Sinds twee dagen zijn alle vier onze katten ineens fan van de box, het aankleedkussen, het ledikant en het voedingskussenquote:Op zondag 14 april 2013 10:56 schreef Hilzillah het volgende:
en ik kan een mooi schone en gestreken was opnieuw wassen en strijken omdat mijn lompe poes een glas chocolademelk in de wasmand kieperde... Beestjes.. je moet wel heel erg van ze houden.
Ik moest lachen hè! Die andere heeft dat met het wipstoeltjequote:Op zondag 14 april 2013 11:12 schreef L-E het volgende:
Die chocomelpoes![]()
Hier is de kinderwagen favoriet bij kater. En er dan heel dankbaar kijkend in liggen he, alsof we dat ding voor hem neerzetten
quote:Op zondag 14 april 2013 13:11 schreef Kyara het volgende:
Ik ben beide keren steeds 1 dag voordat ik van plan was om mijn tas in te pakken in het ziekenhuis beland
F5 vandaag voor LB. Raar dat zij gewoon maar 3 weken na mij uitgerekend was
Grotere tas?quote:Op zondag 14 april 2013 13:09 schreef Suikertante het volgende:
Hallo zeg, dat gaat dus helemaal niet in mijn tas passen![]()
Ik geloof wel dat ik eindelijk alles in huis heb.
Beloof hierbij dat ik vandaag de tas inpak
en lippenbalsam!quote:Op zondag 14 april 2013 13:04 schreef Juud79 het volgende:
Vluchttas is niet zo ingewikkeld, spullen voor jezelf, schone kleding/ nachtkleding/ verzorgingsartikelen en voor de baby 2/3 setjes kleding, jas/muts/omslagdoek en foto/videocamera, oplader foon. Bevalplan, indien aanwezig en ik had zelf dextrose tabletjes mee, ik kon niet eten tijdens de bevalling en toen was dat wel heel fijn om even te nemen soms.
Wat neemt u meequote:Op zondag 14 april 2013 13:14 schreef .Sparkling. het volgende:
Staat daar nog iets bij dat Juud niet zei, XM? Ik heb zo'n lijst niet, even kijken of ik nog wat moet kopen..![]()
Check!quote:Op zondag 14 april 2013 13:29 schreef Hilzillah het volgende:
En dan zit je gewoon ineens te huilen bij de Olli reclame op tv! Hormonen much?
Als je dat fijn vindt.quote:
Ja! Men, wat had ik een droge lippen na mijn bevalling/ks, en een droge mond trouwens ook, vreselijk....quote:
quote:Op zondag 14 april 2013 13:29 schreef Hilzillah het volgende:
En dan zit je gewoon ineens te huilen bij de Olli reclame op tv! Hormonen much?
Nachthemd omhoog sjorrenquote:Op zondag 14 april 2013 14:05 schreef -mandy- het volgende:
Over vluchttassen gesproken, hoe doen jullie dat met nachthemden ed tijdens de bevalling/borstvoeding geven/op de borst leggen?
Ik heb geen idee wat het beste is om te kopen op dat vlak.
quote:Op zondag 14 april 2013 13:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tip: bekijk van tevoren hoe de Maxi-Cosi vastgezet moet worden in de auto.
Het ligt misschien aan mij, dat ik die via webshops dus niet vindt. Waar halen jullie die?quote:Op zondag 14 april 2013 14:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Nachtjapons met knoopjes voor de bv.
Zijn er meer zwangere die last van hooikoorts hebben? Ik heb het in milde vorm maar heb er nu echt last van. Is er iets wat je wel mag hebben?
Het is nu wel erg spugen met hindernis x 100
Die ik toen heb gekocht (en niet heb gedragenquote:Op zondag 14 april 2013 14:36 schreef -mandy- het volgende:
[..]
Het ligt misschien aan mij, dat ik die via webshops dus niet vindt. Waar halen jullie die?
Gewone nachthemden wel, maar met knoopjes niet. Hetgene wat C&A verkoopt is te erg voor woorden.
Gelukkig geen last van, van hooikoorts.
Veel beterschap!!
Hoe wou jij bevallen met je broek aan??? Broek uit lijkt me toch een vereiste om een baby op de wereld te zetten ....quote:Op zondag 14 april 2013 16:03 schreef Suikertante het volgende:
Als je nou geen bv gaat geven, dan kun je toch elk relaxte shirt aan met een pyjamabroek? Tijdens de bevalling dan de broek uit, of is dat ongepast ofzo als je shirt dan niet tot je knieën komt?
Dat is niet ongepastquote:Op zondag 14 april 2013 16:03 schreef Suikertante het volgende:
Als je nou geen bv gaat geven, dan kun je toch elk relaxte shirt aan met een pyjamabroek? Tijdens de bevalling dan de broek uit, of is dat ongepast ofzo als je shirt dan niet tot je knieën komt?
Yep, hier! Er is één soort medicijn dat je mag hebben (volgens mijn vk)... zal even voor je zoeken. Airius en Allerfree mogen in ieder geval niet!quote:Op zondag 14 april 2013 14:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Nachtjapons met knoopjes voor de bv.
Zijn er meer zwangere die last van hooikoorts hebben? Ik heb het in milde vorm maar heb er nu echt last van. Is er iets wat je wel mag hebben?
Het is nu wel erg spugen met hindernis x 100
Logisch dat je schrikt, maar probeer niet van het ergste uit te gaan. De boel is beter doorbloed nu, en bij seks kan er dan makkelijk een adertje knappen.quote:Op zondag 14 april 2013 16:30 schreef Chanty het volgende:
Ik denk dat het niet goed zit hier. Heb sinds gisteren krampen die nu aanvoelen als menstruatiekrampen en verlies nu dun helderrood bloed (begonnen nadat mijn man en ik seks hebben gehad). Ik weet dat het nog alle kanten op kan, maar denk dat ik er ernstig rekening mee moet houden dat het mis gaat. Het was immers nog superpril.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |