Ik omstreeks 2 uur. Maar watskeburt?quote:Op zondag 14 april 2013 17:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe laat dat was, anders was je de twee-na-volgende vandaag.
Nee ikkequote:
Hier wel; honderd zéker..quote:Op zondag 14 april 2013 17:17 schreef Yreal het volgende:
Niet bijzonder veel mooi weer tuig gezien, maar ik zit dan ook al een paar uur "op zee"
hamstring is auwquote:Op zondag 14 april 2013 17:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee ikke
Effe leuk straatje keren met een hendige slip, alleen schuinde ik hem een beetje te ver af -> neerleggen.
Op zich geen drama, maar ik heb meteen mijn hamstring effe verneukt; lopen gaat nog net zonder rollator, zitten en opstaan ook, trap op duurt effe, en werken gaat hem niet worden morgen, want da's 12 uur lang trappen lopen en klauteren.
Eigen schuld dikke poot, zeg maar.
Bah, hamstring naar de klote zuigt. Dat gebeurt er wanneer je 'm op wilt vangenquote:Op zondag 14 april 2013 17:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee ikke
Effe leuk straatje keren met een hendige slip, alleen schuinde ik hem een beetje te ver af -> neerleggen.
Op zich geen drama, maar ik heb meteen mijn hamstring effe verneukt; lopen gaat nog net zonder rollator, zitten en opstaan ook, trap op duurt effe, en werken gaat hem niet worden morgen, want da's 12 uur lang trappen lopen en klauteren.
Eigen schuld dikke poot, zeg maar.
Ebay staat er vol mee.quote:Op zondag 14 april 2013 17:19 schreef Juicyhil het volgende:
Weet iemand trouwens waar ik zo een glaasje voor m'n knipperlicht kan halen voor de Alp?En moet ik dan die hele fitting vervangen?
www.cmsnl.com, edoch geen idee of ze ook zooi van 650jes hebben.quote:Op zondag 14 april 2013 17:19 schreef Juicyhil het volgende:
Weet iemand trouwens waar ik zo een glaasje voor m'n knipperlicht kan halen voor de Alp?En moet ik dan die hele fitting vervangen?
Thanks, daar had ik niet gekekenquote:
Ik voel me nu niet meer zo alleenquote:Op zondag 14 april 2013 17:22 schreef Dekatria het volgende:
Sterkte SD!
Dus de bodycount van April is:
Einschtein
Yreal
Vinnie
Juicyhil
Deka
SD
Who's next?
Ik werd er op gegeven moment zo simpel van dat ik heel overdreven ging zwaaienquote:Op zondag 14 april 2013 17:25 schreef Joooo-pi het volgende:
Vanmiddag ook mooi ff blokkie om geweest. Het was wel warm zeg... De wintervoering kon er wel uit. Veel rijders gezien en ik ben veelste fanatiek met zwaaien
. Ik zwaai naar alles met een helm
Deze week mooi op de motor naar het werk
Ik ga maar reactief zwaaien vanaf nu. Ik zwaai terug en meer niet.quote:Op zondag 14 april 2013 17:27 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik werd er op gegeven moment zo simpel van dat ik heel overdreven ging zwaaienAls in, met twee handen. Mooi man. Zie je in je spiegel die rijders nog even omkijken van "huh?"
Ik ben dat uiteindelijk ook gaan doen. Het is wel leuk als je ergens in het wild een andere motorrijder tegen komt. Maar als er meer motoren dan auto's op de weg zijn is er toch geen klap meer aanquote:Op zondag 14 april 2013 17:30 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik ga maar reactief zwaaien vanaf nu. Ik zwaai terug en meer niet.
Hier in Amsterdam ook alleen maar jas, handschoenen en spijkerbroek. Buiten de stad het hele pakquote:Op zondag 14 april 2013 17:42 schreef picodealion het volgende:
Hier ook even heen en weer naar voetbal, meer motoren dan auto's gezien. Is en stukje van een krappe kilometer en allemaal binnen de bebouwde kom (bijna de helft zelfs 30) dus even alleen een spijkerbroek aan. Voelt wel naakt zeg.. zoals een vriend laatst in alleen een spijkerbroek een retourtje Arnhem - Eibergen zou je mij niet gauw zien doen.
Overigens ook flink controle hier, en terecht.
En dat terwijl de kans om in de stad voor je flikker gereden te worden ook vrij reëel is. Zeker in zo'n shithole als Amsterdam.quote:Op zondag 14 april 2013 18:00 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hier in Amsterdam ook alleen maar jas, handschoenen en spijkerbroek. Buiten de stad het hele pak
Ja, maar op het werk je helemaal omkleden is ook weer zoiets. Terwijl de gemiddelde snelheid op de 70km/h zit, zonder file. Dus lijkt me niet zo'n heul groot probleem.quote:Op zondag 14 april 2013 18:05 schreef BlackLining het volgende:
[..]
En dat terwijl de kans om in de stad voor je flikker gereden te worden ook vrij reëel is. Zeker in zo'n shithole als Amsterdam.
ATGATT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |