Dat zal je toch zelf moeten doen, je kan ze vragen in het weekend wat later te beginnen en vroeger op te houden, zijn dacht ik ook regels voorquote:Op zaterdag 13 april 2013 09:39 schreef Jimbo het volgende:
Godverdomme zeg.kan iemand mn buren een nekschotje geven ?
zitten al 2 weken te verbouwen van 7uur sochtends tot 2200 savonds. ik moet godverdomme het huis zn beetje uitvluchten om rust te krijgen.
en dan ook nog de kloten hebben om rustig de tuindeur sleutel te vragen, want ach ja..ze zijn toch in mijn tuin bezig.. dat is wel makkelijker doorlopen dan door de modder in die van hun
ja die regels volgen ze heel nauw helaas .... word er godverdomme gek van, heb nu mn subwoofer maar tegen de muur gezet en mn geluid op standje veel te hard... hoor ik die kankerherrie van hun tenminste niet.quote:Op zaterdag 13 april 2013 09:41 schreef Tarado het volgende:
Godverdomme zeg.kan iemand mn buren een nekschotje geven ?
dus dat mag van 7uur s'morgens? Hier niet hoorquote:Op zaterdag 13 april 2013 09:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja die regels volgen ze heel nauw helaas .... word er godverdomme gek van, heb nu mn subwoofer maar tegen de muur gezet en mn geluid op standje veel te hard... hoor ik die kankerherrie van hun tenminste niet.
7uur zetten ze met veel geluid de spullen klaar en buiten, 8 uur beginnen ze met hakken en zagenquote:Op zaterdag 13 april 2013 09:48 schreef Tarado het volgende:
maar tegen de muur gezet en mn geluid op standje veel te hard... hoor ik die kankerherrie van hun
Wat quote jij vreemd trouwensquote:Op zaterdag 13 april 2013 09:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
7uur zetten ze met veel geluid de spullen klaar en buiten, 8 uur beginnen ze met hakken en zagen
huh?quote:
Je bent best vroeg op voor een Anti. Moet je werken vandaag?quote:
what gave it awayquote:
Je binnenkomer hier.quote:
Si. Lekker dagje Waalwijk.quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Moggé Happel, morgen ga je toch weer een uitwedstrijd bezoeken?
Eerst keukens kijken?quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Je binnenkomer hier.
[..]
Si. Lekker dagje Waalwijk.
Ik wil ook weerquote:Op zaterdag 13 april 2013 10:57 schreef Happel het volgende:
Gisteren eerste BBQ van het jaar gehad. Was weer heerlijk.
Ja en ik maar control + f op FeYenoord doenquote:Op zaterdag 13 april 2013 11:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Je binnenkomer hier.
[..]
Si. Lekker dagje Waalwijk.
Zit er dik in van wel. En als dat zo is zal het wel terecht zijn.quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoop toch niet dat Volendam weer promoveert.
Ja, dat kan wel verwarrend zijn.quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:51 schreef Cara het volgende:
[..]
Ja en ik maar control + f op FeYenoord doen
Racist.quote:
Duitse Zeeuwquote:
Also also also... da's toch eul nie nodig?quote:
Je bent zeker bijna geen Zeeuw meer?quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Also also also... da's toch eul nie nodig?
Ik heb me nooit een Zeeuw gevoeldquote:Op zaterdag 13 april 2013 12:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je bent zeker bijna geen Zeeuw meer?
Alleen de score of heb je ook beeld?quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, lekker vloertoernooien van darts volgen.
scores.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Alleen de score of heb je ook beeld?
Zal wel 0-2 blijvenquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Volgens teletekst is VVV- PEC nog steeds bezig
[ afbeelding ]
:Squote:Op zaterdag 13 april 2013 13:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Volgens teletekst is VVV- PEC nog steeds bezig
[ afbeelding ]
Volgende week moeten ze maar verliezen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:42 schreef AFCNiels het volgende:
Hopen dat Vitesse eindelijk eens een keer een paar punten laat liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |