SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerder dit seizoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste winst PSVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste winst AjaxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
statsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die blessure was de schuld van Wijnaldum.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.![]()
De handenman
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Spongebob op het veld.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Voor mij part blijft ie nog een half uur liggen.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Alles is de schuld van Wijnaldemquote:Op zondag 14 april 2013 17:47 schreef GSbrder het volgende:
Die blessure was de schuld van Wijnaldum.![]()
Nee, wel een AFC-fan.quote:Op zondag 14 april 2013 17:47 schreef Evertjan het volgende:
Jack is lyrisch over Ajax op radio1 is hij een Ajaxcied???![]()
Komt het wel op neer.quote:Op zondag 14 april 2013 17:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Alles is de schuld van WijnaldemPower is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
godverdomme manquote:Op zondag 14 april 2013 17:47 schreef Gramulanion het volgende:
Rickazio heeft weer aan de OP gezeten.![]()
quote:Op zondag 14 april 2013 17:47 schreef Evertjan het volgende:
Het is ook zo grappig altijdquote:Op zondag 14 april 2013 17:47 schreef Gramulanion het volgende:
Rickazio heeft weer aan de OP gezeten.![]()
![]()
Ajax wint dit makkelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hij vindt het alleen maar goed als PSV een pak slaag krijgt dan kan hij Tiny Sanders weer afkrakenquote:Op zondag 14 april 2013 17:47 schreef Paxcon het volgende:
Komt die Waterreus ook vanavond, of is dat nog afhankelijk van de uitslag bij PSV-AJAX?![]()
nee, jack is een troll.quote:Op zondag 14 april 2013 17:47 schreef Evertjan het volgende:
![]()
Nee hoor, veruit de meest objectieve verslaggever in Nederland.quote:Op zondag 14 april 2013 17:47 schreef Evertjan het volgende:
Jack is lyrisch over Ajax op radio1 is hij een Ajaxcied???Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:Op zondag 14 april 2013 17:48 schreef kapiteintje het volgende:
Ajax wint dit makkelijkAlleen Shreyas kan jinxenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ajax wint dit makkelijkalleen een jynx van schryas helptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weer dat koppige rossige mannetje met die vetpensquote:Op zondag 14 april 2013 17:47 schreef Gramulanion het volgende:
Rickazio heeft weer aan de OP gezeten.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Logisch. Dat gaan alle brazeljanen bij PSV.quote:Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Vanavond bij @jackvangelder aan tafel: Jan Mulder, @Jmvanhalst, Ronald Waterreus en @pierrevh17 (Pierre van Hooijdonk). 22:15, NL 1![]()
TOPSHOWquote:Op zondag 14 april 2013 17:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vanavond bij @jackvangelder aan tafel: Jan Mulder, @Jmvanhalst, Ronald Waterreus en @pierrevh17 (Pierre van Hooijdonk). 22:15, NL 1![]()
![]()
Zoeken ze een terreinknecht?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Wie is Jmvanhalst?quote:Op zondag 14 april 2013 17:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vanavond bij @jackvangelder aan tafel: Jan Mulder, @Jmvanhalst, Ronald Waterreus en @pierrevh17 (Pierre van Hooijdonk). 22:15, NL 1Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
spannende tvquote:Op zondag 14 april 2013 17:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vanavond bij @jackvangelder aan tafel: Jan Mulder, @Jmvanhalst, Ronald Waterreus en @pierrevh17 (Pierre van Hooijdonk). 22:15, NL 1Were making, were making!
Radio Soulwax!![]()
juist als Ajax wint, kan hij weer verder mekkeren over zijn inside information en Brandsquote:Op zondag 14 april 2013 17:47 schreef Paxcon het volgende:
Komt die Waterreus ook vanavond, of is dat nog afhankelijk van de uitslag bij PSV-AJAX?![]()
neemt kale Jan zijn ipad mee?quote:Op zondag 14 april 2013 17:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Schöne mag gewisseld wordenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
De bitch van Zlatanquote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Hoe kleiner de ruimtes, hoe duidelijker het verschil is.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Waterneus die komt opdagen bij een verlieswedstrijd van PSV? wie zitten er op de reservebank?quote:Op zondag 14 april 2013 17:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
hij wel heel goed het veld breedquote:Op zondag 14 april 2013 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit dus, komt niet goed uit de verf vandaag.![]()
Hé, geen boks.
En hoppa, nog een kans verkloot.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
jammer dat De Boer zo lang wacht met wisselen van mensen die niet goed spelen. Zeker Schöne, die genoeg wedstrijden genoeg heeft gespeeld.quote:![]()
Arno Vermeulenquote:Op zondag 14 april 2013 17:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Waterneus die komt opdagen bij een verlieswedstrijd van PSV? wie zitten er op de reservebank?![]()
![]()
Dramafisch.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Ajax wint dit makkelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oké, ik heb ze al.quote:Op zondag 14 april 2013 17:51 schreef sausagin het volgende:
[..]
Haal je zakdoekjes maar boven bij de 3-2 eindstand![]()
Tijd om het te beslissen.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Rot jij lekker op, kuipers hoeft niet te fluitenquote:Op zondag 14 april 2013 17:52 schreef Saekerhett het volgende:
Van Rhijn, fucking idioot die je bent.![]()
Nou Jasper, doe het nog eens.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
PSV-ers hebben geen ruggengraat, maakt dus niks uitquote:Op zondag 14 april 2013 17:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Moet je hun wel de nek omdraaien![]()
CORNER PSVIndien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Ajax speelt Kuipers en PSV gewoon weg.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
70e minuut gaat hij altijd wisselen.quote:Op zondag 14 april 2013 17:52 schreef Tarado het volgende:
Frankie mag wel wisselen Schone voor Babel![]()
Ajax met de rug tegen de muur en ze komen er niet meer uitOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 14 april 2013 17:53 schreef Shreyas het volgende:
Ajax met de rug tegen de muur en ze komen er niet meer uit![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 14 april 2013 17:53 schreef Shreyas het volgende:
![]()
U vraagt...quote:Op zondag 14 april 2013 17:53 schreef Shreyas het volgende:
Jep, terecht, zat er aan te komen. Valt niet op af te dingenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
dit.quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Goal.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
tyfuszooiIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Leuk ook die schele verslaggever die vol bleef houden dat het een overtreding was.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
teringtyfuscholerakutzooiIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
mooi schot wel.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Conclusie: Ajax is helemaal niet beter dan PSV, dat verbaast me wel eigenlijkOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Goed voor de wedstrijdOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!![]()
Die laatste vrije trap was sowieso terechtquote:Op zondag 14 april 2013 17:54 schreef AFCNiels het volgende:
Leuk ook die schele verslaggever die vol bleef houden dat het een overtreding was.![]()
Kutzooi.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Waarom zo voorbarig? Roda JC - Vitesse of Dortmund - Malaga niet gezien?
Alles kan gebeuren in de slotfase.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?![]()
Nee hoor, Ajax is gewoon niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
1 individuele fout van Ajax -> goal
1 vrije trap -> goal
Ajax gaat gewoon nog een keer scoren
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Penal man.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Lens?Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?![]()
MArcelo beschermt nu gewoon Kuipers
Kein gewalt! Wir sind das volk!
zie die ajacieden hier gek worden.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Kuipers, de beste scheidsrechter van Nederland profileert zich toch als thuisfluiterOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja zo raar is dat nietquote:Op zondag 14 april 2013 17:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
MArcelo beschermt nu gewoon Kuipers![]()
![]()
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
was geen penaltyquote:Op zondag 14 april 2013 17:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
AHJHAHAHAAH
Kuipers tyfus thuisfluiter![]()
beter rood voor die schwalbeIt was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Kuipers oprotten naar de Jupiler League![]()
![]()
![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
2 kutcorners.
Zie je de PSV'ers pas weer reageren als het gelijk is, succes publiekquote:
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Volgens engelse commentator was het een penal.Kein gewalt! Wir sind das volk!
quote:Op zondag 14 april 2013 17:57 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Volgens engelse commentator was het een penal.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
haten is verlatenquote:Op zondag 14 april 2013 17:57 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Zie je de PSV'ers pas weer reageren als het gelijk is, succes publiekIt was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
De PSV supporters zijn met een knijpkat hun shirtje van zolder aan het halen?Kein gewalt! Wir sind das volk!
Ik heb niet eens een favoriet maar op basis van dit topic hoop ik dat PSV nog eens scoort
all your heroes are whores![]()
Het moet niet gekker worden neequote:Op zondag 14 april 2013 17:58 schreef kapiteintje het volgende:
Mijn god. Cruciale fout van de arbitrage ten nadele van PSV![]()
Engelse commentator begint Kuipers ook af te maken, dit was geen buitenspel voor PSV
Kein gewalt! Wir sind das volk!
hoaxquote:Op zondag 14 april 2013 17:58 schreef kapiteintje het volgende:
Mijn god. Cruciale fout van de arbitrage ten nadele van PSV0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy![]()
Geluk gehad, volgens mij zijn ze in Zeist nu eindelijk wakker geworden.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Is dit nou ook een jinx?quote:Op zondag 14 april 2013 17:58 schreef kapiteintje het volgende:
Mijn god. Cruciale fout van de arbitrage ten nadele van PSVIndien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
no!quote:Op zondag 14 april 2013 17:59 schreef wolfrolf het volgende:
Hallon
is het hier een beetje gezelligggggggggggggg0% vet, Geen suiker toegevoegd
Ik heb de vakantieman nog niet gezienquote:Op zondag 14 april 2013 17:59 schreef wolfrolf het volgende:
Hallon
is het hier een beetje gezelligggggggggggggg![]()
blinde kut grensrechter, was godver geen buitenspel man. 3-2 door je neus geboord.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Met jou erbij altijdquote:Op zondag 14 april 2013 17:59 schreef wolfrolf het volgende:
Hallon
![]()
Wat is PSV sterk zeg, ongelofelijk, uitgerekend tegen Ajax zijn ze weer in vorm hoor.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Lens staat toch gewoon buitenspel bij die vrije trap? Hij heeft daarmee voordeel van zijn positie en scoort...![]()
Matige jinx pogingquote:Op zondag 14 april 2013 18:00 schreef Shreyas het volgende:
Wat is PSV sterk zeg, ongelofelijk, uitgerekend tegen Ajax zijn ze weer in vorm hoor.![]()
Frank, maakt een Dickie wisselOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ajax speelt uitquote:Op zondag 14 april 2013 18:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Nou kom op, maak de 3-2 en 4-2 even snel![]()
Je snapt er niks vanquote:Op zondag 14 april 2013 18:00 schreef NY_Giant het volgende:
Lens staat toch gewoon buitenspel bij die vrije trap? Hij heeft daarmee voordeel van zijn positie en scoort...![]()
Beetje link dit. Boerrigter heb je geen fuck aan en Poulsen speelt goed
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Derk springt straks weer op de brommer en legt het um in het mandjeIk smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Boertje erinquote:
0% vet, Geen suiker toegevoegd
TOETERTJES TOETERTJES!!!quote:Op zondag 14 april 2013 17:59 schreef wolfrolf het volgende:
Hallon
Ajax Ajax wat doe je verdommeOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: