Ik ben ook wakker, net ErwinRommel naar zijn werk gebracht.... en nu ga ik weer even slapen. Ik hou het wel in de gaten hierquote:
Het wordt nu pas zo'n beetje boven de 7 graden, de grens waarbij winterbanden niet meer effectief zijn. Dus ik gok het er op...quote:Op zaterdag 13 april 2013 09:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Durf je het al aan om over te gaan op je zomerbanden? Het is per slot van rekening pas april
Take it easy...quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:01 schreef LadyBlack het volgende:
Ja muh, het lijkt een beetje loos alarm te zijn geweest...
Maar zien hoe het de rest van de dag gaat. Ik heb iig nog 2 uur geslapen net
Dan zien we je daar, de trein vanaf Schiphol is er iets eerder...quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Volgens de planningssite van de NS zou ik om 14:07 op Schiedam Centraal moeten aankomen, waarbij ik dan tussen 13:55 en 14:02 op Rotterdam Centraal ben.
En is daar dan Rotterdam of Schiedam?quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan zien we je daar, de trein vanaf Schiphol is er iets eerder...
quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ter herkenning: ik draag zo een groene jas, gele schoenen en een niet-oplettende blik
Laat geworden? Nog mensen dronken teruggevonden vanochtend? Nieuwe stelletjes ontstaan?quote:
Daar is Schiedam, de Schiphol express stopt niet in die andere stad...quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En is daar dan Rotterdam of Schiedam?
Ter herkenning: ik draag zo een groene jas, gele schoenen en een niet-oplettende blik
Undercover dus.quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:59 schreef iamredleader het volgende:
En ik ga over een paar minuten de deur uit, herkenbaar aan bruine schoenen, blauwe jeans, blauwe trui en bruin-leren jas.
Wordt gewoon maandagquote:Op zaterdag 13 april 2013 12:29 schreef wyccie het volgende:
Misschien moeten we LBaby lokken, met koffie? Of pepernoten?
Ik denk dat je aan het eind van de dag gaat bevallen. Of niet.
Gelukkig heb ik je al wel eens ontmoet. Ik denk dat je met die kleuren een stuk lastiger te spotten bent in een groep dan ikquote:Op zaterdag 13 april 2013 11:59 schreef iamredleader het volgende:
En ik ga over een paar minuten de deur uit, herkenbaar aan bruine schoenen, blauwe jeans, blauwe trui en bruin-leren jas.
Trein eerder gepakt, stap zo uit op Schiphol. Wacht op perron...quote:
Nog steeds nietquote:Op zaterdag 13 april 2013 12:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Korte post. Moeten we daar meer achter zoeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |