Sinds twee dagen zijn alle vier onze katten ineens fan van de box, het aankleedkussen, het ledikant en het voedingskussenquote:Op zondag 14 april 2013 10:56 schreef Hilzillah het volgende:
en ik kan een mooi schone en gestreken was opnieuw wassen en strijken omdat mijn lompe poes een glas chocolademelk in de wasmand kieperde... Beestjes.. je moet wel heel erg van ze houden.
Ik moest lachen hè! Die andere heeft dat met het wipstoeltjequote:Op zondag 14 april 2013 11:12 schreef L-E het volgende:
Die chocomelpoes![]()
Hier is de kinderwagen favoriet bij kater. En er dan heel dankbaar kijkend in liggen he, alsof we dat ding voor hem neerzetten
quote:Op zondag 14 april 2013 13:11 schreef Kyara het volgende:
Ik ben beide keren steeds 1 dag voordat ik van plan was om mijn tas in te pakken in het ziekenhuis beland
F5 vandaag voor LB. Raar dat zij gewoon maar 3 weken na mij uitgerekend was
Grotere tas?quote:Op zondag 14 april 2013 13:09 schreef Suikertante het volgende:
Hallo zeg, dat gaat dus helemaal niet in mijn tas passen![]()
Ik geloof wel dat ik eindelijk alles in huis heb.
Beloof hierbij dat ik vandaag de tas inpak
en lippenbalsam!quote:Op zondag 14 april 2013 13:04 schreef Juud79 het volgende:
Vluchttas is niet zo ingewikkeld, spullen voor jezelf, schone kleding/ nachtkleding/ verzorgingsartikelen en voor de baby 2/3 setjes kleding, jas/muts/omslagdoek en foto/videocamera, oplader foon. Bevalplan, indien aanwezig en ik had zelf dextrose tabletjes mee, ik kon niet eten tijdens de bevalling en toen was dat wel heel fijn om even te nemen soms.
Wat neemt u meequote:Op zondag 14 april 2013 13:14 schreef .Sparkling. het volgende:
Staat daar nog iets bij dat Juud niet zei, XM? Ik heb zo'n lijst niet, even kijken of ik nog wat moet kopen..![]()
Check!quote:Op zondag 14 april 2013 13:29 schreef Hilzillah het volgende:
En dan zit je gewoon ineens te huilen bij de Olli reclame op tv! Hormonen much?
Als je dat fijn vindt.quote:
Ja! Men, wat had ik een droge lippen na mijn bevalling/ks, en een droge mond trouwens ook, vreselijk....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |