ja!!!quote:Op zondag 14 april 2013 18:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben je nu met jezellf in gesprek?
Dat zou alleen effect hebben met Marcelo, de Barcelona spelerquote:Op zondag 14 april 2013 18:05 schreef AFCNiels het volgende:
Misschien kan Toivonen even gaan liggen in het strafschopgebied, waarschijnlijk geeft Kuipers een penalty.
oh ok.quote:
Wie heeft ooit op Boerrigter gehaat danquote:Op zondag 14 april 2013 18:04 schreef bianconeri het volgende:
Wat een walgelijke supporters die Ajacieden ook
Eerst weer alles afkraken en kapot maken, scoort Boerrigter is alles ineens weer fantastisch.
En de prijs voor slechte supporters gaat niet naar Psv maar naar AJAXXXXX
Heerlijk dit gedrag. Ga eens door.quote:Op zondag 14 april 2013 18:04 schreef bianconeri het volgende:
Eerst weer alles afkraken en kapot maken, scoort Boerrigter is alles ineens weer fantastisch.
dan moet PSV de hele verdediging eruit halenquote:Op zondag 14 april 2013 18:06 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Best slim, met een verdediger minder spelen. Kan hij ook geen fout maken.
quote:Op zondag 14 april 2013 18:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk toch?
Al een beslissing genomen over je UI?
MAmma zeker aan het koken dat je weer achter de computer mag ?quote:Op zondag 14 april 2013 18:04 schreef bianconeri het volgende:
Je gejinx helpt wel. Het is een wondermiddel.quote:Op zondag 14 april 2013 18:06 schreef Shreyas het volgende:
Waarom laat Ajax zich zo onder druk zetten, verdorie zeg houd die bal nou in de ploeg.
quote:Op zondag 14 april 2013 18:06 schreef Adames het volgende:
[..]
Wie heeft ooit op Boerrigter gehaat dan
Nee, ik heb nog t/m 23:59.quote:Op zondag 14 april 2013 18:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk toch?
Al een beslissing genomen over je UI?
Toivonen gaat weer lekker een elleboogje geven en Van Bommel rukt weer ballen en lullen van tegenstanders.quote:Op zondag 14 april 2013 18:05 schreef AFCNiels het volgende:
Misschien kan Toivonen even gaan liggen in het strafschopgebied, waarschijnlijk geeft Kuipers een penalty.
Echt?quote:
neem gewoon EDLquote:Op zondag 14 april 2013 18:07 schreef eight het volgende:
stream stottert gvd voor de 3e keer deze wedstrijd. Kunnen die nepsupporters niet gewoon de hele wedstrijd bekijken ?
Jij bent een nuchtere ajax-supporter, respectquote:Op zondag 14 april 2013 18:06 schreef Shreyas het volgende:
Waarom laat Ajax zich zo onder druk zetten, verdorie zeg houd die bal nou in de ploeg.
Ik ben geen fan van hem, maar dit was wel prima op zich. Maar vooral slecht verdedigd natuurlijkquote:Op zondag 14 april 2013 18:06 schreef Adames het volgende:
[..]
Wie heeft ooit op Boerrigter gehaat dan
Deal with it?quote:Op zondag 14 april 2013 18:07 schreef Evertjan het volgende:
wat zou dokter Tan van deze wedstrijd vinden
Waterman gaat naar voren.quote:Op zondag 14 april 2013 18:07 schreef kapiteintje het volgende:
Kunnen we nog een aanvallende wissel van Dick verwachten?
Engelaar er inquote:Op zondag 14 april 2013 18:07 schreef kapiteintje het volgende:
Kunnen we nog een aanvallende wissel van Dick verwachten?
Gaat hier eens vloeiend voor de verandering.quote:Op zondag 14 april 2013 18:07 schreef eight het volgende:
stream stottert gvd voor de 3e keer deze wedstrijd. Kunnen die nepsupporters niet gewoon de hele wedstrijd bekijken ?
Hij deed wat hij moest doenquote:Op zondag 14 april 2013 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Boerrigter scoort, dan ben je wel vernederd als tegenstander.
Ze staan voor dus dan zie je hem welquote:
komt gewoon door de kwaliteiten van Derk, beetje makkelijk om het als falen van de tegenstander te zienquote:Op zondag 14 april 2013 18:08 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van hem, maar dit was wel prima op zich. Maar vooral slecht verdedigd natuurlijk
had het wel bij Feyenoord ja, maar lach volgens mij aan mijn PC. Op de alternatieve speler deed hij het wel goed. Nu ook geen problemenquote:Op zondag 14 april 2013 18:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die stottert ook nogal, als ik 't zo van andere mensen hoor vandaag.
Speel jij bij ajax?quote:Op zondag 14 april 2013 18:09 schreef elby1988 het volgende:
Als we winnen mogen we gewoon 1 keer gelijk spelen en nog een keer verliezen
95 is een tijdje terugquote:Op zondag 14 april 2013 18:08 schreef Shreyas het volgende:
Nou het enige wat Ajax de laatste 10 minuten doet is tegenhouden tegenhouden tegenhouden
Zou kunnen, ik verwacht eerder dat Fischer meldt dat de kampioen net heeft gespeeldquote:Op zondag 14 april 2013 18:10 schreef j0rdiiii het volgende:
Gaat van Bommel na afloop nog roepen dat als ze alles winnen dat ze dan kampioen zijn?
veroorzaakte ook een goal.quote:Op zondag 14 april 2013 18:09 schreef Gramulanion het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)opstelling#away_team
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 april 2013 18:11 schreef Adames het volgende:
[..]
veroorzaakte ook een goal.
deze man heeft alles perfect gedaan:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |