Een overzicht van alle teams is nu hier te vinden, met youtubelinkjesquote:BBC One's The Voice UK will apparently launch on Saturday, March 24. In a press release about the primetime Saturday night talent show's social media strategy, the premiere date was confirmed. However, the BBC still maintains that no official launch date has been set.
Black Eyed Peas star will.i.am, The Script's Danny O'Donoghue, Jessie J and Tom Jones are the coaches in the reality series, which features blind auditions and battle stages before reaching live shows.
The winner of The Voice UK will land a record contract with Universal.
Holly Willoughby and Radio 1's Reggie Yates are hosting the series, which BBC One controller Danny Cohen reportedly spent over £20 million to secure for the broadcaster after a battle with ITV over the rights.
All four judges and the hosts will be at a Central London launch event tomorrow.
Ik wacht nog op mijn borrelquote:
geen idee, maar ik zou haar evengoed rakenquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
Maar hoe oud was deze vrolijke stuiterbal nou?
Wat ik me af zit te vragen, bij de Voice US, is de jury daar ook zo lekker theatraal en in aandachtsgeil of spant UK de kroon?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:22 schreef iBenny het volgende:
Ik word wel een beetje zenuwachtig van de juryleden die voor elk klein dingetje opspringen uit hun stoel
Geen idee. Ik volg de US versie nietquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat ik me af zit te vragen, bij de Voice US, is de jury daar ook zo lekker theatraal en in aandachtsgeil of spant UK de kroon?
Hij is leegquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:23 schreef D. het volgende:
[..]
Voor wie denk je dat dat glas is dat ik voor jouw neus heb gezet
waarschijnlijk nog erger in US omdat daar alles groter moetquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat ik me af zit te vragen, bij de Voice US, is de jury daar ook zo lekker theatraal en in aandachtsgeil of spant UK de kroon?
Dat was mijn vrees al.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:24 schreef Stickertje het volgende:
[..]
waarschijnlijk nog erger in US omdat daar alles groter moet
niet op geletquote:
de jaren hebben haar geen goed gedaanquote:
27quote:
zo vals dat ik het pas bij het refrein herkendequote:Op zaterdag 13 april 2013 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
Oeh dit kan ze nooit vergeleken het origineel en damn wat vals
quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:33 schreef WammesWaggel het volgende:
Gezette voetbalvrouw eerste divisie.
Wij kennen onze plekquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Onder de douche zing ik dit ook weleens zo ja
Yup.quote:
wut? moqiue heeft stijl?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:33 schreef BabeWatcher het volgende:
ik neem terug wat ik eerder heb gezegd, dit is niet Monique Smit 2.0
Monique heeft stijl, dat ontbreek hier geheel
Lekker simpel he, die engelsenquote:
quote:
Maar als wij als dit afgelopen is weer naar SBS gaan heb jij het al gezienquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup.
Super handig, want precies als het optreden hier klaar is begint het op SBS6 (en andersom)
Hmm? Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:35 schreef D. het volgende:
[..]
Maar als wij als dit afgelopen is weer naar SBS gaan heb jij het al gezien
quote:
niet op een smart-tvquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw
Het is volgens mij betaald terugkijken
Volgens mij nietquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw
Het is volgens mij betaald terugkijken
quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:41 schreef motorbloempje het volgende:
Awesome, échte Britse dames met zelfspot
Vastquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:41 schreef BabeWatcher het volgende:
Die treden alleen op voor stomdronken publiek
ik mag niet opstaan van mijn poes, anders had ik wijn gepakt.quote:
Ik ben zo melig, gelukkig heb ik nog geen borrel genomenquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:44 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik mag niet opstaan van mijn poes, anders had ik wijn gepakt.
quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:41 schreef WammesWaggel het volgende:
Dikke mensen en voedsel blijven een combinatie
Daar ging mijn drinkenquote:
Od de bakkerij in de suupquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
Maar werken deze twee normaal nou in een bakkerij of suup?
Halelujah, vergeleken de popmeuk bij ons altijdquote:
vind het afschuwelijkquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:47 schreef WammesWaggel het volgende:
Leuk die groene nagels bij Jess, beetje te lang wel.
quote:
Voorspellende gaves!quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:54 schreef motorbloempje het volgende:
Was er vorig jaar niet een kloon avn haar die ook voor Will.i.am ging?
Dat weten de kandidaten toch helemaal niet op moment van kiezen, overigens?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
Als ze slim is kiest ze Will, jessie haar team is te sterk.
it quacks like a duck, it probably is a duckquote:
Nee, maar vorig jaar had ze ook een goed team, die kiest wel scherp.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat weten de kandidaten toch helemaal niet op moment van kiezen, overigens?
Nopzquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat weten de kandidaten toch helemaal niet op moment van kiezen, overigens?
ditquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:57 schreef WammesWaggel het volgende:
Deze ziet er in de studio veul beter uit dan op t werk
die kan uitquote:
volgens mij is ze Pakiquote:
quote:
hij kiest Jessiequote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:11 schreef Wolve000 het volgende:
En toen werd Jessie naar huis gestuurd.
zijn avondleven kan niet meer stukquote:
quote:
oja, hij ookquote:
ITV1 + 1 (ITV1 een uur vertraagd)quote:
Ohwquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:22 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
ITV1 + 1
Want het is al zo'n beetje afgelopen. Staat direct tegenover The Voice gepland.
De highlights halen toch wel joetoep. Ik vind die *GT's altijd te veel zang- en dansacts hebbenquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:22 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
ITV1 + 1 (ITV1 een uur vertraagd)
Want het is al zo'n beetje afgelopen. Staat direct tegenover The Voice gepland.
die show heb ik na 1 halve aflevering al opgegevenquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:25 schreef iBenny het volgende:
TAL / [The Next Pop Talent] #22 we zijn live
Nog een paar optredens voordat het is afgelopen...
8:20pm = 21:20 CET, betere tijdquote:
Wat een hoerentijd, vooruit dan maarquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:58 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
8:20pm = 21:20 CET, betere tijd
Dan zit je ook al half iets anders te kijken, erg shit dus. Zou het een blijvende tijd zijn?quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:45 schreef Karina het volgende:
Wat een rottijd. Dan zijn er zoveel andere dingen.
Hopelijk niet. Ik vind het ook zo raar dat het elke keer om een andere tijd komt.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan zit je ook al half iets anders te kijken, erg shit dus. Zou het een blijvende tijd zijn?
Ja dat heen en weer qua tijd. Gedoe.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Hopelijk niet. Ik vind het ook zo raar dat het elke keer om een andere tijd komt.
Was dat niet pas met de live uitzendingen, toch niet bij audities?quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:03 schreef Redefine het volgende:
Vorig jaar waren ze ook al zo aan het klooien met de tijden.
Ook bij de audities zat er wat tijd tussen al was dat nog niet zo extreem dat het een uur of met was.quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was dat niet pas met de live uitzendingen, toch niet bij audities?
Wat voor andere dingen?quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:45 schreef Karina het volgende:
Wat een rottijd. Dan zijn er zoveel andere dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |