quote:Op zondag 14 april 2013 11:57 schreef 16meter het volgende:
[..]
grap wordt ongeveer elke dag gemaakt, meestal door dezelfde mensen
oh wacht..
Fluiten, sissen, hand op hun staartje als ze facedown op een apparaat liggen.quote:Op zondag 14 april 2013 11:58 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
wat wordt er verstaan onder lastigvallen?
quote:
Ik dacht altijd dat ze dat lekker vondenquote:Op zondag 14 april 2013 11:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
hand op hun staartje als ze facedown op een apparaat liggen.
Dat het überhaupt nodig is. Kansloze droefs.quote:Op zondag 14 april 2013 11:55 schreef StraatSoldaat het volgende:
Bij F4F is het zo dat als je als vrouw wordt lastig gevallen en je dat meld bij de balie dat die gast gelijk op gesprek moet met de manager voordat hij weer mag trainen. Zijn daar echt heel streng in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
Als iemand mij bij mijn kut vastpakt noem ik dat lastigvallen.quote:Op zondag 14 april 2013 11:58 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
wat wordt er verstaan onder lastigvallen?
quote:Op zondag 14 april 2013 12:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Als iemand mij bij mijn kut vastpakt
Die shit was magisch... altijd achter die dikke wijfen aan in het klimrek, hopen dat ze eraf donderden!quote:Op zondag 14 april 2013 12:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wow, nice.
Ik weet nog dat ik altijd een week spierpijn had van apekooi godverdomme.
Apenkooi!! Altijd voor de vakantie deden we dat.quote:Op zondag 14 april 2013 12:04 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Die shit was magisch... altijd achter die dikke wijfen aan in het klimrek, hopen dat ze eraf donderden!
Of dat ze vol tegen zo'n kast aanliepen terwijl gewone kiddo's daar overheen bokspringen.
Bij gym werden de groepjes altijd gemaakt. Gelukkig was ik toen 20 kilo en kon ik bijna vliegen.
15/17 zit nu op 32 denk ik zelf.quote:Op zondag 14 april 2013 12:15 schreef JackieBrown het volgende:
[ afbeelding ]
Wt is jullie ideale vp?
15% gaat nog, en dan max 25%? Maar die van 30% ziet er ook nog gewoon goed uit, zijn gewoon gunstige foto's ook natuurlijk.quote:Op zondag 14 april 2013 12:15 schreef JackieBrown het volgende:
[ afbeelding ]
Wt is jullie ideale vp?
Die 30% is wel mindfuck idd want als het zo geproprtioneerd is ziet het er gewoon prima uit maar meeste met 30% zien eruit als die foto van 40%.quote:Op zondag 14 april 2013 12:17 schreef seto het volgende:
bitches met 30% die denken dat ze net als kim kardashdiahn eruit zien
Ik heb zandloperfiguur srs.quote:Op zondag 14 april 2013 12:17 schreef seto het volgende:
Als ik zo op de fotos af ga zit ik op 30 alleen iets meer vet op mijn buik ( zwembandjes). Alleen die 35 is dan meteen weer zo dik..er klopt daar iets niet.quote:Op zondag 14 april 2013 12:18 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Die 30% is wel mindfuck idd want als het zo geproprtioneerd is ziet het er gewoon prima uit maar meeste met 30% zien eruit als die foto van 40%.
Ja veel van die arabische/turkse vrouwen zijn van die Kim Kardashian wannabesquote:Op zondag 14 april 2013 12:17 schreef seto het volgende:
30% is de grens, alles daarboven mag uit een emmer eten.quote:Op zondag 14 april 2013 12:26 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Als ik zo op de fotos af ga zit ik op 30 alleen iets meer vet op mijn buik ( zwembandjes). Alleen die 35 is dan meteen weer zo dik..er klopt daar iets niet.
Heb jij een emmer?quote:Op zondag 14 april 2013 12:28 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
30% is de grens, alles daarboven mag uit een emmer eten.
Mijn laatste meting was 26% en dat klopte toen denk ik ook wel. Is wel alweer 5 maanden geledenquote:Op zondag 14 april 2013 12:26 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Als ik zo op de fotos af ga zit ik op 30 alleen iets meer vet op mijn buik ( zwembandjes). Alleen die 35 is dan meteen weer zo dik..er klopt daar iets niet.
Er zijn ook zat arabisch/turkse vrouwen die weinig make-up gebruiken hoorquote:Op zondag 14 april 2013 12:28 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ja veel van die arabische/turkse vrouwen zijn van die Kim Kardashian wannabes
Ik vraag me altijd af hoe die er nou uitzien zonder make up
Is het nodig dan?quote:
Om te zien 25.quote:Op zondag 14 april 2013 12:15 schreef JackieBrown het volgende:
[ afbeelding ]
Wt is jullie ideale vp?
Ik heb ook al tijden geen test meer gedaan. Ben je nog droger geworden in die 5 maanden? 18-20% is wel een mooie streef idd.quote:Op zondag 14 april 2013 12:30 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Mijn laatste meting was 26% en dat klopte toen denk ik ook wel. Is wel alweer 5 maanden geledenwil in ieder geval wel rond de 18-20% zitten.
Mijn beeldvorming over jou, wat doe je? Ik ben in de war.quote:
Nee. True, maar meestal zaten die wel rond de 30% hoor. Afgaande van die fotoquote:Op zondag 14 april 2013 12:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zo erg waren die foto's toch niet die ik enkele topics geleden plaatste.
quote:Op zondag 14 april 2013 12:35 schreef seto het volgende:
[..]
dat heeft hij liever als ze met baby olie over hem heen gaat glijden
Het is je cut brah. Die chicks een paar weken geleden konden echt niet.quote:Op zondag 14 april 2013 12:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zo erg waren die foto's toch niet die ik enkele topics geleden plaatste.
Ja ik denk het. Nouja cut gaat de goede kant op danquote:Op zondag 14 april 2013 12:37 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Het is je cut brah. Die chicks een paar weken geleden konden echt niet.
quote:Op zondag 14 april 2013 12:38 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik denk dat de meeste hollandse chicks toch wel op 30% zitten maar dan brede heupen en een platte kont en van die hollandse kuiten.
quote:
Die brede heupen en platte kont iddquote:Op zondag 14 april 2013 12:38 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik denk dat de meeste hollandse chicks toch wel op 30% zitten maar dan brede heupen en een platte kont en van die hollandse kuiten.
Hahah jaquote:Op zondag 14 april 2013 12:38 schreef JackieBrown het volgende:
Wel relaxt zo'n man die van wat vlees op de botten houdt. Hoef je je niet dood te trainen in de gym om hem tevreden te houde maar kan je lkr koekjes en chocola eten terwijl je saampjes The Voice kijkt op vrijdagavond. Jammie
Hahaaa jaaa.quote:Op zondag 14 april 2013 12:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Die brede heupen en platte kont iddOf al helemaal vreselijk zijn van die appelfiguren. Bolle bovenkant en van die skinny beentjes eronder.
Haha m'n ex was laatst hier op bezoek, zei ze: "Waarom eet je zo? Vroeger konden we nog asmen vreten". Ja toen ging er idd een zak snoep en een pak koekjes doorheen terwijl we op de bank zatenquote:Op zondag 14 april 2013 12:38 schreef JackieBrown het volgende:
Wel relaxt zo'n man die van wat vlees op de botten houdt. Hoef je je niet dood te trainen in de gym om hem tevreden te houde maar kan je lkr koekjes en chocola eten terwijl je saampjes The Voice kijkt op vrijdagavond. Jammie
of donkere vrouwen, dikke allesquote:Op zondag 14 april 2013 12:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Die brede heupen en platte kont iddOf al helemaal vreselijk zijn van die appelfiguren. Bolle bovenkant en van die skinny beentjes eronder.
Hahaquote:Op zondag 14 april 2013 12:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha m'n ex was laatst hier op bezoek, zei ze: "Waarom eet je zo? Vroeger konden we nog asmen vreten". Ja toen ging er idd een zak snoep en een pak koekjes doorheen terwijl we op de bank zaten
De vraag is natuurlijk wat je ex bij je op visite doet?quote:Op zondag 14 april 2013 12:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha m'n ex was laatst hier op bezoek, zei ze: "Waarom eet je zo? Vroeger konden we nog asmen vreten". Ja toen ging er idd een zak snoep en een pak koekjes doorheen terwijl we op de bank zaten
Of ze zijn heel dik of ze hebben echt zon mooi fijn figuurtje met ronde billen, slanke taille en pronte tieten. En weetje ze weten hoe ze met zon bil om kunnen gaan. Vroeger altijd dansen met donkere groepsgenootjesquote:
Daarna eraf gecardio't?quote:Op zondag 14 april 2013 12:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 april 2013 12:44 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk wat je ex bij je op visite doet?
quote:
Hehe met zo'n supersize 'zandloper figuur'. Wel in verhouding een smalle taille maar alles is gewoon dik en flabby en putterig.quote:
Oh die komt regelmatig op bezoek, gewoon even tv kijken of samen eten ofzo.quote:Op zondag 14 april 2013 12:44 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk wat je ex bij je op visite doet?
Is ze nog raakbaar?quote:Op zondag 14 april 2013 12:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh die komt regelmatig op bezoek, gewoon even tv kijken of samen eten ofzo.
Ja, nee precies!quote:Op zondag 14 april 2013 12:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh die komt regelmatig op bezoek, gewoon even tv kijken of samen eten ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |