Heb laatst wel die kortsluiting gehad in de koplamp, zou best kunnen dat de hele handel een flinke opneuker heeft gehad natuurlijk..quote:
Zou kunnen, als er nou binnenkort alsnog een lampje overlijdt, zou je nog effe direkt in de fittingen kunnen metenquote:Op zondag 14 april 2013 12:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Heb laatst wel die kortsluiting gehad in de koplamp, zou best kunnen dat de hele handel een flinke opneuker heeft gehad natuurlijk..
Ik ga mij maar eens onder de zomerrijders mengen
pas je opquote:
Ben bang dat morgen de eersten wel weer in de krant staan onder het kopje rip.quote:Op zondag 14 april 2013 13:03 schreef Salatrel het volgende:
[..]
pas je opik hoor de laagvliegers alweer door de S-bocht vlammen hierachter op het industrieterrein
![]()
ik heb net even de laatste wintertroep eraf gepoetst
te koop: r6's cbr600rr en zx6r onderdelenquote:Op zondag 14 april 2013 13:16 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ben bang dat morgen de eersten wel weer in de krant staan onder het kopje rip.
Ik moest lachenquote:Op zondag 14 april 2013 13:17 schreef Salatrel het volgende:
[..]
te koop: r6's cbr600rr en zx6r onderdelen
Kan je niet zo heel veel en fout doen. Het ergste wat er kan gebeuren is dat je je band hebt ingespotenquote:Op zondag 14 april 2013 13:20 schreef Juicyhil het volgende:
Net ff m'n ketting gesmeerd. Hopelijk is het zo goed
toch wel tegen de rijrichting in gesmeerd he?quote:Op zondag 14 april 2013 13:20 schreef Juicyhil het volgende:
Net ff m'n ketting gesmeerd. Hopelijk is het zo goed
Kwam wel wat op terecht, maar heb ik met een doekje weggehaald.quote:Op zondag 14 april 2013 13:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
Kan je niet zo heel veel en fout doen. Het ergste wat er kan gebeuren is dat je je band hebt ingespoten
Gewoon aan de binnenkant onderin in het middenquote:Op zondag 14 april 2013 13:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
toch wel tegen de rijrichting in gesmeerd he?
quote:Op zondag 14 april 2013 13:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
toch wel tegen de rijrichting in gesmeerd he?
Politie zal ook wel lekker fanatiek zijn vanmiddag, hier achter ook wel een leuke rondweg om los te trekken maar tot nu toe rustig.quote:Op zondag 14 april 2013 13:22 schreef Yreal het volgende:
Ik word gek van al dat motortuig dat hier steeds langs komt knallen. Doe normaal man. Ik woon echt flink weg van de doorgaande weg en je hoort zo langs komen alsof het Assen is.![]()
Helemaal geen zin om naar buiten te gaan met dat tuig op de weg
Dat is zo kut altijd, je kan niks meer omdat die kapharken met 12.000 toeren door woonwijken knallenquote:Op zondag 14 april 2013 13:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Politie zal ook wel lekker fanatiek zijn vanmiddag, hier achter ook wel een leuke rondweg om los te trekken maar tot nu toe rustig.
De eersten van 2013 zijn paar maanden terug al heen gegaan. Ik zag vandaag steeds meer 60km zones, de betutteling van Nederland. Straks is 250cc meer dan genoeg.quote:Op zondag 14 april 2013 13:16 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ben bang dat morgen de eersten wel weer in de krant staan onder het kopje rip.
Balenquote:Op zondag 14 april 2013 14:46 schreef Dekatria het volgende:
En ik ben de volgende die 'm neerlegt
Achteruit rollend vanuit de carport de stoep af evenwicht ff kwijt, ennnn toen was er ineens geen houden meer aan. Crashbar links een schram, schakelpook licht verbogen (maar niet zo erg dat het opvalt onder het rijden) en dat is het wel. Een manoeuvre die al-tijd goed gaat, maar nu dus even niet.
Ik geef het stokje door aan Sala
Eerste dag er weer op uit, en gelijk zijn er weer onderdelen vanaf getrildquote:Op zondag 14 april 2013 15:03 schreef Dekatria het volgende:
Overigens zag ik onderweg dan wel weer dit. Kikkerde me toch wel op.
[ afbeelding ]
Ligt eraan hoe laat dat was, anders was je de twee-na-volgende vandaag.quote:Op zondag 14 april 2013 14:46 schreef Dekatria het volgende:
En ik ben de volgende die 'm neerlegt
Achteruit rollend vanuit de carport de stoep af evenwicht ff kwijt, ennnn toen was er ineens geen houden meer aan. Crashbar links een schram, schakelpook licht verbogen (maar niet zo erg dat het opvalt onder het rijden) en dat is het wel. Een manoeuvre die al-tijd goed gaat, maar nu dus even niet.
Ik geef het stokje door aan Sala
Jij ook?quote:Op zondag 14 april 2013 17:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe laat dat was, anders was je twee-na-volgende vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |