Ja voor dat soort dingen ben ik altijd bang. Die Lens is ook de enige die tegen Ajax scoort hèquote:
quote:Op zondag 14 april 2013 18:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
We gaan weer CL spelen volgend jaarHopelijk dit keer geen Real
Ajax is uit de CL gegooid door twee van de vier halve finalisten, dus ja dat is niet zo gek.quote:Op zondag 14 april 2013 18:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
barcaquote:Op zondag 14 april 2013 18:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is ook de enige goeie speler, maar dat vinden ze bij PSV (tenminste hier op FOK) nietquote:Op zondag 14 april 2013 18:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja voor dat soort dingen ben ik altijd bang. Die Lens is ook de enige die tegen Ajax scoort hè
Juist wel! Revanche willen we!quote:Op zondag 14 april 2013 18:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Volgend jaar maar Engelse ploeg uit pot 1quote:Op zondag 14 april 2013 18:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax is uit de CL gegooid door twee van de vier halve finalisten, dus ja dat is niet zo gek.
Ik vind dat ook de enige goede. En die Strootman was ook niet best.quote:Op zondag 14 april 2013 18:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is ook de enige goeie speler, maar dat vinden ze bij PSV (tenminste hier op FOK) niet
Tegen wie spelen ze nog thuis?quote:Op zondag 14 april 2013 18:38 schreef marcb1974 het volgende:
Bijna weer
En psv wordt gewoon 4de, die gaan ook nog wel op hun bek bij az en/of twente
Mag wel een megastandbeeld worden ja. Al vind ik dat je de rol van Hennie Spijkerman onderschatquote:Op zondag 14 april 2013 18:38 schreef FredVleespet het volgende:
Wanneer beginnen ze aan het standbeeld voor Frankie?
Dan doe je Carlo L'Ami tekortquote:Op zondag 14 april 2013 18:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mag wel een megastandbeeld worden ja. Al vind ik dat je de rol van Hennie Spijkerman onderschat
Anne heeff zelfs een compleet huis naar haar vernoemd en dan nog een standbeeld willen?quote:Op zondag 14 april 2013 18:38 schreef FredVleespet het volgende:
Wanneer beginnen ze aan het standbeeld voor Frankie?
twitter:El_Statistico1 twitterde op zondag 14-04-2013 om 18:24:12Ajax verloor in 81 Eredivisieduels onder Frank de Boer net zoveel duels als PSV alleen dit seizoen al: 8. #psvaja reageer retweet
Ben ik het mee eens. Die slordige fouten waren nergens voor nodig.quote:Op zondag 14 april 2013 18:40 schreef Pedroso het volgende:
Frank : We speelden niet best en angstig maar dik verdiend gewonnen. Ze waren rijp voor de slacht![]()
Kun je nagaan als Ajax wel goed had gespeeld. Dubbele cijfers !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |