SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerder dit seizoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste winst PSVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste winst AjaxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
statsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
JAAAAAAAAAAAAa
PAAAAAAAAAAAAAAAARDDDDDdd
JAJAJAJAJAAJAJAJAJAJAJAJAJ
GOAL GOALGOAL GOALGOAL GOALGOAL GOALGOAL GOALGOAL GOALGOAL GOALGOAL GOALGOAL GOALGOAL GOALGOAL GOALGOAL GOALGOAL GOALGOAL GOALGOAL GOALGOAL GOALGOAL GOALGOAL GOALGOAL GOALGOAL GOALGOAL GOALGOAL GOALGOAL GOALGOAL GOALGOAL GOALGOAL GOALGOAL GOALGOAL GOALGOAL GOALGOAL GOALGOAL GOALGOAL GOALGOAL GOALGOAL GOALGOAL GOALGOAL GOALGOAL GOALGOAL GOALv![]()
pietertje toch _o-Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Tegen de verhouding in hoor, PSV was net beter aan het worden.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
TT![]()
![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Pieters, klap eens in je handje.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.![]()
Frank met zijn topwissels
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
JA ECHT KUT MANquote:Op zondag 14 april 2013 18:03 schreef Shreyas het volgende:
Tegen de verhouding in hoor, PSV was net beter aan het worden.![]()
HAHAHAHA
WERELDWISSEL
(ik dacht dat frank gek was geworden)"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Nu is het wel afgelopen.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?![]()
Ajax geeft zo vrees ik nog wel een goal weg.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
JAJAJAJAAJAJAJAJJAJAJAJAAJAJAJAJJAJAJAJAAJAJAJAJJAJAJAJAAJAJAJAJJAJAJAJAAJAJAJAJJAJAJAJAAJAJAJAJJAJAJAJAAJAJAJAJJAJAJAJAAJAJAJAJJAJAJAJAAJAJAJAJJAJAJAJAAJAJAJAJJAJAJAJAAJAJAJAJJAJAJAJAAJAJAJAJJAJAJAJAAJAJAJAJJAJAJAJAAJAJAJAJJAJAJAJAAJAJAJAJJAJAJAJAAJAJAJAJJAJAJAJAAJAJAJAJJAJAJAJAAJAJAJAJJAJAJAJAAJAJAJAJJAJAJAJAAJAJAJAJJAJAJAJAAJAJAJAJJAJAJAJAAJAJAJAJJAJAJAJAAJAJAJAJJAJAJAJAAJAJAJAJJAJAJAJAAJAJAJAJJAJAJAJAAJAJAJAJJAJAJAJAAJAJAJAJJAJAJAJAAJAJAJAJJAJAJAJAAJAJAJAJJAJAJAJAAJAJAJAJJAJAJAJAAJAJAJAJJAJAJAJAAJAJAJAJJAJAJAJAAJAJAJAJJAJAJAJAAJAJAJAJJAJAJAJAAJAJAJAJJAJAJAJAAJAJAJAJJAJAJAJAAJAJAJAJJAJAJAJAAJAJAJAJJAJAJAJAAJAJAJAJJAJAJAJAAJAJAJAJJAJAJAJAAJAJAJAJJAJAJAJAAJAJAJAJJAJAJAJAAJAJAJAJJAJAJAJAAJAJAJAJJAJAJAJAAJAJAJAJJAJAJAJAAJAJAJAJJAJAJAJAAJAJAJAJJAJAJAJAAJAJAJAJJAJAJAJAAJAJAJAJJAJAJAJAAJAJAJAJJAJAJAJAAJAJAJAJ![]()
Zoveel gerechtigheid tegen 12 man, terechte kampioenen![]()
![]()
![]()
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Pieters die vertwijfeld naar Waterman kijkt, gifje waardig.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Niemand hier denk ik.quote:Op zondag 14 april 2013 18:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
kampioenschap beslist door Boerrigter, wie had dat gedachtOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
je geeft wel erg veel krediet aan de psv supporters hoor.quote:Op zondag 14 april 2013 18:03 schreef AFCNiels het volgende:
Zoveel gerechtigheid tegen 12 man, terechte kampioenen![]()
![]()
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Arjen Robben (de man van glas)quote:Op zondag 14 april 2013 18:04 schreef Breekfast het volgende:
Benieuwd wat Pieters nu kapot gaat rammen.![]()
zijn vrouw hoop ikquote:Op zondag 14 april 2013 18:04 schreef Breekfast het volgende:
Benieuwd wat Pieters nu kapot gaat rammen.![]()
Ajax 5 punten los van Vitesse?Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?![]()
Ajaxquote:Op zondag 14 april 2013 18:04 schreef Breekfast het volgende:
Benieuwd wat Pieters nu kapot gaat rammen.sd![]()
iedereen stil bij psv
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy![]()
Lekkere inworp.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
quote:quote:Op zondag 14 april 2013 18:01 schreef Stiggie het volgende:
Beetje link dit. Boerrigter heb je geen fuck aan en Poulsen speelt goed
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
quote:Op zondag 14 april 2013 18:04 schreef Breekfast het volgende:
Benieuwd wat Pieters nu kapot gaat rammen.HAHA
gordon naar syrie 4 president![]()
leuke shots jaquote:Op zondag 14 april 2013 18:04 schreef Nood-kloon het volgende:
Hahaha!! Die nagels! Ik zie een paar gifjes aankomen!![]()
![]()
Deze?quote:Op zondag 14 april 2013 18:04 schreef spiedermann het volgende:
Wie post dat plaatje met die psv clowns![]()
![]()
Wat een walgelijke supporters die Ajacieden ook
Eerst weer alles afkraken en kapot maken, scoort Boerrigter is alles ineens weer fantastisch.
En de prijs voor slechte supporters gaat niet naar Psv maar naar AJAXXXXX![]()
quote:Op zondag 14 april 2013 18:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tot nu toe is men gedurende het seizoen zeer positief over Boerrigter geweest.ik ook niet
Ik ben helderziendquote:Op zondag 14 april 2013 18:01 schreef _NZT_ het volgende:
Derk springt straks weer op de brommer en legt het um in het mandje
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Hij bedoelt Kuipers.quote:Op zondag 14 april 2013 18:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je geeft wel erg veel krediet aan de psv supporters hoor.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Hij had potentie.quote:Op zondag 14 april 2013 18:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Arjen Robben (de man van glas)![]()
Gaat Dick nu terug naar Rusland om wat geld te cashen ?"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Ben je nu met jezellf in gesprek?quote:Op zondag 14 april 2013 18:04 schreef Evertjan het volgende:
[..]
want dat mag niet meer tegenwoordig je vrouw een klapje geven?![]()
Misschien kan Toivonen even gaan liggen in het strafschopgebied, waarschijnlijk geeft Kuipers een penalty.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Een van je slechtste grappen ooit.quote:Op zondag 14 april 2013 18:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Arjen Robben (de man van glas)![]()
ditquote:Op zondag 14 april 2013 18:05 schreef AFCNiels het volgende:
Misschien kan Toivonen even gaan liggen in het strafschopgebied, waarschijnlijk geeft Kuipers een penalty.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Waterman zag er ook niet best uitNever argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Dit dus. Ik rroep weer eens wat goeds.quote:Op zondag 14 april 2013 18:05 schreef j0rdiiii het volgende:
Overigens alweer een topwedstrijd waarin Lens wel presteert en Mertens niet.![]()
Inderdaad, een Braziliaanse wereldster en een ruitjesklapper achterin.quote:Op zondag 14 april 2013 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Derijck eraf, dat moeten we uitcounteren.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
ja!!!quote:Op zondag 14 april 2013 18:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben je nu met jezellf in gesprek?![]()
Eriksen weer half.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Dat zou alleen effect hebben met Marcelo, de Barcelona spelerquote:Op zondag 14 april 2013 18:05 schreef AFCNiels het volgende:
Misschien kan Toivonen even gaan liggen in het strafschopgebied, waarschijnlijk geeft Kuipers een penalty.![]()
![]()
Best slim, met een verdediger minder spelen. Kan hij ook geen fout maken.Kein gewalt! Wir sind das volk!
oh ok.quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Wie heeft ooit op Boerrigter gehaat danquote:Op zondag 14 april 2013 18:04 schreef bianconeri het volgende:
Eerst weer alles afkraken en kapot maken, scoort Boerrigter is alles ineens weer fantastisch.
Waarom laat Ajax zich zo onder druk zetten, verdorie zeg houd die bal nou in de ploeg.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Heerlijk dit gedrag. Ga eens door.quote:Op zondag 14 april 2013 18:04 schreef bianconeri het volgende:
dan moet PSV de hele verdediging eruit halenquote:Op zondag 14 april 2013 18:06 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Best slim, met een verdediger minder spelen. Kan hij ook geen fout maken.![]()
quote:Op zondag 14 april 2013 18:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk toch?
Al een beslissing genomen over je UI?Tom een jaar lang met een Ajax UI.
![]()
![]()
MAmma zeker aan het koken dat je weer achter de computer mag ?quote:Op zondag 14 april 2013 18:04 schreef bianconeri het volgende:
En de prijs voor slechte supporters gaat niet naar Psv maar naar AJAXXXXXIk ben inmiddels overleden![]()
Je gejinx helpt wel. Het is een wondermiddel.quote:Op zondag 14 april 2013 18:06 schreef Shreyas het volgende:
Waarom laat Ajax zich zo onder druk zetten, verdorie zeg houd die bal nou in de ploeg.![]()
quote:Op zondag 14 april 2013 18:06 schreef Adames het volgende:
[..]
Wie heeft ooit op Boerrigter gehaat danReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Nee, ik heb nog t/m 23:59.quote:Op zondag 14 april 2013 18:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk toch?
Al een beslissing genomen over je UI?![]()
Toivonen gaat weer lekker een elleboogje geven en Van Bommel rukt weer ballen en lullen van tegenstanders.quote:Op zondag 14 april 2013 18:05 schreef AFCNiels het volgende:
Misschien kan Toivonen even gaan liggen in het strafschopgebied, waarschijnlijk geeft Kuipers een penalty.![]()
Echt?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Manolev MotmOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!![]()
stream stottert gvd voor de 3e keer deze wedstrijd. Kunnen die nepsupporters niet gewoon de hele wedstrijd bekijken ?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Waarom geeft Ajax die bal weer zo makkelijk wegOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
neem gewoon EDLquote:Op zondag 14 april 2013 18:07 schreef eight het volgende:
stream stottert gvd voor de 3e keer deze wedstrijd. Kunnen die nepsupporters niet gewoon de hele wedstrijd bekijken ?![]()
Pas maar op Marcelo denkt dat ie naar Barca gaat"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Jij bent een nuchtere ajax-supporter, respectquote:Op zondag 14 april 2013 18:06 schreef Shreyas het volgende:
Waarom laat Ajax zich zo onder druk zetten, verdorie zeg houd die bal nou in de ploeg.
What can change the nature of a man?![]()
Ik ben geen fan van hem, maar dit was wel prima op zich. Maar vooral slecht verdedigd natuurlijkquote:Op zondag 14 april 2013 18:06 schreef Adames het volgende:
[..]
Wie heeft ooit op Boerrigter gehaat dan![]()
![]()
Deal with it?quote:Op zondag 14 april 2013 18:07 schreef Evertjan het volgende:
wat zou dokter Tan van deze wedstrijd vindenlekker faxen heel de dag echt genot![]()
Waterman gaat naar voren.quote:Op zondag 14 april 2013 18:07 schreef kapiteintje het volgende:
Kunnen we nog een aanvallende wissel van Dick verwachten?Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Engelaar er inquote:Op zondag 14 april 2013 18:07 schreef kapiteintje het volgende:
Kunnen we nog een aanvallende wissel van Dick verwachten?![]()
Gaat hier eens vloeiend voor de verandering.quote:Op zondag 14 april 2013 18:07 schreef eight het volgende:
stream stottert gvd voor de 3e keer deze wedstrijd. Kunnen die nepsupporters niet gewoon de hele wedstrijd bekijken ?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Hij deed wat hij moest doenquote:Op zondag 14 april 2013 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Boerrigter scoort, dan ben je wel vernederd als tegenstander.![]()
Nou het enige wat Ajax de laatste 10 minuten doet is tegenhouden tegenhouden tegenhoudenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze staan voor dus dan zie je hem welquote:Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
komt gewoon door de kwaliteiten van Derk, beetje makkelijk om het als falen van de tegenstander te zienquote:Op zondag 14 april 2013 18:08 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van hem, maar dit was wel prima op zich. Maar vooral slecht verdedigd natuurlijk![]()
Borrusia zou nog 2 keer scoren in de extra tijd, PSV + mentaliteit![]()
![]()
![]()
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
had het wel bij Feyenoord ja, maar lach volgens mij aan mijn PC. Op de alternatieve speler deed hij het wel goed. Nu ook geen problemenquote:Op zondag 14 april 2013 18:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die stottert ook nogal, als ik 't zo van andere mensen hoor vandaag.![]()
Haalt PSV toch maar mooi de Europa Cup!Kein gewalt! Wir sind das volk!
EN NU DIE BAL IN DE PLOEG HOUDEN AJAXOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Speel jij bij ajax?quote:Op zondag 14 april 2013 18:09 schreef elby1988 het volgende:
Als we winnen mogen we gewoon 1 keer gelijk spelen en nog een keer verliezenWhat can change the nature of a man?![]()
Hoppa en weer kwijt, GodverOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
95 is een tijdje terugquote:Op zondag 14 april 2013 18:08 schreef Shreyas het volgende:
Nou het enige wat Ajax de laatste 10 minuten doet is tegenhouden tegenhouden tegenhouden![]()
Zou kunnen, ik verwacht eerder dat Fischer meldt dat de kampioen net heeft gespeeldquote:Op zondag 14 april 2013 18:10 schreef j0rdiiii het volgende:
Gaat van Bommel na afloop nog roepen dat als ze alles winnen dat ze dan kampioen zijn?![]()
![]()
veroorzaakte ook een goal.quote:Op zondag 14 april 2013 18:09 schreef Gramulanion het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)opstelling#away_team
[ afbeelding ]
deze man heeft alles perfect gedaan:![]()
![]()
Hoesen, kijken of hij nog iets kan doen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 14 april 2013 18:11 schreef Adames het volgende:
[..]
veroorzaakte ook een goal.
deze man heeft alles perfect gedaan:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Oh jee, vanavond weer Studio Ajax met Sjek, Waterkneus en die kale![]()
![]()
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
OMGquote:Op zondag 14 april 2013 18:11 schreef Nood-kloon het volgende:
Hahaha!!
Wesley Snijder party hard!
[ afbeelding ]
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Marcello heeft kramp. Wat een pech. Scouts van Barcelona waren vandaag aanwezigOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik heb ook op paard gestemdquote:Op zondag 14 april 2013 18:11 schreef Adames het volgende:
[..]
veroorzaakte ook een goal.
deze man heeft alles perfect gedaan:
[ afbeelding ]![]()
![]()
slechte conditie dusquote:Op zondag 14 april 2013 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze hebben allemaal kramp bij PSV. Téring jantjes![]()
En Pi-Airquote:Op zondag 14 april 2013 18:11 schreef TLC het volgende:
![]()
![]()
Een publiekswissel voor Boerrighter was op zijn plaats geweest.
Is dat een dwerg zonder onderbenen?quote:Op zondag 14 april 2013 18:11 schreef Nood-kloon het volgende:
Hahaha!!
Wesley Sneijder party hard!
[ afbeelding ]![]()
Je spreekt zijn voornaam toch gewoon uit als Denny?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
jaquote:Op zondag 14 april 2013 18:12 schreef Monolith het volgende:
Je spreekt zijn voornaam toch gewoon uit als Denny?![]()
Je bent zelf een dwerg zonder onderbenen.quote:Op zondag 14 april 2013 18:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is dat een dwerg zonder onderbenen?![]()
auquote:Op zondag 14 april 2013 18:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent zelf een dwerg zonder onderbenen.![]()
Waterneus word vervangen aangezien PSV verliest.quote:Op zondag 14 april 2013 18:11 schreef TLC het volgende:
![]()
![]()
Ajax is een club die HIJ ooit geselecteerd heeftquote:Op zondag 14 april 2013 18:12 schreef Evertjan het volgende:
ik zie de hand van Louis van Gaal in deze wedstrijd![]()
Jij ook al? Louis ookquote:Op zondag 14 april 2013 18:12 schreef Evertjan het volgende:
ik zie de hand van Louis van Gaal in deze wedstrijdIk smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Rot eens op.quote:Op zondag 14 april 2013 18:13 schreef Friek_ het volgende:
Weer een kwestie van lucky Ajax als ze dit winnen.![]()
Jammer van die fout, verder speelde hij goedquote:Op zondag 14 april 2013 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Bommel is kapot gespeeld door eriksen![]()
Lol? 2 lucky goals van PSVquote:Op zondag 14 april 2013 18:13 schreef Friek_ het volgende:
Weer een kwestie van lucky Ajax als ze dit winnen.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
En weer een wereldkans verklootOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een onzin, ajax terecht winnaar.quote:Op zondag 14 april 2013 18:13 schreef Friek_ het volgende:
Weer een kwestie van lucky Ajax als ze dit winnen.What can change the nature of a man?![]()
Ben jij extreem treurig bezig zeg.quote:Op zondag 14 april 2013 18:13 schreef Friek_ het volgende:
![]()
mwoah, twee penaltys die gegeven hadden kunnen worden, en het had gewoon 0-4 geweest.quote:Op zondag 14 april 2013 18:13 schreef Friek_ het volgende:
Boerrighter verneukt de helft van zijn kansen.
quote:Op zondag 14 april 2013 18:13 schreef Friek_ het volgende:
![]()
![]()
CORNER AJAXOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Eerlijk gezegd is Ajax ook de enige Nederlandsche ploeg die ook maar 'iets' te zoeken heeft in de CL"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Gefeliciteerd man.quote:Op zondag 14 april 2013 18:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb de bevestiging eergisteren gekregen, mag aansluiten bij de A2 als linksback.
[ afbeelding ]![]()
![]()
serieus A2? lekker bezigquote:Op zondag 14 april 2013 18:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb de bevestiging eergisteren gekregen, mag aansluiten bij de A2 als linksback.
[ afbeelding ]
wist niet dat je nog zo jong was![]()
Heeft Ajax ook een korfbalafdeling?quote:Op zondag 14 april 2013 18:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Ik werd nog liever gedood dan dat ik ooit in m'n leven voor ajax moest spelen.quote:Op zondag 14 april 2013 18:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Kapitein Høken was een monster kearl![]()
zal wel mooi zijnquote:Op zondag 14 april 2013 18:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Nog een paar minuutjes
Kom op, maak die 2-4
rotte is alleen dat Ajax altijd weer zo kut speelt eerste seizoenshelft. Dan wordt CL erg moeilijkquote:Op zondag 14 april 2013 18:14 schreef TLC het volgende:
Eerlijk gezegd is Ajax ook de enige Nederlandsche ploeg die ook maar 'iets' te zoeken heeft in de CL![]()
![]()
Klasse manquote:Op zondag 14 april 2013 18:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
De groeten aan Joey Papamelodiasquote:Op zondag 14 april 2013 18:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
De man die om 2 uur 's avonds nog de frituurpan aanzet speelt volgend jaar bij Ajax?quote:Op zondag 14 april 2013 18:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd man!
★★★![]()
BuitenspelOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Stoere jongenquote:Op zondag 14 april 2013 18:15 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Ik werd nog liever gedood dan dat ik ooit in m'n leven voor ajax moest spelen.![]()
quote:Op zondag 14 april 2013 18:15 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Ik werd nog liever gedood dan dat ik ooit in m'n leven voor ajax moest spelen.
quote:Op zondag 14 april 2013 18:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
De man die om 2 uur 's avonds nog de frituurpan aanzet speelt volgend jaar bij Ajax?
Gefeliciteerd man!
Begint je achternaam met een D?quote:Op zondag 14 april 2013 18:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Doe maar geen blessuretijd vandaagOp zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!![]()
Fergietimequote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Je was toch veel ouderquote:Op zondag 14 april 2013 18:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
VIER Minuten, jeetjeOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: