Ik ben ook wakker, net ErwinRommel naar zijn werk gebracht.... en nu ga ik weer even slapen. Ik hou het wel in de gaten hierquote:
Het wordt nu pas zo'n beetje boven de 7 graden, de grens waarbij winterbanden niet meer effectief zijn. Dus ik gok het er op...quote:Op zaterdag 13 april 2013 09:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Durf je het al aan om over te gaan op je zomerbanden? Het is per slot van rekening pas april
Take it easy...quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:01 schreef LadyBlack het volgende:
Ja muh, het lijkt een beetje loos alarm te zijn geweest...
Maar zien hoe het de rest van de dag gaat. Ik heb iig nog 2 uur geslapen net
Dan zien we je daar, de trein vanaf Schiphol is er iets eerder...quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Volgens de planningssite van de NS zou ik om 14:07 op Schiedam Centraal moeten aankomen, waarbij ik dan tussen 13:55 en 14:02 op Rotterdam Centraal ben.
En is daar dan Rotterdam of Schiedam?quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan zien we je daar, de trein vanaf Schiphol is er iets eerder...
quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ter herkenning: ik draag zo een groene jas, gele schoenen en een niet-oplettende blik
Laat geworden? Nog mensen dronken teruggevonden vanochtend? Nieuwe stelletjes ontstaan?quote:
Daar is Schiedam, de Schiphol express stopt niet in die andere stad...quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En is daar dan Rotterdam of Schiedam?
Ter herkenning: ik draag zo een groene jas, gele schoenen en een niet-oplettende blik
Undercover dus.quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:59 schreef iamredleader het volgende:
En ik ga over een paar minuten de deur uit, herkenbaar aan bruine schoenen, blauwe jeans, blauwe trui en bruin-leren jas.
Wordt gewoon maandagquote:Op zaterdag 13 april 2013 12:29 schreef wyccie het volgende:
Misschien moeten we LBaby lokken, met koffie? Of pepernoten?
Ik denk dat je aan het eind van de dag gaat bevallen. Of niet.
Gelukkig heb ik je al wel eens ontmoet. Ik denk dat je met die kleuren een stuk lastiger te spotten bent in een groep dan ikquote:Op zaterdag 13 april 2013 11:59 schreef iamredleader het volgende:
En ik ga over een paar minuten de deur uit, herkenbaar aan bruine schoenen, blauwe jeans, blauwe trui en bruin-leren jas.
Trein eerder gepakt, stap zo uit op Schiphol. Wacht op perron...quote:
Nog steeds nietquote:Op zaterdag 13 april 2013 12:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Korte post. Moeten we daar meer achter zoeken?
Richt je je er nou maar eerst op dat je de laatste studieloodjes legt. PB is er volgende maand ook nog welquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Heb trouwens wel een goed gevoel bij de PB weerkwam hem gister tegen toen hij ne even een uurtje mocht praten (
) en dat was heel goed
![]()
![]()
Ja meneerquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Richt je je er nou maar eerst op dat je de laatste studieloodjes legt. PB is er volgende maand ook nog wel
voor ons laat genoegquote:Op zaterdag 13 april 2013 11:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Laat geworden? Nog mensen dronken teruggevonden vanochtend? Nieuwe stelletjes ontstaan?![]()
Details!
quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:20 schreef iamredleader het volgende:
in de trein op weg naar huis, was heel gezellig en zo
'Papa' HT.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Richt je je er nou maar eerst op dat je de laatste studieloodjes legt. PB is er volgende maand ook nog wel
Ik vond het wel heel liefquote:
Was meer bier dan rondleiding, maar het was zeer geslaagd.quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:52 schreef Soempie het volgende:
Leuke rondleiding gehad? En lekker bier gedronken?
ja kan je dus mooi typenquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zit in een stilte coupé, dus mag niet spreken...
Maar ik sta niet op het punt van bevallen, heb geen taart gebakken, niks gehaakt, dus waar moet ik het over hebben?quote:
verrassend lekker ja, in Chicago schijnt het sneeuwen. We hebben trouwens al lang niet meer gesteggeld, jij en ik.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar ik sta niet op het punt van bevallen, heb geen taart gebakken, niks gehaakt, dus waar moet ik het over hebben?
Lekker weertje daar?
Weer is hier ook aan de beterende hand, morgen 22 graden...quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
verrassend lekker ja, in Chicago schijnt het sneeuwen. We hebben trouwens al lang niet meer gesteggeld, jij en ik.
En stiekem ben je me best een beetje gaan waarderenquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weer is hier ook aan de beterende hand, morgen 22 graden...
Ik word langzaam aan volwassen, dus steggelen word minder. En meestal los je je eigen problemen wel op binnen een paar uur, dus daar hoef ik me niet mee te bemoeien...
True, nu jij jezelf nog...quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
En stiekem ben je me best een beetje gaan waarderen![]()
Nog interessante mensen om je heen?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar ik sta niet op het punt van bevallen, heb geen taart gebakken, niks gehaakt, dus waar moet ik het over hebben?
Alleen mensen die ook aan het typen zijn of muziek luisteren, LB is hier in ieder geval niet...quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Nog interessante mensen om je heen?
En waar is ons bevalgeval eigenlijk?
Moet eerst nog een beetje ouder en wijzer wordenquote:
I second that met een +1quote:
Je kan het, als je er maar in gelooft...quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Moet eerst nog een beetje ouder en wijzer worden
gaat steeds beter!quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan het, als je er maar in gelooft...
NCIS zelf kijken, weer een jaargang binnenquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:27 schreef Etcetera het volgende:
Check.
Ik ga eens even NCIS LA kijken
waar werk je?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:38 schreef Greenpeas het volgende:
Leuk avondje voetbal, ik ben zo blij dat ik een tv heb op werk...
KPNquote:
Kan je nog op internet kijken tochquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:46 schreef Greenpeas het volgende:
Gelukkig wel, ik zou er niet aan moeten denken zonder tv. Verwend kreng dat ik ben
Zolang ze kan updaten komt er geen babyquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Maar dus wel met tv
LB doe es een update?
Stiekem door meneerB laten doen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:49 schreef Mark het volgende:
[..]
Zolang ze kan updaten komt er geen baby
ja maar dan weten we dat ookquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:49 schreef Mark het volgende:
[..]
Zolang ze kan updaten komt er geen baby
Meer bier dan rondleiding, heel gezelligquote:Op zaterdag 13 april 2013 18:52 schreef Soempie het volgende:
Leuke rondleiding gehad? En lekker bier gedronken?
Nou zegquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zo rustig hoeft het nou ook weer niet hoor
Welk bier vond jij het lekkerste? Ik twijfel tussen het lentebier en de tripelquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:08 schreef MadMaster het volgende:
ze zijn er ook steeds vroeger bij tegewoordigquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Meer bier dan rondleiding, heel gezelligen qua aansluiting bijzonder efficient, ook nog op tijd thuis voor de logé (vriendinnetje van Jair), maar nu wel uitgeteld van de dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |