zodat ie carbs fixen ook een jaar uit kan stellen?quote:Op maandag 15 april 2013 16:29 schreef BlackLining het volgende:
Had nou toch maar je Bandit gehouden hea
quote:Op maandag 15 april 2013 16:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zodat ie carbs fixen ook een jaar uit kan stellen?
idd heb ik nog nooit gedaanquote:Op maandag 15 april 2013 16:35 schreef lipjes het volgende:
Carbs schoonmaken, wasda
Da is toch nie nodig jong.
Wacht maar tot die injectiepomp een keer kapot gaatquote:
Was het maar zo'n feestquote:Op maandag 15 april 2013 16:35 schreef lipjes het volgende:
Carbs schoonmaken, wasda
Da is toch nie nodig jong.
Ik ook niet, ja bij de brommerquote:
Onderin zit een schroefje oid in je carb, die kan je eruit draaien dan loopt je carb leeg.quote:Op maandag 15 april 2013 16:41 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feestBij mij zit er ergens vuil in, gaat over zijn nek als ik te snel het gas open trek. Maar ik zoek het niet om die dingen uit te bouwen..
Neuh, is het niet. Al meerdere keren gespoeld. Denk dat er een sproeiertje verstopt zit of zoiets.quote:Op maandag 15 april 2013 16:46 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik ook niet, ja bij de brommer
[..]
Onderin zit een schroefje oid in je carb, die kan je eruit draaien dan loopt je carb leeg.
Zal wel een waterdruppel inzitten, probeer dat eens, komt die er vanzelf uit
en vergeet je benzinekraan niet dicht te zetten
Bij het Alp-blok idem hoor.quote:Op maandag 15 april 2013 15:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Die imbussen heb ik er al 3 van dol weten te draaien. Kunnen echt niks hebben..
motowebshop.com wellicht? Geen plaatjes daar alleen, dus of het goud isquote:Op maandag 15 april 2013 17:14 schreef Danger.Mouse het volgende:
Binnenkort nieuwe sprockets en een ketting bestellen. Mensen nog een tip waar ik een mooie gouden DID kettingset kan krijgen?
Maak een tripje in Duitsland. 9 vd 10x is het daar goedkoper. Ik had mijn DID setje inclusief tandwielen voor ¤130 bij een Louis zaak tov ¤160 in NL.quote:Op maandag 15 april 2013 17:19 schreef Dekatria het volgende:
[..]
motowebshop.com wellicht? Geen plaatjes daar alleen, dus of het goud is
Gisteren zonder m'n arafat sjaal gereden, nu een stijve nek en niet zo'n klein beetje ook.. ik kan niet eens rijden nuquote:Op maandag 15 april 2013 18:45 schreef Yreal het volgende:
Net in 3 delig pak naar de supermarkt op de motor. Vreselijk fout maar een beetje cruisen met je wapperende stropdas is best lekker met deze temperatuur
Dat zal eruit gezien hebben op zo'n KLEquote:Op maandag 15 april 2013 18:45 schreef Yreal het volgende:
Net in 3 delig pak naar de supermarkt op de motor. Vreselijk fout maar een beetje cruisen met je wapperende stropdas is best lekker met deze temperatuur
Serieus ja? Ik had het zo warm gisteren dat ik mijn pak uit dreefquote:Op maandag 15 april 2013 18:46 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Gisteren zonder m'n arafat sjaal gereden, nu een stijve nek en niet zo'n klein beetje ook.. ik kan niet eens rijden nu
En wat nou als ik vertel dat ik ook nog staand rij?quote:Op maandag 15 april 2013 18:46 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat zal eruit gezien hebben op zo'n KLE
Het was ook warm idd gister. Maar toch niet zo warm om zonder sjaal te rijden. Ik baal enigzins nu.quote:Op maandag 15 april 2013 18:47 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Serieus ja? Ik had het zo warm gisteren dat ik mijn pak uit dreef
Was leuker geweest als je ook nog offroad ging rijden met 3delig pak.quote:Op maandag 15 april 2013 18:48 schreef Yreal het volgende:
[..]
En wat nou als ik vertel dat ik ook nog staand rij?
Hoort ook een monocle bij natuurlijk.quote:Op maandag 15 april 2013 18:45 schreef Yreal het volgende:
VFR800 is een V4 met injectie, waar heb je het overquote:Op maandag 15 april 2013 16:33 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hij moet er nu ook nog steeds 4 schoonmaken hoor
Inject me!quote:Op maandag 15 april 2013 19:09 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
VFR800 is een V4 met injectie, waar heb je het over
Mietjequote:Op maandag 15 april 2013 18:49 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Het was ook warm idd gister. Maar toch niet zo warm om zonder sjaal te rijden. Ik baal enigzins nu.
Mehquote:Op maandag 15 april 2013 19:09 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
VFR800 is een V4 met injectie, waar heb je het over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |