
Tevens ik nog niet gevallen *Klopt af*
quote:Sterkte SD!
Dus de bodycount van April is:
Einschtein (sloot)
Yreal (vangrail)
Vinnie (snelweg, total loss)
Juicyhil (omver gedonderd)
Deka (evenwicht kwijt)
SD (teveel willen posen)
Who's next?
April.quote:Op maandag 15 april 2013 11:32 schreef lipjes het volgende:
[..]
Damn, in de afgelopen week of totaal?
Hoop niks ernstigs
120-140km afgereden met vriendin achteropquote:Op maandag 15 april 2013 11:35 schreef BlackLining het volgende:
[..]
April.
Maar ehh, nog gereden gisteren, of had je geen tijd meer nadat je het gas bij de carburateur hebt afgesteld in plaats van gewoon bij de hendel?
Allemaal dood.quote:Op maandag 15 april 2013 11:32 schreef lipjes het volgende:
[..]
Damn, in de afgelopen week of totaal?
Hoop niks ernstigs
nee, gelukkig heeft niemand sowieso iets ernstigs.quote:Op maandag 15 april 2013 13:19 schreef lipjes het volgende:
[..]
hoop het niet, dan wordt het wel erg rustig hier
Dat is dan mooi om te horenquote:Op maandag 15 april 2013 13:27 schreef einschtein het volgende:
[..]
nee, gelukkig heeft niemand sowieso iets ernstigs.
Mwa, je hamstring verneuken zoals SD voor elkaar gekregen heeft is toch vrij zuur.quote:Op maandag 15 april 2013 13:27 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ernstig zat; ik heb net met veel pijn en moeite een sok aan kunnen trekken. 1000 keer wakker geworden vannacht, en mijn nieuwe baan moet ook even op me wachten ben ik bang. Deze week wordt sowieso niksquote:Op maandag 15 april 2013 13:27 schreef einschtein het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook ernstig.quote:Op maandag 15 april 2013 13:36 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mwa, je hamstring verneuken zoals SD voor elkaar gekregen heeft is toch vrij zuur.
Niet heel ernstig, maar erg lastig wel.
Zo bedoelde ik het nietquote:Op maandag 15 april 2013 13:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ernstig zat; ik heb net met veel pijn en moeite een sok aan kunnen trekken. 1000 keer wakker geworden vannacht, en mijn nieuwe baan moet ook even op me wachten ben ik bang. Deze week wordt sowieso niks
Stomme is dat ik gisteren wel 'gewoon' de rit af heb kunnen maken en zelfs nog allebei de brommers heb opgebokt, en nu kan ik echt helemaal niks meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |