SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJAX - HERACLESSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bosz: 'Bij alle tegengoals werd lachwekkend verdedigd'
De Boer: 'We zijn heel blij met Jasper'
Schöne: 'Deze overwinning zegt genoeg'
Vermeer: 'Het was een doorgebroken speler dus je kunt hem geven'
Castillion: 'Ik ga weg bij Ajax' Oh.
Als je streampje vind dump um dan maarquote:Op zondag 14 april 2013 13:48 schreef AjaciedNick het volgende:
janlul met de nederlandse streams eruit? Waar kan ik dan een goede vinden? voor EL 1, kan ik heerenveen ook nog ff meepaken heb nu engelse
0-3 voorstaanquote:Op zondag 14 april 2013 13:50 schreef AjaciedNick het volgende:
maar als ajax wint dan is het bijna zeker kampioen
vitesse
Eriksen!quote:Op zondag 14 april 2013 13:51 schreef AjaciedNick het volgende:
Ik denk trouwens dat Fischer iets geniaals laat zien
Sopcast.quote:Op zondag 14 april 2013 13:48 schreef AjaciedNick het volgende:
janlul met de nederlandse streams eruit? Waar kan ik dan een goede vinden? voor EL 1, kan ik heerenveen ook nog ff meepaken heb nu engelse
Jij spoort niet.quote:Op zondag 14 april 2013 13:51 schreef elby1988 het volgende:
Ik heb zon naar gevoel dat we keihard op onze kloten aan krijgen
Is het hele seizoen nog niet gebeurd dus dat zie ik nu ook niet gebeuren, zelfs niet als PSV als eerste scoort.quote:Op zondag 14 april 2013 13:51 schreef elby1988 het volgende:
Dat staat ook nergens, maar is een veilig gedachte, valt het altijd meequote:
Ik denk hetzelfde. Juist omdat we nu de favoriet zijnquote:Op zondag 14 april 2013 13:53 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Dat staat ook nergens, maar is een veilig gedachte, valt het altijd mee
Hoe dan ook, alle euforie die er al is geeft zon gevoel
Ik snap dat nooit zo, Ajax is beter en daarom gaan ze verliezen?quote:Op zondag 14 april 2013 13:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk hetzelfde. Juist omdat we nu de favoriet zijn
Durfde het hier niet te zeggen, maar ik heb ook de hele week al zo'n gevoel dat het wel eens een nare middag kan gaan wordenquote:Op zondag 14 april 2013 13:51 schreef elby1988 het volgende:
Tegen PSV wel. Die voelen zich wel lekker in de rol van underdog. Kunnen ze lekker gaan counteren.quote:Op zondag 14 april 2013 13:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit zo, Ajax is beter en daarom gaan ze verliezen?
Natuurlijk kan je verliezen maar om dat van te voren te verwachten omdat je sterker bent begrijp ik niet
Ajax kan ook counteren, je punt?quote:Op zondag 14 april 2013 13:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tegen PSV wel. Die voelen zich wel lekker in de rol van underdog. Kunnen ze lekker gaan counteren.
Dat is nu net het punt, die moeten winnen, Ajax is zelfs met verlies nog steeds de voornaamste kandidaat voor het kampioenschapquote:Op zondag 14 april 2013 13:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tegen PSV wel. Die voelen zich wel lekker in de rol van underdog. Kunnen ze lekker gaan counteren.
Ook, en dit:quote:Op zondag 14 april 2013 14:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die zijn zeker vooral zenuwachtig voor de march of madness en Guus
quote:Ik heb al weken nare visioenen dat Siem de jong een goal maakt
Ik zie het wel weer net zo worden als PSV-Ajax 4-3 van paar jaar terug wat dat betreft. Toen stonden we ook voor en gingen we als favoriet.quote:Op zondag 14 april 2013 14:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is nu net het punt, die moeten winnen, Ajax is zelfs met verlies nog steeds de voornaamste kandidaat voor het kampioenschap
Ik zie Ajax gewoon winnen tot het tegendeel bewezen isquote:Op zondag 14 april 2013 14:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie het wel weer net zo worden als PSV-Ajax 4-3 van paar jaar terug wat dat betreft. Toen stonden we ook voor en gingen we als favoriet.
Dit dus... Of gewoon de 6-2 in 2008/2009quote:Op zondag 14 april 2013 14:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie het wel weer net zo worden als PSV-Ajax 4-3 van paar jaar terug wat dat betreft. Toen stonden we ook voor en gingen we als favoriet.
Ik zie Ajax punten verspelen tot het tegendeel bewezen isquote:Op zondag 14 april 2013 14:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zie Ajax gewoon winnen tot het tegendeel bewezen is
Die 6-2quote:Op zondag 14 april 2013 14:08 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Dit dus... Of gewoon de 6-2 in 2008/2009
Wie er ook gaat winnen, heb het gevoel dat er gewonnen gaat worden met grote cijfers
Zwak hoorquote:Op zondag 14 april 2013 14:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie Ajax punten verspelen tot het tegendeel bewezen is
Dus zwakquote:Op zondag 14 april 2013 14:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee kan het alleen maar meevallen
Dat winnen we sowieso wel.quote:Op zondag 14 april 2013 14:11 schreef Kopsterk het volgende:
Heerenveen gaat waarschijnlijk thuis niet eens winnen van Willem 2. Dat moet volgende week toch geen probleem zijn. (beetje opportunistisch wel)
Ajax thuis tegen heerenveen en jij twijfelt?quote:Op zondag 14 april 2013 14:11 schreef Kopsterk het volgende:
Heerenveen gaat waarschijnlijk thuis niet eens winnen van Willem 2. Dat moet volgende week toch geen probleem zijn. (beetje opportunistisch wel)
Ik ben alleen over vandaag onzeker. Ik zie ons de rest wel winnenquote:Op zondag 14 april 2013 14:13 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Inderdaad, als we vandaag winnen is het kampioenschap verdomd dichtbij.
Heerenveen doet het best aardig tegen de topclubs en ze leken de afgelopen weken aardig in vorm te zijn (ze wonnen thuis van PSV en Feyenoord).quote:Op zondag 14 april 2013 14:13 schreef AjaciedNick het volgende:
[..]
Ajax thuis tegen heerenveen en jij twijfelt?
thuis ja, wij spelen volgende week thuisquote:Op zondag 14 april 2013 14:15 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Heerenveen doet het best aardig tegen de topclubs en ze leken de afgelopen weken aardig in vorm te zijn (ze wonnen thuis van PSV en Feyenoord).
Marco wil echt wel winnen hoor.quote:Op zondag 14 april 2013 14:16 schreef AjaciedNick het volgende:
[..]
thuis ja, wij spelen volgende week thuis
en marco gaat niet extra zijn spelers motiveren gok ik
Jij had het over het motiveren enzoquote:Op zondag 14 april 2013 14:20 schreef AjaciedNick het volgende:
[..]
tussen winnen en kunnen zit een verschil
Natuurlijk en dat is terecht ook, maar ze zijn gewoon niet goed genoeg, de druk is ook beetje weg bij hun, dat zie je vandaag ook.quote:
Daarom denk ik ook dat Ajax gewoon gaat winnen met 3-0 ofzo volgende weekquote:Op zondag 14 april 2013 14:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk en dat is terecht ook, maar ze zijn gewoon niet goed genoeg, de druk is ook beetje weg bij hun, dat zie je vandaag ook.
Lijkt me ook en vandaag gaat Ajax ook gewoon winnen hoor, ik spreek je na de wedstrijd welquote:Op zondag 14 april 2013 14:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom denk ik ook dat Ajax gewoon gaat winnen met 3-0 ofzo volgende week
Ik hoop het maar. Dan breek ik het huis afquote:Op zondag 14 april 2013 14:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me ook en vandaag gaat Ajax ook gewoon winnen hoor, ik spreek je na de wedstrijd wel
film dat danquote:Op zondag 14 april 2013 14:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop het maar. Dan breek ik het huis af
Kan maar een helftje spelen...Gaat dus niet gebeurenquote:
Kan 60 minuten, dus gaat wel gebeuren. Beginnen dus.quote:Op zondag 14 april 2013 14:33 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Kan maar een helftje spelen...Gaat dus niet gebeuren
Ik betwijfel het.quote:Op zondag 14 april 2013 14:35 schreef Syntix het volgende:
[..]
Kan 60 minuten, dus gaat wel gebeuren. Beginnen dus.
En toch past hij niet in het Ajax-syseem. Hij komt daar gewoon tekort voor. Babel is er mee opgegroeid en Hoesen laat al zien veel beter in het systeem te passen (al is dat misschien voorbarig).quote:Op zondag 14 april 2013 14:38 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik betwijfel het.
Siggy had een assist en een goal vorige week. Ik denk dat Babel in de 2e helft op rechts erbij komt.
Punt is dat Siggy matig kan voetballen en veel kansen nodig heeft. Vind Babel en Hoesten echt lekker spelen de laatste weken.quote:Op zondag 14 april 2013 14:41 schreef Syntix het volgende:
[..]
En toch past hij niet in het Ajax-syseem. Hij komt daar gewoon tekort voor. Babel is er mee opgegroeid en Hoesen laat al zien veel beter in het systeem te passen (al is dat misschien voorbarig).
Ik ben het wel met je eens hoor (Al vind ik dat Goalbeinn wel de kans verdient te laten zien dat hij dat wel kan) maar Frank redeneert zo niet. Die beloond hen die belangrijk zijn.quote:Op zondag 14 april 2013 14:41 schreef Syntix het volgende:
[..]
En toch past hij niet in het Ajax-syseem. Hij komt daar gewoon tekort voor. Babel is er mee opgegroeid en Hoesen laat al zien veel beter in het systeem te passen (al is dat misschien voorbarig).
Heerenveen heeft ook bij vitesse en feyenoord punten gepakt. Maar goed, moet geen probleem zijn voor ajax. Voetballende teams liggen ons ook wat beter.quote:Op zondag 14 april 2013 14:16 schreef AjaciedNick het volgende:
[..]
thuis ja, wij spelen volgende week thuis
en marco gaat niet extra zijn spelers motiveren gok ik
Toen hij nog in vorm was viel het wel mee met de benodigde kansen.quote:Op zondag 14 april 2013 14:43 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Punt is dat Siggy matig kan voetballen en veel kansen nodig heeft. Vind Babel en Hoesten echt lekker spelen de laatste weken.
De Boer gaat hem denk ik niet passeren voor Hoesen, hooguit voor Siem, dat komt toch anders over.quote:Op zondag 14 april 2013 15:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Toen hij nog in vorm was viel het wel mee met de benodigde kansen.
Volgens mij wordt Hoessen nog rustig gebracht. Lijkt me ook wel verstandig. Ik dacht aan het begin van het seizoen dat hij het niveau niet had, maar hij is inmiddels al flink gegroeid.quote:Op zondag 14 april 2013 15:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
De Boer gaat hem denk ik niet passeren voor Hoesen, hooguit voor Siem, dat komt toch anders over.
Ajax zoals wel verwacht. Dus winstquote:Op zondag 14 april 2013 15:20 schreef Tarado het volgende:
Opstelling psv: Waterman, Hutchinson, Marcelo, Derijck, Willems, Van Bommel, Toivonen, Strootman, Wijnaldum, Lens, Mertens
Opstelling Ajax: Jasper Cillessen; Ricardo van Rhijn, Toby Alderweireld, Niklas Moisander, Daley Blind; Siem de Jong, Christian Poulsen, Christian Eriksen; Lasse Schöne, Kolbeinn Sigthórsson, Viktor Fischer.
Zoals verwachtquote:Op zondag 14 april 2013 15:20 schreef Tarado het volgende:
Opstelling psv: Waterman, Hutchinson, Marcelo, Derijck, Willems, Van Bommel, Toivonen, Strootman, Wijnaldum, Lens, Mertens
Opstelling Ajax: Jasper Cillessen; Ricardo van Rhijn, Toby Alderweireld, Niklas Moisander, Daley Blind; Siem de Jong, Christian Poulsen, Christian Eriksen; Lasse Schöne, Kolbeinn Sigthórsson, Viktor Fischer.
Psv met tien man dus.quote:Op zondag 14 april 2013 15:20 schreef Tarado het volgende:
Primaquote:Op zondag 14 april 2013 15:20 schreef Tarado het volgende:
Voetballend lukt het niet, dus kaarten aannaaien dan maarquote:
Ja je zou maar rood zo krijgenquote:Op zondag 14 april 2013 17:17 schreef Burrito het volgende:
Gelukkig kan Fischer even afkoelen. Wat was die kwaad zeg
terecht, op volle snelheid zo'n duwtje krijgen dan hoor je een pingel te krijgenquote:Op zondag 14 april 2013 17:17 schreef Burrito het volgende:
Gelukkig kan Fischer even afkoelen. Wat was die kwaad zeg
gewoon een handige subtiele overtreding van bommel, lig er niet wakker van, dat gebeurt jequote:Op zondag 14 april 2013 17:20 schreef Ooku het volgende:
100% penalty + rood voor van bommel kutscheids
Ik vond het geen penalty hoor.quote:Op zondag 14 april 2013 17:20 schreef Ooku het volgende:
100% penalty + rood voor van bommel kutscheids
Licht duwtje en ging makkelijk liggen.quote:Op zondag 14 april 2013 17:25 schreef Burrito het volgende:
[..]
Hij duwde met 2 handen in de rug van Fischer. Hoezo is dat geen penalty
nou en? Hij ontnam hem een scoringskans door hem om te duwenquote:Op zondag 14 april 2013 17:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Licht duwtje en ging makkelijk liggen.
Er stond nog een verdediger naast, dus niet helemaal een scoringskansquote:Op zondag 14 april 2013 17:28 schreef Catch22- het volgende:
[..]
nou en? Hij ontnam hem een scoringskans door hem om te duwen
Ben nog hersendood van gisteren, dus ik kan me nie druk make eigkquote:Op zondag 14 april 2013 17:28 schreef FredVleespet het volgende:
Hoeveel hartaanvallen hebben jullie al gehad?
geen, psv heeft geen scoringskans gehadquote:Op zondag 14 april 2013 17:28 schreef FredVleespet het volgende:
Hoeveel hartaanvallen hebben jullie al gehad?
Is hij altijd volgens mijquote:Op zondag 14 april 2013 17:30 schreef _NZT_ het volgende:
Hopen dat frank ff goed boos is geweest in de kleedkamer
Nee maar bij die kansen van Visserquote:Op zondag 14 april 2013 17:30 schreef AjaciedNick het volgende:
geen,
[..]
geen, psv heeft geen scoringskans gehad
Die verdediging van PSVquote:Op zondag 14 april 2013 17:38 schreef MrStock het volgende:
Had zoveel tijd daar aan de zijkant, dat hij meteen wiskundige berekeningen heeft gemaakt om hem strak in de hoek uit te kunnen meten....
Alles wegboksenquote:Op zondag 14 april 2013 17:41 schreef MrStock het volgende:
Is Jasper lichtelijk zenuwachtig bij corners of zie ik dat verkeerd?
Dat is nog een 3tal wedstrijden wegquote:Op zondag 14 april 2013 17:52 schreef TLC het volgende:
Geen Ajax fan, maar toch bij deze wil ik Ajax van harte feliciteren met het prolongeren van de titel
Haha iddquote:Op zondag 14 april 2013 18:03 schreef MrStock het volgende:
Als zelfs fokkin Boerrigter kan scoren is het wel heul sneu gesteld met PSV
Ik ben helderziendquote:Op zondag 14 april 2013 18:01 schreef _NZT_ het volgende:
Derk springt straks weer op de brommer en legt het um in het mandje
Ik ook.quote:Op zondag 14 april 2013 18:11 schreef Kopsterk het volgende:
100% verdiend dat het nu 2-3 staat overigens. Ik ben trots op ons team.
Wel vasthouden a.u.bquote:Op zondag 14 april 2013 18:11 schreef Kopsterk het volgende:
Score geeft totaal niet het wedstrijdbeeld weerd. 2-6 was reëler...quote:Op zondag 14 april 2013 18:11 schreef Kopsterk het volgende:
Was eerste seizoen wel anders hoor. Is hij overduidelijk beter in geworden.quote:
IS IE OOK FIGUURLIJKquote:Op zondag 14 april 2013 18:22 schreef Saekerhett het volgende:
Van Bommel staat alsof hij hard in zijn reet geneukt is![]()
Op naar 4quote:Op zondag 14 april 2013 18:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
FRANKIE BEDANKT!!!!!!
3 JAAR 3 KEER KAMPIOEN
JAAJAJAJAJAJAJ
5quote:Op zondag 14 april 2013 18:23 schreef AjaciedNick het volgende:
6 punten los toch van vitesse en daaropvolgend?
ik hoop dat psv 3 of lager wordt
5, 6 als je het doelsaldo meerekentquote:Op zondag 14 april 2013 18:23 schreef AjaciedNick het volgende:
6 punten los toch van vitesse en daaropvolgend?
ik hoop dat psv 3 of lager wordt
FRANK VERDIENT 32 STANDBEELDENquote:Op zondag 14 april 2013 18:23 schreef ajacied4lf het volgende:
GOD GOD GOD! FRANKIE DE BOER FUCKING HELD!![]()
![]()
JAJAJAJAJAJJ!!!!!
Geen moment twijfel gehad.quote:Op zondag 14 april 2013 18:24 schreef S0nic het volgende:
Man man was nog even billenknijpen op het einde , had allang afgelopen moeten zijn
Vitesse staat op 61quote:Op zondag 14 april 2013 18:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
5, 6 als je het doelsaldo meerekent
Je weet toch als Ajax een gat slaat van twee goals, dat het dan 2-2 eindigt...quote:Op zondag 14 april 2013 18:24 schreef S0nic het volgende:
Man man was nog even billenknijpen op het einde , had allang afgelopen moeten zijn
Huil huil. Ga weg joh. Schijterd.quote:Op zondag 14 april 2013 18:26 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja lach maar. United gaf het vorig jaar ook weg. Gewoon wedstrijd tot wedstrijd bekijken.
Inderdaad uitgerekend Derk. Te mooi dit.quote:Op zondag 14 april 2013 18:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is toch prachtig dat Derk het beslist
Hele jaar bekritiseerd en dan doodleuk beslissen. Ik zag het al helemaal niet zitten na die 2-2quote:Op zondag 14 april 2013 18:28 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Inderdaad uitgerekend Derk. Te mooi dit.
quote:Op zondag 14 april 2013 18:29 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Als inwoner van Eindhoven feliciteer ik de Ajacieden met het kampioenschap. Geen enkele club was dit jaar overtuigend maar Ajax maakte de minste fouten en presteerde het meest op de momenten dat het nodig was.
dankquote:Op zondag 14 april 2013 18:29 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Als inwoner van Eindhoven feliciteer ik de Ajacieden met het kampioenschap. Geen enkele club was dit jaar overtuigend maar Ajax maakte de minste fouten en presteerde het meest op de momenten dat het nodig was.
quote:Op zondag 14 april 2013 18:29 schreef Bram_van_Loon het volgende:
speciaal voor hem m'n UI aangepastquote:Op zondag 14 april 2013 18:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hele jaar bekritiseerd en dan doodleuk beslissen. Ik zag het al helemaal niet zitten na die 2-2
Dat doen ze niet joh. Met eigen jeugd worden ze geen kampioen, oh wacht...quote:Op zondag 14 april 2013 18:31 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ajax en Feyenoord zijn de clubs die ik het momenteel het meest gun om kampioen te worden aangezien zij de meeste jeugdspelers een kans geven al is het bij Feyenoord omdat die club hiertoe gedwongen werd door de financiële problemen. Laat PSV maar op haar bek gaan totdat die club het ook leert om meer aandacht te besteden aan de jeugdopleiding.
Dat maakte het onnodig spannendquote:Op zondag 14 april 2013 18:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al was ik wel depressief na die gelijkmakers
quote:Op zondag 14 april 2013 18:33 schreef hmmmz het volgende:
We worden wereldkampioen, we worden wereldkapioen!
Ja voor dat soort dingen ben ik altijd bang. Die Lens is ook de enige die tegen Ajax scoort hèquote:
quote:Op zondag 14 april 2013 18:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
We gaan weer CL spelen volgend jaarHopelijk dit keer geen Real
Ajax is uit de CL gegooid door twee van de vier halve finalisten, dus ja dat is niet zo gek.quote:Op zondag 14 april 2013 18:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
barcaquote:Op zondag 14 april 2013 18:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is ook de enige goeie speler, maar dat vinden ze bij PSV (tenminste hier op FOK) nietquote:Op zondag 14 april 2013 18:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja voor dat soort dingen ben ik altijd bang. Die Lens is ook de enige die tegen Ajax scoort hè
Juist wel! Revanche willen we!quote:Op zondag 14 april 2013 18:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Volgend jaar maar Engelse ploeg uit pot 1quote:Op zondag 14 april 2013 18:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax is uit de CL gegooid door twee van de vier halve finalisten, dus ja dat is niet zo gek.
Ik vind dat ook de enige goede. En die Strootman was ook niet best.quote:Op zondag 14 april 2013 18:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is ook de enige goeie speler, maar dat vinden ze bij PSV (tenminste hier op FOK) niet
Tegen wie spelen ze nog thuis?quote:Op zondag 14 april 2013 18:38 schreef marcb1974 het volgende:
Bijna weer
En psv wordt gewoon 4de, die gaan ook nog wel op hun bek bij az en/of twente
Mag wel een megastandbeeld worden ja. Al vind ik dat je de rol van Hennie Spijkerman onderschatquote:Op zondag 14 april 2013 18:38 schreef FredVleespet het volgende:
Wanneer beginnen ze aan het standbeeld voor Frankie?
Dan doe je Carlo L'Ami tekortquote:Op zondag 14 april 2013 18:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mag wel een megastandbeeld worden ja. Al vind ik dat je de rol van Hennie Spijkerman onderschat
Anne heeff zelfs een compleet huis naar haar vernoemd en dan nog een standbeeld willen?quote:Op zondag 14 april 2013 18:38 schreef FredVleespet het volgende:
Wanneer beginnen ze aan het standbeeld voor Frankie?
twitter:El_Statistico1 twitterde op zondag 14-04-2013 om 18:24:12Ajax verloor in 81 Eredivisieduels onder Frank de Boer net zoveel duels als PSV alleen dit seizoen al: 8. #psvaja reageer retweet
Ben ik het mee eens. Die slordige fouten waren nergens voor nodig.quote:Op zondag 14 april 2013 18:40 schreef Pedroso het volgende:
Frank : We speelden niet best en angstig maar dik verdiend gewonnen. Ze waren rijp voor de slacht![]()
Kun je nagaan als Ajax wel goed had gespeeld. Dubbele cijfers !
Frankquote:Op zondag 14 april 2013 18:40 schreef mrstylo het volgende:
twitter:El_Statistico1 twitterde op zondag 14-04-2013 om 18:24:12Ajax verloor in 81 Eredivisieduels onder Frank de Boer net zoveel duels als PSV alleen dit seizoen al: 8. #psvaja reageer retweet
Die Pietersquote:Op zondag 14 april 2013 18:41 schreef Triptamine2 het volgende:
Ik had nooit verwacht dit te zullen zeggen, maar Boerrigter en Pieters zijn toch wel mijn helden van vandaag
Ajax
quote:Op zondag 14 april 2013 18:40 schreef mrstylo het volgende:
En als je dan naar die overkant kijkt vandaag. Continu gefrustreerde mannetjes en hilarisch slechte verdedigersquote:Op zondag 14 april 2013 18:41 schreef Kopsterk het volgende:
Iedereen bij Ajax speelde goed. Deze ploeg laat zien er op de belangrijke momenten te staan en komt enorm volwassen over voor zo'n jonge ploeg. Ik ben zeer trots op deze geweldige spelersgroep.
Dat zijn zijn taken niet echt he.quote:Op zondag 14 april 2013 18:42 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Wacht nog even met de polonaise voor Frank de Boer totdat hij nog jaren extra bij Ajax coach is geweest, de jeugdopleiding heeft verbeterd of minstens heeft geconsolideerd en er in is geslaagd om verreweg de meeste talenten te behouden. Als hij daar in slaagt, dan is hij een held.
quote:Op zondag 14 april 2013 18:43 schreef Triptamine2 het volgende:
Toen Pieters erin kwam had ik al het gevoel dat die idioot iets ging verneuken
quote:Op zondag 14 april 2013 18:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die PietersGooit die even zijn eigen ruiten in zeg
Wie ze er ook ingooien bij die verdediging, ze verneuken de zooi toch wel. Die Willems ging aan het begin van de wedstrijd ook trucjes doen en speelde de bal over de zijlijnquote:Op zondag 14 april 2013 18:43 schreef Triptamine2 het volgende:
Toen Pieters erin kwam had ik al het gevoel dat die idioot iets ging verneuken
Frank: 'Verliezen, wat is dat?'. Tegenstanders van Ajax kunnen er hooguit een gelijkspelletje uit halen met anti-voetbal, meer niet.quote:
Ik heb me vooral doodgelachen om Bommeltje en ene Wijnants op de tribunequote:Op zondag 14 april 2013 18:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En als je dan naar die overkant kijkt vandaag. Continu gefrustreerde mannetjes en hilarisch slechte verdedigers
Frank is verantwoordelijk voor de doorstroming en eerste elftal. Talenten behouden is voor Jonk en Overmars.quote:Op zondag 14 april 2013 18:42 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Wacht nog even met de polonaise voor Frank de Boer totdat hij nog jaren extra bij Ajax coach is geweest, de jeugdopleiding heeft verbeterd of minstens heeft geconsolideerd en er in is geslaagd om verreweg de meeste talenten te behouden. Als hij daar in slaagt, dan is hij een held.
Niet waar, van Rhijn vond ik weer bagger spelen.quote:Op zondag 14 april 2013 18:41 schreef Kopsterk het volgende:
Iedereen bij Ajax speelde goed. Deze ploeg laat zien er op de belangrijke momenten te staan en komt enorm volwassen over voor zo'n jonge ploeg. Ik ben zeer trots op deze geweldige spelersgroep.
Misschien niet maar hij zou het wel moeten nastreven als clubman. Niets is zo mooi in het voetbal als wanneer een relatief arme club (net als PSVquote:Op zondag 14 april 2013 18:43 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat zijn zijn taken niet echt he.
Prima maar hij heeft m.i. wel veel invloed op die jongens aangezien hij dagelijks met hen werkt en gezien de persoon die hij is.quote:Op zondag 14 april 2013 18:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Frank is verantwoordelijk voor de doorstroming en eerste elftal. Talenten behouden is voor Jonk en Overmars.
Tja, echt apart dat alleen 2x verloren is... van Vitessequote:Op zondag 14 april 2013 18:43 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Frank: 'Verliezen, wat is dat?'. Tegenstanders van Ajax kunnen er hooguit een gelijkspelletje uit halen met anti-voetbal, meer niet.
Sowieso die supporters die dan gingen schreeuwen naar die van Rhijn.quote:Op zondag 14 april 2013 18:43 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ik heb me vooral doodgelachen om Bommeltje en ene Wijnants op de tribune
Had Mertens re-de-lijk onder controle.quote:Op zondag 14 april 2013 18:44 schreef badboynova het volgende:
[..]
Niet waar, van Rhijn vond ik weer bagger spelen.
Deed Mertens mee dan? En Wijnaldum ?quote:Op zondag 14 april 2013 18:45 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Had Mertens re-de-lijk onder controle.
Is dit serieus?quote:Op zondag 14 april 2013 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Advocaat over wissel Pieter: 'Ajax speelde met een ruit op het middenveld, dus logisch dat je dan Pieters inbrengt.'
Als PSV zaterdag verliest en feyenorod & vitesse gelijkspelen kunnen we al in breda kampioen wordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |