SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)!
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:09 schreef Qunix het volgende:
Wat een geweldige TT.Zou best kunnen, wat er in je spoilertags staat, maar ik vond de Hentai Ouji manga erg tof dus ik denk dat dat mijn favoriet wordt dit seizoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
De eerste episode werd ENORM gehyped, en bleek dus nog beter te zijn dan de meeste verwachtte.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:32 schreef Bakakame het volgende:
Shingeki no Kyojin zie ik net dat dat een anime is van een manga die ik heel lang geleden misschien wilde gaan lezen!
Ehh
Dus naast dat Oreimo 2 begonnen is, kom ik er vandaag achter dat Railgun 2 ook begonnen is EN dat een manga die me cool leek geanimeerd wordt EN dat die nog eens heel goed is.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:36 schreef Qunix het volgende:
[..]
De eerste episode werd ENORM gehyped, en bleek dus nog beter te zijn dan de meeste verwachtte.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:05 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Dus naast dat Oreimo 2 begonnen is, kom ik er vandaag achter dat Railgun 2 ook begonnen is EN dat een manga die me cool leek geanimeerd wordt EN dat die nog eens heel goed is.
Lijkt er op dat iets wil dat ik weer anime ga kijken
Na vrijdag pas, eerst nog tentamens.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:10 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Na vrijdag pas, eerst nog tentamens.
En dan Community, 30 Rock, Railgun 2, Oreimo 2, Shingeki no Kyojin. Kan dan ook wel weer Naruto gaan kijken, moet Space Bros nog afkijken.. Waar eindigt het?!Railgun eerst episode, niet heel erg spannend ofzo, en Oreimo 2e episode keek ik net en wel leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Light was iig een beter Shinigami dan Ryuk toen hij nog leefde.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:17 schreef Bakakame het volgende:
Oke, een vriendin van me kijkt Death Note nu opnieuw en ze zegt dat Light een Shinigami is geworden, zie hier.
Een aantal redenen, zie hier.
Wat denken jullie?
Ja, dat klopt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:23 schreef Kyubey het volgende:
Coalgirls vertaalt Dakimakura als Dutch Wife
SPOILER: Oreimo2 ep2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Qunix op 13-04-2013 21:40:21 ]
quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:10 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Na vrijdag pas, eerst nog tentamens.
En dan Community, 30 Rock, Railgun 2, Oreimo 2, Shingeki no Kyojin. Kan dan ook wel weer Naruto gaan kijken, moet Space Bros nog afkijken.. Waar eindigt het?!Je kan trouwens episodes 52 en 53 overslaan. Recap eps.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Space Bros neem ik aan? Bedankt!quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:29 schreef Qunix het volgende:
[..]
Je kan trouwens episodes 52 en 53 overslaan. Recap eps.
Hentai Ouji Anime Of The Season. Volgens Maus tenminste, want het is toch duidelijk Aku no Hana.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:54 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Wie/wat is Hentai Ouji ATOS dan??
Ahaquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:47 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Hentai Ouji Anime Of The Season. Volgens Maus tenminste, want het is toch duidelijk Aku no Hana.
Verzacht je pijn door Hentai Ouji te kijken, toppeerrrrr.quote:Op zondag 14 april 2013 00:33 schreef Qunix het volgende:
Ik vind het moeilijk om te wachten op Tittans...
De serie voor iedereenquote:Op zondag 14 april 2013 00:58 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Verzacht je pijn door Hentai Ouji te kijken, toppeerrrrr.
[ afbeelding ]
SPOILER: eerst tittans ep 1 kijken en dan de spoiler openenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 40% gewijzigd door Qunix op 14-04-2013 12:54:33 ]
En onderwijl ook nog eens vier drie keer teleporteert.quote:Op zondag 14 april 2013 01:34 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Hahaha oh god, voor het eerst in tijden dat ik echt de slappe lach heb gehad bij een anime. Dat stuk bij Aku no Hana als de MC van zijn fiets stapt en wegrent al gillend als een meisje haha
Beter dan moe bitches in tanks toch?quote:
MC legt uit dat het een misverstand was.quote:
>quote:
Wie is MCquote:Op zondag 14 april 2013 13:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
MC legt uit dat het een misverstand was.
SPOILER: Shingeki ep 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
MC MartinHelemaal super.
quote:Op zondag 14 april 2013 14:25 schreef Kyubey het volgende:
Overduidelijk singleSPOILER: Shingeki ep 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
[ afbeelding ]
MC Martin.
Boku no Pico Aku no Hana.quote:Op zondag 14 april 2013 12:38 schreef Easymodo het volgende:
Sup guys, ik ben weer terug. Nog leuke anime dit seizoen of is het shit?
MC is de Hentai Ouji (Perverted Prince) natuurlijkquote:
Niks mis met single zijn, kun je meer genieten tijdens het uitgaan toch? Dat is mijn beleving althans.quote:Op zondag 14 april 2013 14:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Waar gaat het heen met deze wereld... hij heeft een vriendin en ik ben single.
quote:Op zondag 14 april 2013 15:03 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Boku no Pico Aku no Hana.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Kyubey op 14-04-2013 15:57:56 ]Helemaal super.
Hey,quote:Op zondag 14 april 2013 14:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Waar gaat het heen met deze wereld... hij heeft een vriendin en ik ben single.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Comments or your recommendations below.
[ Bericht 50% gewijzigd door Easymodo op 14-04-2013 17:39:38 ]
quote:Op zondag 14 april 2013 16:24 schreef Easymodo het volgende:
Aku no Hana. Are you trolling me? Are you?!
Oh ja, ik ben de laatste dagen wat meer actief op facebook. Anyway, might as well share with you guys.
I decided to make an anime recommendation list and make a top 5 list of most genres. If you're interested in anime or/and about the opinion of an idiot on the internet, read further.Fixed.SPOILER: langOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Comments or your recommendations below.Helemaal super.
quote:Op zondag 14 april 2013 16:24 schreef Easymodo het volgende:
Aku no Hana. Are you trolling me? Are you?!
Oh ja, ik ben de laatste dagen wat meer actief op facebook. Anyway, might as well share with you guys.
I decided to make an anime recommendation list and make a top 5 list of most genres. If you're interested in anime or/and about the opinion of an idiot on the internet, read further.Thanks, zeer nuttig voor een leek als mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Comments or your recommendations below.
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
Wat nou baka life, good life. Ik doe met je mee.quote:Op zondag 14 april 2013 16:22 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Hey,
me too.
Anyway. Heb de laatste maanden geen anime gekeken, maar meer games gespeeld als Persona 4. Pretty much living the baka life.
quote:Op zondag 14 april 2013 18:30 schreef wdn het volgende:
Kent iemand dit?
http://en.wikipedia.org/wiki/Sazae-san#Sazae-san_on_Television
Deel 2199 is net uit... Had er nog nooit van gehoord
Watquote:From 1969 to 1991, Sazae ended each episode by tossing a bean or rice cake in the air and catching it in her mouth. This was often imitated by viewers. In 1990, a child choked to death after imitating the trick, and Fuji Television switched to the janken match.
Ik had er echt nog nooit van gehoordquote:
quote:Op zondag 14 april 2013 16:22 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Hey,
me too.
Anyway. Heb de laatste maanden geen anime gekeken, maar meer games gespeeld als Persona 4. Pretty much living the baka life.
Baka life!quote:Op zondag 14 april 2013 18:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Wat nou baka life, good life. Ik doe met je mee.
Van gehoord... Langst lopende serie... Zo te zien 6917 episodesquote:Op zondag 14 april 2013 18:30 schreef wdn het volgende:
Kent iemand dit?
Deel 2199 is net uit... Had er nog nooit van gehoord
Check dan One Piece als je een lange serie wilt volgen.quote:Op zondag 14 april 2013 19:52 schreef Frag_adder het volgende:
WTF ik mij afvragen waarom er al 2 weken geen nieuwe fairy tail is, is de serie gecancelled. GOdver en dat was de enige lange serie die ik nog keek
Niet gecancelled. Tijdelijk gestopt. De anime kwam te dicht bij de manga in de buurt, en aangezien Fairy Drol al 90% fillers is zullen ze wel hebben gedacht ''nee, dit kunnen we onze lieve kijkers niet aandoen''.quote:Op zondag 14 april 2013 19:52 schreef Frag_adder het volgende:
WTF ik mij afvragen waarom er al 2 weken geen nieuwe fairy tail is, is de serie gecancelled. GOdver en dat was de enige lange serie die ik nog keek
quote:Op zondag 14 april 2013 19:52 schreef Frag_adder het volgende:
quote:Op zondag 14 april 2013 18:30 schreef wdn het volgende:
Kent iemand dit?
Deel 6917... Had er nog nooit van gehoord
alweer ?quote:Op zondag 14 april 2013 22:40 schreef Qunix het volgende:
Volgende week One Piece x Toriko x Dragon Ball
eerste ep is toch al uit (7 april volgens verschillende wikis)? of bedoel je dat dat de aankondiging is?quote:Op maandag 15 april 2013 07:48 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nu. Eerst werd het aangekondigd, volgende week zenden ze het uit.
[Tenzinn] One Piece x Toriko x Dragon Ball Z Crossover - 01-02 [1280x720 H264 MKVquote:Op maandag 15 april 2013 07:48 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nu. Eerst werd het aangekondigd, volgende week zenden ze het uit.
quote:Op maandag 15 april 2013 12:47 schreef DJ_ het volgende:
[..]
[Tenzinn] One Piece x Toriko x Dragon Ball Z Crossover - 01-02 [1280x720 H264 MKV
was 9 april online
Best klein ja.quote:Op maandag 15 april 2013 19:52 schreef Qunix het volgende:
Ok.... Dus Opening duurt iets langer dan 1 minuut en de ending en preview duurt ook 1 minuut. De overige minuten van de 4 is de anime. Héél klein.
Eerste eps vandaag gezien en het was best aardig.quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:13 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Voor de mecha liefhebbers; Valvrave krijgt een seizoen 2. Volgens mij was het oorspronkelijk 24 episodes en daarom dus een 2-cour, alleen zijn de laatste 12 episodes niet in het summer seizoen maar in het fall seizoen te zien.
http://myanimelist.net/anime/16668/Kakumeiki_Valvrave
Coco - Jwzquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:37 schreef Easymodo het volgende:
Hebben jullie nog cosplay suggesties voor me?
grgr
quote:The story centers around Amaya, Iwasawa, and Uehara—three "annoying, spirited high school girls with zero motivation"—and their classmates. Their daily life is "what happens when there is nothing happening."
quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:37 schreef Easymodo het volgende:
Hebben jullie nog cosplay suggesties voor me?
grgr
Symphogear S2, Rozen Maiden, Tokurai sochi zijn de enige die ik op het oog ga kijken in de zomerrquote:
Rozen Maiden ga ik eens checken dan, de vorige was ik wel over te sprekenquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:08 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Symphogear S2, Rozen Maiden, Tokurai sochi zijn de enige die ik op het oog ga kijken in de zomerr
Waar is dit van? Crossplaying, hea? Ik kan je nog wel wat crossplaying horrors die ik op yaycon heb gezien laten zien.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:24 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets is ook wel leuk.
Zeker:quote:
Ben ik kawaï ~uguu?quote:
Zeer kawaiquote:Op woensdag 17 april 2013 15:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Zeker:
Zenmonogatari, (NishioishiN)
Silver Spoon. (van de mangaka van FMA)
Blood Lad (langverwacht)
Misschien:
Servant x Service, (volwassenen)
Uchouten Kazoku, (PA works, novel, SZS-achtige art)
Brothers Conflict (Brains Base)
Te weinig informatie:
Inu to Hasami wa Tsukaiyou, (die beknopte samenvatting)
Gatchaman. (Mysterieus)
[..]
Ben ik kawaï ~uguu?
Ribbitquote:Op woensdag 17 april 2013 17:26 schreef Qunix het volgende:
http://www.reddit.com/r/findbostonbombers
Heartcatch Precure ofzoquote:Op woensdag 17 april 2013 10:59 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Waar is dit van? Crossplaying, hea? Ik kan je nog wel wat crossplaying horrors die ik op yaycon heb gezien laten zien.
Wat is dat?quote:Op woensdag 17 april 2013 17:18 schreef De_Dakgoot het volgende:
Tis tot nu toe wel een leuke serie
[ afbeelding ]
Erger dan Haruhi Suzumiya mindfuck?quote:Op woensdag 17 april 2013 22:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zijn hier ook mensen die de higurashi manga lezen of geleze hebben? Het is echt een chronologische chaos. Dat was de anime natuurlijk ook maar dit al helemaal
Ene Noda. Ik heb verder geen idee, kwam opeens op bij google afbeeldingen.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
FUK!
[..]
WauwWie is dat en is dat een shoop?
Minder omdat geen ooglapje. Maar hij krijgt pluspunten vanwege het anti-cyclische beleid dat hij eindelijk gaat toepassen.quote:
Het zal mij benieuwen.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Minder omdat geen ooglapje. Maar hij krijgt pluspunten vanwege het anti-cyclische beleid dat hij eindelijk gaat toepassen.
OPquote:
Goede manier om de tijd te doden, 600 episodes van One Piece kijken!quote:
Wat aandoenlijk, hij bijt in zijn eigen arm. Ik ken de ooit iemand die dat altijd deed als hij boos of geïrriteerd was.quote:
Nee die is erger maar higurashi duurt veel langerquote:Op woensdag 17 april 2013 23:21 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*tante in Kinshasa die gek doet tijdens een telefoon gesprek*
[..]
Erger dan Haruhi Suzumiya mindfuck?
Oh you, kleine deugniet!quote:Op donderdag 18 april 2013 17:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wat aandoenlijk, hij bijt in zijn eigen arm. Ik ken de ooit iemand die dat altijd deed als hij boos of geïrriteerd was.
Niet van 2013, al is het maar omdat Shinsekai en de Jintai specials (en misschien het jeweetwel-monogatari spul.) Maar ik zal de eerste zijn om toe te geven dat het een fantastische eerste aflevering had.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:49 schreef De_Ilias het volgende:
Die anime genaamd Attack on titans is echt vet, ik heb nog nooit een anime gezien die zo sterk is begonnen, ik zeg en de rest volgt.... Beste anime van het jaar?
Ik heb hoop trouwens dat ze die kwaliteit wel zo hoog houden, anders is het echt balen, die kwaliteit speelt ook een heel belangrijke rol.
Ik vond het ook een super eerste episode. Er zijn maar een paar anime wat ik bij de eerste episode een gevoel kreeg van "dit is zo super goed, ik moet hem volgen", en blijkt dan zeer toffe anime te zijn.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:49 schreef De_Ilias het volgende:
Die anime genaamd Attack on titans is echt vet, ik heb nog nooit een anime gezien die zo sterk is begonnen, ik zeg en de rest volgt....
Tot nu toe, maar staat nog niet vast. Lente- en herfstseizoenen zijn het beste qua anime.quote:
Ik lees de manga en ik weet dat het nog vetter wordt! Ik heb ook een idee waar ze zullen stoppen na 25 episodes en ik hoop met een cliffhanger en dat er een vervolg komt...quote:Op donderdag 18 april 2013 20:49 schreef De_Ilias het volgende:
Ik heb hoop trouwens dat ze die kwaliteit wel zo hoog houden, anders is het echt balen, die kwaliteit speelt ook een heel belangrijke rol.
Welke??quote:Op donderdag 18 april 2013 19:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee die is erger maar higurashi duurt veel langer
en dat 2e seizoen is een remake toch
quote:Koi Kaze (恋風?, lit. "Love Wind") is a Japanese manga series written and illustrated by Motoi Yoshida. It premiered in the September 2001 issue of Evening and ran for 29 chapters until its conclusion in the October 2004 issue. The individual chapters were collected and published in five tankōbon volumes by Kodansha. The series tells of the love affair that develops between 27-year-old Koshiro, and his 15-year-old sister, Nanoka.
The chapters were adapted as a 13-episode anime television series by A.C.G.T. Directed by Takahiro Omori, the episodes premiered on TV Asahi on April 1, 2004 and ran until June 17, 2004. Only twelve episodes of the series aired, with the remaining episode streamed online and later included in both DVD releases and when the series aired in reruns as the eighth episode. The anime series is licensed for release in North American by Geneon Entertainment, which released it across three DVD volumes in 2005.
quote:TV Asahi refused to aired the eighth episode, as it was felt to be too controversial because it dealt with the divorce, a taboo subject in Japan.
iig kingdom 2, voor de rest waarschijnlijk backlog/(door)lopende series van dit seizoen afwerken.quote:
Als het zo door gaat: ja!!quote:Op donderdag 18 april 2013 20:49 schreef De_Ilias het volgende:
Die anime genaamd Attack on titans is echt vet, ik heb nog nooit een anime gezien die zo sterk is begonnen, ik zeg en de rest volgt.... Beste anime van het jaar?
Ik vind van wel, andere vonden het weer saai.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:02 schreef banaantjeEE het volgende:
Nu begonnen met Hyouka, is dit iets? Lijkt me wel veelbelovend.
Ok, ik ga het toch een kans gevenquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:26 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ik vind van wel, andere vonden het weer saai.
Als het geen nieuwe bekendmaking is kan het ook Chuunibyou demo koi ga shitai S2 of die anime over het meisje met de rode hipsterbril zijn of vergis ik me hierin?quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:03 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wordt het tijd voor de Zwemanie van Kyoani? of krijgen we nu een Haruhi S3, wie zal het weten
http://www.animenewsnetwo(...)ew-anime-next-friday
[ afbeelding ]
Een dating sim? Dus de jongens zijn geen pure waifu's!? WIL NIET!quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:09 schreef Kyubey het volgende:
http://fifthdimensional.d(...)?offset=350#comments
Geweldig![]()
Dating sim met zwemboys
quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Als het geen nieuwe bekendmaking is kan het ook Chuunibyou demo koi ga shitai S2 of die anime over het meisje met de rode hipsterbril zijn of vergis ik me hierin?
[..]
Een dating sim? Dus de jongens zijn geen pure waifu's!? WIL NIET!
Bij de W van Willem hield ik het niet meerquote:
Maar nu het er toch is, is het onze plicht (en mijn genoegen) om het lied en iedereen die het zingt uit te lachen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:55 schreef De_Dakgoot het volgende:
er had helemaal geen koningslied moeten zijn
Is dat niet gênant als je bezoek wil ontvangenquote:
Die anime met over het meisje met de rode hipsterbril kijk ik wel naar uit, lijkt me erg tof.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Als het geen nieuwe bekendmaking is kan het ook Chuunibyou demo koi ga shitai S2 of die anime over het meisje met de rode hipsterbril zijn of vergis ik me hierin?
Red Data Girl? Of heb je het over een andere anime?quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:08 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Die anime met over het meisje met de rode hipsterbril kijk ik wel naar uit, lijkt me erg tof.
Die andere die KyoAni onlangs had aangekondigd, zal ff de trailer opzoeken. Red Data Girl MC heeft ook een rode bril dus ik snap je opmerking hahaquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:16 schreef wdn het volgende:
[..]
Red Data Girl? Of heb je het over een andere anime?
Ja nou... die heeft geen hipster brilquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:17 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Die andere die KyoAni onlangs had aangekondigd, zal ff de trailer opzoeken. Red Data Girl MC heeft ook een rode bril dus ik snap je opmerking haha.
Het was Kyokai no Kanata trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I caught the bomber.
[ Bericht 25% gewijzigd door Qunix op 20-04-2013 17:39:33 ]
quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:11 schreef Qunix het volgende:
I see what you did there, ik moest best wel lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I caught the bomber.Morgen de Chimera Ant arc
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Nieuw en heb er zin inquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
I see what you did there, ik moest best wel lachen.Morgen de Chimera Ant arc
quote:The only two people in the world who completed the Evangelion World Stamp Rally (aka Eva Road)
Last June, the makers of Evangelion Q revealed an event where the objective was to get the stamps they give out in the countries where Eva Q was played in theaters. (The prize wasn't revealed at this point.) These two Korean guys in their 30s who went to the same elementary school & high school decided to give it a go and made a short documentary named Eva Road in the process. They were poor so they had a lot of hardships on their way, but fans from many countries helped them out and they were able to reach their goal.
The countries they had to visit were France, Japan, USA, and China.
The prize that was later revealed was either plane tickets & tour package of one of the four countries they visited, or a picture drawn by the original maker himself. Needless to say, they chose the later.
Was al lang bekend van Oda natuurlijkquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:04 schreef Qunix het volgende:
http://www.kyotoanimation.co.jp/countdown/![]()
![]()
![]()
![]()
En dit \/
[ afbeelding ]
Hihiquote:
Vergeleken met de rest van de filmpjes die uit Japan komen is deze niet zo heel gekquote:
Klopt. Ik vind het best lachenquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:51 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Vergeleken met de rest van de filmpjes die uit Japan komen is deze niet zo heel gek
damnquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:29 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Profiel foto op internet vs. IRL
Nu snap ik waarom iedereen daar het voorhoofd bedektquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:29 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Profiel foto op internet vs. IRL
quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:57 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom iedereen daar het voorhoofd bedekt
Die scenequote:Op zaterdag 20 april 2013 23:26 schreef Qunix het volgende:
Aku no Hana van deze week in de library... En dat deden de acteurs dmv rotorscoping!?
quote:
Op Ritsu na dan, maar die wordt wel steeds een beetje uitgelachen.quote:
Haha, dat lopende bedquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:09 schreef De_Dakgoot het volgende:
Man ik kom niet meer bij van het lachen![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:40 schreef Qunix het volgende:
[..]De wat. Le rape?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag de tweede aflevering gezien en het was verbazend dat ik me meer stoorde aan de hoofdpersoon dan aan de animatie. Er zijn zo veel dingen die hij zou kunnen doen om zichzelf niet zo chantabel te maken en toch...
“An interesting thing is a good thing.”
Ik denk met de regels van de televisie.quote:Op zondag 21 april 2013 11:24 schreef Greenpeas het volgende:
Heb al jaren geen anime meer gekeken maar Shingeki no Kyojin is echt vet.
Ligt het aan mij of is de anime trouwens veel minder gore dan de manga? Iemand een idee waar dit mee te maken heeft?
Tengen Toppa Gurren Lagann misschien? Hataraku Maou-sama! van dit seizoen is ook best wel erg sterk.quote:Op zondag 21 april 2013 11:41 schreef Greenpeas het volgende:.
Hebben jullie misschien nog tips (buiten de OP om, heb heel veel hieruit al gezien) van leuke animes die ik kan kijken?
Dit is tot nu al de beste die ik heb gezien:quote:Op zondag 21 april 2013 11:41 schreef Greenpeas het volgende:
Jammer, ik keek ernaar uit om mensen doormidden gebeten te zien worden.
Ik vind het trouwens erg jammer dat er van manhwas en manhuas trouwens geen animatie series gemaakt worden.
Hebben jullie misschien nog tips (buiten de OP om, heb heel veel hieruit al gezien) van leuke animes die ik kan kijken?
Ixion saga DTquote:Op zondag 21 april 2013 11:41 schreef Greenpeas het volgende:
Jammer, ik keek ernaar uit om mensen doormidden gebeten te zien worden.
Ik vind het trouwens erg jammer dat er van manhwas en manhuas trouwens geen animatie series gemaakt worden.
Is die al uit dan ?quote:
Ik denk het? Ik heb de bluray gezien met subs. Wel van een onbekende fansub.quote:
Was niet zo erg geweest als het deze OP was van hxh.quote:Op zondag 21 april 2013 14:04 schreef Qunix het volgende:
HxH heeft weer een nieuwe opening, maar wéér met dezelfde muziek (andere lyrics).
Damn, hoe houden ze dat vol... Al een jaar 76 episodes lang dezelfde intro.
Zo, nu de episode kijken!
Aku no Hana, Shingeki no Kyojin, Oreimo2, Railgun2 en Aiuraquote:Op zondag 21 april 2013 16:38 schreef outcast_within het volgende:
Ha lang leve animeluiheid. Is het nieuwe seizoen leuk? Wat springt er uit?
Wat ik gevolgd heb van het vorige seizoen
- Gintama
- Minimike
- Sasami is verwaterd na 9 afleveringen
Aku no Hana, bloemen in de titel... liefdes drama?quote:Op zondag 21 april 2013 16:52 schreef Qunix het volgende:
[..]
Aku no Hana, Shingeki no Kyojin, Oreimo2, Railgun2 en Aiura
Aku no Hana is de trol van alle anime. Check de eerste episode maar.quote:Op zondag 21 april 2013 16:55 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Aku no Hana, bloemen in de titel... liefdes drama?
Shingeki no Kyojin,
Oreimo2, Genoeg siscon gezien. 1ste seizoen sloot ook wel redelijk af, geen nut volgens mij om weer dezelfde dans te zien.
Railgun2, Nieuwe railgun weer? Nice
Aiura
Ik ga sowieso dan railgun kijken. Leuk biri biri die gaat blozen.
Wacht maar.quote:Op zondag 21 april 2013 16:55 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Aku no Hana, bloemen in de titel... liefdes drama?
Shingeki no Kyojin,
Oreimo2, Genoeg siscon gezien. 1ste seizoen sloot ook wel redelijk af, geen nut volgens mij om weer dezelfde dans te zien.
Railgun2, Nieuwe railgun weer? Nice
Aiura
Ik ga sowieso dan railgun kijken. Leuk biri biri die gaat blozen.
quote:Op zondag 21 april 2013 17:05 schreef AdoraBelle het volgende:
* AdoraBelle knuffelt alle anime fans.
Eps 3 zeer zeker de moeite waard. Niet zo goed als de eerste maar er zit wel vaart in. Nog even dan komen er gevechten hoop ikquote:Op zondag 21 april 2013 17:04 schreef Kyubey het volgende:
Shingeki is zeker de moeite waard. Episode 3 was weer mooi.
quote:Op zondag 21 april 2013 17:05 schreef AdoraBelle het volgende:
Laat ik niet zoals de vorige keer wegduiken.quote:Op zondag 21 april 2013 17:05 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik als manga lezer weet dat volgende episode iig geen gevecht bevat met tittans. Je zal kennis maken met een paar andere belangrijke karakters.quote:Op zondag 21 april 2013 18:49 schreef wdn het volgende:
Eps 3 zeer zeker de moeite waard. Niet zo goed als de eerste maar er zit wel vaart in. Nog even dan komen er gevechten hoop ik
Braaf...quote:Op zondag 21 april 2013 18:59 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Laat ik niet zoals de vorige keer wegduiken.
Dat doet me meteen hieraan denkenquote:Op zondag 21 april 2013 19:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Braaf...
* AdoraBelle aait Arashimashou.
Hihi, ik plaag je maar hoor. Ik ben niet echt zo arrogant ofzoquote:Op zondag 21 april 2013 19:05 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dat doet me meteen hieraan denken
[ afbeelding ]
Deze opening blijft heerlijk!quote:Op zondag 21 april 2013 14:09 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Was niet zo erg geweest als het deze OP was van hxh.
Dafuqquote:En dit is eng:
TTGLquote:Op zondag 21 april 2013 22:58 schreef Greenpeas het volgende:
Tengen Toppa Gurren Lagann it is, even alles installeren om het te kunnen downloaden.
Vastquote:Op maandag 22 april 2013 08:39 schreef Kyubey het volgende:
Ik heb het koningslied zo vaak gehoord dat het in mijn hoofd zit...
Hoe kan ik dit wegspoelen? Met de Aku no Hana ED?![]()
quote:Op maandag 22 april 2013 08:39 schreef Kyubey het volgende:
Ik heb het koningslied zo vaak gehoord dat het in mijn hoofd zit...
Hoe kan ik dit wegspoelen? Met de Aku no Hana ED?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag en morgen vrij. Misschien dat ik wat anime ga kijken![]()
Het is al zo lang geleden...
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
quote:Op maandag 22 april 2013 09:42 schreef .Cake. het volgende:
Is Space Bros. nog steeds gaaf?
Ik ben nog steeds bij het stukEpisode 52, 53 en 54 zijn recap episodes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag en morgen vrij. Misschien dat ik wat anime ga kijken![]()
Het is al zo lang geleden...![]()
quote:Op maandag 22 april 2013 09:42 schreef .Cake. het volgende:
Is Space Bros. nog steeds gaaf?
Ik ben nog steeds bij het stukIk moet ook nog weer. Heb de afgelopen tijd m'n MAL geupdate met series die ik wel wil zien, maar moet ze nu nog gaan downloadenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag en morgen vrij. Misschien dat ik wat anime ga kijken![]()
Het is al zo lang geleden...![]()
![]()
herkenbaar..quote:Op maandag 22 april 2013 10:17 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik moet ook nog weer. Heb de afgelopen tijd m'n MAL geupdate met series die ik wel wil zien, maar moet ze nu nog gaan downloaden
Nouja, ik check en post hier in elk geval wat meer en ik kan maar over een paar onderwerpen als buitenstaander (niet-recente-animekijker) meepraten, dus met wat tijd komt het vast wel goedquote:
ik lurk hier ook gezellig mee, en vul daarmee dus mijn mal aan, maar van daadwerkelijk kijken komt het nietquote:Op maandag 22 april 2013 10:22 schreef Bakakame het volgende:
hier in elk geval wat meer en ik kan maar over
hxh 2011 is nu eindelijk zover als de 2009 versie. Ben benieuwd hoe het verhaal verder zal gaan. (Ja ik weet dat ik dat ook kan lezen op bijvoorbeeld wikipedia)quote:Op zondag 21 april 2013 14:04 schreef Qunix het volgende:
HxH heeft weer een nieuwe opening, maar wéér met dezelfde muziek (andere lyrics).
Damn, hoe houden ze dat vol... Al een jaar 76 episodes lang dezelfde intro.
Zo, nu de episode kijken!
Waarom zou je dat doen?quote:Op maandag 22 april 2013 12:14 schreef Mr_Belvedere het volgende:
(Ja ik weet dat ik dat ook kan lezen op bijvoorbeeld wikipedia)
Ikke niet dus, maar voordat iemand die opmerking maakt..quote:
Apart, het is Soundcloud iframe ding. Werkt zelfs op de iPhonequote:Op maandag 22 april 2013 17:32 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zie allemaal mooie rechthoekjes(frames..) met Cannot display the webpage..
ik zie dat de site van soundcloud IE10 iig niet ondersteund, dat zou het een en ander kunnen verklarenquote:Op maandag 22 april 2013 17:36 schreef Qunix het volgende:
[..]
Apart, het is Soundcloud iframe ding. Werkt zelfs op de iPhone
Ah, IE10... Da's té hip.quote:Op maandag 22 april 2013 17:38 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zie dat de site van soundcloud IE10 iig niet ondersteund
Dat is geen leuk spel dan zet ik mijn emoties uit en dan is het niet meer grappig.quote:
quote:
10bit is de rage en 16:10quote:Op maandag 22 april 2013 19:18 schreef outcast_within het volgende:
Is mkv nog steeds de standaard trouwes? Deze 17inch crt met 240p kwaliteit word een beetje saai. Ik wil op de luxe tour met mp4's op mijn xbox en mijn 58cm 4:3 sony beeldbuis
Ik vind Oreimo eigenlijk wat zwakker dan veel nieuw spul.quote:Op maandag 22 april 2013 20:30 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*wokweek* * Blue_Panther_Ninja is aan het koken
My little sister can't be this cute season 2 heeft wel sterke afleveringen
Geschreven vanaf de 360?quote:Op maandag 22 april 2013 19:18 schreef outcast_within het volgende:
Is mkv nog steeds de standaard trouwes? Deze 17inch crt met 240p kwaliteit word een beetje saai. Ik wil op de luxe tour met mp4's op mijn xbox en mijn 58cm 4:3 sony beeldbuis
Mikasa van shingeki is de eerste tien minuten trouens als awesome. Ouders vertellen dat jochie gevaarlijke dingen van plan is, helpen met het hout, Gajes wegjagen.
Oh jij.quote:Op maandag 22 april 2013 21:47 schreef outcast_within het volgende:
Nee op de pc met de strakke 17inch 4:3 scherm die gaat haperen bij 360p
Internetkabel is gebroken. Gold is verlopen.quote:Op maandag 22 april 2013 21:50 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Oh jij.
Kun je trouwens geen CR abonnement nemen op je 360, tegenwoordig? Ik hen een tijdje geleden een boel series via youtube op de 360 gevolgd, voordat CR beschikbaar werd.
bouw 1tje zelfquote:Op maandag 22 april 2013 21:47 schreef outcast_within het volgende:
quote:Op maandag 22 april 2013 21:47 schreef outcast_within het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:33 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Dies mooi jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
quote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 08:41 schreef Qunix het volgende:
GenoteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 24 april 2013 08:41 schreef Qunix het volgende:
Wat is dezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal super.
Graag!quote:Op donderdag 25 april 2013 00:10 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
Oh, Japan!: Don't get hit
me submit is geplaatst xD
zal ik meer submitten?
Hij lijkt wel een beetje op Willem.quote:Op donderdag 25 april 2013 18:57 schreef Arashimashou het volgende:
Die Wupperts worden er nou ook niet echt mooier op zeg...
[ afbeelding ]
Helaas, je bent niet de eerste die dat vandaag heeft gezegd.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:37 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Hij lijkt wel een beetje op Willem.
quote:Op donderdag 25 april 2013 23:54 schreef matthijst het volgende:
Keer een andere foto van die Gundam bij Odaiba
quote:
It's hard to see straight.quote:Op vrijdag 26 april 2013 02:05 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kuroko > Kuroko
Dat is alles.
Shingeki no Kyojin is AOTS.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:48 schreef Easymodo het volgende:
Well shit, it's been a while. Hoe is het?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |