SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb Twente - Ado opgenomen, zullen we die terugkijken?quote:Op zondag 14 april 2013 15:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zullen we samen gewoon niet kijken? Volgens NEC-Nijmegen maakt dat je juist een echte supporter, en ik heb eigenlijk toch geen tijd.![]()
![]()
tis patat!quote:Op zondag 14 april 2013 15:35 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Moet ie niet zo veel pizza en friet eten.![]()
Als er een grote kans wordt gemist haak ik af hoor. Dan kan het toch geen leuke wedstrijd meer worden.quote:Op zondag 14 april 2013 15:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb Twente - Ado opgenomen, zullen we die terugkijken?![]()
zelfs een klein kleuter groepje zingt PIZZA. Jeroen, het wordt tijd dat je de overtollige kilo's kwijt raakt.![]()
Hij heeft alles al geprobeerd maar het lukt niet.quote:Op zondag 14 april 2013 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
zelfs een klein kleuter groepje zingt PIZZA. Jeroen, het wordt tijd dat je de overtollige kilo's kwijt raakt.![]()
GGMM edit de TT en wil me in een kwaad daglicht zetten.quote:Op zondag 14 april 2013 15:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wil Stijn niet beschuldigen van sympathieën voor de vijand. Maar waar slaat deze TT op?![]()
Stijn heeft de TT niet verandert sinds het vorige topic... Moet een modje gedaan hebbenquote:Op zondag 14 april 2013 15:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wil Stijn niet beschuldigen van sympathieën voor de vijand. Maar waar slaat deze TT op?![]()
Had je zelf maar een TT moeten verzinnen.quote:Op zondag 14 april 2013 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM edit de TT en wil me in een kwaad daglicht zetten.
Dit zal je leren.![]()
![]()
Lekker man.quote:Op zondag 14 april 2013 15:38 schreef kapiteintje het volgende:
Ik eet een kipsate. En ik ben niet zenuwachtig.Oh.![]()
Word tijd dat Verhoeven het voetballen gaat opgeven en zich gaat inschrijven voor het Dartenquote:Op zondag 14 april 2013 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
quote:Op zondag 14 april 2013 15:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je zelf maar een TT moeten verzinnen.
Dit zal je leren.GGMM
Hij ziet eindelijk het licht![]()
![]()
quote:Op zondag 14 april 2013 15:38 schreef kapiteintje het volgende:
Ik eet een kipsate. En ik ben niet zenuwachtig.![]()
![]()
Ik ga niet naar dit soort overdreven dingen luisteren.quote:Op zondag 14 april 2013 15:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je zelf maar een TT moeten verzinnen.
Dit zal je leren.![]()
Jawel.quote:Op zondag 14 april 2013 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga niet naar dit soort overdreven dingen luisteren.![]()
Opkomstmuziek:quote:Op zondag 14 april 2013 15:39 schreef Oliver23 het volgende:
Word tijd dat Verhoeven het voetballen gaat opgeven en zich gaat inschrijven voor het Darten
![]()
Verhoeven verdiend trouwens maar 40.000 euro bruto las ik laatst ergens. Wordt je belachelijk gemaakt door heel Nederland en ga je er met iets meer dan modaal vandoor.![]()
verdientquote:Op zondag 14 april 2013 15:40 schreef Thezeurminator het volgende:
Verhoeven verdiend trouwens maar 40.000 euro bruto las ik laatst ergens. Wordt je belachelijk gemaakt door heel Nederland en ga je er met iets meer dan modaal vandoor.
word![]()
quote:Op zondag 14 april 2013 15:39 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Word tijd dat Verhoeven het voetballen gaat opgeven en zich gaat inschrijven voor het Darten
Lekker met Andy Fordham in de kroeg, bitterballetje, biertje.![]()
verdiendquote:Op zondag 14 april 2013 15:40 schreef Thezeurminator het volgende:
Verhoeven verdiend trouwens maar 40.000 euro bruto las ik laatst ergens. Wordt je belachelijk gemaakt door heel Nederland en ga je er met iets meer dan modaal vandoor.![]()
![]()
Een echte liefhebber dusquote:Op zondag 14 april 2013 15:40 schreef Thezeurminator het volgende:
![]()
JAAAAAAAAaa
GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL![]()
Niets aan de hand, er valt niets te juichen. Feyenoord wint dit wel, want Erwin wil niet eens punten pakken tegen Feyenoord.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Jinx-koningquote:Op zondag 14 april 2013 15:43 schreef Shreyas het volgende:
Niets aan de hand, er valt niets te juichen. Feyenoord wint dit wel, want Erwin wil niet eens punten pakken tegen Feyenoord.![]()
![]()
Hoeveel gaat PSV - Ajax worden. Ben wel benieuwd naar jouw mening over die wedstrijdquote:Op zondag 14 april 2013 15:43 schreef Shreyas het volgende:
Niets aan de hand, er valt niets te juichen. Feyenoord wint dit wel, want Erwin wil niet eens punten pakken tegen Feyenoord.![]()
![]()
Feyenoord speelt als een patatje.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
quote:Op zondag 14 april 2013 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker met Andy Fordham in de kroeg, bitterballetje, biertje.Andy Fordham
. Wat een held was dat zeg.
![]()
Nu kan hij er geen tyfus meer van.quote:Op zondag 14 april 2013 15:43 schreef Oliver23 het volgende:
[..]Andy Fordham
. Wat een held was dat zeg.
![]()
Maar ondertussen wel met zo'n TT komenquote:Op zondag 14 april 2013 15:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moet je weer even de schijn ophouden?![]()
![]()
Wat?quote:Op zondag 14 april 2013 15:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moet je weer even de schijn ophouden?
GGMM![]()
![]()
![]()
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
![]()
RKC KOM OP!!!
RKC KOM OP!!!
RKC KOM OP!!!
RKC KOM OP!!!
RKC KOM OP!!!
RKC KOM OP!!!
RKC KOM OP!!!
RKC KOM OP!!!
RKC KOM OP!!!
RKC KOM OP!!!
RKC KOM OP!!!
RKC KOM OP!!!
RKC KOM OP!!!
RKC KOM OP!!!
RKC KOM OP!!!
RKC KOM OP!!!
RKC KOM OP!!!
![]()
![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Die bestaan heul niet.quote:Op zondag 14 april 2013 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens denk ik dat de Vitessesupporter hoopt op Ajax wint.Oh.![]()
Dat wordt natuurlijk zogenaamd heel moeilijk voor Ajax terwijl het een 3-0 overwinning voor ze wordtquote:Op zondag 14 april 2013 15:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hoeveel gaat PSV - Ajax worden. Ben wel benieuwd naar jouw mening over die wedstrijd
know'm sayin?
word? word.![]()
Zijn er Vitesse supporters dan?quote:Op zondag 14 april 2013 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens denk ik dat de Vitessesupporter hoopt op Ajax wint.![]()
Weer last van zijn teen?quote:Op zondag 14 april 2013 15:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die ligt op het massage tafeltjeOh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |