Oh die komt regelmatig op bezoek, gewoon even tv kijken of samen eten ofzo.quote:Op zondag 14 april 2013 12:44 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk wat je ex bij je op visite doet?
Is ze nog raakbaar?quote:Op zondag 14 april 2013 12:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh die komt regelmatig op bezoek, gewoon even tv kijken of samen eten ofzo.
Ja, nee precies!quote:Op zondag 14 april 2013 12:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Latina'squote:Op zondag 14 april 2013 12:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Of ze zijn heel dik of ze hebben echt zon mooi fijn figuurtje met ronde billen, slanke taille en pronte tieten. En weetje ze weten hoe ze met zon bil om kunnen gaan. Vroeger altijd dansen met donkere groepsgenootjes.
Beetje lichaamssappen uitwisselen, beetje tv kijken, beetje batsen, beetje eten.quote:Op zondag 14 april 2013 12:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nouja vind het iig een stuk aantrekkelijker dan negerinnen.quote:Op zondag 14 april 2013 12:52 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Latina's zijn gewoon witgeverfde negerinnen.
rond de 10% en daar zit ik al opquote:Op zondag 14 april 2013 12:15 schreef JackieBrown het volgende:
[ afbeelding ]
Wt is jullie ideale vp?
True, maar sommige negerinnen zijn echt mooi. Ik wilde vroeger altijd een negerin zijnquote:Op zondag 14 april 2013 12:53 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Nouja vind het iig een stuk aantrekkelijker dan negerinnen.
nee ik ga liever gewoon doodquote:
Fanta =quote:Op zondag 14 april 2013 12:54 schreef Fanta-stick het volgende:
.... Ik wilde vroeger altijd een negerin zijn.
30quote:Op zondag 14 april 2013 12:15 schreef JackieBrown het volgende:
[ afbeelding ]
Wt is jullie ideale vp?
Vlokken gatverredamme, neem dan moot.quote:Op zondag 14 april 2013 13:02 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik heb mijn portie zware metalen en kwik voor vandaag weer binnen!![]()
[ afbeelding ]
Sorry heb ook moot, maar die roer ik alsnog in kleine shizzle.quote:Op zondag 14 april 2013 13:03 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Vlokken gatverredamme, neem dan moot.
Ja ik ook hoor. En ik heb ze ook in olie aangezien tonijn in water naar ijzer smaakt.quote:Op zondag 14 april 2013 13:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Sorry heb ook moot, maar die roer ik alsnog in kleine shizzle.
Olie heeft wel veel meer kcals.quote:Op zondag 14 april 2013 13:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor. En ik heb ze ook in olie aangezien tonijn in water naar ijzer smaakt.
Je moet ze op van die vezelrijke crackers doen, dan is het best goed te doen.quote:Op zondag 14 april 2013 13:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor. En ik heb ze ook in olie aangezien tonijn in water naar ijzer smaakt.
Ow leuke ideetjesquote:Op zondag 14 april 2013 13:08 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Je moet ze op van die vezelrijke crackers doen, dan is het best goed te doen.
Of gewoon een soort verantwoorde pizza's ervan maken. Wat op (bruin) brood doen, wat groente erbij op doen en eventjes in oven stoppen.
Ik ook maar ik heb geen groenvoer in huis, ik moet eerst boodschappen doen.quote:Op zondag 14 april 2013 13:11 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ow leuke ideetjes. Ik heb van die waldkorncrackers/vezelrijk van wasa/lijnzaad. Maar ik vind tonijn het lekkerste door een salade heen.
Havo ook nogquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
quote:Op zondag 14 april 2013 13:32 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Set van Porter Robinson ervoor ook gezien?
Ga nu ff zoeken/kijken!quote:Op zondag 14 april 2013 13:44 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Set van Porter Robinson ervoor ook gezien?
en kwartiertje de hont uitlaten heb je ook weer je beweging gheadquote:Op zondag 14 april 2013 13:40 schreef kaasplankje het volgende:
zondag lkkre herstellen yoghurt met kroeslie en honing spekpanekoeken en verse sinasap en vnv weet ik nog niet
Hij staat niet in beeld op YouTube, da's wel jammer.quote:Op zondag 14 april 2013 13:44 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ga nu ff zoeken/kijken!
quote:Op zondag 14 april 2013 13:32 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Aan het luisteren, begin is al goed!quote:Op zondag 14 april 2013 13:45 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hij staat niet in beeld op YouTube, da's wel jammer.
https://soundcloud.com/po(...)obinson-set-at-ultra
Sowieso UMF, daar wil ik volgend jaar misschien wel heen als het financieel te redden is. Wat een bazenfestival is dat. Volgens mij dit jaar ook nog ergens in Europa.quote:Op zondag 14 april 2013 13:47 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Aan het luisteren, begin is al goed!![]()
Sowieso al die setjes van UMF voor in de auto!
ik drink 4 kopjes groene thee van pickwick voor vetverbrandingquote:Op zondag 14 april 2013 13:48 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
als je aleen op je ass zit en er 20 per dag opvreet wel
Idd, wil dat ook nog keer combineren met een vakantie. Weet alleen nog niet of het dan east-coast met UMF gaat worden of west-coast met EDCquote:Op zondag 14 april 2013 13:48 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Sowieso UMF, daar wil ik volgend jaar misschien wel heen als het financieel te redden is. Wat een bazenfestival is dat. Volgens mij dit jaar ook nog ergens in Europa.
Setje van Chuckie was wel kut trouwens, die kan echt z'n bek niet houden, jammer.
dan niet ergquote:Op zondag 14 april 2013 13:51 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
ik drink 4 kopjes groene thee van pickwick voor vetverbranding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |