Om te zien 25.quote:Op zondag 14 april 2013 12:15 schreef JackieBrown het volgende:
[ afbeelding ]
Wt is jullie ideale vp?
Ik heb ook al tijden geen test meer gedaan. Ben je nog droger geworden in die 5 maanden? 18-20% is wel een mooie streef idd.quote:Op zondag 14 april 2013 12:30 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Mijn laatste meting was 26% en dat klopte toen denk ik ook wel. Is wel alweer 5 maanden geledenwil in ieder geval wel rond de 18-20% zitten.
Mijn beeldvorming over jou, wat doe je? Ik ben in de war.quote:
Nee. True, maar meestal zaten die wel rond de 30% hoor. Afgaande van die fotoquote:Op zondag 14 april 2013 12:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zo erg waren die foto's toch niet die ik enkele topics geleden plaatste.
quote:Op zondag 14 april 2013 12:35 schreef seto het volgende:
[..]
dat heeft hij liever als ze met baby olie over hem heen gaat glijden
Het is je cut brah. Die chicks een paar weken geleden konden echt niet.quote:Op zondag 14 april 2013 12:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zo erg waren die foto's toch niet die ik enkele topics geleden plaatste.
Ja ik denk het. Nouja cut gaat de goede kant op danquote:Op zondag 14 april 2013 12:37 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Het is je cut brah. Die chicks een paar weken geleden konden echt niet.
quote:Op zondag 14 april 2013 12:38 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik denk dat de meeste hollandse chicks toch wel op 30% zitten maar dan brede heupen en een platte kont en van die hollandse kuiten.
quote:
Die brede heupen en platte kont iddquote:Op zondag 14 april 2013 12:38 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik denk dat de meeste hollandse chicks toch wel op 30% zitten maar dan brede heupen en een platte kont en van die hollandse kuiten.
Hahah jaquote:Op zondag 14 april 2013 12:38 schreef JackieBrown het volgende:
Wel relaxt zo'n man die van wat vlees op de botten houdt. Hoef je je niet dood te trainen in de gym om hem tevreden te houde maar kan je lkr koekjes en chocola eten terwijl je saampjes The Voice kijkt op vrijdagavond. Jammie
Hahaaa jaaa.quote:Op zondag 14 april 2013 12:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Die brede heupen en platte kont iddOf al helemaal vreselijk zijn van die appelfiguren. Bolle bovenkant en van die skinny beentjes eronder.
Haha m'n ex was laatst hier op bezoek, zei ze: "Waarom eet je zo? Vroeger konden we nog asmen vreten". Ja toen ging er idd een zak snoep en een pak koekjes doorheen terwijl we op de bank zatenquote:Op zondag 14 april 2013 12:38 schreef JackieBrown het volgende:
Wel relaxt zo'n man die van wat vlees op de botten houdt. Hoef je je niet dood te trainen in de gym om hem tevreden te houde maar kan je lkr koekjes en chocola eten terwijl je saampjes The Voice kijkt op vrijdagavond. Jammie
of donkere vrouwen, dikke allesquote:Op zondag 14 april 2013 12:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Die brede heupen en platte kont iddOf al helemaal vreselijk zijn van die appelfiguren. Bolle bovenkant en van die skinny beentjes eronder.
Hahaquote:Op zondag 14 april 2013 12:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha m'n ex was laatst hier op bezoek, zei ze: "Waarom eet je zo? Vroeger konden we nog asmen vreten". Ja toen ging er idd een zak snoep en een pak koekjes doorheen terwijl we op de bank zaten
De vraag is natuurlijk wat je ex bij je op visite doet?quote:Op zondag 14 april 2013 12:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha m'n ex was laatst hier op bezoek, zei ze: "Waarom eet je zo? Vroeger konden we nog asmen vreten". Ja toen ging er idd een zak snoep en een pak koekjes doorheen terwijl we op de bank zaten
Of ze zijn heel dik of ze hebben echt zon mooi fijn figuurtje met ronde billen, slanke taille en pronte tieten. En weetje ze weten hoe ze met zon bil om kunnen gaan. Vroeger altijd dansen met donkere groepsgenootjesquote:
Daarna eraf gecardio't?quote:Op zondag 14 april 2013 12:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 april 2013 12:44 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk wat je ex bij je op visite doet?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |