HOHOHOHOHOHOquote:Op zondag 14 april 2013 17:22 schreef Dekatria het volgende:
Sterkte SD!
Dus de bodycount van April is:
Einschtein
Yreal
Vinnie
Juicyhil
Deka
SD
Who's next?
naar Heerenveen, voetbalwedstrijd gezien, daarna naar ouders in Sneek en weer terug naar Almere.quote:Op zondag 14 april 2013 20:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
Was echt prachtig weer ja. Waar ben je geweest?
Heerlijk héquote:
Dat is een mooi stukje jaquote:Op zondag 14 april 2013 20:32 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
naar Heerenveen, voetbalwedstrijd gezien, daarna naar ouders in Sneek en weer terug naar Almere.
Terug nog via dijk van Lelystad naar Almere, toen was tankje bijna leeg, dus beetje rustig aan tot aan m´n vaste pomp
Ah op die fiets, Volgend jaar een extra belletje plegen dan.quote:Op zondag 14 april 2013 19:21 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Late reactieMotor stal ik in de winter bij m'n ouders, dus m'n pa zei: ik laad de accu wel op. Niet gebeurd dus
Heb je nog wel even aan het gas gejengeld ?quote:Op zondag 14 april 2013 21:18 schreef Salatrel het volgende:
Ik heb de Ten een paar meter geduwd telt dat?
nee hij wilde niet startenquote:Op zondag 14 april 2013 21:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
Heb je nog wel even aan het gas gejengeld ?
ik ben al weer weg, vroooooemquote:Op zondag 14 april 2013 20:08 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ach, u is hier ook?
Vriendin van me heeft ook een Lidl helm. Die zit eens in de maand bij mij achterop, kan me voorstellen dat je dan geen 300 euro voor zo'n ding gaat betalen. Uiteindelijk hebben ze allemaal een keurmerk, dus echt onveilig zijn ze toch niet.
daar heb ik jaren terug eens gereden, inderdaad leuk stukje maar lag destijds wel enorm veel zooi op de wegquote:Op zondag 14 april 2013 21:07 schreef Yreal het volgende:
https://maps.google.nl/?l(...)p=12,339.94,,0,-2.22
Hier was ik vanmiddag. Mooi stukje.
Jepquote:Op zondag 14 april 2013 20:20 schreef klawie het volgende:
kan ik in een motor gwn zelfde koelvloeistof gooien als in een auto?
Winterbrikken houden niet van zomerweer.quote:
waar is het?quote:Op zondag 14 april 2013 23:57 schreef BlackLining het volgende:
Gaat er nog iemand naar MFMM trouwens 12 mei?
Aanbieden met creditcard te betalen, dan houden ze wel opquote:Op zondag 14 april 2013 23:43 schreef lipjes het volgende:
Zo, vandaag ook maar weer 150km afgereden samen met vriendinlief.
Man wat rijd nieuwe olie lekker
En ik ben met rondtouren nogal van het "Ik zie wel waar ik uitkom".
Dat was vandaag dus in België, geheel ongepland.
En zeiken dat ik moest, dus ik had een cafe gevonden wat open was, ik wezen zeiken, vaag iets gezien van 50 cent bij geen afname toen ik terugliep dus denk zal wel, werd niks gezegd.
Vriendin wilde ook nog ff gaan plassen, zei moest wel betalen dus ging niet want geen contant geld bij.
Willen we net wegrijden, komt die eigenaar naar buiten want ik moest en zou nog 50cent betalen
Dus ik maar heel droog: ja sorry, heb geen contant geld bij me
Gaat die zeggen: Wie komt er nou naar belgie zonder geld, en dat zijn vrouw 10 euro per uur kost en dat we maar moesten gaan pinnen
Dus vriendin maar gemaand dat ze op moest stappen en maar weggereden.
Betalen voor een wc bezoek, geen enkel probleem, maar meld dat dan graag wel even duidelijk van te voren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |