Ik ben ook wakker, net ErwinRommel naar zijn werk gebracht.... en nu ga ik weer even slapen. Ik hou het wel in de gaten hierquote:
Het wordt nu pas zo'n beetje boven de 7 graden, de grens waarbij winterbanden niet meer effectief zijn. Dus ik gok het er op...quote:Op zaterdag 13 april 2013 09:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Durf je het al aan om over te gaan op je zomerbanden? Het is per slot van rekening pas april
Take it easy...quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:01 schreef LadyBlack het volgende:
Ja muh, het lijkt een beetje loos alarm te zijn geweest...
Maar zien hoe het de rest van de dag gaat. Ik heb iig nog 2 uur geslapen net
Dan zien we je daar, de trein vanaf Schiphol is er iets eerder...quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Volgens de planningssite van de NS zou ik om 14:07 op Schiedam Centraal moeten aankomen, waarbij ik dan tussen 13:55 en 14:02 op Rotterdam Centraal ben.
En is daar dan Rotterdam of Schiedam?quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan zien we je daar, de trein vanaf Schiphol is er iets eerder...
quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ter herkenning: ik draag zo een groene jas, gele schoenen en een niet-oplettende blik
Laat geworden? Nog mensen dronken teruggevonden vanochtend? Nieuwe stelletjes ontstaan?quote:
Daar is Schiedam, de Schiphol express stopt niet in die andere stad...quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En is daar dan Rotterdam of Schiedam?
Ter herkenning: ik draag zo een groene jas, gele schoenen en een niet-oplettende blik
Undercover dus.quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:59 schreef iamredleader het volgende:
En ik ga over een paar minuten de deur uit, herkenbaar aan bruine schoenen, blauwe jeans, blauwe trui en bruin-leren jas.
Wordt gewoon maandagquote:Op zaterdag 13 april 2013 12:29 schreef wyccie het volgende:
Misschien moeten we LBaby lokken, met koffie? Of pepernoten?
Ik denk dat je aan het eind van de dag gaat bevallen. Of niet.
Gelukkig heb ik je al wel eens ontmoet. Ik denk dat je met die kleuren een stuk lastiger te spotten bent in een groep dan ikquote:Op zaterdag 13 april 2013 11:59 schreef iamredleader het volgende:
En ik ga over een paar minuten de deur uit, herkenbaar aan bruine schoenen, blauwe jeans, blauwe trui en bruin-leren jas.
Trein eerder gepakt, stap zo uit op Schiphol. Wacht op perron...quote:
Nog steeds nietquote:Op zaterdag 13 april 2013 12:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Korte post. Moeten we daar meer achter zoeken?
Richt je je er nou maar eerst op dat je de laatste studieloodjes legt. PB is er volgende maand ook nog welquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Heb trouwens wel een goed gevoel bij de PB weerkwam hem gister tegen toen hij ne even een uurtje mocht praten (
) en dat was heel goed
![]()
![]()
Ja meneerquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Richt je je er nou maar eerst op dat je de laatste studieloodjes legt. PB is er volgende maand ook nog wel
voor ons laat genoegquote:Op zaterdag 13 april 2013 11:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Laat geworden? Nog mensen dronken teruggevonden vanochtend? Nieuwe stelletjes ontstaan?![]()
Details!
quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:20 schreef iamredleader het volgende:
in de trein op weg naar huis, was heel gezellig en zo
'Papa' HT.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Richt je je er nou maar eerst op dat je de laatste studieloodjes legt. PB is er volgende maand ook nog wel
Ik vond het wel heel liefquote:
Was meer bier dan rondleiding, maar het was zeer geslaagd.quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:52 schreef Soempie het volgende:
Leuke rondleiding gehad? En lekker bier gedronken?
ja kan je dus mooi typenquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zit in een stilte coupé, dus mag niet spreken...
Maar ik sta niet op het punt van bevallen, heb geen taart gebakken, niks gehaakt, dus waar moet ik het over hebben?quote:
verrassend lekker ja, in Chicago schijnt het sneeuwen. We hebben trouwens al lang niet meer gesteggeld, jij en ik.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar ik sta niet op het punt van bevallen, heb geen taart gebakken, niks gehaakt, dus waar moet ik het over hebben?
Lekker weertje daar?
Weer is hier ook aan de beterende hand, morgen 22 graden...quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
verrassend lekker ja, in Chicago schijnt het sneeuwen. We hebben trouwens al lang niet meer gesteggeld, jij en ik.
En stiekem ben je me best een beetje gaan waarderenquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weer is hier ook aan de beterende hand, morgen 22 graden...
Ik word langzaam aan volwassen, dus steggelen word minder. En meestal los je je eigen problemen wel op binnen een paar uur, dus daar hoef ik me niet mee te bemoeien...
True, nu jij jezelf nog...quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
En stiekem ben je me best een beetje gaan waarderen![]()
Nog interessante mensen om je heen?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar ik sta niet op het punt van bevallen, heb geen taart gebakken, niks gehaakt, dus waar moet ik het over hebben?
Alleen mensen die ook aan het typen zijn of muziek luisteren, LB is hier in ieder geval niet...quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Nog interessante mensen om je heen?
En waar is ons bevalgeval eigenlijk?
Moet eerst nog een beetje ouder en wijzer wordenquote:
I second that met een +1quote:
Je kan het, als je er maar in gelooft...quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Moet eerst nog een beetje ouder en wijzer worden
gaat steeds beter!quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan het, als je er maar in gelooft...
NCIS zelf kijken, weer een jaargang binnenquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:27 schreef Etcetera het volgende:
Check.
Ik ga eens even NCIS LA kijken
waar werk je?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:38 schreef Greenpeas het volgende:
Leuk avondje voetbal, ik ben zo blij dat ik een tv heb op werk...
KPNquote:
Kan je nog op internet kijken tochquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:46 schreef Greenpeas het volgende:
Gelukkig wel, ik zou er niet aan moeten denken zonder tv. Verwend kreng dat ik ben
Zolang ze kan updaten komt er geen babyquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Maar dus wel met tv
LB doe es een update?
Stiekem door meneerB laten doen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:49 schreef Mark het volgende:
[..]
Zolang ze kan updaten komt er geen baby
ja maar dan weten we dat ookquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:49 schreef Mark het volgende:
[..]
Zolang ze kan updaten komt er geen baby
Meer bier dan rondleiding, heel gezelligquote:Op zaterdag 13 april 2013 18:52 schreef Soempie het volgende:
Leuke rondleiding gehad? En lekker bier gedronken?
Nou zegquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zo rustig hoeft het nou ook weer niet hoor
Welk bier vond jij het lekkerste? Ik twijfel tussen het lentebier en de tripelquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:08 schreef MadMaster het volgende:
ze zijn er ook steeds vroeger bij tegewoordigquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Meer bier dan rondleiding, heel gezelligen qua aansluiting bijzonder efficient, ook nog op tijd thuis voor de logé (vriendinnetje van Jair), maar nu wel uitgeteld van de dag
Ach, we weten van wie hij zijn eerste kus kreegquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ze zijn er ook steeds vroeger bij tegewoordig
Op de Witte Kruislaan?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:41 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
KPN
Hou me bezig met de beveiliging van de interne systemen, zit alleen in een kamertje in een kantoorpand in Hilversum
quote:
Ik werk nu in Bussum bij het Datacentrum.quote:
Coolquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik werk nu in Bussum bij het Datacentrum.
Het lammetje, daar heb ik er 3 van genuttigd.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Welk bier vond jij het lekkerste? Ik twijfel tussen het lentebier en de tripel
Welk seizoen?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:39 schreef Mark het volgende:
[..]
NCIS zelf kijken, weer een jaargang binnen
16 uur? Da's pittig dan.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:12 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Cool
Ik ben een keer in het datacentrum in Almere geweest, had ik een waakdienst van 16 uur in het weekend. Zat ik daar de hele tijd alleen met de bewaker in het gebouw.
jaaa maar dan moet mn account dus op privequote:Op zaterdag 13 april 2013 21:26 schreef Etcetera het volgende:
Lol whut. Je kunt je account op privé zetten en haar blocken als je het niet tof vindt
Ja, de special kon mij ook wel bekorenquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het lammetje, daar heb ik er 3 van genuttigd.
En de special op koffiebonen en eikenbout, echt geweldig!
Misschien hoopt ze dat je nog terugkomt?quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn ex' (niet PB) oma volgt me nu op twitter. Uh ok
quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Moet nu aan ex vertellen dat haar twitter naam "sexyfilgrandma" is
De 1580 was mijn favoriet.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:29 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, de special kon mij ook wel bekoren
ja hoopt ze ookquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Misschien hoopt ze dat je nog terugkomt?
quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Komt goed lieve LBquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik was uit eten met vriendjeonze laatste avond met zn tweetjes, en had bedacht dat wie dan maar beter goed konden besteden
![]()
![]()
Ik vind het nog steeds niet leuk, maar morgenochtend gaan we ons gewoon melden in het ziekenhuis
Ze kennen je toch wel...quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
jaaa maar dan moet mn account dus op priveAch ik heb mijn ouders ook op twitter dus ik tweet sowieso al niet àl te wild
Ik volg haar nu ook...quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nicequote:
Klopt ookquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Komt goed lieve LBAls ze er eenmaal is dan doet dat er toch allemaal niet meer toe!
Een soort vrijgezellenfeestje met z'n tweeën...quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik was uit eten met vriendjeonze laatste avond met zn tweetjes, en had bedacht dat wie dan maar beter goed konden besteden
![]()
![]()
Eerst wilde het niet spontaan lukken en nu wil het weer niet spontaan lukken.quote:Ik vind het nog steeds niet leuk, maar morgenochtend gaan we ons gewoon melden in het ziekenhuis
Ja, het cirkeltje is wel rond zo he?quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een soort vrijgezellenfeestje met z'n tweeën...
[..]
Eerst wilde het niet spontaan lukken en nu wil het weer niet spontaan lukken.
Ik zie een verband...
Dat verklaart!quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een soort vrijgezellenfeestje met z'n tweeën...
[..]
Eerst wilde het niet spontaan lukken en nu wil het weer niet spontaan lukken.
Ik zie een verband...
mijn meest recente follower!quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Helaas kan ik die naam alleen niet vinden...
xxxxxquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Helaas kan ik die naam alleen niet vinden...
jaa doe maar even uit topic halen ik had het juist expres een beetje half gecensureerdquote:
Wat moet ik weghalen?quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
jaa doe maar even uit topic halen ik had het juist expres een beetje half gecensureerd
had ie al gedaanquote:
quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:57 schreef Etcetera het volgende:
Hey C4, kun je eens een screenshot doen van de mod-knopjes die je hebt?
Truste en goodluck!quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:04 schreef LadyBlack het volgende:
Wow.... balen MMmaar dat is ook wel veel geld!
Hier is het bedtijd. Niet te hard posten nu vannacht, dan krijgt PS toch nog gelijk met de TT!![]()
Trusten en succes morgen!quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:04 schreef LadyBlack het volgende:
Hier is het bedtijd. Niet te hard posten nu vannacht, dan krijgt PS toch nog gelijk met de TT!![]()
Thanksquote:
Je hebt het plaatje veranderd!quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er zijn nog meer knopjes, maar die worden pas zichtbaar als je de muis er op zet. Je ziet nu dus maar een deel.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Monchou sowieso weggooien.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:13 schreef Etcetera het volgende:
Volgens mij THT, maar dat moet ik even checken om zeker van te zijn.
Oh het is Monchou trouwens.
Okeuh. Dan maar snel nieuwe halen en deze week alsnog cupcakes makenquote:
Alvast heel veel sterkte/succes morgen!quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:04 schreef LadyBlack het volgende:
Niet vanwege de houdbaarheid overigens. Ik vind het goor spul.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Okeuh. Dan maar snel nieuwe halen en deze week alsnog cupcakes maken
quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Niet vanwege de houdbaarheid overigens. Ik vind het goor spul.
Lekker met dadels...quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Niet vanwege de houdbaarheid overigens. Ik vind het goor spul.
http://joeyroth.com/planter/ Dit is 'mquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:45 schreef wyccie het volgende:
Etcie, kun je een foto van die pot met waterreservoir maken?
Wonen jullie niet in een flat?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:30 schreef MadMaster het volgende:
Je mag die van ons bezoeken/onderhouden...
Is de knop 'kuttopic' het slotje?quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:05 schreef Cobra4 het volgende:
[ afbeelding ]
Er zijn nog meer knopjes, maar die worden pas zichtbaar als je de muis er op zet. Je ziet nu dus maar een deel.
Nee, da's de knop om een topic te ontvolgenquote:
Nee, in een zgn. patiobungalow.quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:45 schreef MadMaster het volgende:
Je hebt ons huis zelfs eens geGooglet, herinner ik me nu...
Ja, je zag de straatzijde, niet de tuinen achter.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:50 schreef wyccie het volgende:
Ah ja. Dat zag er uit als een gewone woonwijk.
Snel morgen LB's tuin omgooien morgen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:53 schreef wyccie het volgende:
Groter dan mijn tuin.
Ik denk dat ik maar eens ga gasttuinieren bij een vriendin als verrassing voor als ze terugkomt.
Volgens mij niet.quote:Op zondag 14 april 2013 00:00 schreef MadMaster het volgende:
Snel morgen LB's tuin omgooien morgen.
Als ze die heeft...
Ik wil gewoon mooie plantjes en bloempjes die ik hier kan bewonderen. Niet naast het spoor. En volgens mij zijn dat ook vooral moestuintjes. Vroeger wel een schooltuintje gehad, met tuinkers, aardappels etc.quote:
Deur op slot en koptelefoon op.quote:
Pff, ik raak helemaal de kluts kwijt door al die wisselingen.quote:Op zondag 14 april 2013 01:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Volgens mij wil ze dat nou juist niet. Nog veel te veel met hem bezig.
verstandig, beter zonder al te veel publiek oefenenquote:Op zondag 14 april 2013 04:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
liever niethet zijn de schoenen die ik voor mijn show ga dragen dus ff oefenen
Voorwerk is goed! Laat dat lijf er maar lekker klaar voor zijn.quote:Op zondag 14 april 2013 05:31 schreef LadyBlack het volgende:
WakkerNet als gisteren, inclusief krampen... dom lijf.
Over een halfuur moeten we bellen of er plek is.
baarmoederkoekje d'r bij?quote:Op zondag 14 april 2013 09:05 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Om de lange dag door te komen, voor vers geperst vruchtwater zorgt LB...
+1quote:Op zondag 14 april 2013 10:00 schreef Tinuviel het volgende:
LB, heel veel succes. Ik wens je een makkelijke en snelle bevalling.
Zijn dat die op FB te zien zijn, gedragen door jou en een lieftallige andere dame?quote:Op zondag 14 april 2013 04:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik draag vanavond hakken van 11.43 cm. Pray for me.
Oi, ik word gehackt! Wilde net komen updaten!quote:Op zondag 14 april 2013 10:48 schreef LadyBIack het volgende:
Dank jullie wel allemaal voor jullie lieve wensen.![]()
Het hele circus is hier nu opgetuigd, maar ik denk dat het nog wel eventjes gaat duren, tot nu toe nog geen weeën, alleen maar krampen.
Heb enorme trek in chocola, maar dat moet nog even wachten.
Tot later weer!
Ieder begin is een goed begin!quote:Op zondag 14 april 2013 10:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oi, ik word gehackt! Wilde net komen updaten!
T gaat goed, weeën zijn bezig, auw! Maar dit is nog maar het begin
Dat denk ik ook. Hoezo mag je nu geen chocola dan?quote:
Hmm dat is waar. Nou ja, dan wordt het maar gewoon even goed kijken wie er post en negeren we LadyBiackquote:Op zondag 14 april 2013 11:36 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Vraag het me af, LB refereert niet naar chocola en heeft al wel weeën, wat kloontje ontkent
dat dusquote:Op zondag 14 april 2013 11:36 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Vraag het me af, LB refereert niet naar chocola en heeft al wel weeën, wat kloontje ontkent
Is het voor zo'n show niet verstandiger schoenen aan te trekken waarbij je niet op je bek kunt gaan?quote:Op zondag 14 april 2013 04:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik draag vanavond hakken van 11.43 cm. Pray for me.
Hmmm, waarom zou iemand zich als jou voor willen doen? Ik moet gelijk aan die zieke geesten denken die toentertijd die valse zwangerschappen hadden verzonnen.quote:Op zondag 14 april 2013 10:55 schreef LadyBlack het volgende:
Oi, ik word gehackt! Wilde net komen updaten!
T gaat goed, weeën zijn bezig, auw! Maar dit is nog maar het begin
Oh, ehm, DuBecky en MIssJones o.i.d. bedoel je? Die was best ziek inderdaad.quote:Op zondag 14 april 2013 13:43 schreef MaJo het volgende:
Wat is dat van die valse zwangerschap wyccie? Dat zegt me niks.
Het erge vind ik eigenlijk dat het 'een van ons' moet zijn, wij volgen haar het meest lijkt me. Maar goed, misschien is het goed bedoeld.
Ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat met LB!
ow ik dacht in dit topic. MissJones was wel echt ziek jaquote:Op zondag 14 april 2013 13:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Oh, ehm, DuBecky en MIssJones o.i.d. bedoel je? Die was best ziek inderdaad.
(Duiken die kloons überhaupt ergens anders, buiten dit topic op?)
quote:Op zondag 14 april 2013 14:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[CUL] mijn eerste cake ooit in de oven staan [/CUL]
Ik kan twee dingen bedenken: het ene is om een suikerrandje op het glas te maken, maar daarvoor is limoen langs de rand wrijven niet genoeg en suiker wordt verder niet vermeld. De andere optie is om eventuele vetten te verwijderen. Wat voor recept is het?quote:Op zondag 14 april 2013 14:21 schreef Etcetera het volgende:
• Wrijf een stukje limoen over de rand van het glas.
• Knijp de limoen uit in het glas en gooi de uitgeknepen limoen erbij.
• Vul een longdrinkglas helemaal vol met ijsblokjes.
• Schenk hierover 35 cc witte rum.
• Vul het glas verder aan met cola.
Wat heeft stap 1 voor nut
quote:Op zondag 14 april 2013 14:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik kan twee dingen bedenken: het ene is om een suikerrandje op het glas te maken, maar daarvoor is limoen langs de rand wrijven niet genoeg en suiker wordt verder niet vermeld. De andere optie is om eventuele vetten te verwijderen. Wat voor recept is het?
Cuba Libre receptquote:Op zondag 14 april 2013 14:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Een drankje met rum en cola vermoed ik.
Dat kun je wel zeggen ja.quote:Op zondag 14 april 2013 11:26 schreef MaJo het volgende:
Beetje flauw om op dit moment met een nepaccount te posten trouwens...
Ok.quote:Op zondag 14 april 2013 11:46 schreef MadMaster het volgende:
Cobra, kan je gegevens mbt de meet uit de OP halen?
Of degene die het volgende topic opent...
Een fancy baco dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Meer Cuba Libre makenquote:Op zondag 14 april 2013 14:30 schreef Etcetera het volgende:
Misschien vanavond, ik zat even te kijken wat ik met een overgebleven limoen kan doen
Dan drink je eerst wat anders.quote:Op zondag 14 april 2013 14:35 schreef Etcetera het volgende:
en mojito's vind ik soberso niet echt lekker.
Cool. We verwachten een foto en een recensie.quote:Op zondag 14 april 2013 14:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[CUL] mijn eerste cake ooit in de oven staan [/CUL]
Het laatste deel van stap 2 vind ik ook dom.quote:Op zondag 14 april 2013 14:21 schreef Etcetera het volgende:
• Wrijf een stukje limoen over de rand van het glas.
• Knijp de limoen uit in het glas en gooi de uitgeknepen limoen erbij.
• Vul een longdrinkglas helemaal vol met ijsblokjes.
• Schenk hierover 35 cc witte rum.
• Vul het glas verder aan met cola.
Wat heeft stap 1 voor nut
Hoax.quote:Op zondag 14 april 2013 13:53 schreef Etcetera het volgende:
Er waren nog wat kipvleugeltjes over van afgelopen vrijdag:
[ afbeelding ]
Nu heb ik zin in wentelteefjes, maar ik heb geen brood. En de winkel gaat pas over een half uur open.quote:Op zondag 14 april 2013 15:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb een eierkoek met kaneel(suiker).
Boter al in kleine stukjes gesneden?quote:Op zondag 14 april 2013 15:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in wentelteefjes, maar ik heb geen brood. En de winkel gaat pas over een half uur open.
IJs op, boter is nog steeds niet zacht. Er zitten minimaal 50 mensen in het park hier, en ik ben verkouden.
in theorie zou het er zo uit kunnen gaan zien...quote:Op zondag 14 april 2013 14:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Cool. We verwachten een foto en een recensie.
Die wil ik al een hele tijd maken, maar het komt er nooit van.quote:Op zondag 14 april 2013 15:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
in theorie zou het er zo uit kunnen gaan zien...
http://www.bbcgoodfood.com/recipes/4942/lemon-drizzle-cake
Ik heb alleen citroenen in huis wanneer ik er al iets mee van plan ben. Van invriezen komt het dan ook nietquote:Op zondag 14 april 2013 15:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Die wil ik al een hele tijd maken, maar het komt er nooit van.
Cakes zat, maar ik heb nooit Lemon Drizzle in huis als ik hem wil maken.Ik neem me nu plechtig voor om citroensap in te vriezen.
Mmm, klinkt goed.quote:Op zondag 14 april 2013 15:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
in theorie zou het er zo uit kunnen gaan zien...
http://www.bbcgoodfood.com/recipes/4942/lemon-drizzle-cake
Ach, dat leidt alleen maar af.quote:Op zondag 14 april 2013 16:10 schreef MadMaster het volgende:
Schnitzel zonder citroen is geen echte schnitzel...
Die van mij hoeft nog lang niet aan. Een van de voordelen van grillen op gasquote:Op zondag 14 april 2013 16:30 schreef iamredleader het volgende:
Barbeque is aan, vlees klaarmaken in progress
Fernando Alonso heeft al gewonnen hoorquote:Op zondag 14 april 2013 16:42 schreef MadMaster het volgende:
Nog geen idee wat we vanavond gaan eten, eerst het resultaat van dé wedstrijd even afwachten...
Dé wedstrijd, niet een wedstrijd...quote:Op zondag 14 april 2013 16:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Fernando Alonso heeft al gewonnen hoor
ik zag dit als eerste en dacht dat ElBaby er wasquote:
Met dezequote:Op zondag 14 april 2013 17:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik zag dit als eerste en dacht dat ElBaby er was
De baby noem ik elBaby hè, niet LB. (en, omdat het kan, BabyBlack/ LBaby/ elBaby)quote:Op zondag 14 april 2013 17:16 schreef wyccie het volgende:
Waarom noemen we haar nou opeens ElBaby? Waar slaat dat op?
Ik dacht meer lekker fout cowbyfilm/ Tex-Mex eigenlijk.quote:Op zondag 14 april 2013 17:19 schreef wyccie het volgende:
Dat bedoel ik. PS had er zo mooi LBaby van gemaakt. Nu is het een soort van Egyptische baby?
El bebequote:Op zondag 14 april 2013 17:19 schreef wyccie het volgende:
Dat bedoel ik. PS had er zo mooi LBaby van gemaakt. Nu is het een soort van Egyptische baby?
Of een baby met een mannelijk lidwoord?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |