Oh die komt regelmatig op bezoek, gewoon even tv kijken of samen eten ofzo.quote:Op zondag 14 april 2013 12:44 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk wat je ex bij je op visite doet?
Is ze nog raakbaar?quote:Op zondag 14 april 2013 12:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh die komt regelmatig op bezoek, gewoon even tv kijken of samen eten ofzo.
Ja, nee precies!quote:Op zondag 14 april 2013 12:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Latina'squote:Op zondag 14 april 2013 12:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Of ze zijn heel dik of ze hebben echt zon mooi fijn figuurtje met ronde billen, slanke taille en pronte tieten. En weetje ze weten hoe ze met zon bil om kunnen gaan. Vroeger altijd dansen met donkere groepsgenootjes.
Beetje lichaamssappen uitwisselen, beetje tv kijken, beetje batsen, beetje eten.quote:Op zondag 14 april 2013 12:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nouja vind het iig een stuk aantrekkelijker dan negerinnen.quote:Op zondag 14 april 2013 12:52 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Latina's zijn gewoon witgeverfde negerinnen.
rond de 10% en daar zit ik al opquote:Op zondag 14 april 2013 12:15 schreef JackieBrown het volgende:
[ afbeelding ]
Wt is jullie ideale vp?
True, maar sommige negerinnen zijn echt mooi. Ik wilde vroeger altijd een negerin zijnquote:Op zondag 14 april 2013 12:53 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Nouja vind het iig een stuk aantrekkelijker dan negerinnen.
nee ik ga liever gewoon doodquote:
Fanta =quote:Op zondag 14 april 2013 12:54 schreef Fanta-stick het volgende:
.... Ik wilde vroeger altijd een negerin zijn.
30quote:Op zondag 14 april 2013 12:15 schreef JackieBrown het volgende:
[ afbeelding ]
Wt is jullie ideale vp?
Vlokken gatverredamme, neem dan moot.quote:Op zondag 14 april 2013 13:02 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik heb mijn portie zware metalen en kwik voor vandaag weer binnen!![]()
[ afbeelding ]
Sorry heb ook moot, maar die roer ik alsnog in kleine shizzle.quote:Op zondag 14 april 2013 13:03 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Vlokken gatverredamme, neem dan moot.
Ja ik ook hoor. En ik heb ze ook in olie aangezien tonijn in water naar ijzer smaakt.quote:Op zondag 14 april 2013 13:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Sorry heb ook moot, maar die roer ik alsnog in kleine shizzle.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |