Ik vind dat ook de enige goede. En die Strootman was ook niet best.quote:Op zondag 14 april 2013 18:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is ook de enige goeie speler, maar dat vinden ze bij PSV (tenminste hier op FOK) niet
Tegen wie spelen ze nog thuis?quote:Op zondag 14 april 2013 18:38 schreef marcb1974 het volgende:
Bijna weer
En psv wordt gewoon 4de, die gaan ook nog wel op hun bek bij az en/of twente
Mag wel een megastandbeeld worden ja. Al vind ik dat je de rol van Hennie Spijkerman onderschatquote:Op zondag 14 april 2013 18:38 schreef FredVleespet het volgende:
Wanneer beginnen ze aan het standbeeld voor Frankie?
Dan doe je Carlo L'Ami tekortquote:Op zondag 14 april 2013 18:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mag wel een megastandbeeld worden ja. Al vind ik dat je de rol van Hennie Spijkerman onderschat
Anne heeff zelfs een compleet huis naar haar vernoemd en dan nog een standbeeld willen?quote:Op zondag 14 april 2013 18:38 schreef FredVleespet het volgende:
Wanneer beginnen ze aan het standbeeld voor Frankie?
twitter:El_Statistico1 twitterde op zondag 14-04-2013 om 18:24:12Ajax verloor in 81 Eredivisieduels onder Frank de Boer net zoveel duels als PSV alleen dit seizoen al: 8. #psvaja reageer retweet
Ben ik het mee eens. Die slordige fouten waren nergens voor nodig.quote:Op zondag 14 april 2013 18:40 schreef Pedroso het volgende:
Frank : We speelden niet best en angstig maar dik verdiend gewonnen. Ze waren rijp voor de slacht![]()
Kun je nagaan als Ajax wel goed had gespeeld. Dubbele cijfers !
Frankquote:Op zondag 14 april 2013 18:40 schreef mrstylo het volgende:
twitter:El_Statistico1 twitterde op zondag 14-04-2013 om 18:24:12Ajax verloor in 81 Eredivisieduels onder Frank de Boer net zoveel duels als PSV alleen dit seizoen al: 8. #psvaja reageer retweet
Die Pietersquote:Op zondag 14 april 2013 18:41 schreef Triptamine2 het volgende:
Ik had nooit verwacht dit te zullen zeggen, maar Boerrigter en Pieters zijn toch wel mijn helden van vandaag
Ajax
quote:Op zondag 14 april 2013 18:40 schreef mrstylo het volgende:
En als je dan naar die overkant kijkt vandaag. Continu gefrustreerde mannetjes en hilarisch slechte verdedigersquote:Op zondag 14 april 2013 18:41 schreef Kopsterk het volgende:
Iedereen bij Ajax speelde goed. Deze ploeg laat zien er op de belangrijke momenten te staan en komt enorm volwassen over voor zo'n jonge ploeg. Ik ben zeer trots op deze geweldige spelersgroep.
Dat zijn zijn taken niet echt he.quote:Op zondag 14 april 2013 18:42 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Wacht nog even met de polonaise voor Frank de Boer totdat hij nog jaren extra bij Ajax coach is geweest, de jeugdopleiding heeft verbeterd of minstens heeft geconsolideerd en er in is geslaagd om verreweg de meeste talenten te behouden. Als hij daar in slaagt, dan is hij een held.
quote:Op zondag 14 april 2013 18:43 schreef Triptamine2 het volgende:
Toen Pieters erin kwam had ik al het gevoel dat die idioot iets ging verneuken
quote:Op zondag 14 april 2013 18:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die PietersGooit die even zijn eigen ruiten in zeg
Wie ze er ook ingooien bij die verdediging, ze verneuken de zooi toch wel. Die Willems ging aan het begin van de wedstrijd ook trucjes doen en speelde de bal over de zijlijnquote:Op zondag 14 april 2013 18:43 schreef Triptamine2 het volgende:
Toen Pieters erin kwam had ik al het gevoel dat die idioot iets ging verneuken
Frank: 'Verliezen, wat is dat?'. Tegenstanders van Ajax kunnen er hooguit een gelijkspelletje uit halen met anti-voetbal, meer niet.quote:
Ik heb me vooral doodgelachen om Bommeltje en ene Wijnants op de tribunequote:Op zondag 14 april 2013 18:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En als je dan naar die overkant kijkt vandaag. Continu gefrustreerde mannetjes en hilarisch slechte verdedigers
Frank is verantwoordelijk voor de doorstroming en eerste elftal. Talenten behouden is voor Jonk en Overmars.quote:Op zondag 14 april 2013 18:42 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Wacht nog even met de polonaise voor Frank de Boer totdat hij nog jaren extra bij Ajax coach is geweest, de jeugdopleiding heeft verbeterd of minstens heeft geconsolideerd en er in is geslaagd om verreweg de meeste talenten te behouden. Als hij daar in slaagt, dan is hij een held.
Niet waar, van Rhijn vond ik weer bagger spelen.quote:Op zondag 14 april 2013 18:41 schreef Kopsterk het volgende:
Iedereen bij Ajax speelde goed. Deze ploeg laat zien er op de belangrijke momenten te staan en komt enorm volwassen over voor zo'n jonge ploeg. Ik ben zeer trots op deze geweldige spelersgroep.
Misschien niet maar hij zou het wel moeten nastreven als clubman. Niets is zo mooi in het voetbal als wanneer een relatief arme club (net als PSVquote:Op zondag 14 april 2013 18:43 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat zijn zijn taken niet echt he.
Prima maar hij heeft m.i. wel veel invloed op die jongens aangezien hij dagelijks met hen werkt en gezien de persoon die hij is.quote:Op zondag 14 april 2013 18:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Frank is verantwoordelijk voor de doorstroming en eerste elftal. Talenten behouden is voor Jonk en Overmars.
Tja, echt apart dat alleen 2x verloren is... van Vitessequote:Op zondag 14 april 2013 18:43 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Frank: 'Verliezen, wat is dat?'. Tegenstanders van Ajax kunnen er hooguit een gelijkspelletje uit halen met anti-voetbal, meer niet.
Sowieso die supporters die dan gingen schreeuwen naar die van Rhijn.quote:Op zondag 14 april 2013 18:43 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ik heb me vooral doodgelachen om Bommeltje en ene Wijnants op de tribune
Had Mertens re-de-lijk onder controle.quote:Op zondag 14 april 2013 18:44 schreef badboynova het volgende:
[..]
Niet waar, van Rhijn vond ik weer bagger spelen.
Deed Mertens mee dan? En Wijnaldum ?quote:Op zondag 14 april 2013 18:45 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Had Mertens re-de-lijk onder controle.
Is dit serieus?quote:Op zondag 14 april 2013 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Advocaat over wissel Pieter: 'Ajax speelde met een ruit op het middenveld, dus logisch dat je dan Pieters inbrengt.'
Als PSV zaterdag verliest en feyenorod & vitesse gelijkspelen kunnen we al in breda kampioen wordenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |