SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb Twente - Ado opgenomen, zullen we die terugkijken?quote:Op zondag 14 april 2013 15:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zullen we samen gewoon niet kijken? Volgens NEC-Nijmegen maakt dat je juist een echte supporter, en ik heb eigenlijk toch geen tijd.![]()
![]()
tis patat!quote:Op zondag 14 april 2013 15:35 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Moet ie niet zo veel pizza en friet eten.![]()
Als er een grote kans wordt gemist haak ik af hoor. Dan kan het toch geen leuke wedstrijd meer worden.quote:Op zondag 14 april 2013 15:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb Twente - Ado opgenomen, zullen we die terugkijken?![]()
zelfs een klein kleuter groepje zingt PIZZA. Jeroen, het wordt tijd dat je de overtollige kilo's kwijt raakt.![]()
Hij heeft alles al geprobeerd maar het lukt niet.quote:Op zondag 14 april 2013 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
zelfs een klein kleuter groepje zingt PIZZA. Jeroen, het wordt tijd dat je de overtollige kilo's kwijt raakt.![]()
GGMM edit de TT en wil me in een kwaad daglicht zetten.quote:Op zondag 14 april 2013 15:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wil Stijn niet beschuldigen van sympathieën voor de vijand. Maar waar slaat deze TT op?![]()
Stijn heeft de TT niet verandert sinds het vorige topic... Moet een modje gedaan hebbenquote:Op zondag 14 april 2013 15:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wil Stijn niet beschuldigen van sympathieën voor de vijand. Maar waar slaat deze TT op?![]()
Had je zelf maar een TT moeten verzinnen.quote:Op zondag 14 april 2013 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM edit de TT en wil me in een kwaad daglicht zetten.
Dit zal je leren.![]()
![]()
Lekker man.quote:Op zondag 14 april 2013 15:38 schreef kapiteintje het volgende:
Ik eet een kipsate. En ik ben niet zenuwachtig.Oh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |