ah, nu nog haar op je balletjes en je bent een man.quote:
In plaats van het resultaat wil ik ook wel het veldspel benoemen hoor. Ook geen titelkandidaat waardig, het leek helemaal nergens op.quote:
klotsend de wedstirjd inquote:
quote:Op zondag 14 april 2013 16:36 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Thanks, op dit soort informatie zat ik te wachten.
ik heb al genoeg haar op mijn ballenquote:Op zondag 14 april 2013 16:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ah, nu nog haar op je balletjes en je bent een man.
Wat die commentator vindt, dat vind ik helemaal niet rullevant.quote:
http://www.boxingchannel.tv/quote:Op zondag 14 april 2013 16:37 schreef RvLaak het volgende:
Had Cillissen die vuisten niet ff tegen dat irritante mongooltje vBommel aan kunnen beuken?
zonder Guidetti was dat en ze hebben last van een veel te smalle selectie. Als ze Europees halen volgend jaar, zal dat zelfs nog eerder merkzaam zijn.quote:Op zondag 14 april 2013 16:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vorig jaar was Feyenoord aan het einde van de competitie ook opeens een stuk minder.
Niet nodig, duurt niet veel langer dan een half uur tot een uur... Dan ben ik weer rustigquote:Op zondag 14 april 2013 16:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
http://www.boxingchannel.tv/
kan je lekker je agressie van je af kijken.
laat hem liever over de spelersvrouwen hebbenquote:
quote:Op zondag 14 april 2013 16:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Eriksen djoekt de PSV verdediging in z'n eentje
quote:
quote:Op zondag 14 april 2013 16:40 schreef the_legend_killer het volgende:
PSV AUB verliezen lelijke kutclub
Zal het doorgevenquote:Op zondag 14 april 2013 16:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Ajax AUB verliezen lelijke kutclub
iedere ruit die kapot gaat betaalt ajax, ongeacht wie 'm kapot maaktquote:Op zondag 14 april 2013 16:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
A hij speelt weer... Hoe's de glasverzekering in Eindhoven?
Tegenwoordig volgens mij niet meerquote:
Ja heey, het bericht was al verwijderd. HEt ging over diegene die zei dat vBommel had gescoord..quote:
ik hoop 12 jaarquote:
en wie niet springt die een jood is het, dwaas.quote:Op zondag 14 april 2013 16:42 schreef donald_dick het volgende:
EN WIE NIET SPRINGT DIE IS GEEN JOODDDDD
10 jaar Azkabanquote:
Goed dat je uit eigen ervaring citeert.quote:Op zondag 14 april 2013 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
van bommel maakt zich echt overal druk om, zeker ook als zijn zusje een aardappel meer kreeg dan hem
quote:Op zondag 14 april 2013 16:43 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Ja heey, het bericht was al verwijderd. HEt ging over diegene die zei dat vBommel had gescoord..
tfu!quote:
Doet hij mee?quote:Op zondag 14 april 2013 16:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Strootman
Hij zat weer te schreeuwen![]()
Die zijn het gewend dat de scheids bij een schwalbe een kaart trekt, dat verwachten ze ook nu weer.quote:
voetballers moeten niet slim zijnquote:Op zondag 14 april 2013 16:44 schreef Oliver23 het volgende:
Schaam me diep dat 'we' dit als eerste doelman hebben
Ik ook man.quote:Op zondag 14 april 2013 16:44 schreef Oliver23 het volgende:
Schaam me diep dat 'we' dit als eerste doelman hebben
Echt he.quote:Op zondag 14 april 2013 16:45 schreef kapiteintje het volgende:
Wel mooi hoe die Brabandertjes zo ingetogen en voorzichtig de Ajax-speler bij die ingooi proberen te intimideren.Ze schrikken er zelf van dat ze wat roepen heb ik het idee.
Als verdedigende middenvelder heeft hij goeie dingen laten zien.quote:Op zondag 14 april 2013 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
heeft hutchinson ooit iets goed gedaan?
Moest ook daar aan denken.quote:
de enige potjes waar psv goed speelde, wist je dat?quote:Op zondag 14 april 2013 16:46 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Als verdedigende middenvelder heeft hij goeie dingen laten zien.
hahah toikloten ahaha gvd man wat een goede. Mag ik deze voortaan ook gebruiken?quote:
Na die lichaamsschijnbeweging van Eriksenquote:Op zondag 14 april 2013 16:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wie viel daar op z'n reet van PSV?
Ff PSV en het publiek laten uitrazenquote:Op zondag 14 april 2013 16:46 schreef sjeppert het volgende:
gaat ajax ook nog wat doen of gaan ze alleen tegenhouden
vd Sarquote:Op zondag 14 april 2013 16:46 schreef Greenpeas het volgende:
Wel wennen, een Ajax keeper die hoge ballen vangt.
Haha.quote:Op zondag 14 april 2013 16:46 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Doet hij vaker, de meest onderschatte verdediger in de Eredivisie.
Zonder Bommel ook he, vrij opvallend, wel tegen mindere teams...maar ja tegen mindere teams is het ook wel eens te kut voor worden geweestquote:Op zondag 14 april 2013 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
de enige potjes waar psv goed speelde, wist je dat?
quote:Op zondag 14 april 2013 16:46 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Zo ff chelsea - man city op de rec
net zoals ik je moeder gebruikquote:Op zondag 14 april 2013 16:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hahah toikloten ahaha gvd man wat een goede. Mag ik deze voortaan ook gebruiken?
Triest inderdaad.quote:Op zondag 14 april 2013 16:47 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Zonder Bommel ook he, vrij opvallend, wel tegen mindere teams...maar ja tegen mindere teams is het ook wel eens te kut voor worden geweest.
Donkergeel zelfs.quote:
oh dat mag hoor.quote:
quote:
quote:
Hoiquote:
Zullen ze dat van v.Bommel geleerd hebbenquote:Op zondag 14 april 2013 16:48 schreef RetRy32 het volgende:
Typisch voor Ajax speler.
Bal niet meer kunnen controleren en daarom in een tackle stappen
Controle was maar matig ja.quote:
zelf veroorzaaktquote:
eens.quote:Op zondag 14 april 2013 16:52 schreef j0rdiiii het volgende:
PSV overschat zichzelf zwaar, ze dachten ineens te kunnen opbouwen.
tis wat.quote:Op zondag 14 april 2013 16:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
Triest publiek dat psv volk, wat een gore kut club.
dquote:Op zondag 14 april 2013 16:52 schreef j0rdiiii het volgende:
PSV overschat zichzelf zwaar, ze dachten ineens te kunnen opbouwen.
Zal het zijnquote:
Haha, 1-1.quote:Op zondag 14 april 2013 16:53 schreef Mr.Smokey het volgende:
Al die bijdehante joden hier die die snelkkookpan nog nooit van binnen hebben gezien
is goed manquote:Op zondag 14 april 2013 16:54 schreef j0rdiiii het volgende:
ajacied422 graag opdonderen met dms over darten
bedankt
En wat denk je van al die gasten die nog nooit een voetbalwedstrijd hebben gezien, niets met voetbal hebben, maar hier toch tegen Ajax zijn omdat het Ajax isquote:Op zondag 14 april 2013 16:53 schreef Mr.Smokey het volgende:
Al die bijdehante joden hier die die snelkkookpan nog nooit van binnen hebben gezien
Die wist het nog niet, eerst dacht hij ajax toen psv.quote:
die hebben gelijkquote:Op zondag 14 april 2013 16:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En wat denk je van al die gasten die nog nooit een voetbalwedstrijd hebben gezien, niets met voetbal hebben, maar hier toch tegen Ajax zijn omdat het Ajax is
Jij bent er ook zo eentje jaquote:
quote:Op zondag 14 april 2013 16:55 schreef Monolith het volgende:
Er is toch echt wel genoeg mogelijk tegen deze PSV defensie.
goede keus maken zequote:Op zondag 14 april 2013 16:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En wat denk je van al die gasten die nog nooit een voetbalwedstrijd hebben gezien, niets met voetbal hebben, maar hier toch tegen Ajax zijn omdat het Ajax is
vast wel.quote:Op zondag 14 april 2013 16:55 schreef Printerkabel het volgende:
Is er ergens een linkie die waar ik de wedstrijd kan bekijken?
Dit dus.quote:Op zondag 14 april 2013 16:55 schreef Monolith het volgende:
Er is toch echt wel genoeg mogelijk tegen deze PSV defensie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |