quote:Op zondag 14 april 2013 00:21 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Dit is 'live' en geen herhaling.
Dit is 'Langer de Leeuw'. Herhaling van Langs de Leeuw begint om 00:40.quote:
Oh okquote:Op zondag 14 april 2013 00:34 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Dit is 'Langer de Leeuw'. Herhaling van Langs de Leeuw begint om 00:40.
Tis ook pas uit hè.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:02 schreef Tomatenboer het volgende:
In de promo zojuist stond Paul het publiek te dirrigeren op het nieuwe Koningslied met de tekst op een groot scherm, en vrijwel niemand deed mee.
Hopelijk ziet hij zelf ook in wat een faalnummer het is.
Ach, dat nummer is niet fatsoenlijk mee te zingen. Los van wat je mening verder is over de kwaliteit van het liedje.quote:
Alleen in die zin van Paul stonden al 8 fouten.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:29 schreef Specularium het volgende:
Maar goed dat Wim Daniels dit vakkundig heeft kapotgemaakt.
Marco Borsato vond de kritiek ook al onterecht.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:29 schreef Onnoman het volgende:
de hele wereld vindt het een KUT KUT KUTNUMMER.. maar omdat deze dikke kale ronde pad ook mee heeft gezongen, probeert hij zichzelf en het lied te redden.
WHAAA
Niemand neemt Borsato ook serieus.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Marco Borsato vond de kritiek ook al onterecht.
Raar.
Vrede was ook een bazennummerquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:34 schreef Onnoman het volgende:
beetje de laatste keer dat Neerland internationaal muzikaal nog wat voorstelde..
volgens mij is deze componist overleden ofzo
Praat alleen tegen me als je verstand van muziek hebtquote:
hij heeft kijkcijfers nodig ná zijn kansloze lofzang als zijnde zijn koninklijke inbrengquote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:35 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Praat alleen tegen me als je verstand van muziek hebt
zo vader zo zoonquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:39 schreef alors het volgende:
Gregor ik dacht al dat ik hem herkende![]()
Hoe heette dat programma ook alweer?
Studentenkennisquiz tochquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:39 schreef alors het volgende:
Gregor ik dacht al dat ik hem herkende![]()
Hoe heette dat programma ook alweer?
Is het niet : ...elke storm te bevarenquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:38 schreef alors het volgende:
[..]![]()
We bouwen huizen om orkanen te weerstaan en maken schepen om elke storm te vaaaaren
Er wordt gesleuteld aan een lamp die nooit kapot zal gaan, het wil alleen nog niet zo lukken om de vrede te bewaren![]()
Nee, 'in' mist, in elke storm te varen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:40 schreef hexje het volgende:
[..]
Is het niet : ...elke storm te bevaren
trouwens 20 fucking jaar geleden.. waar is de tijd gebleven :Squote:Op zaterdag 20 april 2013 20:38 schreef alors het volgende:
[..]![]()
We bouwen huizen om orkanen te weerstaan en maken schepen om elke storm te vaaaaren
Er wordt gesleuteld aan een lamp die nooit kapot zal gaan, het wil alleen nog niet zo lukken om de vrede te bewaren![]()
jaaaaa preciesquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
heb het even opgezocht: Schoolstrijd
ben je ene homo?quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:47 schreef Karina het volgende:
Ik fap in ieder geval NIET op Jantje. Of sop, hoe je het noemen wil.
Nicolai.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:48 schreef Onnoman het volgende:
ik vind ruben vermeer.. ik weet niet .. zijn gùhzigt staat me niet aan
beetje een manhoer ofzo
quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:48 schreef Onnoman het volgende:
beetje een manhoer ofzo
prima dus.. die ja dus.. zijn naam boeit me nietquote:
Guhzigt = nieuwe hont???quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:48 schreef Onnoman het volgende:
beetje een manhoer ofzo
duits voor gezicht.. met een extra klankquote:
Sure....quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:51 schreef Onnoman het volgende:
[..]
duits voor gezicht.. met een extra klank
jij bent ook lelijk.. niemand wil jequote:
LOLquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:54 schreef Onnoman het volgende:
[..]
jij bent ook lelijk.. niemand wil je
Rare smaak heb jij.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:01 schreef Onnoman het volgende:
tineke schouten.... de lekkerste GILF van de wereld
vind je?quote:
Nee van Albert Verlindequote:Op zaterdag 20 april 2013 21:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Was dat lied van RTL dan ook van Ewbank?
Nee, er zijn inmiddels 10 versies ofzo.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat niet, maar die had ook een melodielijn die hij al 30 keer was gebruiktquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom huil jequote:Op zaterdag 20 april 2013 21:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, er zijn inmiddels 10 versies ofzo.
Wat dacht je van "15 miljoen mensen"quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:30 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Dat niet, maar die had ook een melodielijn die hij al 30 keer was gebruikt
Dat is toch op de melodie van 14 miljoen mensen?quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:30 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Die heeft het officiele koningslied gemaaktquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom zou Ewbank dat dan in zijn reet moeten steken?
15.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is toch op de melodie van 14 miljoen mensen?
dus je denkt, kom, laat ik maar iets roepen wat er niets mee te maken heeft?quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:30 schreef Bayswater het volgende:
[..]
14? hhoahaohahaohaohquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is toch op de melodie van 14 miljoen mensen?
omdat je een vrouw bent, of ben je daar zelf nog niet achter gekomen?quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Smaken verschillen zullen we maar zeggen. Ik zie het niet.
Gasssssssssssst jij snapt het niet hoorquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
dus je denkt, kom, laat ik maar iets roepen wat er niets mee te maken heeft?
Het gaat om de populaire melodielijntjes in het algemeen, 15 miljoen mensen is een voorbeeldquote:
Dat verwachtte ik ook, maar dat viel even tegenquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Bij de Kwis gaan ze dat Koningslied straks helemaal kapot maken.
Dat mag niet hè, Paul heeft er ook aan meegedaan!quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:32 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Dat verwachtte ik ook, maar dat viel even tegen
Ik ben er al jaren achter dat ik een vrouw ben hoor.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:32 schreef Onnoman het volgende:
[..]
omdat je een vrouw bent, of ben je daar zelf nog niet achter gekomen?
Jij begijpt de context van de algemene grap niet, Froger wordt direct gepakt, Ewbank indirectquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
dus je denkt, kom, laat ik maar iets roepen wat er niets mee te maken heeft?
Mag niet van Paul.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:32 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Dat verwachtte ik ook, maar dat viel even tegen
Ik zat echt in mijn hoofd "14 miljoen mensen" te zingenquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:33 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
ik dacht dat je een goede garp maakte
ditquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:37 schreef timmmmm het volgende:
Ik word altijd een beetje misselijk als Froger gaat zingen
Daar kun je met dat rietje uit drinkenquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:39 schreef Bayswater het volgende:
Die bierblikjes aan een helm heb ik nooit begrepen.
datis nou een milfquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:38 schreef hexje het volgende:
Hey die frizzle sizzle zingt nog steeds bij hem.
Van, kijk ik drink bierquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:40 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Daar kun je met dat rietje uit drinken
volleybal op ketnetquote:
Ja, 44 inmiddels al en nog geen spat veranderd...quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:38 schreef hexje het volgende:
Hey die frizzle sizzle zingt nog steeds bij hem.
Zo is dat. Ik ga morgen gewoon weer wakker stampot eten.quote:Op zondag 21 april 2013 00:42 schreef Specularium het volgende:
Nederland heeft er gewoon geen verstand van.
Nee bij lange na nietquote:Op zondag 21 april 2013 02:00 schreef Duderinnetje het volgende:
Die Frizzle Sizzle is een soort Barbie geworden.
Ik kan niet kijken. Ik zit in Scheveningenquote:Op zaterdag 27 april 2013 10:19 schreef Karina het volgende:
Brigitte komt zeker haar koningsliedjes zingen:
Doen jullie goedquote:Op zaterdag 27 april 2013 11:27 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik kan niet kijken. Ik zit in ScheveningenMaar ik kan terug kijken op tv via uitzendinggemist. Wij hebben glasvezel tv.
Dankje wel. Wij hebben sinds eind februari glasvezel.quote:Op zaterdag 27 april 2013 11:29 schreef Karina het volgende:
Doen jullie goedIk heb nog steeds gewoon analoge tv via de kabel
![]()
Veel plezier in SchevingenHet is mooi weer.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:23 schreef Specularium het volgende:
Ewbank komt toch niet echt langs he?
Dit wordt weer redelijk incestueus.quote:
ja ik vind het leuk, maar het duurt een beetje lang. Daarom kijk ik wel tussendoor de Golden Oldies.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kijk je dat omdat je het leuk vindt?
Legendarisch. Op dat tijdstip was ie hilarischquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb gewoon die hele marathon gekeken.
Hoe vind je hem?
Hij kwam toch om een uur of 1 's nachts?quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Legendarisch. Op dat tijdstip was ie hilarisch
Zoiets ja, misschien nog wel later.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij kwam toch om een uur of 1 's nachts?
Harry met z'n paardenloopje.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb gewoon die hele marathon gekeken.
Hoe vind je hem?
Je bent er gewoon bang voor.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:35 schreef marcodej het volgende:
Dit is waarom ik honden haat. Consequent.
Waarom niet met een mooie vrouw>quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:39 schreef Specularium het volgende:
Paul heeft Brigitte een keer geneukt om te checken of hij wel homo was.
True story.
Ja maar ook homo's herkennen wel een mooie vrouw. Als ik lesbisch was zou ik het ook niet met een lelijke vent proberen om die vergelijking maar te maken.quote:
Ze is geen schoonheid, maar ze is ook niet lelijk.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar ook homo's herkennen wel een mooie vrouw. Als ik lesbisch was zou ik het ook niet met een lelijke vent proberen om die vergelijking maar te maken.
Aantrekkelijk zou ik haar nou ook niet noemen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:42 schreef hexje het volgende:
[..]
Ze is geen schoonheid, maar ze is ook niet lelijk.
Dat vond ik ook!quote:
Ik houd wel van Tangomuziek. Even ongeacht de Argentinie hoek.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind ik niks.
Laat dat Argentinie maar weg.
Nou en.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik houd wel van Tangomuziek. Even ongeacht de Argentinie hoek.
Nou en?quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]ik zeg gewoon even dat ik tango's mooi vind.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]ik zeg gewoon even dat ik tango's mooi vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |