ah, nu nog haar op je balletjes en je bent een man.quote:
In plaats van het resultaat wil ik ook wel het veldspel benoemen hoor. Ook geen titelkandidaat waardig, het leek helemaal nergens op.quote:
klotsend de wedstirjd inquote:
quote:Op zondag 14 april 2013 16:36 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Thanks, op dit soort informatie zat ik te wachten.
ik heb al genoeg haar op mijn ballenquote:Op zondag 14 april 2013 16:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ah, nu nog haar op je balletjes en je bent een man.
Wat die commentator vindt, dat vind ik helemaal niet rullevant.quote:
http://www.boxingchannel.tv/quote:Op zondag 14 april 2013 16:37 schreef RvLaak het volgende:
Had Cillissen die vuisten niet ff tegen dat irritante mongooltje vBommel aan kunnen beuken?
zonder Guidetti was dat en ze hebben last van een veel te smalle selectie. Als ze Europees halen volgend jaar, zal dat zelfs nog eerder merkzaam zijn.quote:Op zondag 14 april 2013 16:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vorig jaar was Feyenoord aan het einde van de competitie ook opeens een stuk minder.
Niet nodig, duurt niet veel langer dan een half uur tot een uur... Dan ben ik weer rustigquote:Op zondag 14 april 2013 16:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
http://www.boxingchannel.tv/
kan je lekker je agressie van je af kijken.
laat hem liever over de spelersvrouwen hebbenquote:
quote:Op zondag 14 april 2013 16:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Eriksen djoekt de PSV verdediging in z'n eentje
quote:
quote:Op zondag 14 april 2013 16:40 schreef the_legend_killer het volgende:
PSV AUB verliezen lelijke kutclub
Zal het doorgevenquote:Op zondag 14 april 2013 16:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Ajax AUB verliezen lelijke kutclub
iedere ruit die kapot gaat betaalt ajax, ongeacht wie 'm kapot maaktquote:Op zondag 14 april 2013 16:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
A hij speelt weer... Hoe's de glasverzekering in Eindhoven?
Tegenwoordig volgens mij niet meerquote:
Ja heey, het bericht was al verwijderd. HEt ging over diegene die zei dat vBommel had gescoord..quote:
ik hoop 12 jaarquote:
en wie niet springt die een jood is het, dwaas.quote:Op zondag 14 april 2013 16:42 schreef donald_dick het volgende:
EN WIE NIET SPRINGT DIE IS GEEN JOODDDDD
10 jaar Azkabanquote:
Goed dat je uit eigen ervaring citeert.quote:Op zondag 14 april 2013 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
van bommel maakt zich echt overal druk om, zeker ook als zijn zusje een aardappel meer kreeg dan hem
quote:Op zondag 14 april 2013 16:43 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Ja heey, het bericht was al verwijderd. HEt ging over diegene die zei dat vBommel had gescoord..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |