SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Projecten voor volgend jaar zijn:
Twee Peach kostuums voor de kinderen (inc kroontjes uiteraard)
Een mannencloak met het Stark embleem en wolfenhuid als kraag.
Een schild
Een two-hander axe
Een helm
Een vrouwelijke cloak met bondkraag en ook het Stark embleem geborduurd
Een Stark of Winterfell banner
Een omslagjurk in de stijl van Winterfell
De cloaks ga ik in het najaar aan beginnen, de props dan ook, omdat dan pas onze hobbykamer echt klaar is.
Maar dat is lang zo leuk niet. Ik heb echt al een jaar voorpret aan het maken. Nu ben ik wel handig, en dat is natuurlijk ook wel nodig. Je moet wel een beetje kunnen knutselen en omgaan met een naaimachine. Dat laatste is echt niet moeilijk, patronen tekenen overigens ook niet.quote:Op maandag 22 april 2013 16:16 schreef B-FliP het volgende:
Naja, helemaal zelf maken is niet echt nodig. Je kan ook verschillende onderdelen kopen om te combineren of te customizen. Je hebt sites als http://cosplaysky.com/ waar je complete costuums kan aanschaffen maar op de zalando achtige site http://www.milanoo.com/ kan je ook veel vinden om zelf te customizen..
Ik ben zelf niet zo van het verkleden maar vind het wel heel cool om te zien.
Ik vind van welquote:» Er is al 58 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
Leuke projectjes! Weet je al waar je de props van gaat maken?quote:Op maandag 22 april 2013 15:58 schreef Silmarwen het volgende:
Projecten voor volgend jaar zijn:
Twee Peach kostuums voor de kinderen (inc kroontjes uiteraard)
Een mannencloak met het Stark embleem en wolfenhuid als kraag.
Een schild
Een two-hander axe
Een helm
Een vrouwelijke cloak met bondkraag en ook het Stark embleem geborduurd
Een Stark of Winterfell banner
Een omslagjurk in de stijl van Winterfell
De cloaks ga ik in het najaar aan beginnen, de props dan ook, omdat dan pas onze hobbykamer echt klaar is.
https://www.facebook.com/(...)&type=1&l=b98b7afd13quote:Op zondag 7 juli 2013 20:33 schreef Silmarwen het volgende:
Het plan is gewijzigd, het wordt Bowser, Mario en 3 peaches. xD
We zijn nu bezig met Bowser, zal morgen wel even wat foto's uploaden.
dit x wel van jezelf en niet van je kinderen?quote:Op zondag 7 juli 2013 20:33 schreef Silmarwen het volgende:
Het plan is gewijzigd, het wordt Bowser, Mario en 3 peaches. xD
We zijn nu bezig met Bowser, zal morgen wel even wat foto's uploaden.
Leuke karakters! Volgens mij zie je Cersei niet vaak lopen hier in Nederland (maar ik kan het mis hebben). Naar welke conventie ben je van plan te gaan?quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:46 schreef annelotje het volgende:
Die jurkjes en rugzakjes zijn echt te cute!
Ik ga dit jaar voor het eerst naar een cosplayevent. Ik ga als Cersei Lannister uit game of thrones en mn vriendin gaat als Daenerys. Ik ga beide jurken zelf maken maar vooralsnog zijn het gewoon lappen stof
Draken van kinderen.quote:Op maandag 21 april 2014 07:26 schreef Silmarwen het volgende:
Pfff ik haat borduren.
Wel vet mooi gemaakt.
We hebben nu een doel om aardig wat kilo's kwijt te raken, maar een jaar de tijd. Mijn man wil als Drogo maar ik betwijfel of ik als Daenerys wil. Ik heb A best heul grote tieten, ook als ik 10 tot 15 kilo lichter ben.B ben wel een beetje te oud denk ik.
Maar dan zouden de kindjes de draken worden.
Ach we hebben nog lang de tijd om na te denken.
Heb wel Worbla ontdekt en boetseerplastic, wat een geweldig spul.
Wat maken je voorgevel of leeftijd nu uit als je plezier hebt?quote:Op maandag 21 april 2014 07:26 schreef Silmarwen het volgende:
Pfff ik haat borduren.
Wel vet mooi gemaakt.
We hebben nu een doel om aardig wat kilo's kwijt te raken, maar een jaar de tijd. Mijn man wil als Drogo maar ik betwijfel of ik als Daenerys wil. Ik heb A best heul grote tieten, ook als ik 10 tot 15 kilo lichter ben.B ben wel een beetje te oud denk ik.
Maar dan zouden de kindjes de draken worden.
Ach we hebben nog lang de tijd om na te denken.
Heb wel Worbla ontdekt en boetseerplastic, wat een geweldig spul.
Ik kon me de jurk even niet voor de geest halen, dacht dat Cersei alleen maar rood droegquote:Op maandag 21 april 2014 08:28 schreef annelotje het volgende:
Ik heb gelukkig een borduurmachine. De jurk van cersei zou anders niet te doen zijn! Ik ga de blauwe maken met daarop 4 vogels geborduurd. Ik heb een borduurpatroon gevonden die er aardig op lijkt.
[ link | afbeelding ]
Plan is om begin juli naar epicon in den bosch te gaan.
Wat jij gemaakt hebt is ook heel gaaf hitomi!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |