tfu!quote:
Doet hij mee?quote:Op zondag 14 april 2013 16:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Strootman
Hij zat weer te schreeuwen![]()
Die zijn het gewend dat de scheids bij een schwalbe een kaart trekt, dat verwachten ze ook nu weer.quote:
voetballers moeten niet slim zijnquote:Op zondag 14 april 2013 16:44 schreef Oliver23 het volgende:
Schaam me diep dat 'we' dit als eerste doelman hebben
Ik ook man.quote:Op zondag 14 april 2013 16:44 schreef Oliver23 het volgende:
Schaam me diep dat 'we' dit als eerste doelman hebben
Echt he.quote:Op zondag 14 april 2013 16:45 schreef kapiteintje het volgende:
Wel mooi hoe die Brabandertjes zo ingetogen en voorzichtig de Ajax-speler bij die ingooi proberen te intimideren.Ze schrikken er zelf van dat ze wat roepen heb ik het idee.
Als verdedigende middenvelder heeft hij goeie dingen laten zien.quote:Op zondag 14 april 2013 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
heeft hutchinson ooit iets goed gedaan?
Moest ook daar aan denken.quote:
de enige potjes waar psv goed speelde, wist je dat?quote:Op zondag 14 april 2013 16:46 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Als verdedigende middenvelder heeft hij goeie dingen laten zien.
hahah toikloten ahaha gvd man wat een goede. Mag ik deze voortaan ook gebruiken?quote:
Na die lichaamsschijnbeweging van Eriksenquote:Op zondag 14 april 2013 16:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wie viel daar op z'n reet van PSV?
Ff PSV en het publiek laten uitrazenquote:Op zondag 14 april 2013 16:46 schreef sjeppert het volgende:
gaat ajax ook nog wat doen of gaan ze alleen tegenhouden
vd Sarquote:Op zondag 14 april 2013 16:46 schreef Greenpeas het volgende:
Wel wennen, een Ajax keeper die hoge ballen vangt.
Haha.quote:Op zondag 14 april 2013 16:46 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Doet hij vaker, de meest onderschatte verdediger in de Eredivisie.
Zonder Bommel ook he, vrij opvallend, wel tegen mindere teams...maar ja tegen mindere teams is het ook wel eens te kut voor worden geweestquote:Op zondag 14 april 2013 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
de enige potjes waar psv goed speelde, wist je dat?
quote:Op zondag 14 april 2013 16:46 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Zo ff chelsea - man city op de rec
net zoals ik je moeder gebruikquote:Op zondag 14 april 2013 16:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hahah toikloten ahaha gvd man wat een goede. Mag ik deze voortaan ook gebruiken?
Triest inderdaad.quote:Op zondag 14 april 2013 16:47 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Zonder Bommel ook he, vrij opvallend, wel tegen mindere teams...maar ja tegen mindere teams is het ook wel eens te kut voor worden geweest.
Donkergeel zelfs.quote:
oh dat mag hoor.quote:
quote:
quote:
Hoiquote:
Zullen ze dat van v.Bommel geleerd hebbenquote:Op zondag 14 april 2013 16:48 schreef RetRy32 het volgende:
Typisch voor Ajax speler.
Bal niet meer kunnen controleren en daarom in een tackle stappen
Controle was maar matig ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |